İçeriğe Yönlendir

Mondeo Silindir Kapak Conta Değişimi


Fikret Güngören

Recommended Posts

Çağlar Bayur

başlıktan başlayalım: USTA hatası ne idi , ve bu hata hangi sebep ile conta yaktırdı? birkaç gün sürecek gibi şimdiden yazayım sorularım

Yorum bağlantısı
Fikret Güngören

Çağlar abi araç bildiğiniz rölantide yağ su karıştırdı hiç zorlama felan görmedi hemen stop edildi ve o durumda bile teklemesiz tek marş çalışır durumdaydı 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Fikret Güngören yazdı:

Çağlar abi araç bildiğiniz rölantide yağ su karıştırdı hiç zorlama felan görmedi hemen stop edildi ve o durumda bile teklemesiz tek marş çalışır durumdaydı 

yağ soğutucu delinmesi olamaz mı?

Fikret Güngören yazdı:

https://youtu.be/HCOOBQtSqDc Tamir Videomuz linkte... Siz olsanız ne Yapardınız....

videoyu izleyip hit yaratmamız gerekiyorsa ona göre arkadaşlara da gönderelim 

Yorum bağlantısı
Fikret Güngören

Çağlar abi bir kaç sorum olabilir mi size fikrinize ve bilginize ihtiyaç var..

silindir kapak saplaması teki kopuk diye tek değişir mi bunlar takım olarak komple değişmesi gerek değil mi mantıklı kabul edilebilir bir açıklaması olabilir mi 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

motor mekanik bir parçadır zorlanmaz üşümez darılmaz gücenmez. başlıktaki usta hatası nedir, bunu hala anlamadım? video ieçriğine gireceğiz de işimiz uzun bu video daki yorum ve işçilik ile, vesile ile videodan bağımsız, bu işlmeleri yapan yer japon motorlarına aşina gibi geldi tahminim?

 

soru şu: usta hatası ne imiş? nesıl tespit edildi bu hata

Yorum bağlantısı
Fikret Güngören

Mehmet abi otomatik araç radyatörden yağ soğutmalı teşhiş net silindir kapak saplama kopması ve oradan kaçırması ve soru işareti kopan saplamamın takım değilde tek olarak değişmesi ve bunun kabul edilecek bir mantığı var mı 

Fikret Güngören yazdı:

 teşhiş net silindir kapak saplama kopması ve oradan kaçırması ve soru işareti kopan saplamamın takım değilde tek olarak değişmesi ve bunun kabul edilecek bir mantığı  

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fikret Güngören yazdı:

teşhiş net silindir kapak saplama kopması ve oradan kaçırması

saplamanın başı kopmuş orası beeli ancak ne zaman koptu? sıkarken kopsa idi? elle geri sökebilen süperman olur ancak?

1. saplama başı analize gider ve teknik sonuç o şekilde çıkar, el göz ile teşhis olmaz

2. elle geri sökebildiği saplama aşırı sıkılarak kopmuş demek mantık dışı

3. video sonlarında eski saplamaları geri taktığını gördüm: yanlış. motor saplaması en fazla 2 defa takılabilir, bu motor daha önce de söküldüüğüne göre o saplamlar en az 2 veya daha çok defa kullanılmış oldu.

Başlık kronik sanayideki ustanın, kendi yapmadığı işe çamur atması.

Zamanında 8 boyacı ile çalışıyoruz, filo arabaları tamiri, çarpışan araba gibi gidiyor geliyor aynı arabalar,

kısaca: kendi yaptığı arabayı daha sonra bir boyacıya yine yolladım, ne biçim boyamışlar diyor, eski boyayana laf atıyor, kayıtları gösterdim, kendisi boyamıştı..

 

soru 2. kapağı sökerken boşta duran egr yi tanımayan usta kimdi?

Yorum bağlantısı
Fikret Güngören

Çağlar abi ne diyeceğimi bilemedim sözün bittiği yer fiyatta bugatti parası parça bsg aman aman şimdiden lok lok diye ses yapmaya başladı aracımda şuanda dip gazda o eski güç vites düşürüp devir yükseltecek güç yok  değişik durumlar sabah ola hayrola bakalım 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fikret Güngören yazdı:

Çağlar abi ne diyeceğimi bilemedim sözün bittiği yer fiyatta bugatti parası parça bsg aman aman şimdiden lok lok diye ses yapmaya başladı aracımda şuanda dip gazda o eski güç vites düşürüp devir yükseltecek güç yok  değişik durumlar sabah ola hayrola bakalım 

videodaki araç sizin mi?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...