İçeriğe Yönlendir

Tech Talks 4. Bölüm / Hakan Girginer ile Çift Turbolu Mazda MX5


Emre Demir

Recommended Posts

Emre Demir

Sanayi savaşları trt de çıkıyordu su bulmasını bilmiyorum :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
(düzenlendi)

Hakan abi uygulamalarını yıllardır forumlarda yazar çizer. Bu araç daha önce SC idi, sonra biturboya çevirdi.  Üzerindeki turbo da Insignia 2.0 CDTI'lardaki biturbo.

Haricen yaptığı daha bir çok uygulama vardır.

tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emre Demir

Ne termodinamik bilgim var ne de benzin hava  karışımı hariç yanıcı olmayan 3. bir madde eklenmesi durumunda ; sistemin mevcut yapısından daha verimli , daha performanslı çalışacağına inancım var :)

Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat

Ülkedeki en değerlilerden... Yaşayan efsanelerin yanyana geldiğini görmek ne güzel olurdu.. Dünya çapında işler yapmak , gururlanmak 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Emre Demir yazdı:

Ne termodinamik bilgim var ne de benzin hava  karışımı hariç yanıcı olmayan 3. bir madde eklenmesi durumunda ; sistemin mevcut yapısından daha verimli , daha performanslı çalışacağına inancım var :)

manifolda su enjektenin amacı ani ısı düşürmek, intercooelr gibi düşünelim yani, buradaki su miktarı da 0.01 ml falan, parfüm fısfısı gibi. Eski döküm v8 lerde falan çok kullanıldı, zira ileri düzeyde verimsiz makinalar idi.

videodaki işlemler zaten detayın detayı olarak düşünülmüş ve teorileri hayata  hayata geçirilmiş şeyler, herhangi bir işe yaramasa da vakum pompası tasarlanmış mesela, hayyallleri hayata geçirmek önemli olan.

caponda olmazsa olmaz olan yağ yakalama tankını hep yapmak isterdim mesela hoşuma gidiyor

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Emre Demir
Çağlar Bayur yazdı:

manifolda su enjektenin amacı ani ısı düşürmek, intercooelr gibi düşünelim yani, buradaki su miktarı da 0.01 ml falan, parfüm fısfısı gibi. Eski döküm v8 lerde falan çok kullanıldı, zira ileri düzeyde verimsiz makinalar idi.

videodaki işlemler zaten detayın detayı olarak düşünülmüş ve teorileri hayata  hayata geçirilmiş şeyler, herhangi bir işe yaramasa da vakum pompası tasarlanmış mesela, hayyallleri hayata geçirmek önemli olan.

caponda olmazsa olmaz olan yağ yakalama tankını hep yapmak isterdim mesela hoşuma gidiyor

Abi yağ yakalama tankı lpg kullanılan araçlarda önerilmiyor sanırım , eser miktarda yağ buğarı iyi olur , yoksa bulaşık telinden boya kutusundan birer tane yapalım :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Emre Demir yazdı:

Abi yağ yakalama tankı lpg kullanılan araçlarda önerilmiyor sanırım , eser miktarda yağ buğarı iyi olur , yoksa bulaşık telinden boya kutusundan birer tane yapalım :)

havalandırmadan tanka falan girilmiş motorda lpg olmaz zaten, ferrari ile saman taşımaya benzedi olmaz yani

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Demir
Çağlar Bayur yazdı:

havalandırmadan tanka falan girilmiş motorda lpg olmaz zaten, ferrari ile saman taşımaya benzedi olmaz yani

Sıralı sistem abi mixer kabından lpg boşaltma değil :D 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Hakan bey efsanedir. Mazdaclubtr’de godless commie nicki ile çok güzel yazıları vardır. 
 

burada en güzel cümle, japonlar çok namuslu otomobil yapabiliyorlar olmuş. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat

bende doğukan mançonun reklam çekiminde kamera aracı olarak gördüğümde merak etmiştim aracı, video çekmişler çok iyi oldu

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...