Burak Oğuz 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Okuduklarıma göre, benzinli ve temiz bir motor olması ayrıca kullanım olarak sıkıntısız olması çok iyi özellikleri. Ford/İndia tarafından geliştirilmiş bir motor. Youtube linkini aşağıya ekledim. Zaten halen Almanya'da üretilen Focuslar konfor ve teknoloji olarak günlük ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyor. Ancak yakıt tüketimi olarak bu motoru deneyimleyen var mıdır? Teşekkür ederim. Focus ve 1.5L Tİ VCT 123ps Benzinli motor linkleri. https://www.youtube.com/watch?v=6NTYUI6PJk8 https://www.youtube.com/watch?v=Xew9Q0BDfmc Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Motorun animasyonunu izledim. Çok mekanik bir motor. Sarsıntıyı önlemek için balans şaftı, Egzantrik zamanlaması için ise santrifüj etkisini kullanan spiral yay kullanmışlar. Hyundai varyatörü artık elektronik motorlar ayarlıyor. Balans şaftınıda artık kullanmıyorlar. Çünkü silindirin kranka açılı yapıyorlar. 2005 opel motorlarında dahi subab zamanlamasını 2 adet elektrikli yağ valfinden yapıyorlar. Bu aşırı şekilde nasıl ekonomik motor yaparımın vücut bulmuş hali. Yorum bağlantısı
Burak Oğuz 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Ali Darbaz yazdı: Motorun animasyonunu izledim. Çok mekanik bir motor. Sarsıntıyı önlemek için balans şaftı, Egzantrik zamanlaması için ise santrifüj etkisini kullanan spiral yay kullanmışlar. Hyundai varyatörü artık elektronik motorlar ayarlıyor. Balans şaftınıda artık kullanmıyorlar. Çünkü silindirin kranka açılı yapıyorlar. 2005 opel motorlarında dahi subab zamanlamasını 2 adet elektrikli yağ valfinden yapıyorlar. Bu aşırı şekilde nasıl ekonomik motor yaparımın vücut bulmuş hali. Açıklamanız için teşekkür ederim Bir şey sormak isterim.. Ekonomik motor derken fabrikadaki üretim maliyetini mi kastediyorsunuz, yoksa araca takılı olarak benzin tüketimini mi kastediyorsunuz. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Toyota TNGA 1,5 motoru ne kadar modern bir motorsa , Ford 1,5 ti-vct motorda okadar eski kara düzen bir motor . https://www.youtube.com/watch?v=cWHq-Qr903g Burak Oğuz yazdı: üretim maliyetini mi kastedi Motorun üretim maliyetini kastetmiştim. Adamlar çip krizinden dolayı heralde herşeyi mekanik yapmışlar. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 (düzenlendi) Lpg takılsın diye türkiye pazarına sunulmuş bir motor. Hafif alaşımları var ama prins ile sorun yaşanmıyor. Gerçi lpg kitleri ve lpg de zamlandı. 5 sene boyunca yıllık 20bin km kullanılmayacaksa lpg taktırmaya da gerek yok. istanbul içinde kent merkezinde bu arabayla 10lt altına düşemezsiniz 2 Temmuz 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts