Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Herkese iyi günler benzer konu bulamadım yeni konu açmak istedim. Araç benzinli ve LPG li araç birkaç saat veya uzun süre bekleyip kontağı çevirip tam çalışaçak'ken stop ediyor. Benzin pompası ve filtre değişti rolanti valfi değişti.würt benzin katkısıyla 450 km yol yapıldı 3 defa LPG ayarı yapıldı bir defa seyir halinde ayar yapıldı . Ama yinede stop etmeye devam ediyor. Çalıştırırken gaza basınca çalışıyor. Çalıştıktan sonra rolantide tekleme çekişte sorun felan maşallah diyeyim tık yok. En son benzin geri dönüş valfi çıkma buldum onu değiştireceğim. Sıkıntı ne olabilir sizce. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Lpg enjektörleri kaçırıp ilk çalışmada stop etmesine sebep oluyor sanki. Diyafram da yırtılmış olabilir. Lpg enjektörü değiştirip denemek lazım. 1 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Lpg enjektörleri kaçırıp ilk çalışmada stop etmesine sebep oluyor sanki. Diyafram da yırtılmış olabilir. Lpg enjektörü değiştirip denemek lazım. Denedik LPG regülatörü ve enjektör yeni Bobin yeni, bobin kabloları yeni , üst eksantrik sensörü yeni, krank sensörü yeni , hız sensörü yeni Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Sadece aklıma yatan benzin geri dönüş valfi 3 bar olması gerekiyor acaba o mu benzini geri dönüşüme kaçırıyor. Arızalı olduğunu nasıl anlarım araç 170000 km de bakımlar düzenli yapılıyor motor clean yapılıyor motor yağ değişiminde berner temizleyici ile motor iç aksamı temizliyorum 25000 km de buji değiştiriyorum orijinal parça kullanıyorum daha ne yapmalıyım bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Krank sensörünün tesisatı sağlam mı ? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 150-200 km sadece benzinde kullanarak test edin. 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: 150-200 km sadece benzinde kullanarak test edin. Mehmet abi adana Nevşehir Aksaray 450 km yol yaptım benzinle 1 Yorum bağlantısı
Yasin Aygün 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 bu parçalar değiştikten sonra akü kutup başı sökülüp takıldı mı ? Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Kutup başı söküldü kaç km benzinde gezdim bilmiyorum artık obd cihazda hata koduna bakıldı hata kodu yok. Sıkıntım uzun süre bekleyip ilk marşta stop ediyor eski şahinler gibi gaz pedalını pompalarsam rolanti 1100 sabitleniyor.hızlanma güzel klima açıkken rolanti güzel çekiş güzel tekleme sarsıntı yok sadece ve sadece ilk çalışma anında stop ediyor . Tüp regülatörü kontrol edildi enjektör kontrol edildi . En son tüp vanadan kapatıldı benzinle bineceğim bir süre yakıt pompası da değişti filitrede değişti .kısacası araçta değişmeyen oksijen sensörleri kaldı. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Benzin enjektörlerini söktürüp test ettirmek yardımcı olur mu acaba? Belki orada arıza vardır 1 Yorum bağlantısı
Alpay Köse 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 bencede ilk çalıştırma benzinde olduğu için benzin enjektörüne bakılmalı sonra pompa keşke en başta LPG vanasını kapatıp öyle deneseydiniz.bosuna masraf yapmazdıniz. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Rasim Bolat yazdı: Çalıştırırken gaza basınca çalışıyor. Çalıştıktan sonra rolantide tekleme çekişte sorun felan maşallah diyeyim tık yok. silindir kompresyonu ölçülecek öncelikle. hespi aynı ancak düşük çıkar ise başka, biri düşük diğerleri yüksek çıkar ise başka şey tavsiye edilecek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Mehmet abi adana Nevşehir Aksaray 450 km yol yaptım benzinleBu durumda Çağlar’ın dediği yapılacak. Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: silindir kompresyonu ölçülecek öncelikle. hespi aynı ancak düşük çıkar ise başka, biri düşük diğerleri yüksek çıkar ise başka şey tavsiye edilecek Çaglar bey tam emin degilim ama az önce tek marşta aldı. kanımca lpg ecu arızalı tüp kapalı iptal şuan. 4 ay önce ölçümler yapıldı 140 140 140 140 çıkmıştı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Rasim Bolat yazdı: kanımca lpg ecu arızalı tüp kapalı iptal şuan ilk marşta sorun var ise lpg ecusu o an işlevsiz? 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 16 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: ilk marşta sorun var ise lpg ecusu o an işlevsiz? tüp vanadan tamamen gaz kesildi fişleri çıkarıldı. en net sabah belli olacak bir daha deniyecegim .çaglar bey bu benzin geri dönüş valfi arızası nasıl anlaşılır 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2021 Paylaş 16 Ağustos 2021 Rasim Bolat yazdı: benzin geri dönüş valfi arızası nasıl anlaşılır bundan sebepli bir arıza duymadım 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 17 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2021 Çağlar bey 98mf-9c68-bb bu parça çok çok nadir arıza yapıyor . İlk marşta yakıt pompasından gelen 3 bar basınçı geri dönüş valfi diyaframı sabit tutamayınca enjektör yeterli yakıt püskürtemiyor. Ve bunu yorumlayacak kaç usta vardır bimemem ondan dolayı özellikle sizin yorumlarınız benim için çok çok önemli vakit ayırdığınız için teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 17 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2021 2 gündür tüp iptal ve maşallah tek marş yetiyor üzerinde mimgas var ve kiti değiştirmek istiyorum ön kısım hangi markayı önerirsiniz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos 2021 Paylaş 17 Ağustos 2021 estağfurullah yeni bir şey öğrenmiş oluyoruz hep birlikte, kısa zamanda çözülür umarım Yorum bağlantısı
Zafer Oflu 18 Ağustos 2021 Paylaş 18 Ağustos 2021 prince teknomax. ekomax daha düşük bir kalite. brc ve prince cok daha pahalı olacaktır. ancak prince'in filtreleri pahalı bunu da göz önünde bulundurmakta fayda var. Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 20 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 20 Ağustos 2021 Arkadaşlar sorunum LPG ön kit takımı tesisatı ile komple değişince düzeldi .hepinize teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 27 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2021 Değerli forumdaşlar yukarıdaki sorunum Allah'ın izniyle bitti. Yapılanlar Oto LPG kiti değişti sorun tam düzelmedi. Bobin bobin kablosu değişti tam düzelmedi. OEM rolanti valfi alındı ilk çalışmada benzinde sorun çıkardı sorun tam düzelmedi. Benzin pompası OEM rolanti valfi yüzüne gereksiz değişti sorun düzelmedi. Sorun son 3 defa değişik marka takılan LPG enjektörlerin meme uç kısmı 1.8 nozul takılmış sebep bundan kaynaklı çıktı. Gelelim çözüme 2.0 nozullu meme ucu takıldı yeni ayar yapıldı. Şuan için klima açıkken fren yaparken dur kalk yaparken sorun görünmüyor. Orjinal rolanti valfine OEM aldığım rolanti valfinin contasını taktım rolanti sorunum Allah'a şükür bitti gibi... 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts