Osman Ünal2 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 (düzenlendi) Merhaba değerli forum bugün başıma şöyle bir olay geldi aynen aktarıyorum ve fikirlerinizi bekliyorum. Teknosa.com üzerinden 10.11.21 tarihinde indirimden faydalanarak annem'e hediye etmek üzere 2259290108 sipariş numarasıyla televizyon aldım. UPS Kargo tarafından 1ZA7X3326857910979 kargo numarasıyla kargom bugün evde olmadığım sırada anneme teslim edilmiş. Annem kargoyu getiren personele kutunun hasarlı olduğunu belirtmesine rağmen görevli yetkili servis hasar olması durumunda değişim sağlıyor şeklinde beyanda bulunduğundan annem de kargoyu teslim almış. Ancak getirilen kutu fotoğraflarda gözüktüğü üzere birçok yerinden hasarlı ve üst kısmında boydan boya kargo firmasının bantıyla tutturulmuş vaziyette. Haberi alır almaz Ups müşteri hizmetlerini aradım durumu belirttim teslimat personelinin tutanak tutmadığını merkezden görevlilerin geleceklerini ifade ettiler. Daha sonra twitter üzerinden Teknosa’a ulaştığımda konuyu inceleyeceklerini ama hasarlı kargo durumunda tutanak tutturmamızın zorunlu olduğunu veya hiç teslim almamız gerektiğini söylediler. Zaten neredeyse paramparça ve üst kısmı açıldığı bariz belli bir kutuyla ürünü yollayanlar gerçekten beni mağdur duruma düşürdü.Ayrıca ayda yılda bir kez yapabildiğimiz sürprizi boşa çıkardı 😕 Şuan için teknosa ve ups kargo müşteri hizmetleri konuyla ilgileniyor bakalım sonuca göre aksiyonlarımı alacağım. Bu arada şuan bu model şuan “Tükendi” olarak sitede gözükmekte. Defalarca internetten alışveriş yapmışlığım var ama inanın ilk defa böyle bir durum başıma geldi. Eğer mümkünse sizlerin aklına gelen bir aksiyon bilgilendirirseniz çok sevinirim. Fotoğraflar https://www.hizliresim.com/a19p7zj https://www.hizliresim.com/bgmtggz https://www.hizliresim.com/6778ti9 https://www.hizliresim.com/clzjl99 https://www.hizliresim.com/k4s9eog 12 Kasım 2021 tarihinde Osman Ünal2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Çok çok üzücü. Anneler tabii ki bilmez, siz uyarmış mıydınız valideyi, "hasarlı gelirse alma" diye? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Peki TV hasarlı mı? TV sağlam ise kutu hasarlı diye bir işlem yapmayabilirler belki 1 Yorum bağlantısı
Ersev Kaya 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Öncelikle geçmiş olsun. Bizim sık başımıza gelen bir olay. Öncelikle bina-site güvenlik kamera kaydı varsa kargo adrese gelirkenki görüntülerini silinmeden almanızı tavsiye ederim. İşiniz daha da kolaylaşacaktır. Haklı çıkmanız durumunda da ücretini almak aylar sürüyor. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 12 Kasım 2021 Yazar Paylaş 12 Kasım 2021 Sani Gerşon yazdı: Çok çok üzücü. Anneler tabii ki bilmez, siz uyarmış mıydınız valideyi, "hasarlı gelirse alma" diye? Abi söylemiştim ama görevli servis hasarlı görürse değiştirir diye yanlış yönlendirme yapmış ondan teslim almış anne Ahmet Caliskan yazdı: Peki TV hasarlı mı? TV sağlam ise kutu hasarlı diye bir işlem yapmayabilirler belki Abi kutulu ürünleri servisin açması gerekiyor teknosa'nın politikasına göre ondan bakmadım ama zaten sanırım gönderilen teşhir ürünü kutunun durumundan ve üstteki banttan öyle anladım Ersev Kaya yazdı: Öncelikle geçmiş olsun. Bizim sık başımıza gelen bir olay. Öncelikle bina-site güvenlik kamera kaydı varsa kargo adrese gelirkenki görüntülerini silinmeden almanızı tavsiye ederim. İşiniz daha da kolaylaşacaktır. Haklı çıkmanız durumunda da ücretini almak aylar sürüyor. Onu da aldım elimde mevcut ama iş inşallah öyle durumlara kalmaz ups tutanak için en kısa sürede personel yönlendirdiğini söyledi şuan onu bekliyorum devamında değişim talebinde bulunacağım ama ürün olmadığı için muhtemelen iade alacak firma Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 TV'nin kutusu hiç kargoda yıpranmışa benzemiyor. Depoda uzun süre sağa sola atılmış yıpranmış gibi bir hali var. Teşhir ürünü almadığınızdan emin olun lütfen. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Geçmiş olsun, bende aynı şeyi düşünüyorum, Teknosa en kötü durumdaki ürünü yollamış sanki, direk iade edin bence.... 2 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 kutu kargodan ziyade teknosa deposunda bol bol gezmiş gibi duruyor. Ürün çalışır durumda ise ve garanti şartlarında herhangi bir değişiklik olmayacak ise sorun olmayacağını düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 12 Kasım 2021 Yazar Paylaş 12 Kasım 2021 (düzenlendi) Yurdaer Elay yazdı: TV'nin kutusu hiç kargoda yıpranmışa benzemiyor. Depoda uzun süre sağa sola atılmış yıpranmış gibi bir hali var. Teşhir ürünü almadığınızdan emin olun lütfen. Hayır abi indirim vardı o güne özel https://www.hizliresim.com/jw7mwn4 Burak Kuşçu yazdı: kutu kargodan ziyade teknosa deposunda bol bol gezmiş gibi duruyor. Ürün çalışır durumda ise ve garanti şartlarında herhangi bir değişiklik olmayacak ise sorun olmayacağını düşünüyorum. Valla abi artık hevesimiz bile gitti bunu kullanmam ama değişim isteyeceğim yoksa 65" olan modeli isteyeceğim sonuçta açılmış ürünü yollayan onlar 12 Kasım 2021 tarihinde Osman Ünal2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Osman Ünal2 yazdı: Hayır abi indirim vardı o güne özel https://www.hizliresim.com/jw7mwn4 TV sıfır olsa bile kutusu öyle demiyor işte. Kargoda bu şekilde yıpranma olmaz bence. Uzun süre depoda kalmış oradan oraya sürüklenmiş gibi. İnsanın içine kurt düşmeyegörsün. İndirimli hali bile oldukça kallavi az para değil 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Bence ürünü direk iade edin. Yazıldığı gibi bence de o kutu çok gezmiş. Bizim ürünlerimiz koli ile gidiyor kargo aracılığı ile. Bu kadar yıpranmıyor ki bu koliler bizimkilerden çok daha sağlam. Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 teknosa kendi ürünlerini ups kargo yazılı bantla bantlamaz. ya teknosa bandı yada yazısız bant kullanır. resimlerde ups yazılı bant var. buda ups tarafından kutu ile ilgili işlem yapıldığını gösterir. muhtemelen çok hırpalandı ve dağıldı kutu. aynı durumu çalıştığım firma ile yaşadım poşetten eksik ürün çıktı. firma depo kayıtlarını inceledi eksik değil dedi. kabul etmedi hatayı. sonra gelen poşetin resimlerini gönderdiğimde firma bir kargo bandı kullanmıyoruz. bu poşet kargo tarafından açılmış dedi. kargo firmasına gittim baktılar aktarma yerlerine sordular .bingo. aktarmada poşet yırtılmış ve ürünlerden birisi oraya düşmüş. umursamaz elemanlarda poşeti kapatıp devam etmişler. parasını verdiğim ürününpeşine düşmeseydim aktarmada kaybolacaktı. benzer şeyler gelmiş olabilir kutunun başına . kumanda yada ayaklar eksik çıkabilir ona göre işleme devam edin bence . 2 Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Hiçbir şey olmamış olsa bile kesinlikle birşey olmuştur. Direk iade edin 22 Kasımda efsane Cuma indirimleri başlayacak onları bekleyin 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Geçen biz de aldık trendyol’dan. Ben evde yoktum. Öyle bi tembihledim ki ev halkını, 4 kişi aşağı indi inceledi kutuyu. Kalabalık olsunlar ki kargocu bırakıp kaçamasın. kutuyu bu haliyle teslim aldıysanız işiniz zor. Kanıt sunmanız lazım. Uğraşmanız lazım. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Kargoyu getiren kuryeyi bulup eline verin, kendisi denesin sansini. Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Şikayetvar.com üzerinden firmalar hakkinda şikayetlerinizi yazın... Ciddiye alınan bir platform orası... Oturup sonuç beklemeyin biraz ortaligi karıştırın... 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 (düzenlendi) Benzer olay hepsiburada ile yaşadım. İşyerime istediğim tv ben yokken teslim edilmiş. Kutuda hasar vardı. Kargocu içinden kırık çıkarsa rapor tutarız diye teslim etmiş. Eve getirdim, servis geldi açtı , panel kırık. Kargocu sonrasında tutanak tutmadı, hepsiburada ile çok uğraştım, en son hb dan ceo ya ulaştım ve kargo şubesi müdürüne. Müdür bana hasarlı kargo tutanağı düzenleyeceğini söyledi, sonra hb dan bir asistan bayan aradı, ürünü iade alacaklarını söyledi. İade ettim, gidip avmden mağazadan satın aldım. Peşini bırakmayın, kargoya kesinlikle tutanak tutturun. Teknosanın ve diğer elektronik marketlerin web e özel satışları genelde teşhir ürünleri oluyor. 12 Kasım 2021 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Ürünün kutusu resmen eskimiş , tüm kusur kargoda değil bencede. 2 Yorum bağlantısı
Murat Ekinci 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Benzer durum benim de İkea ile kargo firmasıyla olmuştu, mobilyalar kapıya teslim olmasına rağmen bina önüne bırakıp gidecek olan kargocu ile sorun yaşamıştık, kargocu gitmeden ikea firmasını aradığımda kesinlikle çıkarmaları gerekiyor o şekilde anlaşmamız var diyor, kargo görevlisi şirketini aradığında eve çıkarma zorunluluğu yok müşteri kabul etmiyorsa tekrar iade al gel diyor. sonuçta bina önüne bıraktıkları mobilyaları kendi imkanlarımızla çıkarmak zorunda kalmıştık.Sonrasında İkea firmasını şikayet etmeme rağmen herhangi bir sonuç elde edemedim sadece arayıp özürlerini dile getirdiler.Maalesef pek bir sonuç alınamıyor ki sizin kargoyu almayıp tutanak tuttur mamanız kanunen bir yaptırım yapamayacağınız anlamına geliyor . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 benzeri oldu, hb dan bir ürün aldım, satıcısı beni aradı, depomuzdaki son ürün, sıfır,i ancak kutusu deforme dedi, dedim yolla, hanımın siparişi, gelmez ise beni kutu yapar içindeki sıfırdı, kutuyu açtık attık zaten. son ürünlerden olabilir mi acaba? 2 Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 12 Kasım 2021 Yazar Paylaş 12 Kasım 2021 Aydın Akdeniz yazdı: teknosa kendi ürünlerini ups kargo yazılı bantla bantlamaz. ya teknosa bandı yada yazısız bant kullanır. resimlerde ups yazılı bant var. buda ups tarafından kutu ile ilgili işlem yapıldığını gösterir. muhtemelen çok hırpalandı ve dağıldı kutu. aynı durumu çalıştığım firma ile yaşadım poşetten eksik ürün çıktı. firma depo kayıtlarını inceledi eksik değil dedi. kabul etmedi hatayı. sonra gelen poşetin resimlerini gönderdiğimde firma bir kargo bandı kullanmıyoruz. bu poşet kargo tarafından açılmış dedi. kargo firmasına gittim baktılar aktarma yerlerine sordular .bingo. aktarmada poşet yırtılmış ve ürünlerden birisi oraya düşmüş. umursamaz elemanlarda poşeti kapatıp devam etmişler. parasını verdiğim ürününpeşine düşmeseydim aktarmada kaybolacaktı. benzer şeyler gelmiş olabilir kutunun başına . kumanda yada ayaklar eksik çıkabilir ona göre işleme devam edin bence . Abi değişim isteyeceğim bunu kesinlikle kabul etmem Tansu Kalafatoğlu yazdı: Geçen biz de aldık trendyol’dan. Ben evde yoktum. Öyle bi tembihledim ki ev halkını, 4 kişi aşağı indi inceledi kutuyu. Kalabalık olsunlar ki kargocu bırakıp kaçamasın. kutuyu bu haliyle teslim aldıysanız işiniz zor. Kanıt sunmanız lazım. Uğraşmanız lazım. Geçmiş olsun. Kamera kayıtlarında belli oluyor kutunun bantlı geldiği bakalım hata ettik aldık oradan uğraşacağız Erhan Doruk yazdı: Benzer olay hepsiburada ile yaşadım. İşyerime istediğim tv ben yokken teslim edilmiş. Kutuda hasar vardı. Kargocu içinden kırık çıkarsa rapor tutarız diye teslim etmiş. Eve getirdim, servis geldi açtı , panel kırık. Kargocu sonrasında tutanak tutmadı, hepsiburada ile çok uğraştım, en son hb dan ceo ya ulaştım ve kargo şubesi müdürüne. Müdür bana hasarlı kargo tutanağı düzenleyeceğini söyledi, sonra hb dan bir asistan bayan aradı, ürünü iade alacaklarını söyledi. İade ettim, gidip avmden mağazadan satın aldım. Peşini bırakmayın, kargoya kesinlikle tutanak tutturun. Teknosanın ve diğer elektronik marketlerin web e özel satışları genelde teşhir ürünleri oluyor. Abi teşhir veya outlet olunca ürün fotoğrafkarında uyarı yazısı oluyor 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 12 Kasım 2021 Yazar Paylaş 12 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: benzeri oldu, hb dan bir ürün aldım, satıcısı beni aradı, depomuzdaki son ürün, sıfır,i ancak kutusu deforme dedi, dedim yolla, hanımın siparişi, gelmez ise beni kutu yapar içindeki sıfırdı, kutuyu açtık attık zaten. son ürünlerden olabilir mi acaba? Abi bence de kesin öyle oldu ama kutudan ürünün mazisi olduğu belli Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Ürün ya teşhir ya iade ürün stok tükenmesi de buna işaret bence, elde kalan son ürün ve her alan geri göndermiş kutuyu sanki gibi geldi bana. Geçmiş olsun hiç uğraşmayın direkt iade edin. Televizyon işi internet üzerinden tehlikeli biraz çok şikayet var panel kırılması, ezik kutu vs. ben televizyon aldığımda kısmen daha az indirimle mağazadan almıştım. 2 Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Eminim problem teknosadadır ups de kutu yolda dağıldıkça bantlamış anlaşılan. Teknosadan mümkün oldukça ürün almam 5 yıldır kapısından içeri girmedim. satış temsilcilerinin oldum olalı müşteriye tutumlarını beğenmem bir şey sorarsın cevap vermezler verse de lütfetmiş gibi zahmet olmuş gibi konuşurlar çağırırsın görür görmezden gelirler reyonun önünde bekletirler para harcayacaksan vazgeçer çıkarsın yani 2 Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli 12 Kasım 2021 Paylaş 12 Kasım 2021 Teknosa gibi bir firmadan beklenmeyecek bir hareket. Başvuruları yapın firmaya bir şey çıkmazsa tüketici heyetine başvurun derim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts