İçeriğe Yönlendir

Teknosa Açık Kutu Yollanması:/


Osman Ünal2

Recommended Posts

Erhan Doruk
Osman Ünal2 yazdı:

 

Abi değişim isteyeceğim bunu kesinlikle kabul etmem 

 

Kamera kayıtlarında belli oluyor kutunun bantlı geldiği bakalım hata ettik aldık oradan uğraşacağız

Abi teşhir veya outlet olunca ürün fotoğrafkarında uyarı yazısı oluyor 

 

Aldığınız ürün 2020 model. Kutudan anlaşılacağı üzere teşhire çok benziyor çünkü tv iindeyken kutu bu hale gelmezdi. Birde şu var, teknosa piyasadaki en ucuz yer değil ama bu tv de en ucuzlardan biri. 

 

Öyle yada böyle ilk iş kargodan tutanak için bastırmalı, ikincisi de iadeye zorlamalı. Servis çağırıp kurdurmayın bence. Açılınca içinden başka süprizler de çıkabilir.  Şu an yasalar onlardan yana görünüyor. 

 

Can sıkıcı durum, geçmiş olsun. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal2
Erhan Doruk yazdı:

 

Aldığınız ürün 2020 model. Kutudan anlaşılacağı üzere teşhire çok benziyor çünkü tv iindeyken kutu bu hale gelmezdi. Birde şu var, teknosa piyasadaki en ucuz yer değil ama bu tv de en ucuzlardan biri. 

 

Öyle yada böyle ilk iş kargodan tutanak için bastırmalı, ikincisi de iadeye zorlamalı. Servis çağırıp kurdurmayın bence. Açılınca içinden başka süprizler de çıkabilir.  Şu an yasalar onlardan yana görünüyor. 

 

Can sıkıcı durum, geçmiş olsun. 

 

Şuan Ups'den tutanak tutmaları için personelin gelmesini bekliyorum ondan sonra değişim talebindd bulunacağım ve şikayet sitelerinde bu duruma benzer çok olayın yaşandığını okudum bir daha asla kendi adıma konuşayım alışveriş yapmam. 

Yorum bağlantısı
Muhammed Yakup ince

Merhaba kargo alıcı kısmında kimin adı yazıyor sizin adınız yaziyorsa kargo şirketine bu yönde baskı kurabilirsiniz neden bana teslim etmediniz diye bundan dolayı tutanak tutmaya sıcak bakabilirler benzer durumda bizler kargoyu niye bize teslim etmediniz de akrabamiza teslim ettiniz diye baskı yapınca kargo işin içinden çıkamayacağını anlayıp sonradan tutanak tutmuştu.

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2
Muhammed Yakup ince yazdı:

Merhaba kargo alıcı kısmında kimin adı yazıyor sizin adınız yaziyorsa kargo şirketine bu yönde baskı kurabilirsiniz neden bana teslim etmediniz diye bundan dolayı tutanak tutmaya sıcak bakabilirler benzer durumda bizler kargoyu niye bize teslim etmediniz de akrabamiza teslim ettiniz diye baskı yapınca kargo işin içinden çıkamayacağını anlayıp sonradan tutanak tutmuştu.

 

Aslında işin içinde kutuya bakınca kargo firması yok gibi duruyor birçok kişi aynı durumu yaşamış teknosa'dan aldıkları ürünlerde. 

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Son durum UPS tarafından hasar tespit tutunağı iletildi. Teknosa'dan değişim işlemini başlattım ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler ben de yasal olarak böyle bir uygulamanın olmadığını kendilerini il hakem heyetine verdiğimi söyledim. öyle ya da böyle tv'nin üst modelini alacağım

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Osman Ünal2 yazdı:

seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını

bu ne demek tam anlamadım?

Neredeyse tüm elektronik ürünler seri nuamralı?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Osman Ünal2 yazdı:

Teknosa'dan değişim işlemini başlattım ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler ben de yasal olarak böyle bir uygulamanın olmadığını kendilerini il hakem heyetine verdiğimi söyledim. öyle ya da böyle tv'nin üst modelini alacağım

nasıl yani cep telefonu mu bu iem sizin adınıza kayıt edildi kart takmışsınız başkası kullanamaz mı diyorlar e yuh artık ne yapacaklarını şaşırmışlar. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Zor koşmanın başka yolu. Keşke trendyol’dan falan daha ucuzunu alsaydınız

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Osman Ünal2 yazdı:

Son durum UPS tarafından hasar tespit tutunağı iletildi. Teknosa'dan değişim işlemini başlattım ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler ben de yasal olarak böyle bir uygulamanın olmadığını kendilerini il hakem heyetine verdiğimi söyledim. öyle ya da böyle tv'nin üst modelini alacağım

Seri sonu demek istemişlerdir. Yoksa tüm elektronik cihazların seri numarası zaten vardır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Tutanağa derde gerek yok. iade edin günü geçmeden. bitsin gitsin..Dinsizin hakkından imansız gelir.

"ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler"

 

Değişim yapmayın. iade yapın.

doğrudan iade hakkınız. 

"Geldikleri gibi giderler.."

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Osman Ünal2 yazdı:

Son durum UPS tarafından hasar tespit tutunağı iletildi. Teknosa'dan değişim işlemini başlattım ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler ben de yasal olarak böyle bir uygulamanın olmadığını kendilerini il hakem heyetine verdiğimi söyledim. öyle ya da böyle tv'nin üst modelini alacağım

Direk olarak iade edin gitsin. TV gibi hassas ürünleri bayilerden alın. Garanti vs kurulum sonrası başlasın. 

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Mehmet Göktürk yazdı:

Tutanağa derde gerek yok. iade edin günü geçmeden. bitsin gitsin..Dinsizin hakkından imansız gelir.

"ancak seri numaralı bir cihaz olduğu için değişim sağlanamayacağını ilettiler"

 

Değişim yapmayın. iade yapın.

doğrudan iade hakkınız. 

"Geldikleri gibi giderler.."

eskiden sadece internet alışverişlerinde iade vardı. Mağazadan alınan ürünlerde iade hakkı varmı?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Doğan yazdı:

Mağazadan alınan ürünlerde iade hakkı varmı?

yok, kabul eden mağaza olursa da , beli bir yüzde ödeniyor, yasal olarak böyle. müşteriye jest olarak iade alan mağaza olabilir, o markanın insiyatifinde.

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Çağlar Bayur yazdı:

yok, kabul eden mağaza olursa da , beli bir yüzde ödeniyor, yasal olarak böyle. müşteriye jest olarak iade alan mağaza olabilir, o markanın insiyatifinde.

Teknosa "o" mağazalardan mıdır? Değildir :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Doğan yazdı:

Teknosa "o" mağazalardan mıdır? Değildir :)

yerine göre, tanıdık olayına göre işler burada kurallar, bilmezsin orda köyde yaşıon pehhh

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Abiler, iade edersem kendim zararlı çıkacağım tv fiyatları ciddi oranda düşmüştü şuan %10 arttı. Ondan dolayı değişim talebimi yaptım kısa süre içerisinde ya teknosa kabul edecek ya da il hakem heyeti değişim kararını zaten verecek.

 

Birçok firmanın yapmaya çalıştığı haksızlığa karşı hep kazandım GM telefona yamultmuşsun dedi bilirkişi bunu söyleyeni keşke görsem dedi değişim alıp üst modelini aldım. 10 yıl resmi olarak garantisi olması gereken buharlı temizleyicinin yedek parçasını temin edemedikleri için arçelikten sıfır süpürge aldım ürünümün üretimi olmadığı için. Yani çabalayınca oluyor. Tv'de böyle sonuçlanacak buradan detaylı anlatacağım. 

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Osman Ünal2 yazdı:

Abiler, iade edersem kendim zararlı çıkacağım tv fiyatları ciddi oranda düşmüştü şuan %10 arttı. Ondan dolayı değişim talebimi yaptım kısa süre içerisinde ya teknosa kabul edecek ya da il hakem heyeti değişim kararını zaten verecek.

 

Birçok firmanın yapmaya çalıştığı haksızlığa karşı hep kazandım GM telefona yamultmuşsun dedi bilirkişi bunu söyleyeni keşke görsem dedi değişim alıp üst modelini aldım. 10 yıl resmi olarak garantisi olması gereken buharlı temizleyicinin yedek parçasını temin edemedikleri için arçelikten sıfır süpürge aldım ürünümün üretimi olmadığı için. Yani çabalayınca oluyor. Tv'de böyle sonuçlanacak buradan detaylı anlatacağım. 

Umarım istediğiniz gibi olur ancak sizin olayınızda henüz ayıplı olduğu kesinleşmemiş bir ürün var. Belki kutu içinden sağlam çıkacak bilemiyoruz. İş hakem heyetine bile gitse bilirkişi neyi tespit edecek. Muhtemelen Teknosa özür dileyerek paranızı iade edecektir. Aldığınız ürün büyük ihtimalle seri sonu, devamı yok.

 

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Bugün itibariyle Teknosa ürünün 7999 TL iadesini yaptı ancak ben defalarca değişim istemiştim. İşin komik tarafı  ürünü teşhir olarak şuan 8999 TL'e satıyor

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2
Osman Ünal2 yazdı:

Bugün itibariyle Teknosa ürünün 7999 TL iadesini yaptı ancak ben defalarca değişim istemiştim. İşin komik tarafı  ürünü teşhir olarak şuan 8999 TL'e satıyor

 

 Şuan da iş İl Hakem Heyeti'nin vereceği karara kaldı bakalım

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bildiğim kadarıyla kanun iade veya değişim hakkı tanıyor mağazaya. Mağaza da iade hakkını tercih etmiş. Bir şey çıkacağını sanmıyorum şu aşamadan sonra.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Fatura bedelini iade ettikten sonra başka bir sonuç çıkacağını sanmam.

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Sani Gerşon yazdı:

Bildiğim kadarıyla kanun iade veya değişim hakkı tanıyor mağazaya. Mağaza da iade hakkını tercih etmiş. Bir şey çıkacağını sanmıyorum şu aşamadan sonra.

 

Selçuk Bakış yazdı:

Fatura bedelini iade ettikten sonra başka bir sonuç çıkacağını sanmam.

Bu konuda seçimlilik müşteride normalde. Yani müşteri değişim isterse ya aynı model ya da eşdeğer bir model ile değişim yapılır. 

 

Fakat ince nokta şu müşteri en başından değişim talebi iletmiş olmalı. Yani iade diye gönderip sonra değişim derse olumlu olmayabilir. 

 

Diğer türlü araba nerede? para nerede? repliği olur. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

değişim talebinde bulunduysanız bence iş bitmiştir, mahkeme ne diyecek bakalım, iade dediyseniz bencede birşey çıkmaz...  kafasına göre iade yada değişim diyemez firma...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Yerine verilecek ürünün açılmamış kutulusu yoksa ne yapmalı, şirket bir üst modelde verebilir ama para iadesi ederse de kimse al bu paran bize yenisini yada daha iyisini ver diyemez. Satış iptal olduktan sonra her iki taraf için sözleşme iptal olmuş sayılır. Yani bence sonuç değişmez.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Selçuk Bakış yazdı:

Yerine verilecek ürünün açılmamış kutulusu yoksa ne yapmalı, şirket bir üst modelde verebilir ama para iadesi ederse de kimse al bu paran bize yenisini yada daha iyisini ver diyemez. Satış iptal olduktan sonra her iki taraf için sözleşme iptal olmuş sayılır. Yani bence sonuç değişmez.

bir üst versin farkınıda alsın mesela, olmamı?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...