İçeriğe Yönlendir

D Smart Nakil Sorunu


Metin Mankal

Recommended Posts

Metin Mankal

Herkese merhabalar Malumunuz Maraş'tan Ankara'ya geçtik. Bir süreliğine kayınvalidede misafiriz. İnternet aboneliğim d smart ve 1 yıllık daha taahhüdüm olduğu için nakil yaptırmak zorunda kaldık.15 şubat itibari ile nakil gerçekleşti ancak bölgesel arıza nedeniyle internetimiz hala yok. Hatta bu arıza ocak ayından beri devam ediyormuş. Aboneliği iptal ettirmek istediğimde 1200 lira gibi bir rakam çıkarıyorlar. Ben bu aboneliği iptal ettirebilir miyim ? Yoksa tüketici hakları mahkemesine mi gitmem lazım.

  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt
Metin Mankal yazdı:

Herkese merhabalar Malumunuz Maraş'tan Ankara'ya geçtik. Bir süreliğine kayınvalidede misafiriz. İnternet aboneliğim d smart ve 1 yıllık daha taahhüdüm olduğu için nakil yaptırmak zorunda kaldık.15 şubat itibari ile nakil gerçekleşti ancak bölgesel arıza nedeniyle internetimiz hala yok. Hatta bu arıza ocak ayından beri devam ediyormuş. Aboneliği iptal ettirmek istediğimde 1200 lira gibi bir rakam çıkarıyorlar. Ben bu aboneliği iptal ettirebilir miyim ? Yoksa tüketici hakları mahkemesine mi gitmem lazım.

Metin hocam durumunuzu mail yoluyla dsmarta iletin,malum durumlar mağduriyetinizi giderirler belki insafa gelip,olmadıtüketici haklarına başvurun..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

geçmiş olsun rutin dışı olarak mutlaka buna bir çözüm bulmalılar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Kanunen size alt yapı sebebi ile hizmet sunamıyorlarsa cayma bedeli olmaksızın iptal hakkınız var. 

 

Bununla alakalı olarak önce yazılı başvuru yapın, size dönüş yapsınlar. Sonrasında eğer olumsuz yanıt alırsanız BTK üzerinden başvuru yapabilirsiniz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

1 seneden sonra cayma bedeli alınması kanun dışı değil mi?

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Mankal
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

geçmiş olsun rutin dışı olarak mutlaka buna bir çözüm bulmalılar

Çözümleri aboneliği dondurmakmış. Bir de nakil ücreti almadılar sağolmayasıcalar.

Erdem Bozkurt yazdı:

Metin hocam durumunuzu mail yoluyla dsmarta iletin,malum durumlar mağduriyetinizi giderirler belki insafa gelip,olmadıtüketici haklarına başvurun..

müşteri temsilcileriyle akraba olduk. Mail yoluyla da ilettim ancak sonuç alamadık. Gelen mailde hizmet alamadığınız süre faturalandırılmayacaktır diyorlar sağ olsunlar. 

Oğuzkan Erışık yazdı:

1 seneden sonra cayma bedeli alınması kanun dışı değil mi?

Böyle bir şey var ama bizimki biraz karışık.Maraş'ta fiber di bağlantım.Ankara'da fiber altyapı olmadığı için vdsl yaptılar ve yeni abonelik açmışlar sanırım.

 

Ü.Emre Kartal yazdı:

 

 

Ü.Emre Kartal yazdı:

Kanunen size alt yapı sebebi ile hizmet sunamıyorlarsa cayma bedeli olmaksızın iptal hakkınız var. 

 

Bununla alakalı olarak önce yazılı başvuru yapın, size dönüş yapsınlar. Sonrasında eğer olumsuz yanıt alırsanız BTK üzerinden başvuru yapabilirsiniz

Son çare bu sanırım.

tarihinde Metin Mankal tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Metin Mankal yazdı:

fiber

Bir arkadaşım taşındığı yerde başka abonelik kullanmak için köy adresini vermişti, oraya da fiber veremedikleri için iptalini istemişti ve hallolmuştu. Bence bunu kullanabilirsiniz hocam

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek

Ben Superonline ve D-Smart aboneliğimi faks ile sonlandırmıştım. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Taahhütü yerine getiremiyorlar o yüzden bu şekilde bir tehdit şantaj unsurunuz hakkınız var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Sırf dayatmak için fax istiyorlar. Fax makinesi mi kaldı.. 

Sadece kötü niyetliler. 

Fax çekin, ve iletim raporu alın. Akabinde aksiyon alınmaz ise iletim raporu ile dava açın hocam. 

 

Ben olsam dava açak için gecikmezdim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Mankal

Evet olayın iç yüzünü öğrendim. Dsmart aboneliğini dondurdum ve süperonline başvurdum. Ertesi gün  sokakta boş port olmadığı için abonelik başvurumu iptal ettiler. Dsmart belki bir port boşalır diye beni bir ay oyalamış. Arıza filan hikaye.. Şu an kablonet taahhütsüz aboneliği aldım. Başvurumun ertesi günü bağlandı. Dsmart iptal sürecim devam ediyor. Yardımlarınız için çok teşekkürler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...