Mehmet Ozyurek 9 Ocak 2014 Paylaş 9 Ocak 2014 Esp yi okuyup yorumlayabilsek bu olur, çünkü direksiyonun altında esp için direksiyonun açısını okuyan sensör var. 1 Yorum bağlantısı
Emin Günaydın 9 Ocak 2014 Paylaş 9 Ocak 2014 Peki bunun haricinde, sinyalden tetik almadan, virajlarda da aydinlatma saglamak icin ne yapmamiz gerekli? Yorum bağlantısı
Oktay Toker 9 Ocak 2014 Paylaş 9 Ocak 2014 (düzenlendi) Direksiyon miline 2 adet swich yapılacak ama bu swichler için 2 aşamalı bilezik tarzı mile ve milin çevresinde bir mekanik yapıya sabitlenecek parça lazım.Mile sabitlenecek parça üzerinde swchleri tetikleyecek çıkıntılar olacak ve dış mekanik aksama sabitlenecek parçayada direksiyonun belli derecesine göre swichler monte edilip sağ ve sol dönüşlerinde direksiyon milindeki çıkıntılar bu swichleri tetikleyip ve yapılacak role tertibatı aracılığı ilede düzgünce yanmış olacak.Tek kusur sabit bir derecede yanması sağlanabilir.Orjinal sistemlerdeki gibi bir sistem için sensör vesaire şartUmarım anlatabildim. 9 Ocak 2014 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emin Günaydın 10 Ocak 2014 Paylaş 10 Ocak 2014 Yok abi, o sistemi anlamistim ben zaten. Sadece elektronik olarak bu isin bi cozumu var midir diye danisalim istedim. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Ocak 2014 Paylaş 11 Ocak 2014 Rot kolu üzerine uygun noktada mıknatıs olacak, karşısına sabit noktada hallefect sensör. Referans ve sürücü en kolayı sonrasında. Tek ve en mantıklı olanı budur Yorum bağlantısı
Ali Fatih Kara 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Peki bunun haricinde, sinyalden tetik almadan, virajlarda da aydinlatma saglamak icin ne yapmamiz gerekli?Mustafa bagseven arkadaşımız ile temasa geç. Burdaki paylaşımı şuan cepten girdiğim için link bulamadım ama benim blog ta var detayı Rover-afk.blogspot.com Yorum bağlantısı
Recommended Posts