İçeriğe Yönlendir

Renault Kangoo Renk değiştiren Gösterge, Scan Gauge, Submarine


Misafir

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Esp yi okuyup yorumlayabilsek bu olur, çünkü direksiyonun altında esp için direksiyonun açısını okuyan sensör var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emin Günaydın

Peki bunun haricinde, sinyalden tetik almadan, virajlarda da aydinlatma saglamak icin ne yapmamiz gerekli?

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Direksiyon miline 2 adet swich yapılacak ama bu swichler için 2 aşamalı bilezik tarzı mile ve milin çevresinde bir mekanik yapıya sabitlenecek parça lazım.Mile sabitlenecek parça üzerinde swchleri tetikleyecek çıkıntılar olacak ve dış mekanik aksama sabitlenecek parçayada direksiyonun belli derecesine göre swichler monte edilip sağ ve sol dönüşlerinde direksiyon milindeki çıkıntılar bu swichleri tetikleyip ve yapılacak role tertibatı aracılığı ilede düzgünce yanmış olacak.Tek kusur sabit bir derecede yanması sağlanabilir.Orjinal sistemlerdeki gibi bir sistem için sensör vesaire şart

Umarım anlatabildim. :biggrin:

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emin Günaydın

Yok abi, o sistemi anlamistim ben zaten. Sadece elektronik olarak bu isin bi cozumu var midir diye danisalim istedim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Rot kolu üzerine uygun noktada mıknatıs olacak, karşısına sabit noktada hallefect sensör. Referans ve sürücü en kolayı sonrasında. Tek ve en mantıklı olanı budur

Yorum bağlantısı
Ali Fatih Kara
Peki bunun haricinde, sinyalden tetik almadan, virajlarda da aydinlatma saglamak icin ne yapmamiz gerekli?

Mustafa bagseven arkadaşımız ile temasa geç. Burdaki paylaşımı şuan cepten girdiğim için link bulamadım ama benim blog ta var detayı

Rover-afk.blogspot.com

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...