Sinan Altuğ 22 Kasım 2011 Paylaş 22 Kasım 2011 Bu konu tartışılmıştı ancak aramalarıma rağmen bir türlü bulamadım.d1s ile d2s arasındaki farkları öğrenmek istiyorum, d1s'in daha hızlı ısındığını ve selektörde daha iyi sonuç verdiğini biliyorum ancak, bu ne kadar fark edilebilir-ne kadar elzemdir onu bilmiyorum. Youtube'dan da 1-2 video dışında sonuç alamadım. Uzun reflektörümü iptal edeceğim için (bi-xenon mercek montajı sonrası.) selektörde xenon ampul ve balastın performansı önemli 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Andı 23 Kasım 2011 Paylaş 23 Kasım 2011 mesele sadece ısınma süresi değil, d1s'in neredeyse bu iş için üretilmiş olması. gen'in de var sellektör yani gen5'in. gen4, gen3 balastla yapacağınız sellektörlerde kiremit rengini andıran pembe-kırmızı bir renk görürsünüz çakma anında. oysa gen5+d1s ile ne kadar sellektör yaparsanız yapın, her daim beyaz flaş patlaması gibi bir ışık elde edersiniz. Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 23 Kasım 2011 Yazar Paylaş 23 Kasım 2011 d1s'lerin hepsi gen5 mi oluyor peki? gen5 d2s balastı yok mu? 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 23 Kasım 2011 Paylaş 23 Kasım 2011 Balastların jenerasyon numaraları farklı. Valeo'da 6 var şu anda.Daha çok hella kastediliyor. G5 balast D1S uçludur o nedenle D2S ile kullanamazsın. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 24 Kasım 2011 Yazar Paylaş 24 Kasım 2011 Fotoğraflar için teşekkürler Ancak esas soruma yanıt bulamadım henüz.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2011 Paylaş 26 Kasım 2011 Farkı nedir sorusuna mı cevap arıyorsunuz... ?Birisini H1 diğerini H7 ampul gibi düşünün.. Bir far üreticisi H1ile üretim yaparken diğeri H7 ile üretim yapıyor.. Reflektörü odağı ona göre ayarlanıyor.. D1S önceden genellikle merceksiz farlarda kullanılırdı.. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 26 Kasım 2011 Yazar Paylaş 26 Kasım 2011 Odağı nasıl tutuyormuş ki..? D1R olmasın dediğiniz? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Kasım 2011 Paylaş 26 Kasım 2011 d1s ile d2s merceği aynı diye biliyorum. fark birinde ampul üzerinde ateşleyici var ve d1s de optimum çalışma ısısına daha çabuk geldiği için selektör anında daha hızlı yanabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 27 Kasım 2011 Paylaş 27 Kasım 2011 d1s ile d2s optik olarak tamamen aynı. Sabitlemeyi başarırsan ikisini de aynı mercekte kullanabilirsin.d1s'in en önemli farklı yüksek voltaj içeren kablo bağlantısını ortadan kaldırmış olması, balasttan 85V geliyor. d2s'te balasttan ampule yüksek voltaj (23.000 V) içeren kablo olması gerekiyordu ve güvenli değildi.Senin asıl sorun selektörde ne kadar fark edeceğiydi sanırım, Muhammed cevaplamış. Ben d2s kullanıyorum (bixenon değil) ve sellektör pek kullanmadığımdan milisaniye hesabı yapmıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 28 Kasım 2011 Yazar Paylaş 28 Kasım 2011 orijinal balast iyi güzel de.. Arıza lambası yakar diye tahmin ediyorum.. Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 30 Kasım 2011 Yazar Paylaş 30 Kasım 2011 ben vw jettada kullandım gen 3 mü gen 2 mi ne koito, orj ballasta diotla uzun ve kısayı bağladım arıza ışığı yakmadı fakat şöyle birşeye dikkat etmek gerekli auto mod varsa farlar o ayarda kalmayacak ve farlar açıkken farlar çalışmayacak.benim sistem H4 idi, d2s olacak, oluru var mı bu işin sizce? auto yok bu arada, benim yavru zaten sadece direksiyon motor şanzıman. Gerisini biz topluyoruz Yorum bağlantısı
Sinan Altuğ 1 Aralık 2011 Yazar Paylaş 1 Aralık 2011 sorun olan diyot değil, arıza ışığını yakıp yakmaması zaten jettada arıza ışıksız çalıştıysa benimkinde de çalışması lazım, benimki baz modele çok yakın, beyin kontrol etmiyor olabilir diye düşünüyorum ampulleri, ama bu uyarı var araçta, e farları da kontrol etmiyorsa gereksiz o zaman o lamba sinyalleri söküp deneyince yaktı ışık. Ama plaka lambasına led taktım sorun yok plaka ve park lambalarını çıkardım yine sorun yok Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Aralık 2011 Paylaş 2 Aralık 2011 elbette olur olmayan bir araba yok tüm araçlara adaptif ediyoruz sadece size gerekli olan 2 tane diyoth4 sokete nasıl bağlandığınında fotoğrafları var fakat evimde canlı kanlı diyot fotoğrafları kısadan uzuna paralel bitane atıyosun o kadar sonra artı eksi bağlantıları arıza ışığı varmı peki araçta?Bektaş Benim farlar H4'tü hella bi-xenon taktık d2s. H4-3 xenon kiti çevirici kullanarak d2s ampül taktık. Diyot falan kullanmadık yani ve herşey sorunsuz çalışıyor Yorum bağlantısı
Muhammed Andı 2 Aralık 2011 Paylaş 2 Aralık 2011 bence h4-3 kitin kendisinde vardır diyotla yapılan bu özellik, ondandır. Yorum bağlantısı
Orhan Yüksekyol 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 normal H7 veya H4 xenon kitler içinde kullanılan ballasları D2S ampullerde kullanabiliriyim.uyum sağlarmı selektör de dahil Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 (düzenlendi) normal H7 veya H4 xenon kitler içinde kullanılan ballasları D2S ampullerde kullanabiliriyim.uyum sağlarmı selektör de dahilD2S ampul soketi ile mevcut balastlarınızı H4-H7 fark etmez kullanabilirsiniz,sadece farlar kapalı iken selektör yapamazsınız yapmaya çalışırsanız balast a zarar verirsiniz...Bu soketten almalısınız... 29 Şubat 2012 tarihinde Mahmut Akbulut tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Nihat Moğulkoç 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 h7 balastları çevirici soketle d2s ampüllerde kullandığımızda performans düşüklüğü yaşanırmı acaba?yoksa orjinal d2s balastları kadar iyi netice verirmi? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 Pratikte bir sorun yaşanmaz. H7 türü ampul için üretilen balast orjinal balast gibi kaliteli de olmayacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Çalışkan1679652607 7 Kasım 2013 Paylaş 7 Kasım 2013 arkadaşlar elimde bir takım audi a5 meceği var,arabamda takılı olan mercekleri bunlarla deyiştircem ama aratırdım audi a5 in ampulleri d3s,ben d1s takarsam bir sorum olurmu acaba? bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.aynı arabanın gündüz ledleride var bir takım,adaptörleri ile birlikte,farları yakınca kısılıyor falan.onların ledleride lazım bana temin edebileceğim biryer varmıdır? şuanki farlarım bunlar arkadaşlar arabam fiat albea. Yorum bağlantısı
Gökhan Çalışkan1679652607 8 Kasım 2013 Paylaş 8 Kasım 2013 ilgi ve alakaya çok teşekkür ederim arkadaşlar,demekki bilgisi olan yokmuş.ben araştırmalara devam edeyim belki birşeyler bulurum. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 8 Kasım 2013 Paylaş 8 Kasım 2013 Alınmaca olmasın.Her kes her an müsait olamıyor.D3s ve d1s ampul soketleri tip olarak aynı görünsede farklı.Balast voltajlarıda farklı.Kısaca uymuyor.Albea far yapısı bu meşhur Audi gündüz farı tipine son derece uygun.İyi bir işçilik ile kesinlikle yakışacaktır.İç kısımdaki ledler beyaz değil mi elinde sürücüleride varsa neden led değişimi yapacaksın ki?Ledleri marketdigital firmasından alabilirsin. 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Çalışkan1679652607 8 Kasım 2013 Paylaş 8 Kasım 2013 abi darılmak nedemek olurmu öyle şey.oktay abi benim takıldığım nokta iki ampulünde 35 wat olması,aynı balastla ikiside yanmazmı yani??abi gündüz farlarını şöyle anlatayım. bunlar cuk diye oturuyor farın içine ama sürücüleri yok,bende ledlerini değiştirip kullanmak istiyorum. bu ledler sürücüleriyle birlikte mevcut ama bunlarda çok büyük fara olmuyor,buyüzden bana led lazım abi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts