Oktay Toker 10 Ekim 2013 Yazar Paylaş 10 Ekim 2013 (düzenlendi) Resimleri ve videoyu başka linkten yüklemden olmayacak gibi ama umarım bunun için bir gece ayırıp bir an önce yapmak için kendimi ikna etmem lazım. 10 Ekim 2013 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 11 Ekim 2013 Paylaş 11 Ekim 2013 (düzenlendi) şunların linklerini bir ara değiştiriver abi ya, bakacak arkadaşlar bakamıyor Ben biraz bişiler yaptım abi http://youtu.be/PzvusrxLpYIhttp://youtu.be/L-2cCtgwuzUhttp://youtu.be/q2N2qpQ1l1Ehttp://youtu.be/SlMtuQufwhw 11 Ekim 2013 tarihinde Fatih Özbaş tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 11 Ekim 2013 Paylaş 11 Ekim 2013 far ayarım biraz bozuk onu henüz yapamadım kusura bakmayın 1 Yorum bağlantısı
Fatih Özbaş1679652583 11 Ekim 2013 Paylaş 11 Ekim 2013 gen 5 ledlerden yavaş kalıyor evet Yorum bağlantısı
Oktay Toker 11 Ekim 2013 Yazar Paylaş 11 Ekim 2013 (düzenlendi) Duvar yansımanasına göre gen 5 iyi görünüyor ama bi-xenon odagı duvarda görünmeden önce power led fena aydınlatıyor.Çamurluk sinyalleride güzel olmuş.Smd 5050ledler epey işe yaramış. 11 Ekim 2013 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal1679652606 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Düşündürücü. Dediğim gibi 4 Bora nın ikisinde sorun yok ikisinde bu sorun var ve bahsettiğim olay versiyonun üst-alt olmasına göre üst olanlarda problem var Son çalışmalarımda şunu farkettim.Gen5 balast gen4 balasttan anlık olarak neredeyse 2 kata yakın daha fazla akım çekiyor.Sonra olması gerekne akıma yavaşca iniyor.Gen4 balast ile satabil olarak aynı akımda ama anlık olarak ciddi akım farkı mevcut.Araç çalışmaz iken pır pır yapması Balast gen5 ise belki bundandakaynaklı olabilir.Sorunu şaşırtıcı şekilde çözdüm ama ne alaka olduğunu hala anlamış değilim. Selektör için uzun-kısa arasına koyduğum tek diyot selektörde sıkıntı oluşturmaya başlamıştı. Açtığım zaman kararma farkettim diyotta. Kullandığım diyot standart olanlardan normal usb kablosu kalınlığında falan. Yanmış olabileceği ihtimaline karşı kontrol kalemi ile baktım çalışıyordu tek taraflı olarak. Daha sonra H4 ampülün soketine ikinci diyotları ekledim. Kontak sadece açıkken pırpır olayını kesti. Ayrıca kontak kapalı iken veya kontak açık farlar kapalı araç çalışmazken selektör attığım zamanda aynı olayı yaşıyordum o da ortadan kalktı. O yüzden almış olduğum röle şu an boşta kaldı ilerde de yaparsa kullanırım.Kontak açık araç çalışmazken farlar yanınca oluşan pırpır-titreme şu an yok. Uzun hatta elektrik zaten yok, neden çift diyot eklediğimde sorun ortadan kalkmış olabilir ki? Yorum bağlantısı
Recommended Posts