İçeriğe Yönlendir

Renault Kangoo 2 (2008-2021) bi xenon


Fatih Demirtaş1679652601

Recommended Posts

Fatih Demirtaş1679652601

Öncelikle sayın İlker abime gösterdiği ince işcilik ve nezaketinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum..

hella bi xenon mercek

gen5 balans

farlardan çok memnunum.temi bir defter gibi aydınlatma sağladı.sellektör zevkini yamayacağım bile :)

Mobil giriyorum.fotoğrafları yükleyemedim.

Bu adreste fazlasıyla var.

https://m.facebook.com/KANGOO4161?v=timeline&filter=1

post-6277-0-40234200-1413403363_thumb.jp

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Güzel, güle güle kullanın, duvar fotosu uzun/kısa alalım :)

Yorum bağlantısı
Fatih Demirtaş1679652601

Güzel, güle güle kullanın, duvar fotosu uzun/kısa alalım :)

O iş biraz zaman alır.:) arabayı abime devrettik.Kendileri ist'deBizde 2014 corsa aldık onla devam edicez projelere.. :)

Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Sercan Kızıldere1679652671
(düzenlendi)

Herkeze selamlar yeni aldığım (2.el) mercekli farımı montaj yaptım ne yazıkki istediğim gibi sonuç alamadım. Sağ taraf çok yukarda onu indirilir ama sol tarafta hiza veya ışık diye birşey yok sadece yeri aydınlatıyor acaba holagen ampül olduğu için olabilirmi. Veya izmirden yardım edicek kişi varmı. ?

 

 

IMG_3394.JPG

IMG_3395.JPG

 

 

tarihinde Sercan Kızıldere tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sırrı Polat

ortaya karışık bir şey olmuş , kuvvetle muhtemel halojen ampül taktığın için , ampül de yerine tam oturmadığı için ne odak tutmuş ne de çizgi çıkmış ,

 

belirtmemişsin ama eğer mercekler bi-xenon ise  halojen ampül kullandığın için başta sorunlu bir işlem yapmışsın ,

bi-xenon ampül kullandığında bile ampülü doğru takamadığında gönderdiğin fotolardaki gibi tam oturmamış ampül kaynaklı odak problemi ortaya çıkar.

 

eğer merceklerin bi-xenon ise mercek tipine uygun bi-xenon ampül kullanarak tekrar kısa hüzme resmi yüklersen o zaman merceklerin ekseni hakkında fikir yürütebiliriz ,

yok mercekler bi-halojen ise doğru ampül tipini doğru şekilde taktığınızdan emin olun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sercan Kızıldere1679652671
7 saat önce, Mahmut Akbulut yazdı:

Kısa far çizgilerini görebilir miyiz? 

işteyim şuan akşam eve geçince atarım ustam.

Yorum bağlantısı
Sercan Kızıldere1679652671
21 saat önce, Sırrı Polat yazdı:

ortaya karışık bir şey olmuş , kuvvetle muhtemel halojen ampül taktığın için , ampül de yerine tam oturmadığı için ne odak tutmuş ne de çizgi çıkmış ,

 

belirtmemişsin ama eğer mercekler bi-xenon ise  halojen ampül kullandığın için başta sorunlu bir işlem yapmışsın ,

bi-xenon ampül kullandığında bile ampülü doğru takamadığında gönderdiğin fotolardaki gibi tam oturmamış ampül kaynaklı odak problemi ortaya çıkar.

 

eğer merceklerin bi-xenon ise mercek tipine uygun bi-xenon ampül kullanarak tekrar kısa hüzme resmi yüklersen o zaman merceklerin ekseni hakkında fikir yürütebiliriz ,

yok mercekler bi-halojen ise doğru ampül tipini doğru şekilde taktığınızdan emin olun.

Aynen sırrı abi senin dediğin gibi hem ampül oturmadığı için hemde kuvetli değilmiş? Düzelttin iki ufak rötuş kaldı onlarıda hallettimi miss ?

16 saat önce, Mahmut Akbulut yazdı:

Farlarla ilgili daha detaylı bilgi lazım , Sırrı arkadaşımızın bahsettiği detaylar önemli ...

Aynen ustam belirtmeyi unutmuşum satıcı bi-xenon mercedes merceği demişti. Yani şimdi bi-xenon merceğe led xenon takarsam olmazmı

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
  • 1 yıl sonra...
Çağdaş Kureyş
(düzenlendi)

Arkadaşlar merhaba 2007 h4 reflektörlü kangooma mercek montajı uygulama aşamasındayım ve fikirlerinize ihtiyacım var . Montaj esnasında h4 reflektörü orta kısmı bir miktar mecburen kesilecek ve  merceğin duy kısmı geriye getirilmesi ve oturması için büyütülecek buraya kadar sorun yok  . Sonrasında ise sorunum şudur ;  reflektörde ampul duyunun hemen alt kısmında park lambası mevcut ve orası merceğin altında kalacağından park lambası işlevsel olarak görünmeyecek . ya da görünse de belli belirsiz olacak . muayene de sorun çıkmaması için zaten merceğe halojen takacağım fakat park konusunda bu şekilde muayene de sıkıntı çıkartırlar mı ? çözüm olarak angel halka koymayı parklardan çalıştırmayı düşünüyorum.  Bu şekilde muayene den geçer mi ? park lambası yanmıyor diye muayeneden kalan birçok kişi biliyorum şimdiden cevaplar için teşekkürler 

1477-1002.jpg

tarihinde Çağdaş Kureyş tarafından düzenlendi
resim ilave
Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut

Çağdaş bey merhaba , aramıza hoş geldiniz :flowers:

 

Muayenede sorun yaşamamak ve en önemlisi araç standart donanımını bozmamak için size bu ampulü öneriyorum , hem DRL hem sinyal olarak kullanabileceğiniz bir ürün . Angel oem değilse kısa sürede arıza yapıyor ve farı tekrar açmak zorunda bırakıyor ...

 

https://store.ijdmtoy.com/Switchback-LED-For-Turn-Signal-and-DRL-Lights-p/20-05x-2835.htm

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

En ideal ve uğraştırmayacak olanı Mahmut belirtmiş.

 

Mercek kapagı olarak yan sanayilerde etrafı şeffaf tip olanları ve iç kısımdan led döşeyip güzel şekilde izole edip te park işlemi halledilebilir.

 

ilanda ki mesela

 

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-3-inc-bixenon-mercek-kapagi-takimi-sifir-ve-ciziksizdir-324100983/detay

 

 

Bir kaç çalışmada uygulamıştım.Tasın üst 2 kenar kısımdan led tepesi geçecek şekilde iki delik ve led yerleşimi ile park işlemi halledilebilir.

 

Bunda sarı led kullanıldı lakin beyaz led kullanılabilir.

 

5169.jpg

 

 

Bu resimde led tepe ışığı belli oluyor.

 

8747.jpg

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağdaş Kureyş

Hoşbulduk Mahmut bey teşekkürler :) . o halde eğer montajdan sonra görünmez ise biraz daha alttan delik açıp oradan montaj yapılabilir led ile de desteklenebilir 

diyebiliriz 

8 saat önce, Oktay Toker yazdı:

En ideal ve uğraştırmayacak olanı Mahmut belirtmiş.

 

Mercek kapagı olarak yan sanayilerde etrafı şeffaf tip olanları ve iç kısımdan led döşeyip güzel şekilde izole edip te park işlemi halledilebilir.

 

ilanda ki mesela

 

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-3-inc-bixenon-mercek-kapagi-takimi-sifir-ve-ciziksizdir-324100983/detay

 

 

Bir kaç çalışmada uygulamıştım.Tasın üst 2 kenar kısımdan led tepesi geçecek şekilde iki delik ve led yerleşimi ile park işlemi halledilebilir.

 

Bunda sarı led kullanıldı lakin beyaz led kullanılabilir.

 

5169.jpg

 

 

Bu resimde led tepe ışığı belli oluyor.

 

8747.jpg

Ben o kapaklardan almıştım zaten park ampulunun ışığını kesen o kapak olacak biraz çapı büyükçe reflektörü örtecek çünkü . eğer olmaz ise de kapağa monteli bir dizayn yapacağız artık yeterki muayene de neden orjinal park ampulu değil farklı yanıyor demesinler :) 

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Park açıldığında far içinde ışık olsun ve yanan ışık beyaz türevi ise bence sorun olmayacaktır

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 5 hafta sonra...

Çağdaş, bu farın sinyal bölümü ilave sarı camı olanı var. Ondan al, sarı cama, sinyal ampülüne bakacak şekilde şerit led yapıştır. Kenarlara bakacak ledler yanınca ışık sinyal reflektörüne bakacak, muazzam görüntü olacak. Park olarak kullanacaksın. Sinyal verirken de sarı ampül yanacak ve sinyal işlevi devam edecek. Vakti zamanında yapmıştım. Eski fotolara bakayım pazartesi günü. Görsel olarak fikir versin 

Yorum bağlantısı
Çağdaş Kureyş

abi montaj kısmı bitti şuan bu şekilde yanıyor fakat bir sorum olacak . H4/3 röleli xenon aparatı kullandım direk soketli olarak kesme biçme olmadan fakat uzundan kısaya geçişlerde ara sıra şu meşhur reno far kolundan kaynaklı anlık akım kesilmesinden ötürü teki veya ikisi birden kapanma sorunu yaşıyorum . 50 v 4700 mf kondansatör aldım resimlerde var.  Bunu nereye ve nasıl bağlayacağım tam olarak emin değilim sadece bildiğim şey uzun bacaklar artı kısa bacaklar eksi o kadar . Bu şekilde direk 12 v balast beslemeye mi gireceğiz

20180427_194049.jpg

20180427_194053.jpg

15250666692851383930709.jpg

Yorum bağlantısı
Çağdaş Kureyş

Servet abi teşekkürler çözdüm işi bendeki hazır h4 bağlantı rölesi uyumsuz çıktı bende gittim aküden direk beslemeli tipinden aldım her balasta ayrı şase verdim bulunduğu noktadan , akabinde selenoide küçük uzun soket uçlarını da girdim sonra tetik için de tek bir h4 soketi karşılıklı birleştirdim zaten bağlantısı o şekildeydi sonra sorunum çözüldü maaşallah zehir gibi çalışıyor ve birşey daha dikkatimi çekti önceki bağlantıda balastlar ampulleri ısıtıcam diye çok kasıyordu çok zaman alıyordu ( 12 sn gibi ) . şimdi ise direk aküden beslemeli bağlayınca balastlar daha kısa sürede tam verime ulaştı ( 8-9 sn gibi ) bunu da direk aküden gelen güçlü beslemeye bağlıyorum . Gerçekten fark ediyormuş . Resimleri  ekte sunuyorum abi . Şimdi ise sırada balast işim kaldı en kısa sürede tam verime ulaşan balast arıyorum koito ile hella g3 arasında gidip geliyorum tavsiyelere açığım :)

sorunlu bağlantı.jpg

garantili bağlantı.jpg

Yorum bağlantısı

Zaten h4 zenon tesisatı akü den beslemeli olmalı. Yoksa kol yanıyor. Reno mimli bu konuda 

Yorum bağlantısı
Çağdaş Kureyş

Evet bunu da tecrübe etmiş olduk Reno aslında o kadar çok konuda mimli ki  neyse  :lol:  şimdi herşey sıhhatli çalışıyor sadece modülünden yedek olarak bir tane alıp torpidonun bir köşesine koyucam zaten soketli değişmesi kolay . sık sık uzun yol yapıyorum ne olur ne olmaz değiştirmek icab eder diye bulunsun yanımda 

 

Yorum bağlantısı

Intercooler varsa 85 dci. Çıtır işlem ile 105 net. 0-100 9 saniye. 

 

İlave olarak arka torsiyon ayarı ile önle aynı hizaya çekilecek arka. Araç düz duracak. Benim diyen araçları çiğ çiğ yiyecek. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...