Tansu Kalafatoğlu 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Gülmez yazdı: üretim hattı dışında farklı şeylerde var mesela petlasa 3 kere farklı ebatta lastik yaptırdılar testler bu yüzden uzadı mesela ön arka kamera, çip gibi bizim bilmediğimiz bir çok elemanın tedarikleri zaman zaman sıkıntılı olabiliyormuş. şu sıra ön cam krizi var bazı markalarda. şişe cam üretemiyor mu? ya da yedek parça olarak neden üretmiyor? yoksa ihracata mı gidiyor bilmiyoruz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Vestel Zarar üstüne zarar yazıyor. Etkisi olabilir 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Vestel Zarar üstüne zarar yazıyor. Etkisi olabilir globali okuyamamak. Pozisyon alamamak. Montajcılıkta koç’un üstüne tanımam. Vestel koç’u Takipte sıkıntı yaşadı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: sıkıntı yaşadı. zorlu? sıkıntı yaşamaz. işini bilir, zamanında dümeni çimentoya kırdı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: zorlu? sıkıntı yaşamaz. işini bilir, zamanında dümeni çimentoya kırdı vestel için dediydim ama çimentonun kaymağını sabancı, oyak falan yedi. Yenilerden çimentocu olup da büyük paralar kazanan duymadım. Büyük mükellef anlamında büyük para. perde satarak kapatırlar defteri Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: çimentonun kaymağını sabancı, oyak falan yedi ham değil, inşaat olarak şeetim herşeyi de alenen yazamıyor olabiliyoruz, zincirlikuyuda kave ısmarliim gel 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: ham değil, inşaat olarak şeetim herşeyi de alenen yazamıyor olabiliyoruz, zincirlikuyuda kave ısmarliim gel Mezarlik manxarali kahve ahsjdjdj AVM nin arazisini nasil haciladilar ama Ne guzel fenni muayene yaptiriyorduk orada. 1 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 saat önce Paylaş 17 saat önce 0,24cd sürtünme katsayısı 52,4/88,5 kWh NMC batarya 🛣️335/623 km menzil 🔌180 kW DC, 11 kW AC şarj desteği (22 kW artık yok) ⚡160 kW güç, 350 Nm tork (Avrupa'da 4x4 versiyonu 320 kW ve 700 Nm tork) 💨0,24 Cd sürtünme katsayısı 📐4.830 mm uzunluk, 2.890 mm dingil mesafesi, 505 litre bagaj, 1.923/2.108 kg ağırlık Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Valla alacaktık fiyat vermediniz gittik Mercedes aldık. Bı müşteri kaybetti 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Haftaya açıklanacakmış. Ama t10x ile benzer olacak deniyor 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: 0,24cd sürtünme katsayısı 52,4/88,5 kWh NMC batarya 🛣️335/623 km menzil 🔌180 kW DC, 11 kW AC şarj desteği (22 kW artık yok) ⚡160 kW güç, 350 Nm tork (Avrupa'da 4x4 versiyonu 320 kW ve 700 Nm tork) 💨0,24 Cd sürtünme katsayısı 📐4.830 mm uzunluk, 2.890 mm dingil mesafesi, 505 litre bagaj, 1.923/2.108 kg ağırlık 22kW tan neden vazgeçtiler acaba. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 saat önce Paylaş 16 saat önce F için uygun kredi koşulları oluşursa. Satılık Qashqai 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: 52,4/88,5 kWh NMC batarya 🛣️335/623 km menzil bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem 52 ile 335 giden 88 ile 565 gitmeli. Testi Ali yapıp menzilde 623 ü tutturmuş. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem Hafiflemiş ama sanki ağırlaşmış gibi menzil azalmış. ya da misal 88,5 pilde 5kwh kullanılmıyorsa, 52kwh pilde de 5kwh kullanılmıyorsa, bir ihtimal o menzillerin mantığı ortaya çıkar ama bence yine de mantıksız Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 saat önce Paylaş 15 saat önce nasılsa kimse hesaplamaz diye yazmışlardır 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mertol Kip yazdı: 22kW tan neden vazgeçtiler acaba. evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir. Ben söylemiştim 11 iyi diye mantıklı hareket olmuş. 22 nin devreleri daha büyük pahalı eve de risk. Her ev yeterli değil bilen var bilmeyen var 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 saat önce Paylaş 14 saat önce (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Ben söylemiştim 11 iyi diye mantıklı hareket olmuş. 22 nin devreleri daha büyük pahalı eve de risk. Her ev yeterli değil bilen var bilmeyen var bırak çeksinler boşveeeer, 22 nedirki az bile diyorumya bizde pilli işi zor diye, düşün herkesin altında pilli, eve geldin akşam, toplumun durumunu biliyorsun, en gelişmiş araba olsa sistem kabooom, geçmiş olsun, karanlık sokaklar mumlar barajdaki tribüne kısa devre yaptırırırız valla... 13 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: F için uygun kredi koşulları oluşursa. Satılık Qashqai Bence de. 48 ay vade filan mis Beyle minik bir togg 4f filan olsaydi iyiydi... Yorum bağlantısı
Mertol Kip 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir. Zaten çok akılcı değil ama vazgeçmiş olmaları ilginç geldi. 11 kW bile 3x 3.5 kw yapıyor. Üç tane elektrikli hızlı su ısıtıcısını aynı anda çalıştırmak gibi bir şey. 1 2 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Mertol Kip yazdı: 22kW tan neden vazgeçtiler acaba. Harici charger gereksiz büyüyor diye muhtemelen (maliyet de var) Ev için 22 kW gereksiz denebilir. 11 kW da 16 amper çekiliyor makul ama 32 amper ciddi bir rakam. Tesla da 11 kW mesela. Ayrıca AC şarj günlük kullanım için, akşam takıp Sabah alacaksın, 11 kW da 5-8 saatten 0-100 şarj almış oluyor. 2 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ahmet İhsan Akşen yazdı: Harici charger gereksiz büyüyor diye muhtemelen (maliyet de var) Ev için 22 kW gereksiz denebilir. 11 kW da 16 amper çekiliyor makul ama 32 amper ciddi bir rakam. Tesla da 11 kW mesela. Ayrıca AC şarj günlük kullanım için, akşam takıp Sabah alacaksın, 11 kW da 5-8 saatten 0-100 şarj almış oluyor. 11 kW için 3 tane 16A gerekiyor aslında alet 220V 48A çekiyor ki bu da hiç düşük değil. 22 kW'ın gereksizliğinde bence de haklısınız. Hatta 11 için bile aynı cümleyi kuırabilirim. Aslında çok aktif bir hayattınız yoksa 7 kW zaten iş görür ama onun monofaz olması kötü. Ben sadece neden vazgeçtiklerini merak ettim. Sonuçta envanter şişkinliği ve stok maliyeti getirecek. 22kW ile 11 kW aletlerin boyutları aynı bu arada. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Teknikten bağımsız 22 AC ile şarj olmasını isterdim arabamın. Gerektiğinde 2 saatte dolar. DC’ye ihtiyaç azalır ama demek ki feasible değil şu an. Bence en büyük sorun PHEV’ler. Şarj alım hızları düşük. Bataryaları küçük. Bizim sitedeki şarjlarda önünden ne zaman geçsem bir kaç tane byd filan var onlar takılı. Boşa işgal ediyorlar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts