İçeriğe Yönlendir

TOGG T10F Tanıtıldı


Ahmet Kaleli

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Ali Gülmez yazdı:

üretim hattı dışında farklı şeylerde var mesela

petlasa 3 kere farklı ebatta lastik yaptırdılar

testler bu yüzden uzadı mesela

 

ön arka kamera, çip gibi bizim bilmediğimiz bir çok elemanın tedarikleri zaman zaman sıkıntılı olabiliyormuş.

 

şu sıra ön cam krizi var bazı markalarda. şişe cam üretemiyor mu? ya da yedek parça olarak neden üretmiyor? yoksa ihracata mı gidiyor bilmiyoruz

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

Vestel Zarar üstüne zarar yazıyor. Etkisi olabilir 


globali okuyamamak. Pozisyon alamamak. Montajcılıkta koç’un üstüne tanımam. Vestel koç’u Takipte sıkıntı yaşadı. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

sıkıntı yaşadı. 

zorlu? sıkıntı yaşamaz. işini bilir, zamanında dümeni çimentoya kırdı

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

zorlu? sıkıntı yaşamaz. işini bilir, zamanında dümeni çimentoya kırdı


vestel için dediydim ama çimentonun kaymağını sabancı, oyak falan yedi. Yenilerden çimentocu olup da büyük paralar kazanan duymadım. Büyük mükellef anlamında büyük para. 
 

perde satarak kapatırlar defteri

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

çimentonun kaymağını sabancı, oyak falan yedi

ham değil, inşaat olarak şeetim herşeyi de alenen yazamıyor olabiliyoruz, zincirlikuyuda kave ısmarliim gel 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Çağlar Bayur yazdı:

ham değil, inşaat olarak şeetim herşeyi de alenen yazamıyor olabiliyoruz, zincirlikuyuda kave ısmarliim gel 

Mezarlik manxarali kahve ahsjdjdj

 

AVM nin arazisini nasil haciladilar ama :)

Ne guzel fenni muayene yaptiriyorduk orada. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Tansu Kalafatoğlu

0,24cd sürtünme katsayısı

52,4/88,5 kWh NMC batarya

🛣️335/623 km menzil

🔌180 kW DC, 11 kW AC şarj desteği (22 kW artık yok)

160 kW güç, 350 Nm tork (Avrupa'da 4x4 versiyonu 320 kW ve 700 Nm tork)

💨0,24 Cd sürtünme katsayısı

📐4.830 mm uzunluk, 2.890 mm dingil mesafesi, 505 litre bagaj, 1.923/2.108 kg ağırlık
 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Valla alacaktık fiyat vermediniz gittik Mercedes aldık. Bı müşteri kaybetti 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Haftaya açıklanacakmış. Ama t10x ile benzer olacak deniyor

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

0,24cd sürtünme katsayısı

52,4/88,5 kWh NMC batarya

🛣️335/623 km menzil

🔌180 kW DC, 11 kW AC şarj desteği (22 kW artık yok)

160 kW güç, 350 Nm tork (Avrupa'da 4x4 versiyonu 320 kW ve 700 Nm tork)

💨0,24 Cd sürtünme katsayısı

📐4.830 mm uzunluk, 2.890 mm dingil mesafesi, 505 litre bagaj, 1.923/2.108 kg ağırlık
 

 

 

22kW tan neden vazgeçtiler acaba. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

F için uygun kredi koşulları oluşursa. 
Satılık Qashqai 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

52,4/88,5 kWh NMC batarya

🛣️335/623 km menzil

bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem


52 ile 335 giden 88 ile 565 gitmeli. 
Testi Ali yapıp menzilde 623 ü tutturmuş. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem


Hafiflemiş ama sanki ağırlaşmış gibi menzil azalmış. 
 

ya da misal 88,5 pilde 5kwh kullanılmıyorsa, 52kwh pilde de 5kwh kullanılmıyorsa, bir ihtimal o menzillerin mantığı ortaya çıkar ama bence yine de mantıksız 

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mertol Kip yazdı:

 

 

22kW tan neden vazgeçtiler acaba. 

evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Metin Uzunoğlu yazdı:

evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir.

Ben söylemiştim 11 iyi diye mantıklı hareket olmuş. 22 nin devreleri daha büyük pahalı eve de risk. Her ev yeterli değil bilen var bilmeyen var

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

Ben söylemiştim 11 iyi diye mantıklı hareket olmuş. 22 nin devreleri daha büyük pahalı eve de risk. Her ev yeterli değil bilen var bilmeyen var

bırak çeksinler boşveeeer, 22 nedirki az bile :) diyorumya bizde pilli işi zor diye, düşün herkesin altında pilli, eve geldin akşam, toplumun durumunu biliyorsun, en gelişmiş araba olsa sistem kabooom, geçmiş olsun, karanlık sokaklar mumlar :D  barajdaki tribüne kısa devre yaptırırırız valla...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

F için uygun kredi koşulları oluşursa. 
Satılık Qashqai 

Bence de. 48 ay vade filan mis

Beyle minik bir togg 4f filan olsaydi iyiydi...

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Metin Uzunoğlu yazdı:

evlerden fazla akım çekilmesin diye olabilir.

Zaten çok akılcı değil ama vazgeçmiş olmaları ilginç geldi. 11 kW bile 3x 3.5 kw yapıyor. Üç tane elektrikli hızlı su ısıtıcısını aynı anda çalıştırmak gibi bir şey. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
Mertol Kip yazdı:

22kW tan neden vazgeçtiler acaba. 

 

Harici charger gereksiz büyüyor diye muhtemelen (maliyet de var)

Ev için 22 kW gereksiz denebilir. 11 kW da 16 amper çekiliyor makul ama 32 amper ciddi bir rakam. Tesla da 11 kW mesela.

Ayrıca AC şarj günlük kullanım için, akşam takıp Sabah alacaksın, 11 kW da 5-8 saatten 0-100 şarj almış oluyor.

  • Beğen 2
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ahmet İhsan Akşen yazdı:

 

Harici charger gereksiz büyüyor diye muhtemelen (maliyet de var)

Ev için 22 kW gereksiz denebilir. 11 kW da 16 amper çekiliyor makul ama 32 amper ciddi bir rakam. Tesla da 11 kW mesela.

Ayrıca AC şarj günlük kullanım için, akşam takıp Sabah alacaksın, 11 kW da 5-8 saatten 0-100 şarj almış oluyor.

 

 

11 kW için 3 tane 16A gerekiyor aslında alet 220V 48A çekiyor ki bu da hiç düşük değil. 22 kW'ın gereksizliğinde bence de haklısınız. Hatta 11 için bile aynı cümleyi kuırabilirim. Aslında çok aktif bir hayattınız yoksa 7 kW zaten iş görür ama onun monofaz olması kötü. Ben sadece neden vazgeçtiklerini merak ettim. Sonuçta envanter şişkinliği ve stok maliyeti getirecek. 

22kW ile 11 kW aletlerin boyutları aynı bu arada. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Teknikten bağımsız 22 AC ile şarj olmasını isterdim arabamın. Gerektiğinde 2 saatte dolar. DC’ye ihtiyaç azalır ama demek ki feasible değil şu an. 

Bence en büyük sorun PHEV’ler. Şarj alım hızları düşük. Bataryaları küçük. Bizim sitedeki şarjlarda önünden ne zaman geçsem bir kaç tane byd filan var onlar takılı. Boşa işgal ediyorlar. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...