Ali Gök 6 saat önce Paylaş 6 saat önce keşke elektrikli ticari araç yapsalar çif kabin pikap. güneşin alnında beklerken aç klimayı uyu içinde vs süper olur alırım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Ş Selim Bilgin yazdı: Teknikten bağımsız 22 AC ile şarj olmasını isterdim arabamın. Gerektiğinde 2 saatte dolar. DC’ye ihtiyaç azalır ama demek ki feasible değil şu an. Bence en büyük sorun PHEV’ler. Şarj alım hızları düşük. Bataryaları küçük. Bizim sitedeki şarjlarda önünden ne zaman geçsem bir kaç tane byd filan var onlar takılı. Boşa işgal ediyorlar. Şu da olabilir dc itelemek daha karlı olabilir trugo vs ac ile ugraşmayalım demiş olabilirler. Çay yok latte var hesabı. Yorum bağlantısı
Onur Demir 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Çağlar Bayur yazdı: bu korelasyondaki %10 luk sapmanın kaynağını bir anlayabilsem Mehmet Ozyurek yazdı: 52 ile 335 giden 88 ile 565 gitmeli. Testi Ali yapıp menzilde 623 ü tutturmuş. Hesaplamadım, büyük batarya oransal artmıyorsa negatif bir km kaybı varsa sebebi ağırlıktır diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Onur Demir yazdı: Hesaplamadım, büyük batarya oransal artmıyorsa negatif bir km kaybı varsa sebebi ağırlıktır diye düşünüyorum. Aksine. Daha ağır batarya ile daha uzağa gitmiş. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Ş Şu da olabilir dc itelemek daha karlı olabilir trugo vs ac ile ugraşmayalım demiş olabilirler. Çay yok latte var hesabı. Trugo'ya çok laf etmiyorum artık, Anadolu'da dolaşınca Togg ve Trugo yatırımı olmasa Türkiye'de EV işi bu kadar yaygınlaşamazmış dedim. Çoğu yerde sadece Trugo var adam akıllı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Selim Bilgin yazdı: Trugo'ya çok laf etmiyorum artık, Anadolu'da dolaşınca Togg ve Trugo yatırımı olmasa Türkiye'de EV işi bu kadar yaygınlaşamazmış dedim. Çoğu yerde sadece Trugo var adam akıllı. Yok yok öyle değil. AC kurulum yerine DC kuralım zaten deniyor olabilir. Vatandaş bazında ise 22kw "bence" yangın sebebi olabilir. Trugo iyi sonuçta elektrik satıyor. Becerbilseler TOGG a az bi indirimli olsa süper olur. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Ali Gök yazdı: keşke elektrikli ticari araç yapsalar çif kabin pikap. güneşin alnında beklerken aç klimayı uyu içinde vs süper olur alırım Ben traktor icin aynisini dusunuyorum. Yapiyor bi Turk firmasi hatta avrupa.tip onay falan da aldi ama yayilmasi lazim. Mehmet Ozyurek yazdı: F için uygun kredi koşulları oluşursa. Satılık Qashqai Sende arabayi gozden cikarttin ota kila satilik kaskay yazip duruyon. Selim Bilgin yazdı: Teknikten bağımsız 22 AC ile şarj olmasını isterdim arabamın. Gerektiğinde 2 saatte dolar. DC’ye ihtiyaç azalır ama demek ki feasible değil şu an. Bence en büyük sorun PHEV’ler. Şarj alım hızları düşük. Bataryaları küçük. Bizim sitedeki şarjlarda önünden ne zaman geçsem bir kaç tane byd filan var onlar takılı. Boşa işgal ediyorlar. Camına kiskanc ezik yaz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ali Gök yazdı: keşke elektrikli ticari araç yapsalar çif kabin pikap. güneşin alnında beklerken aç klimayı uyu içinde vs süper olur alırım çinde kesin vardır 800 küsrü üretici var Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ali Gök yazdı: keşke elektrikli ticari araç yapsalar çif kabin pikap. güneşin alnında beklerken aç klimayı uyu içinde vs süper olur alırım ısparta da sürekli elektrikli transit görüyorum kapalı kasa ford logosunun oradan şarj oluyordu.. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-ford-otokoc-2.el-samsun-2023-ford-transit-350l-elektrikli-1267196636/detay 240 km menzil varmış full şehirçi çalışan işletme için 200km gitse deli karlıdır Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 1 saat önce Paylaş 1 saat önce 11 kw ı avrupa birliği ülkeleri istedi çünkü avrupa ülkelerinde elektrik alt yapısı yaşlı maalesef 22 kw ciddi bir yük getiriyor 11 kw çıkartırsanız teşvik vereceğiz diye diye 11 kw standart oldu artık 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts