İçeriğe Yönlendir

Soğuk Çalıştırmada 3.000 Devir 1.4 Fun MK4


Talha KÖSE

Recommended Posts

Talha KÖSE

Herkese merhaba forumda cidden yararlı konular ve bayağı bi kaynak var emeği geçen herkese teşekkürler

 

Aracım sabahları özellikle soğukta ilk çalıştırmada 1.500 devir yerine 3.000 devire çıkıp ondan sonra iniyor. Debriyaja basınca devir düşüyor fakat stop edebiliyor etmezse tekrar 3.000 devire çıkıyor bu 5 saniye içinde düzelip 1.200 devirde çalışıyor ısınana kadar ısınınca sorun yok. Vakum kaçağı olduğunu düşünüyorum kelebeği açarken "fıs" sesi geliyor emme manifoldunun ordan. Sizce nedendir kaçaktansa kaçağı nasıl tespit edebilirim kronik bir yeri var mıdır?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

akü kutup başını sökün 5 10 dak bekleyin takın sonra bir 10 km civarı gezin. durum değişirse haber edin

Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru
Talha KÖSE yazdı:

Herkese merhaba forumda cidden yararlı konular ve bayağı bi kaynak var emeği geçen herkese teşekkürler

 

Aracım sabahları özellikle soğukta ilk çalıştırmada 1.500 devir yerine 3.000 devire çıkıp ondan sonra iniyor. Debriyaja basınca devir düşüyor fakat stop edebiliyor etmezse tekrar 3.000 devire çıkıyor bu 5 saniye içinde düzelip 1.200 devirde çalışıyor ısınana kadar ısınınca sorun yok. Vakum kaçağı olduğunu düşünüyorum kelebeği açarken "fıs" sesi geliyor emme manifoldunun ordan. Sizce nedendir kaçaktansa kaçağı nasıl tespit edebilirim kronik bir yeri var mıdır?

Karter havalandirma t borusuna bakabilirsin hemen manifoldun arasinda. Sibobu da orada.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Talha KÖSE
Çağlar Bayur yazdı:

akü kutup başını sökün 5 10 dak bekleyin takın sonra bir 10 km civarı gezin. durum değişirse haber edin

Cevap için teşekkür ederim yaptım ama soğuduktan sonra yine 3.000 devirde çalıştı maalesef.

 

Tolgahan Doğru yazdı:

Karter havalandirma t borusuna bakabilirsin hemen manifoldun arasinda. Sibobu da orada.

Ses de ordan geliyor sanırım vakumu orası kaçırıyor ama soğuk çalıştırmaya etkisi olur mu acaba

Yorum bağlantısı
Talha KÖSE

Merhaba tekrardan pcv valfini değiştirdim (kartel havalandırma subapı) üstünden çıkan subap yapması gereken kısıtlamayı yapmıyor iki ucuda tamamen geçirgendi sıfır aldığım parçada ise bi ucu geçirgen bi ucu %80 oranında kısıtlıyor havayı, aracın çalışmasında bi fark gözlemlemedim sabah işe giderken tekrar 3000 devirde çalışacak mı deneyeceğim. T boruda bi sıkıntı göremedim zaten yerinden de çıkaramadım bayağı sertleşmiş.

Yorum bağlantısı
Talha KÖSE

Sorunum maalesef pcv valfi ile çözülmedi, şuanki şüpheli bir türlü ayarını tutturamadığım düzenini oturtamadığım bizim araçların korkulu rüyası rolanti valfi. Orj çıkma araştıracağım çünkü sıfır yansanayi parçalar günün sonunda yansanayi oluyor fakat Pierburg diye bi markayı çok önermişler kullanan bilgisi olan var mı muadil olur mu?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...