Doğan Arşiray 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Bu araç NOX ölçümünde hata görmüş, 800 km sonra çalıştıramazsın deyince tepem attı. kaldırdım arabayı, söktüm adblue enjektörünü. içi kristalleşmiş adblue dolu. sıcak su ile temizledim yerine taktım. sonra tankı söktüm tankı sökmek acaip zor bir iş. 3 saat sürdü. bir sürü gevremiş soket var. ikisini kırdım. plastikler berbat pompa çıkışındaki çıkıntıyı da kırdım kazara. onu tamir edeceiğim bir şekilde ama depoda anormal bir pislik vs görmedim. eğer pompasnın kendisi zayıflamamışsa adblue enejektörü soruna neden oluyor olmalı. çünkü adblue varken SCR denen ve DPF den sonra gelip püskürtülen adblue ile yapısı gereği azot oksit gazlarını nötürleyen parça, bu işi başaramayınca aynı oksijen sensörlerine benzeyen iki sensör il egiriş ve çıkışa bakım değişim miktarına göre arıza veriyor. benz scanneri ile baktığımda giriş çıkış neredeyse aynı oysaki 10 da 1 8 de 1 gibi bir oranda olması gerekliymış. pompayı hasbelkader toplayabilirsem ve sistem yine düzgün çalışmaz ise adblue iptalini düşünmeye başladım. bu konuda bilgisi olan varsa dinlemekten memnuniyet duyarım. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Bu konuda bilgim yok yalnız ak party süper. 1 1 5 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 22 saat önce Paylaş 22 saat önce İptal edin kafanız rahat olsun. Yaptıktan sonra bile arıza verme olasılıgı yuksek. Yazılım işi yapan yerler uygun rakamlara iptal ediyorlar. Şuan benim araçta bir sorun yok ama sorun yaşayan çok en ufak sorunda bende iptal edecegim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Ben de bir şey sökerken ilk parçayı kırdıktan sonra umursamıyorum, geri kalan her yeri kırabilirim 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 saat önce Yazar Paylaş 22 saat önce Onur Bulut yazdı: İptal edin kafanız rahat olsun. Yaptıktan sonra bile arıza verme olasılıgı yuksek. Yazılım işi yapan yerler uygun rakamlara iptal ediyorlar. Şuan benim araçta bir sorun yok ama sorun yaşayan çok en ufak sorunda bende iptal edecegim. hazır sökmüşken sonucu görmek adına toplayacağım illaki. kırılan şeyleri bir şekilde çözerim. ancak asıl arıza çözülmez ise veya gerçekten nox sensörü, SCR vs gibi bir saçmalıktansa SCR ve adblue yi söküp atmayı düşünüyorum. bu aracın aynı moturunu kullanan önceki araç, 2010 model e350cdi da adblue yoktu. 2012 model olan bu araçda euro 5.5 olması için adblue koymuşlar. halbuki euro 6 2015 den sonra yürürlüğe girmiş. niye böyle bir gereksiz hareket yapılşmş belli değil. ben bunu euro 5 yapmazmıyım... birde küçük bir yazılım. 270 280 hp olur. 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Doğan Arşiray yazdı: hazır sökmüşken sonucu görmek adına toplayacağım illaki. kırılan şeyleri bir şekilde çözerim. ancak asıl arıza çözülmez ise veya gerçekten nox sensörü, SCR vs gibi bir saçmalıktansa SCR ve adblue yi söküp atmayı düşünüyorum. bu aracın aynı moturunu kullanan önceki araç, 2010 model e350cdi da adblue yoktu. 2012 model olan bu araçda euro 5.5 olması için adblue koymuşlar. halbuki euro 6 2015 den sonra yürürlüğe girmiş. niye böyle bir gereksiz hareket yapılşmş belli değil. ben bunu euro 5 yapmazmıyım... birde küçük bir yazılım. 270 280 hp olur. Çokta güzel olur. Emisyon değerleri için bakalım daha neler çıkartacaklar. Bizim emisyonlar euro 2 standartlarında avrupada olsak tamir edin kullanın derdim fakat maalesef bizim ülkemizde gerek yok. Çevreci arkadaşlar kızacaktır belki ama durum bu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 saat önce Paylaş 18 saat önce scr dir dpf tir... insanlığa atılmış kazıktır 2 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 16 saat önce Paylaş 16 saat önce En güzeli iptal! 6 aydan fazla oldu kafam rahat. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Tunap 987 adblue katkısından alıp adblue deposuna ekleyin. Mümkünse sadece kapalı ambalaj adblue alıp depoya koyun istasyonlardan pompa şeklinde olanlardan doldurmayın. Tunap porçöz gibi düşünebilirsiniz kristallenmeyi önleyen bir katkı. ve bir şişe 100 litre adlue için yeterli yani baya bir sürü gider.Açıkcası ben sorun yaşamadım ama yinede ekliyorum bazıları sorun yaşadıktan sonra kullanıp hatayı düzeltenlerde var. Aslında benim yaptığım gibi sorun oluşmadan kullanmakta fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts