Gürkan Vatansever 8 Temmuz Paylaş 8 Temmuz Merhabalar. Astra j 1.3 araçta daha önce konu açmıştım şuan elimdeki verilerle aklıma takılan birkaç soru var bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa çok memnun olurum. Egr kaç voltta açık ve kaç voltta kapalı konumdadır. Egr doğru çalışmaz ise araçtaki CO2 oranı artar mı ortalama 6.5 litre yakan bir araç egr arızası ile tahminen ne kadar yakıt artışına neden olur? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 Temmuz Paylaş 8 Temmuz egr bozulursa çekiş çok düşer. mutlaka arıza kaydı okunur. Yorum bağlantısı
Gürkan Vatansever 9 Temmuz Yazar Paylaş 9 Temmuz Doğan Arşiray yazdı: egr bozulursa çekiş çok düşer. mutlaka arıza kaydı okunur. arıza kaydı vermiyor ancak egr voltajı sürekli sabit 0.98V'ta. Ayrıca egr'nin açılma oranı da sürekli olarak %0 gözüküyor. Bu nedenle egr'yi değiştireceğim. Peki egr'nin kalıbrasyon yapılması gerekiyor mu? Yada aküyü söküp vs kalibrasyon yapabiliyormuyuz kendimiz? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Kapali kalmissa ve tekleme yoksa, egr yi yazılımdan cikartin gitsin. 1 Yorum bağlantısı
Gürkan Vatansever 11 Temmuz Yazar Paylaş 11 Temmuz Doğan Arşiray yazdı: Kapali kalmissa ve tekleme yoksa, egr yi yazılımdan cikartin gitsin. yüksek ihitmalle kapalı kalmış ve motor soğukken tekleme var. Parçayın yenisini almış bulundum artık o yüzden mecburen değiştireceğim aklıma takılan konu elektronik olanlarında adaptasyon gerekip gerekmediği kısmı. Çünkü 2 hafta sonra yaklaşık 2bin kmlik bir yurt dışı yoluna çıkacağım adaptasyon yapılmadığında sanırım çekiş düşüklüğü vs yapıyormuş 2bin km'yi çekmeyen bir araçla gitmek istemem ancak aracımın markasına ait kesin bir bilgi bulamadım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Gürkan Vatansever yazdı: yüksek ihitmalle kapalı kalmış ve motor soğukken tekleme var. Parçayın yenisini almış bulundum artık o yüzden mecburen değiştireceğim aklıma takılan konu elektronik olanlarında adaptasyon gerekip gerekmediği kısmı. Çünkü 2 hafta sonra yaklaşık 2bin kmlik bir yurt dışı yoluna çıkacağım adaptasyon yapılmadığında sanırım çekiş düşüklüğü vs yapıyormuş 2bin km'yi çekmeyen bir araçla gitmek istemem ancak aracımın markasına ait kesin bir bilgi bulamadım. eğer tekleme varsa bence bir miktar açık kalmıştır. ama illaki bir tür arıza kodu okunuyor olmalı. adaptasyon gerekmez normalde. ben olsam her durumda iptal ederdim onu. yenisi olsun olmasın. inat ettim adblue filan o kadar uğraştım sonunda iptal ettim kurtuldum. gereksiz şeyler bunlar. nemiş NOX emisyonları düşecekmiş. buradan azot emisyonunu düşürüyorum diğer tarafta komple orman yanıyor, konu kilit. araba alana, yanan yerlere 200 ağaç dikme şartı getirilsin + emisyon filan olmaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts