Furkan Yıldızhan 6 Ağustos Paylaş 6 Ağustos 2006 model ford fiesta aracımda motor ısındıktan sonra rölantide iken turbonun egzoz manifoltuna girdiği yerden yağ atıyor ve buhar yapıyor. Gaz verdiğimde kesiliyor. Ustaya götürdüm turbo revizyon gördü ancak yine düzelmedi usta motor pistonu erimiş olabilir dedi gerçekten böyle bir durum olabilir mi ? aracımda asm yarı otomatik triptronic vites mevcut son bir haftadır araç ısındığında vites geçişlerinde saçmalıyor tam vites geçecekken araç gaz veriyor 4-5bin devire çıkıyor ve ekranda yazan vitese geç geçiyor ve çok vuruntulu geçiyor bunun sebebi ne olabilir soğukken bir sıkıntı yok viteste Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ağustos Paylaş 6 Ağustos Furkan Yıldızhan yazdı: turbonun egzoz manifoltuna girdiği yerden yağ atıyor ve buhar yapıyor. Gaz verdiğimde kesiliyor. Ustaya götürdüm turbo revizyon gördü ancak yine düzelmedi düzelmemesi normal önce manifold contası kontrol edilmeli idi. Furkan Yıldızhan yazdı: asm yarı otomatik triptronic vites öncelikle bir ford yetkili servisinde cihaza bağlanıp vites adaptasyonu yapılacak ve hidroliğin havası alınacak. Furkan Yıldızhan yazdı: usta motor pistonu erimiş olabilir dedi piston erimiş arabada 88 defa marşa bassa araba çalışmaz. ne ustası o kombi mi? 2 Yorum bağlantısı
Furkan Yıldızhan 6 Ağustos Yazar Paylaş 6 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: düzelmemesi normal önce manifold contası kontrol edilmeli idi. öncelikle bir ford yetkili servisinde cihaza bağlanıp vites adaptasyonu yapılacak ve hidroliğin havası alınacak. piston erimiş arabada 88 defa marşa bassa araba çalışmaz. ne ustası o kombi mi? Abi dün turbo yağ basıyor dedi motora sonra turboyu revizyon ettirdik yine yağ atıyo oradan biraz önce sıkıntı motorda motora girmek lazım çok masraf diyor arabayı aldım eve geldim tartıştık biraz adamla turboyu boş yere yaptırdı bize sorun motorda mı onu da bilmiyorum arabanın yağ çubuğunu turbonun oradaki hortumu çıkarıp bakıyoruz motor mükemmel görünüyor üfleme yok. Sizin bi fikriniz var mıdır acaba neden yapar ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ağustos Paylaş 6 Ağustos Furkan Yıldızhan yazdı: Abi dün turbo yağ basıyor dedi motora sonra turboyu revizyon ettirdik yine yağ atıyo oradan biraz önce sıkıntı motorda motora girmek lazım çok masraf diyor arabayı aldım eve geldim tartıştık biraz adamla turboyu boş yere yaptırdı bize sorun motorda mı onu da bilmiyorum arabanın yağ çubuğunu turbonun oradaki hortumu çıkarıp bakıyoruz motor mükemmel görünüyor üfleme yok. Sizin bi fikriniz var mıdır acaba neden yapar ? her tdci motorda emmede egzosda yağ buharı bulunur,km ye ve yaşa göre artabilir. ilk marşta çalışan rölantide sallanmayan ara hzılanmada köfteci bacası gibi duman atmıyor ise... önce manifold contasına bakardım. Yorum bağlantısı
Furkan Yıldızhan 6 Ağustos Yazar Paylaş 6 Ağustos (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: her tdci motorda emmede egzosda yağ buharı bulunur,km ye ve yaşa göre artabilir. ilk marşta çalışan rölantide sallanmayan ara hzılanmada köfteci bacası gibi duman atmıyor ise... önce manifold contasına bakardım. Peki turbo değişirken manifolt contasına bakılmış mıdır tekrar bir yere götürmeli miyim sizce dumanı egzozdan vermiyor turboyla manifoldun birleştiği yerden veriyor fotoğrafta işaretlediğim yer rölantide gaz vermez iken yağ atıyor ordan o da buharlaşma yaptığı in duman olarak görünüyor gaz verince yağ atma kesiliyor egzozdan normal şekilde duman atıyor gaza yüklenince 6 Ağustos tarihinde Furkan Yıldızhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ağustos Paylaş 6 Ağustos Furkan Yıldızhan yazdı: turbo değişirken manifolt contasına bakılmış mıdır piston erimiştir diyen ustanın yaptım dediği işi bir kontrol ettirdim bile Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Ağustos Paylaş 7 Ağustos Yarı otomatik arabaların adını kötüye çıkaran model. Bu modelin şanzıman sorunları nedeniyle üretici firmanın iflas ettiği söylenirdi. Doğrumu dur @Çağlar Bayur Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Ağustos Paylaş 7 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Yarı otomatik arabaların adını kötüye çıkaran model. Bu modelin şanzıman sorunları nedeniyle üretici firmanın iflas ettiği söylenirdi. Doğrumu dur @Çağlar Bayur O, 1,6 TDCİ CVT Focus/C-Max' de kullanılan şanzıman. Bundaki sorun kimsenin kalibre etmemesi/edememesi. Harici klasik tek kavrama. Bu arada Ali, yeni İ10 ya da, Picanto' da ki şanzıman harika. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Ağustos Paylaş 7 Ağustos Tamer Topaç yazdı: O, 1,6 TDCİ CVT Focus/C-Max' de kullanılan şanzıman. Bundaki sorun kimsenin kalibre etmemesi/edememesi. Harici klasik tek kavrama. Bu arada Ali, yeni İ10 ya da, Picanto' da ki şanzıman harika. Yarı otomatik otomatik kullandım aynısı C3 işte Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ağustos Paylaş 7 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Doğrumu dur değildir Ali Darbaz yazdı: üretici firmanın iflas ettiği diğerinde de iflas eden bir firma falan yoktur Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Ağustos Paylaş 8 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Yarı otomatik otomatik kullandım aynısı C3 işte Hayır, tork konverterli gibi vites geçişleri var. Çok güzel yapmışlar. C3 gibi değil. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Ağustos Paylaş 8 Ağustos Tamer Topaç yazdı: Hayır, tork konverterli gibi vites geçişleri var. Çok güzel yapmışlar. C3 gibi değil. dizel egt5 kullandıysan daha önce benzinli bmp5 sürüşü çok farklı. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Ağustos Paylaş 8 Ağustos Ali Darbaz yazdı: dizel egt5 kullandıysan daha önce benzinli bmp5 sürüşü çok farklı. Tamer Topaç yazdı: Bu arada Ali, yeni İ10 ya da, Picanto' da ki şanzıman harika. Yorum bağlantısı
Recommended Posts