Tolgay Bilge 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 arkadaslar aldigim latik ve servisteki muhendisin gösterdigi video Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 3 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Pirelli P6 kullanıyorum. Kuru zeminde idare eder bir performansı var fakat ıslak zeminde son derece tutarlı davranıyor.. Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 şimdi bu tabloya göre en iyisi michelin mi oluyor? Yorum bağlantısı
Samet Daş 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 şimdi bu tabloya göre en iyisi michelin mi oluyor? Yok abi en başarılısı vredestein ultrack vorti. Aynı listede ki aynı başarıyı sağlayan eagle f1 e göre fiyatı daha uygun. Liste 1. 2. diye sıralanan bir liste değil. Yakıt tüketimi konusunda en başarılı lastik ise semperid. 1 Yorum bağlantısı
Tolgay Bilge 27 Şubat 2013 Yazar Paylaş 27 Şubat 2013 şimdi bu tabloya göre en iyisi michelin mi oluyor? Abi bana adamin dedigi en kaliteli 3 lastik CONTI,GOOD YEAR,MICHELIN hangisini alirsan al farketmez ama ben 25 yillik lastikci olarak Good Year öneririm dedi burdaki lastikcilerde oyle sallama degil yani adam makine muhendisi okul okuyosun lastikci olmak icin bende sabah Dunlop almaya gitmistim baya konustuk sonra lastikleri gosterdi good year i cikardi neyse elledim baya bi tatli sertligi vardi dis yuzeyide dunlopa göre daha iyi geldi bana onu aldim yani bana soracak olursan 3 lastikte ayni kalite secim size kalmis! 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Büyük çoğunluk 205-55R16 kullanıyor. Bu test 225-45R17 için yapılmış. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Şimdi dikkatimi bir şey çekti. Şöyle ki; 1. resimde kuru zeminde 1.6 puan verip tek + vermiş 2. resimde kuru zemine 1.4 puan verip iki + vermiş. Bunlarında dışında ıslak puanlamasında 1. resimde 2.7 puan verip ortalama geçer demiiş ama 2. resimde 2.4 verip bir + vermiş. Puanlar sıfıra yaklaştıkça mı yüksek puan anlamına geliyor, yoksa bu işte bir çelişki mi vaR? 1 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Şimdi dikkatimi bir şey çekti. Şöyle ki; 1. resimde kuru zeminde 1.6 puan verip tek + vermiş 2. resimde kuru zemine 1.4 puan verip iki + vermiş. Bunlarında dışında ıslak puanlamasında 1. resimde 2.7 puan verip ortalama geçer demiiş ama 2. resimde 2.4 verip bir + vermiş. Puanlar sıfıra yaklaştıkça mı yüksek puan anlamına geliyor, yoksa bu işte bir çelişki mi vaR? bende öyle biliyorum, küçük puan daha iyi puan anlamına geliyor... 1 Yorum bağlantısı
Tolgay Bilge 27 Şubat 2013 Yazar Paylaş 27 Şubat 2013 (düzenlendi) Şimdi dikkatimi bir şey çekti. Şöyle ki; 1. resimde kuru zeminde 1.6 puan verip tek + vermiş 2. resimde kuru zemine 1.4 puan verip iki + vermiş. Bunlarında dışında ıslak puanlamasında 1. resimde 2.7 puan verip ortalama geçer demiiş ama 2. resimde 2.4 verip bir + vermiş. Puanlar sıfıra yaklaştıkça mı yüksek puan anlamına geliyor, yoksa bu işte bir çelişki mi vaR? sanirim dusuk puan daha iyi demek oluyor 27 Şubat 2013 tarihinde Tolgay Bilge tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Başka bir konudada yazmıştım, buradada yazayım.. Adac, Auto Bild, Ace Lekrand vb... birçok Test kuruluşu var bunlar bile aralarında farklı sonuçlar çıkarıyor.. Örneğin Sadece Almanyada satılan Vresdein diye bir Alman Lastik Üreticisi vardır.. Dünyada çok tanınan, bilinen bir lastik olmamasıyla birlikte ne Hikmetse Auto Bild'te 3. sırada!..buradada karşımıza çıkmış.. Diğer Test Kuruluşlarında ismi geçmez... Yani demek istediğim şudur ki bana ne lazım, benim kriterlerime hangisi uyuyor diye nitelendirmek gerekiyor.. O listelerde ilk sırada gördüğün Islakta, kuruda, yol tutuşta, ömürde ortalama bir rakam alırsa ilk sırada bulur kendini.. Ben Yol Tutuş, FrenTestlerine bakarım Yaz Lastiğinde, beni ömrü çok fazla ilgilendirmiyor neden ? Çünkü En kral lastik 2 Yıl sonra sertleşiyor ben zaten 90000km. aynı lastiği kullanmam.. Lastik Firmaları Yeni Piyasaya süreceği lastik için kendine bir hedef koyar mesela Islakta En İyi Yol Tutuş gibi.. Bunun üzerinde yoğunlaşır, ama diğer biryandan bazı şeylerden feragat etmek zorundadır.. Bunuda başka bir modelle sağlar.. yani 4/4 lük bir lastik bulamazsın.. Her sene bir farklılık göze çarpıyor, bu farklılık neden kaynaklanıyor, neden istikrar yok. Bir Markanın ürünü çok iyiymiş demek yanlış... Avrupada birçok insan özellikle bu lastik testlerini dikkatle izler.. Bizim Ülkemizde durum bu değil maalesef Michelin gerisi hikaye der işin içinden çıkar... Bu Çok Yanlış bir değerlendirme Maalesef... Bende Yurtdışında 2 Lastik Forumunu düzenli olarak takip ediyorum.. Kullanıcı yorumlarıda önemli.. Edindiğim tecrübeye göre en sorunsuz 2 marka Nokian ve Yokohama... 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 vredesdein hollanda kökenli diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Halis Parlak 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 225/45/17 ye geçeceğim yakın zamanda.Favorim good year f1 asymetric 2 Buna alternatif olarak Michelin Pilot Sport 3 1 Yorum bağlantısı
Tolgay Bilge 27 Şubat 2013 Yazar Paylaş 27 Şubat 2013 225/45/17 ye geçeceğim yakın zamanda.Favorim good year f1 asymetric 2 Buna alternatif olarak Michelin Pilot Sport 3 michelin fiyattan kaybediyor hocam! Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 1. adac oldukça ciddi bir kurumdur, para ile üye olunur, sayısını bilmediğim çalışanı , taşeronu ile tüm dünyada, üyelerine çekici+parça hizmeti bile taşır 2. test sonuçları sunumunu değiştiler, iyi de yaptılar, kişisel ihtiyaca göre kelimelere tıklayınca, sıralamayı kendiniz oluşturuyorsunuz, mesela ıslak zemin (nass) tıklayın, sıra değişsin, 3. + ların sayısı ve testteki puanlar fazla simetrik gitmeyebilir, zira bu tabloda az bilgi gösterirler normaldir, sıralama ile fikir edinmek en sağlıklısı 4. lastik tekniği her geçen zaman iyileşiyor, mesela pirelli cinturato 7, çıktığında ıslak zeminde test birincisi idi, şimdi ortalara gelmiş, yeni nesiller çok daha iyi demek ki 5. vesile ile, lastik ömrü derken, ömür düşükse 7-8bin km de performansından %70e varan kayba uğrayan marka da olabilir buna dikkat etmeli, ömrü süper olandan da sıfır halinde bile fren performansı beklenemeyecek olan olabiliyor ŞAhsen bu testi şunda kullanırım: Lastik alacağım zaman, rakamları toplar sonra bu listeye bakarım, %20 ucuza hemen hemen çok iyi performans vereni bulabilirsiniz, lastikte ödenen meblağ, her zaman performans olarak geri gelmez, az ucuz olsun derken de kayıp kaldırıma toslayabilirsiniz. Trocken: kuru Nass: ıslak Gerausch: ses Kraftstoffverbrauch: yakıt tüketimi verschleiss: aşınma Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 conti , yine conti Lastik yanaklarının zayıflığı dışında,bence de en iyisiConti. Çok fazla yol yaptığım ve değişik yo lkoşullarında kullandığım için ben lastik yanaklarından çok çekiyorum. O nedenle bu sefer Good Year alacağım sanırım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts