Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      416

    • İçerik sayısı

      37.169


  2. Dogan Arsiray

    Dogan Arsiray

    Üye


    • Puan

      321

    • İçerik sayısı

      5.368


  3. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      290

    • İçerik sayısı

      66.356


  4. Sani Gerşon

    Sani Gerşon

    Gold Üye


    • Puan

      197

    • İçerik sayısı

      36.956



Popüler İçerik

14-06-2020 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. 33 Puan
    Merhabalar... Senelerdir üye olup forumun müzmin bekarı iken yolun yarısı dediğimiz 35 yaşında başımı bağlıyorum artık [emoji1787] Düğün 18 temmuzda Marmariste memleketimde yapacağım. O tarihlerde orada olan kişiler varsa kapımız açıktır. Yemekli ve alkollü olacağı için 10 temmuza kadar bana geri dönüş yapmanızı rica ediyorum. @Sani Gerşon geriye en müzmin bekar sen kalıyorsun kardeşim yok mu havadis [emoji3]
  2. 32 Puan
    Selamlar, Mayıs ayı sonunda arabanın şanzımanını türbünün 2. viteste hafif titremesi sebebiyle komple revizyona sokmuştum. Sıkıntılarımız giderildi fakat araba 2'den 1 e düşerken özellikle yoğun trafikte biraz hissettiriyordu. Başka biri kullanırken bu vuruntuyu hissetmiyordu ama ben rahatsız oldum. Yaptırdığım usta ile görüştüm, bu araçlarda bunun hep olduğunu söyledi hatta kendi aracında da aynı şekilde çalışıyor şanzıman. Yurtdışındaki forumları araştırırken bu şanzıman için üretilmiş, bu tarz problemleri giderdiğini söyleyen bir ürün buldum. Üretici firma Amerika'da sadece şanzıman beyinleri üzerine arge yapıp, modifiye edilmiş parçalar üretiyor. SONNAX diye aratınca zaten birçok araç için parçaları bulabilirsiniz. Grand Cherokee WK 3.0 CRD modelinde kullanılan şanzıman Mercedes'in üretimi olan 722.6 kodlu şanzıman ( 5gtronik ) . Bu şanzıman beyni için aşağıdaki ürünleri buldum fakat içimden Türkiye'de bunu nerden bulacağız, bulsak hangi ustayı ikna edip yaptıracağız diye sorular vardı kafamda. Tekrardan usta ile konuştum, abi bende bir parça var ama daha önce hiç denemedim dedi. Parçanın resmini gönderdi ve bingo aradığım parça Zamanında oda internette görmüş, yurtdışından almış getirmiş ama kafasına yatmadığı için denememiş. Geçtiğimiz cuma günü gittim, şanzıman beyini söktük, beyinde değişilecek parçaların yerini bulup değiştirdik. Teste çıktığımızda bahsettiğim minimal vuruntular gitmiş, vites geçişleri daha stabil ve kararlı olmuştu. Fakat 3'ten 4'e atarken araba vites kaçırıyor gibi devri az yükseltip atıyordu. Haftasonu bu problemi araştırayım tekrardan sökelim diye kararlaştırdık. Yine yurtdışı forumlarını araştırırken bulduğum bir Alman Mercedes Şanzıman tamircisi, taktiğimız parçanın yapıştıysa bu problemi yapabileceğini söyledi ve o an aklıma geldi. 3-4 vitesi attıran parçayı takarken diğerlerine göre zorlandık daha zor yerine girdi. Bu arada üretici Sonnax firmaya attığım emailde, böyle bir problemin yaşanmaması gerektiğini, şanzımana kalibrasyon yapmayı denememizi istediler fakat bizim ustada böyle bir kalibrasyon yok, sadece beyin resetleme yapılabildiğini biliyor. Dün tekrardan şanzıman beynini indirdik, taktığımız 3-4 parçasını söküp eski parçayı geri taktık. Denildiği gibi yerine zamk gibi yapışmış. Şuan araçta şanzımana dair problem kalmadı, vites geçişleri çok daha kararlı oldu. Dik bir yokuşun başında durup hareket edince, eskiden hemen 2'ye atıyordu ve düşük devirde kalıp biraz zorlanıyor gibi hissettiriyordu. Şuan torku yüksek vitesteyken yokuşu bitirip öyle vites yükseltiyor, daha başarılı vites atıyor. Usta bu konuya çok sevindi, kendi aracında önce bütün selonoidleri daha sonra komple beyni de değiştirmiş ama benzer şikayetleri giderememiş. Yabancı dil desteğini verip, aracımda denediğimiz için de oda saolsun bu konuda ücret talep etmedi. Taktığımız parçaların arka tarafındaki çentik sayıları farklı, çıkanlarda 2 şer çentik var ve hepsi aynı. Eski çıkanda oring yok, yenisinde var. Şanzıman içindeki yağ basıncını müthis etkileyen değişiklikler olduğundan dolayı modifiye diye nitelendirdim. Zaten bazı minimal sorunları da ortadan kaldırdı.
  3. 29 Puan
    Gümüşaslan'dan ayrılalı nerdeyse 1 yıl olmuştu. Bu süre içinde B/C veya Suv/Crossover'lar arasında içime sinen, "hah işte budur" diyebileceğim bir araç olmadı. Hatta araba konusunu bile unutmuştum Atılgan sağolsun Bir sabah uyandığımda artık bir karar vermem gerektiği aklıma geldi. Ne olabilir derken yeni clio'unun çıktığını gördüm. Bayilerde renklerine, içine dışına baktım, inceleme videolarını da görünce "neden olmasın" dedim Yaptığım ankette de birinci olan düz vites boğaz mavisi rengine niyetlenmiştim ama üretime ara verilip yeniden başlanmış olması nedeniyle istenen özellikleri denk getirmek mümkün olmadı. Ta ki, sis farlı alev kırmızısı "Ateşli" ile karşılaşana kadar. İsmini de gören arkadaşlar "aabi bu yanıyor" dedikleri için Ateşli koydum 1 haziran itibariyle bende. Icon donanıma ek olarak led sis farları + tam boy yedek lastik bulunmakta. Halen rodajda olduğundan pek zorlayamadım. Motor : 1 lt. 100 hp 142 nm benzinli turbo motorun (TCe) hızlanması 11.5 sn, en yüksek hızı 182. Motorun sesini beğenmedim. Torku geniş bir devir aralığına (142/1.750-4.500) dağıtılmış. Fransa kataloğunda 142/2.750 yazılmış hangisinde yazım hatası var bilemedim. Düz viteslisi ise 160 tork verebiliyor. Genel olarak 2 kişi + bagajı ile kullanımında gayet iyi. Fazlası zorlamaya başlar. Yokuşta gaza yüklendiğinizde baymıyor, cevabını veriyor. Şanzıman : Şimdiye kadar hep düz vites araç kullandım, otomatik vites tecrübem az. Gördüğüm kadarıyla X-Tronic (CVT) şanzımanın motorla uyumu iyi gibi, konforlu ama malesef spor ve atak bir tepkisi yok (100 hp'lik motorda ne kadar olabilir ki zaten) Bildiğim kadarıyla CVT konfor+ömür odaklı bir şanzıman. Yapısını bilerek kullanmak gerekiyor. 3-5 km hızda giderken ayağınızı gazdan çektiğinizde silkeleme yapması hoş değil. Sürüş : Aracın iç yalıtımı iyi, bozuk yollarda nerdeyse hiç hissettirmiyor. Yol tutuşu iyi gibi, fazla zorlamadım, kasada tok bir hava var. Yüksek hızlarda rüzgar sesi alıyor mu deneyemedim ama genelde kabin içi gayet sessiz. Sağdan soldan tıkırtı gelmiyor ya da ben duymuyor da olabilirim Hız sabitleme ve limitleme güzel çalışıyor, kullanımı kolay. Direksiyon sertliği multisense ile (comfort/regular/sport) özelleştirilebiliyor. Stop/Start, Autohold düzgün çalışıyor ben sevmediğim için kapatıyorum. Dikiz aynaları yeterli. Arka cam görüş alanı biraz küçük. Lastik ve jant : Üzerinde standart 16" jantlar ve Michelin Pilot Sport 195-55-16 lastikler var. Bayilere ilk gelen partilerde bolca 17" jantlı Icon vardı ama konforu azaltacağından tercih etmedim. 17" jantları çok şıktı aklımda kaldı Aydınlatma : Önde full led AL farlar muhteşem. Valeo led farlarını genellikle merceksiz tasarım yapıyor bu da aydınlatma verimini baya artırıyor. Baz donanımda da full led farlar var ancak Icon donanımı C tipi gündüz farıyla diğerlerinden ayrılıyor. Sis farları da led ve direksiyon açısına göre virajları da aydınlatıyor. Arka stoplar (sinyal hariç) ledli, geri vites ledi müthiş güçlü. İç mekan : Icon donanımla gelen yarı deri koltuk döşemeleri kaliteli ve rahat sayılır. Ön konsol ve ön kapı plastikleri yumuşak ve kaliteli. 4 cam elektrikli. Arka koltuklarda baş/diz mesafesi idare eder. Kapı içlerine 1.5 lt. şişe bile konabiliyor, çift bardaklık, kol dayama, telefon gözü, çakmak çıkışı + 2 usb şarj yuvası güzel konumlandırılmış. Arka tarafta tavan lambası yok ama ön tarafın lambaları çok güçlü olduğundan bu eksiği kapatıyor. Multisense ile rengi değiştirilebilen ambiyans aydınlatma sade ve şık. Malesef kapıları çok tok kapanmıyor Göstergeler : Icon donanımla gelen yarı hayalet ekran renk ve göstergeler multisense ile özelleştirilebiliyor. Bilgiler kullanışlı, okunaklı, konumları güzel, HP-NM göstergesini ayrıca sevdim. Donanım : Anahtarsız sistem çok kullanışlı, sırf bunun için bile Icon alınır. Aynalar otomatik kapanabiliyor. Arka park sensörü uyarı ekranı yeterli. Klima, yuvarlak düğmeleriyle çok rahat kullanılıyor, gücü gayet iyi, motoru boğmuyor. Multimedya : Standart 7" ekranın dokunmatiği fena değil, dizaynı fontları güzel. Opsiyonel alınabilen 9" ekranı aratmıyor. Widget'ları biraz yetersiz özelleştirilemiyor gördüğüm kadarıyla. BT ile sadece telefonu kullanabiliyor USB çıkışına kabloyla bağlayarak Android auto ya da carplay entegrasyonu yapılabiliyor. Telefon + navigasyon vb. kullanımı sorunsuz ve yeterli. Müzik sistemi fena değil. Direksiyon yanındaki kumanda kolu çok kullanışlı, çok beğendim. 32 GB USB 3.1 flash ile denedim, mp3 çalma sıkıntısız. Multi Sense : Ortam aydınlatması, motor tepkisi, direksiyon esnekliği ayarlarını değiştirebilenize imkan sağlıyor. 3 modu var, Eco, Sport veya My Sense. Gösterge rengi ve temasını da değiştirebiliyorsunuz. Bagaj : 390 litre, aynı sınıf diğer araçlardan daha fazla, eşik baya yüksek kalmış. Ağırlık : Araç 1187 kg., 550 kg. frensiz römork çekme kapasitesi var. Tüketim : Şehir içi 6.2, karma 5.5 gördüm. Şehir içinde 42 lt depo ile 620 km kadar gidebiliyor. Vergi : Yıllık MTV'si 1.060 lira. Bakım : 20.000 km.'de bir. Fiyat : Bir miktar indirimle 154 lira. Perşembe aracı gördüm, Cuma parasını gönderdim, faturası kesildi, "Salı teslim edicez" dediler, Pazartesi günü 12 lira zam geldi Son Düzenleme : 10.07.2020 İlk izlenimlerim bunlar. Benim genel izlenimlerim olumlu. Umarım uzun süre sorunsuz kullanırım. İlerde çeki demiri+motosiklet römorku ekleme planım da var. Zamanla burayı güncellerim artık Allah hepinize daha iyisini nasip etsin. Atılgan yeni kardeşini karşılıyor Yağmurlu ve bozuk orman yolarında testler başlamıştır. Az paraya kıy yıkamacıya götür hala cimrilik peşindesin
  4. 28 Puan
    Lacetti ile ev alırken elimizdeki para ile en yüksek modelli otomatik vites şanzımanlı aracı almak amacıyla tanışmıştık. 3 yıl süren birlikteliğimiz geçtiğimiz günlerde sürpriz bir karar ile sonlandı [emoji17] Yine bütçemize uygun en yüksek model düşük km bu sefer birazda donanımlı olsun diyerek egeaya karar kıldık. Egeadan önce aklımda 2009-10 focus tit x almak vardı ama 100.000 tl bandında satıldıklarını görünce almak istemedim. Aracım 2017 model 1.6 E-torq atmosferik 6 ileri aisin şanzımanlı model. Lounge plus paketi 60.000 km de. 2018 yılında trafiğe çıkmış. Bir kapı değişik ve sürtmeden dolayıda bir iki parça boyası vardı. 108.500 liraya aldık. Şu an için sadece içini ve motorunu temizledim. Mıncıklamaya başlamadım [emoji1]
  5. 28 Puan
    Düşük bütçeli temiz arac arayışıma hiç aklımda olmayan bir modelle son verdim. 93 model karmen kırmızı bırotbey[emoji3] 103 binde hiç tüp takılmamış bir araç. Karbüratörlü araba hakikatten garip. Gaz tepkimesi süper . Telli ve gecikme yok. Anında görüntü.ama ilk marş bazen sıkıntılı. Değişen yok. Boya var. Genede güneş yanıkları birçok yerde var.ilerde komple boyatabilirim. Hemen 20w50 yag, filtre ,buji ve buji kablolari,distribütör kapagi ,degisti. Termostat ve fan musuru yenilendi. Kapi icleri sokuldu kilit bakimi ve cam kanal kizak motor bakimlari yapildi.kapi iç Naylonlari yenilendi. Herseyi kendim yapıyorum. Klima yok ve yazın perişanlık yaşatıyor. Cam filmi yapıldı bir nebze olsun güneşten korundu. Gelsin resimler.[emoji3478]
  6. 24 Puan
    Merhaba arkadaşlar bugün bir arkadaşımın aracının iç temizliğini yaptım Araç aslında gayet temiz gibi duruyordu ama detaylara indikçe haliyle kir çıktı iş yoğunluğundan dolayı her detayı çekemedim haliyle ancak çekebildiklerimi sizlerle paylaşmak istedim . Kullanılan mazemeler Karcher puzzi 8/1 Work stuff detay fırçaları Koltuklar için valet pro carpet cleaner Plastik aksamlar için auto finesse verso apc Buhar makinesi Fitiller için sonax gummipfleger Koltuk başlıkları rayları için turtle wax metal polish İlk olarak göğüs ve havalandırma ızgaralarından başladım verso ve detay fırçalarını kullandım Vitesi söküp içine bakınca vites çerçevesinide çıkardım ve etrafınıda söktüm tırnaklı kırılma riski yok yapacak arkadaşlar biraz zorlarsa tık tık tık hemen bırakıveriyor kendisini Vitesin kendi gresli bölümlerini ellemedim Fan hızı düğmesi ve klima ısıtma soğtuma düğmesi öncesi var sonrası kaynamış bulamadım [emoji2] ama orayıda temizledim Kapı kolları içi hepsi aynı şekildeydi hepsini verso ve detay fırçası ile temizledim Biraz karışık gibi gidiyor ama çektiklerimden bişeyler çıkarmaya çalışıyorum Gaz pedalında lastik yoktu en azından sökülecek bişey yoktu bunları söküp buhar makinesi ile ve apc ile temizledim Kapılarda gözümüzden sık kaçan(kullanıcı olarak, detaycı arkadaşlarımızın gözünden bişey kaçmaz) yerleri fitil aralarını temizledim bunun öncesini bulamadım instagram sayfamdaki story'den aldım biraz bulanık [emoji57] 3. Stoptaki tozlar itici duruyordu söktüm bagajı açıp altına girince yukarıda 2 adet yıldız tornavida ile sökülen vidası var bakmayın rahat rahat anlattığıma boynunuz gövdenize ağır geliyor sökene kadar [emoji2][emoji2] Arka kapı kolu sökme deliğinde kir vardı orayıda ihmal etmeden yaptık Ayak altı havalandırması Fitilleri söktüm kapının ordaki bakalit parçalarıda söküp alt kısmını temizledim Koltuk rayları Başka kapı fitil arası Koltukları hiç çekmemişim dediğim gibi aşırı pis değildi ama çokta temiz değildi leke vb şeyler yoktu yılların vermiş olduğu toz vb. Şeyler vardı kahve falı gibi çıkmış [emoji2][emoji2] Gördüğüm yerleri ihmal etmeden devam ettim Koltuk başlıkları takmadan önce metal polish ile ufak bi dokunuş yapıp parlattık Komple işlemleri bitirip içini cocpit coat ile bir kat daha geçip korumaya aldım Fitillere de sonax ile son dokunuşu yaptım final fotoğraflarını çekip atıcam bittiğinde geceydi [emoji2960] biraz uyku basmıştı
  7. 23 Puan
    Değerli arkadaşlar; Amerikan Pastası Chrysler beni memnun etmeyince önceden bir çok kasasını deneyimlediğim w124'e geri döndüm. W124 M111 kodlu 94 seri Mercedes E200 Otomatik vites Klima 4 cam otomatik Çocuk cam kilidi Makam perdesi Kapılar kilitlenince camlar otomatik kalkıyor Kapı altlarında aydınlatma Orta konsolda hoparlör ses yönlendirme Gibi özellikler var. Değişen boya vs hakim değilim, ustamın sürekli bakımını yaptığı ve tavsiye ettiği araç olunca bir kaç hafta evvel sanayide boyadayken aldım. Ufak tefek yapılacaklar var; Lpg sistemi elden geçecek (Enjektör boruları, regülatör, ayar vs) Gaz pedalı çok sert sanırım yay değişmesi gerek Cam su atma boruları yenilenecek su kaçırıyor Konsol Maunlar ahşap ve kolçak revize edilecek Makam perdesi kapanmıyor sanırım sabitlenmiş Şanzıman hava kompresör ayarlanacak 1’de sert geçiyor.
  8. 22 Puan
    Arkadaşlar günaydın. Şimdi başlığı okuyup hemen bilenmeyin hele bi yazacaklarımı okuyun. Birazcık uzun olabilir. Sizlere nasıl ketenpereye gelmekten son anda kurtulduğumu anlatmak istiyorum. Aracımı iş yerinden bir abime satınca yeni araba arayışına girdim. Aklımda uzun zamandır FC5 kasa Civic vardı. Sarı sitede dolaşırken beğendiğim ve bütçeme uygun olanları favoriye ekleye ekleye neredeyse 30 tane araç beğendim. Beğendiğim araçlar da patır patır satılınca elimi biraz çabuk tutmam gerek dedim. Kocaelinden bir araba beğendim ve fiyatta anlaştık. Biletleri aldım 2 gün sonra Pazartesi Tarcanlar Ekspertizde buluşmak üzere anlaştık. Gene malum sitede deniz kenarında gezerken Adana'da istediğim renk, km 10bin daha düşük ve fiyatı 5bin kadar daha uygun bir araba gördüm. Satıcı öğretmendi, araç servis bakımlıydı, kaskolu binilmişti vs yani görünürde sıkıntı yoktu. İletişime geçtim. Tabi kimse ayranım ekşi demiyor. detaylı 3 5 video istedim foto istedim uzaktan araba güzel görünüyordu. Sonra Google amcadan en çok yorumu olan ve en yüksek puanı olan bir eksper buldum. "Adana Teknik Oto Ekspertiz" Telefon açtım durumu anlattım. Abi sen merak etme ben seni Samsun'dan adanaya boşuna getirmem bana güven dedi. Satıcıyı ekspere yönlendirdim. Araç ekspere girdi ve tarafıma şu rapor yollandı. Telefonda iyice sordum üstüne basa basa abi araba alınır dedi. Ben de aldım uçak biletlerini (hanımla beraber gittik adanada üniversite arkadaşım vardı onu görme niyetiyle) üstüne eksper parasını da yolladım. Peşine kaparo da yolladım. Samsun -> İstanbul oradan da İstanbul -> Adana aktarma ile Şakirpaşa havalimanına indik. Satıcı idarecilik mülakatına gireceğini söyledi öğleden sonra sözleştik. Üniversite arkadaşımız ile kahvaltı felan derken vakit geldi. Satıcı konumu yolladı aracın yanına gittik. Aracın yanına gittik ama araçta bir şey var ama tam nasıl tarif etsem böyle bi güven veremedi bir türlü bana. 37bin km de araba böyle olmamalıydı. Araç satıcının eşinin üstüne söylediğine göre miras kalmış. S: Hadi notere geçelim B: Bi dur hele inceleyeyim arabayı. Önce servise geçelim S: Servise geçmeye gerek yok bende bütün servis kayıtları var. Al abi kağıtlar burda B: Bu plakalıklarda özel servis ismi var yetkili serviste baktırmadın mı? S: Onu bi iş için sanayiye gitmiştim çırak hemen 2 dk da değiştirivermiş B: Bu kaput ucundaki hasardan bahsetmemiştin? S: Çok önemli bir şey değil bu B: Bu ön panjur neden siyah. Orjinal parçada buraya da nikelaj takılması lazımdı. Sen bilerek mi taktın? S: Bu zaten orjinali böyle. Sonradan nikelaj kaplanıyor B: Bu şöför kapısındaki göçük düzeltme yetkili serviste mi yapıldı? Honda değişim yapar genelde düzeltme yapmaz S: Onu biz ısrar ettik yaptırdık. (Karadeniz gibi dalgalı kapı bu arada) B: O zaman ben aracı bir ustaya daha göstermek istiyorum S: Gelmeden zaten eksper yaptırmadınız mı ne eksperi B: Olsun 2 göz 1 gözden iyidir. Adanada sokak arasında yanından geçseniz yüzüne bakmayacağınız eski püskü bir kaportacı dükkanına arkadaşımın nişanlısının selamı ile gittim. Aracı incelemeye aldı usta. Bir şeyler demek istiyor ama diyemiyor yanında satıcı olduğu için. Çektim ustayı kenara. Dedim usta anlat: U: Bu adam al-satçı mı? B: Yok usta öğretmen U: Ben de kazalı araç alıp yapıp satıyorum ama böyle dandik işçilik görmedim. 50 kuruşluk vidayı atmamış arabaya. Bu araba ön şasisinde kaynak var. Podye sökülmüş ama yerine kaynaklanırken işçilik iyi yapılmamış arasında boşluk var. Direksiyon kutusunda kaynak var. Alttan darbe almış mil yerinden çıkmış kutuyu yırtmış. Araba airbag de açmış olabilir yüksek ihtimal B: Alınır mı alınmaz mı usta? U: Honda piyasası olan önemli bir araba. 3 5 lira fazla ver eli yüzü düzgün olanı al kafan rahat olsun. Satıcının yanına gittim dedim beni arkadaşımın yazahanesine bırak ben seni arayacağım. Gittim eşimle konuştuk dedik Samsundan geldik en kötü ihtimal oldu. Arabayı almayalım. Temin tamam. Satıcı aradım telefon ile B: Dediklerinizden faklı şeyler çıktığı için arabanızı almıyorum. Kaparomu yollayın. Siz yolunuza ben yoluma S: Sen beni mağdur ettin kaparoda kesinti yapacağım B: Nasıl bir mağduriyet? S: Senin yüzünden aracı ilandan kaldırdım satıştan şimdi sahibinden.com benden ilan parası isteyecek. Onun parasını keseceğim senden. Üstelik senin yüzünden 3 tane müşteriyi geri çevirdim. Eşime de mahçup oldum senin yüzünden B: Kardeşim ortada bi mağduriyet varsa o da benim mağduriyetim. Senin sözüne güvendim 2bin km yol yaptım. Eşine mahçup olduysan ben senden daha beter haldeyim. S: Sen benim sözüme güvenmedin eksperin sözüne güvendin. Exper çağırdı seni. Sen eksper yaptırdın tekrar neden ekspere sokuyorsun arabayı 2. kere. Madem yaptırdın arabayı al git. Bi kere benzer olay benim de başıma gelmişti fiyat pazarlığı yaptık. Arabayı aldım geldim. Sen benle pazarlık bile yapmadın. B: Bu arabanın nesine pazarlık yapayım canımı emanet edeceğim. Ver paramı çok uzatma . . . .Tam 25 dk konuşma B: Seni polise şikayet edeceğim. Paramı gasp ediyorsun. S: O zaman sen benim mağduriyetimi gider. B: Lanet olsun sana ya 80tl için ne çene yaptın al 100 al naparsan yap senle mi uğraşacağım 80tl kesinti ile kaparoyu aldım. Peşine eksperi aradım B: Kardeşim senin lafına inandık samsundan kalktık geldik. Nasıl iş yapıyorsunuz? E: Abi ne oldu B: Verdiğin raporda hatasız dediğin şasede kaynak çıktı, direksiyon kutusu kaynaklı çıktı, podye işlemli çıktı, airbag sıkıntılı olabilir? E: Abi nasıl öyle oldu hiç böyle bir şey olmazdı. Valla abi kusura bakma abi B: Arabayı lifte çekiyorsunuz alttan şöyle bir üstün körü bakıyorsunuz hatasız deyip geçiyorsunu E: Haklısın abi bizim Fırat yapmıştı onu çocuğun gözünden kaçmış Eksper de hiç paranı geri verelim diye konusunu açmıyor. Artık bunaldım telefonla konuşmaktan, uykusuz kalmışım zaten, bir de bu moral bozukluğu. Kapattım telefonu diğer tarafa bıraktım hesaplaşmayı. Velhasıl bizim kuzenler Adana'dan araba alınmaz dediler. Belki münferit bir olay ama Adana araba konusundaki bu kötü şöhreti boşuna almamış. Biraz masraf yaptık ama karşılığında Lise Hoca'mı gördüm, üniversite arkadaşımı gördüm, biraz adanayı gezdik. Arkadaş dişçiydi eşimle ben 4 dolgu full diş bakımı yaptırdık ücretsiz Bu da böyle bir anımdı. Epey uzattım. İlk anda vazgeçtiğim Kocaeli'deki arabayı aldım. Onun da konusunu açacağım yakında. Bu olaydan çıkardığım ders: Eksper meksper olayı ülkemizde HİKAYE!. Tanıdığın deneyimli bir kaporta ustası ve motor ustası olacak. Hiç öyle cicili bicili süslü raporlar, elektronik aletler, alengirli instagram sayfaları felan boş! Bundan sonra Tarcanlar hariç hiç bir eksperin raporuna itimat etmiyorum!
  9. 20 Puan
  10. 18 Puan
  11. 18 Puan
    2014 Model TDCİ trend x, 143 bin km de, servis bakımlı, boyasız, hatasız, Biraz evvel ailemize katıldı. Malum ŞIRNAKTA olunca 111.000 TL başlık parası verildi. Ayrıntılı fotolar paklandıktan sonra...
  12. 16 Puan
    Jantlarımızı taktık, kapaklar birbirine uymadı, kapak bulup takacağım bilahare. Boyamışlar jantları daha önce ama çok beğenmedim, bu sezon kalsın, önümüzdeki yaz durursa güzelce boyatırım tekrar. Çıkan 17'likleri de temizletip boyatıp kışlık takım yapacağız inşallah. Şimdilik tadımlık fotolar, kapak takılıp temizlenince güzel fotoğraf çekerim. ,
  13. 16 Puan
    Nazar değdi [emoji846] elektronik park freni bozuldu yolun kenarında freni çekili kaldı uğraşırken zar zor bıraktı.Park freni devre dışı kaldı servisi yok Audi'nin birkaç yere götürdüm Audi'yi gören elini ovuşturarak geliyor [emoji52] canım sıkıldı bu işe kimseye kurcalatmadım sadece arıza kodunu sorgulatıp eve geldim kırarsam ben kırayım hesabı önce hafta sonu söküp dağıttım yapamadım , bugün devam ettim kurcalamaya derken buldum sıkıntıyı tam soketin dibinden kırılmış kablo ; kesip ,biçip ,lehimleyip taktım sorun çözüldü [emoji846][emoji846].(Siyah makaron kalmamış)
  14. 15 Puan
    Araç, mondeoyu satınca bir anda hesapta olmayan pek bilmediğim bir araç 3008 ile yollarımız kesişti. Gördüm tamam dedim aldım. Expertize girmedi diyebilirim. Ben aslında ds5, c180, a4, santefe 2.2 bunlardan sonraki listede kyron, rexton ,c5 508 3008 bakıyordum Sıralama da bu şekildeydi. 3008 çok zayıf bir ihtimaldi. Araç 2011 model 1.6 dizel yarı otomatik 3008 feline(Mondeoda Ghia alure GhiaX Feline) en dolu paketi ve 134 bin km yarı otomatik şanzuman. Motor 1.6 E-Hdi ancak startstop olmadığı için ruhsatta hdi yazıyor. Araçtaki bazı özellikler Lastik basınç sensörü, adaptif far, bixenon far, gündüz farı, Fallow me home (halla kullanımını çözemedim), Yağmur far park sensörü, Komple cam tavan, ısıtmalı deri koltuk... Aracı alalı 3 hafta oldu ve yaklaşık 1200 km kulladım. Uzun yol, şehir içi, virajlı yollar, otoban..Testim aslında pek denk olmayacak ama 2004 model GhiaX paket mondeo ile kıyaslayacağım. Not: Bazı özellikler için eee ne var bunda diyebilirsiniz. Ancak bahsettiğimiz araç 2011 model Artıları: 1- Araç Yüksek ve karşıdan gelenin ışıkları gözlerimi rahatsız etmiyor. (bende gece araç kullanmada sorunum vardı ışıklar rahatsız ediyordu) Yüksekte araç kullanmak ayrı bir güzel. 2- Araçta cam tavan var çok ferah. 3- Oturumu çok rahat yüksek olduğu için 4- Mondoeya göre manevrası çok rahat. 5- Mondeo 2.0 motor 4 ileri otomatik benzinli olduğu için Bu dizel 1.6 otomatik ve 6 ileri avantajı hiç bir rampada zorlanmadan çok rahat çıkıyor ve çok güze ivmeleniyor. 6-Yakıt konusunda 1200 km şehir içi uzun yol dağ yolları karışık ortalama hız 43 ortalama yakıt 7.1 dün Adanaya gittim Adana şehir içi ve Karaisalı Kapıkaya Kanyonuna gittim geldim (KEsinlike tavsiye ederim) 540 km yol yaptım ortalama hızım 66 km ortalama yakıtım 6.2 mondeoma da benzer dağerler veriyordu LPG'de ama performans asla kıyaslanmaz. 7- Motor sesi nerdeyse yok diyebilirim. 2017 otomatik astraya, 2011 dizel focus, 2009 model cmax'e göre kıyaslıyorum. Çok sessiz. Ses yalıtımı gayet iyi. 8- Biraz yol sesi alıyor gibi. Bunun sebebi şöför kapısındaki fitilde 10 cm fitil yırtık ve yerinde yok bundan olabilir. 9- Autodayken manuele almadan kulaklardan vites değiştirmek çok güzel 10-Lastikler 215-65-16 olması aracı biraz daha iri gösteriyor. 11- Bagaj 3 kademe ve alt parça istenirse açılıyor üstten bağımsız alt kısımı ayrıca kullanabiliyorsunuz. Bagaj çok çok çok geniş. 12-Direksiyon mondeo ya göre şehiriçinde çok rahat. 13-Arkada klima kanallarının olması istenirse kapatılıyor olması büyük avantaj. 14- Arka koltuklar yüksek olduğu için arkadakiler çok rahat yolu görebiliyor. 15- Konsoldaki 12v çıkışı haricinde Araçta arkada ve bagajda 12v çıkışı olması çok güzel. 16- Bagaja açılan bir bölümden bagaja erişim çok güzel. 17-Bagajda şarjlı el feneri var ve aynı zamanda bagajın ayınlatmasını sağlıyor. 18- Araçta çok fazla eşya gözü var. Arkada paspas altında gizli bölmeler var. Kolçak içi soğutmalı ve çokkkkk büyük. Ama torpido bir o kadar kullanışsız ve küçük 19-Aynalar gayet geniş. 20- Elektrikli Katlanır ayna var. Keşke anahtarla kitleme yapıldığında da kapansa. 21- Ses Sistemi tatminkan. Gayet iyi. 22- Mondeoda yağmur sensörü açıksa her araç çalıştığında silecek bir tur çalışırdı. Ama 3008 de yapmıyor çok güzel bir özellik. 23- Gündüz farını, Adaptif farı, Fallowme home isterseniz siz kapatabiliyorsunuz. 24- mutlimedia Aux, flashtan okuma bt ile telefon görüşmesi ve müzik dinleme gibi özellikleri harika bir özellik. 25- Konsoldaki aşağı yukarı çekmeli inmeli düğme benim çok hoşuma gitti Gelelim Eksilere 1-En büyük eksi bana göre Yüksek araç olduğu için salınıma alışmakta zorlandım. Dün Nurdağından otobana girdikten sonra köprülerde rüzgar kesiciler var orada çok fazla rüzgar olur. mondeo ile gittiğim hızda 3008 de yolda gezdim. (Lastik basınçları lastikçi ısrarla 34 bastı ondan olabilir belki. mondeo 32ydi hep) 2-Vitese alışmak gerekiyor. Ben sakin kullanıyorum sorun yaşamıyorum. Ancak 1-2 arasında sarsma var. En büyük handikapı rampadayım ve dönüş yapacağım hızım 10km altında ise araç 1mi 2mi karar veremeyor sanki stop edecekmiş gibi yapıp 1. vitese düşüyor. Vuruntu varmış gibi. (Benim araçtamı sorun bilmiyorum) 3- Sert ve seri araç kullanıyorsanız vites geçişlerine alışana kadar sizi rahatsız eder. Ben çok memnunum ama şu ana kadar. 4- O kadar çok göz var AMA Telefon cüzdan koyacak yer yok. 5- Hız sabitleyici açıkken araç rampa aşağı giderken hızı sabit tutamıyor. 6- Araç manueldeyken devir biraz yüksekse vites düşürmeye izin vermiyor. Ama dün onu çözdüm hafif ayağını gazdan çekip 2 defa - vurdurunca geçiyor. 7- Direksiyon uzun yolda beklediğim gibi sertleşmiyor. Mondeo direksiyonu uzun yolda virajlı yollarda yüksek hızlarda mükemmeldi. 8- 2004 model Mondeoya göre trim sesi var. Mondeo 265 bin km olmasına rağmen nerdeyse trim sesi yoktu. (Fransız azizliği) 9- Mondeo 2004 modeldi ve en dolu modeliydi. Sürücü ve yolcu koltukları 8 yönlü elektrikli koltuktu. Ancak 2011 model yine full paket ancak elle yapılıyor. Lüks alışkanlığı kötü 10- Öndeki araçla takip mesafesi yapıyor ve görsel uyarı veriyor. şu kadar saniye sonra çarpışma olacak diye. Ancak belli mesefa altında sesli uyarı vermiyor. 11-2011 modelde focusta anahtarsız çalışma vardı. Keşke bunda da anahtarsız çalıştırma olsaydı. 12-Kapı iç tutacaklar düğmelerin plastikleri mondeoya göre kalitesi biraz düşük çok çabuk çizilme olmuş. 13-Klima için polen filtresi değişimi o kadar zahmetli ki komple torpido indi aşağıya. 14- Vites topuzu Çok gereksiz büyük. C4 vites topuzu gibi estetik olabilirdi. 15- Keşke kontaktan kapı kilitlendiğinde yan aynalarda kapansa. 16- En büyük sıkıntım. Kumandadan camları kaldırmak için uzun basıyorum şayet camlardan biri tam inmemişse cam kapanmıyor. Çok ilginç. Camı tam indiriyorum ondan sonra basılı tutunca kaldırıyor. 17-Kumandadan camları açma özelliği yok. 18-Kumanda da bagaj açma kapama düğmesi yok. Bagaj için aracı komple açman gerekiyor. 19- Sellektör yavaş yapıyor. Nedeni sanırım adaptif far olabilir. Aklıma gelenler bunlar. Sizlerin merak ettikleri varsa sorabilir. Çekiş modlarını daha kullanma fırsatım olmadı. Daha yeni yeni çözüyorum bazı özellikleri.
  15. 15 Puan
  16. 15 Puan
    Evet arkadaşlar, uzun zamandır düşündüğümüz bir olaydı bu pandemi süreci olayı hızlandırdı diyebilirim. Bartın eşimin memleketi eşimin tüm ailesi orada, senede 1 kere tatilleri için gittiğimiz bir yerdi şimdi benim için yeni bir memleket olacak. Tv sektöründe 25 senedir vardiyalı olarak çalışıyorum yaşım 44 ve artık götüremiyorum küçük bi yere taşınmamın en büyük sebebi bu. Bartında ne iş yapacağımı bende bilmiyorum Burdaki evimizi kiraya verip ordan ev kiralayacağız. İş yerinden kıdemimi alıcam o bizi baya bi idare eder ama tabi bu zaman zarfında eşim veye benim bi iş bulmamız lazım. Bakalım kısmet inşallah her şey güzel olur.
  17. 15 Puan
    Evet değerli dostlar. Forumla tanımama vesile olan siyah inci 46kn067 10 yıl aradan sonra salı günü dosta satıldı. Güle güle kullansın. Eylül gibi alacak olduğum araç listesi Ds5 Santefe 2.2 Freemont Rexton Kyron C180 A4 C5 308 508 3008 gibi araçlar vardı. Nasıl oldu anlamadım liste sonu olan 2011 model 134bin de feline (adaptif far ısıtmalı deri koltuk cam tavan full paket) kazasız boyasız koyu kahverengi 3008 denk geldi 18 saat içinde baktım aldım. Ve en önemlisi bizimle bütünleşen 46kn067yle de yola devam dedik. İyiki almışım çok doğru bir tercih oldu. Bu süreçte yardımını esirgemeyen Mehmet Özyürek abime teşekkür ederim.
  18. 14 Puan
    Valla rahatlıkmış erkek evlat Adnan abi kulaklarını çınlattım.
  19. 14 Puan
    Simdi arac Redline hattinda celik comak oynuyordur🤪 Kirbaçlaniyordur.. Belki de Alternatore yuk bindirmis, klima acikken kolu camdan asagiya sallamistir..
  20. 13 Puan
    Kedimiz doğurdu kedi kameramız:
  21. 13 Puan
    Feci bi bakım yaptık [emoji23] 3 gün sürdü Triger zinciri ve konumlandırıcılar Devirdaim pompası Yağ pompası Krank arka keçesi ve plakası Buji Bobin Supercharger tahrik kayışı Şarj kayışı Kayış gergi bilyaları Üst kapak keçesi Salıncak burçları Ön iki amortisör Aks kafaları ve körükler Turbo keçesi Bi adet sensör (sökülürken kırdık) Arabanın gidişi değişti diyeceğim ama değişti demek eksik olur. Sanki bir yerlerde kayıp 20 beygir vardı da o ortaya çıktı[emoji23] Zincir değişmek ne pismiş ya baya uğraştırdı. Bunların yanında tabi hava yağ polen filan değişti onları saymıyorum. Şanzıman yağı ile filtresi kaldı. O da kışa girerken inşallah
  22. 13 Puan
    Tahir Bey sizin vesilenizle belki merak eden arkadaşlar yada muzdarip üyelerimiz olabileceği düşüncesiyle bir kaç bilgi verilim. Varikosel bacakta oluşan varisler gibi testis çevresindeki toplar damarların geri dönüşümsüz genişlemesi olayıdır. Görülme sıklığı normal populasyonda %20, kısırlık problemi olanlarda ise %40 civarındadır. Bu durum 2 farklı şikayete yol açabilir. Birisi özellikle ayakta kalındığında, ağır iş yapıldığında oluşan yada artan bacak iç kısımları, kasık alt kısımları ve testislerde hissedilen ağrı, bir diğeri de sperm hareket kalitesini bozarak kısmi yada tam kısırlık durumudur. 3 derecesi vardır 1-3 arasında. 1 en düşük 3 en yüksek. Ancak varikosel derecesi ile kısırlık yada ağrı şiddeti her zaman korele değildir yani bazen 1. derece varikosel ileri derecede ağrı ve kısırılık yapabilirken bazen de 3. derece varikoselde bunların hiç biri görülmeyebilir. Medikal bir tedavisi maalesef yoktur. Tedavisi cerrahidir. Cerrahi işlemi de genellikle varikosel derecesinde bağımsız olarak yapılmaktadır. Yani kısırlığı varsa grade 1 varikosel de ameliyat edilebilir. Bunun yanında şikayeti yoksa Grade 3 varikosel takip edilebilmektedir. Son 15 - 20 yıldır uygulanan mikrocerrahi varikosel ameliyatı şu an altın standart olma özelliğini korumaktadır. Komplike bir cerrahi değildir hasta ameliyat olup aynı gün taburcu olabilmektedir. Şunu ifade etmek faydalı olacaktır; Eğer bahsettiğimiz iki durumdan birisi yoksa o durumda varikosel tedavi zorunluluğu olan bir hastalık değildir. Testis çevresi kaşıntı bazı hastalarda görülse de tıbbi olarak varikosel ile ilgili bir şikayet kabul edilmemektedir. Herkese sağlıklı günler diliyorum. Saygılarımla...
  23. 13 Puan
    ilk yardimda baygin adam gibi soguk kanli olunuz..
  24. 13 Puan
    İşimi seviyorum. Sigortalılarımı seviyorum. Bireysel olarak sanal yada gerçekte tanışmadığım sigortalım yok. Bu sebeple her işi kendi işimmiş gibi görmeye gayret ediyorum. İmkanlar el verdiği sürece en iyisini sunuyorum. Bütçe kısıtlı ise Fayda maliyet oranına bakmak zorunda kalıyorum ama sigortalılarım neyi alıp neyi almadığını da bilir. Aydınlatırım. Bilgilendiririm. Bu sayede sürpriz yaşanma ihtimali çok düşüktür.
  25. 12 Puan
    Vites körüğünde ufak bir yırtık vardı garantiden değişti. Beyefendinin makamına monitörün montajını yaptım. Araç kamerasınında montajınıda yaptım Viraj aydınlatmaları için zes çipli led bulup aldım.
  26. 12 Puan
    Bana da araç almadan önce kaskoya bakıyor. Hangisi çok kazandırıyor ise onu al diyor bıyıkları dökülesice
  27. 12 Puan
    Arkadaşlar ben yeni gördüm daha önce konusu var mı bilmiyorum. E-Devlet üzerinde artık araçlarım diye bir özellik var. Tek noktadan, sigorta, muayene, ceza, borç, hgs geçişleri vs. hepsini görebiliyorsunuz. Ben beğendim. https://www.turkiye.gov.tr/araclarim
  28. 12 Puan
  29. 12 Puan
    Son gelişmeleri aktarayım. En son babamların yanına gitmiştik. Gittiğim gün zaten hastanede karşıladı bizi. Karnından su aldırıyordu. Ayakları da şişmişti. Bir kaç gün birlikte vakit geçirdik bahçe evinde. Sonra yine karnı şişmeye başladı. Çapraz nakil için konuştuğumuz aileye İstanbul’a geleceğimizi söyledik. Bir gün daha geçti ve karnı daha da şişti. Planladığımız günden 2 gün önce yola çıktık. Kırşehirde hanımı çocuğu ve arabamı bıraktık. Annem babam yola devam ettik. Ankara’da babamla annemi ağabeyim kendi arabasıyla teslim aldı, İstanbul’a Esenyurt Liv Hastanesine götürdü. Biz de kız kardeşimle önce Bursaya gittik, oğlunu diğer kardeşimize emanet ettik. İstanbul’a geçtik. Bütün tetkikler 2 günde yapıldı. Araya haftasonu girdi. Babamın katnındaki su, karnına takılan bir çeşmeyle sürekli boşaltıldı. Çok kötüleştiği zamanlar da oldu ama çok şükür biraz daha toparladı. Nakil olacak diğer amcamız da bu arada ölümden döndü. Şu an itibariyle 2 hasta 2 donör olarak 4’ü de ameliyata girdi. Şansımız çok yüksek olmasa da bu hastalıktan kurtulmak için sanırım son şansımız. Ameliyat akşama kadar sürecek dediler. Dualarınızı bekliyoruz.
  30. 12 Puan
  31. 11 Puan
    Dün araç eşimdeydi. İşyerine gelmeden Cihangir'de dik yokuşlardan çıkıyor. Arabaya naptın çok fark etmiş, yokuşlarda eskiden yorgun gibi çıkıyordu şuan çok daha zinde, gitmek istiyor sanki diyor. Tamam dedim içimden, eşim bile fark etmiş farkı.
  32. 11 Puan
    Gerçekten sürpriz olabilir. Koliden ne çıkacağını kim bilebilir
  33. 11 Puan
    Seçilen araca ayrıca dikkatinizi çekerim...
  34. 11 Puan
    Şarkıyı bilenler vardır, bu enteresan bir remix olmuş.
  35. 11 Puan
    Kısa bir aradan sonra yine yeni bir uygulama ile karşınızda CMax'im. Krom cam çıtaları malûm satılıyor aldık ama bagaj yan camları, kapı cam üstleri ve ön kelebek camlara krom parça maalesef piyasada yok bende 18 mm krom nikelaj şerit bant alarak tamamladım bu arada bagaj arka camın altınada ufak bir dokunuş yaptım umarım beğenirsiniz. Gerçi bagaj camı için dönüşler bayağı zorladı ama sonuç hoşuma gitti, bakalım siz ne diyeceksiniz...
  36. 11 Puan
    açıkça fikrimi söylemekte mahsur görmüyorum. keşke bağlasalar led takan arabaları.( bir çoğu sırf şekil olsun diye yapıyor )bildiğim kadarıyla yasak ben kör oluyorum resmen karşıdan gelirlerken. bence kısa zamanda normal halojene geçiş yapın diğer sürücüler gerçekten zorlanıyor led ampül sebebiyle iyi aydınlatma için mercekli xenon dönüşümü yaptırabilirsiniz. ışığı dağıtmaz keyifle kullanırsınız
  37. 11 Puan
    Konu bayaadır boş kaldı, babam multi ile memlekete rizeye gitti, arabanın fotosu yok. Size köyümü göstereyim
  38. 10 Puan
    Sahibindende galericiler (tamamı değil) alırken fiyatı kırmak, satarken yüksek çekmek için olmayan aracı çok düşük ya da çok yüksek rakama ilana girerler, aradığında ya araç satıldı derler ya da Serdar beye opsiyonlanmıştır. İnsanlarda uyanmış artık, ilan başlıklarına bakın Not : Twitter'den alıntıdır.
  39. 10 Puan
    Yan camlarda 3M film vardı, bir kere llumar kullandıktan sonra beni tatmin etmedi, söktürüp sunroof ve ön cam dahil llumar film yaptırdım, ön cama air75 özel seri yapıldı, yan ve arkalar ATC15. Ben ATR serisi istedim, filmci ATC'nin renk tonunun Audi'nin orijinal renkli camı tonunda olduğunu söyleyip bunu tavsiye edince ATC yaptık. Jant kapakları da geldi, taktım. Kirli filan ama flim ve jant hatırası olsun.
  40. 10 Puan
    Tesekkurler. Baya zor is. Pompaci bile sasiriyor. Fulle diyorum benzini. "Abi eminmisin?" diyor. [emoji3]
  41. 10 Puan
    Merhabalar. Oncelikle yarim kalan konuyu sonlandiralim: Oten fani ilkinden 1 hafta sonra tekrar söktüm ve milin, el girmeyen kismini bir parca telin ucuna aldigim gres yagi ile yagladim. Sonuc perfecto. Su an dahil ses yok. Gelelim yeni gelismelere. Aracin ilk bakimi yapilali tam 10 bin km olmustu. Bu defasinda sanziman yagini da degistirmek istiyordum. Gectigimiz hafta cesitli alis veris sitelerinden motor yagi, yag-hava-polen filtreleri, sanziman yagi-filtresi, karter contasi, fren hidroligi ve direksiyin hidriligi alarak seti hazirladim. Niyetim tum sivilarin yenilenmesiydi. Aracim icin petronas yag tavsiye ediliyor. Petronasin sitesinde arac bilgilerini girince uygun yag olarak 0w/40, uyumlu olarak da 5w/40 gosteriyordu.5w/40 tercih ettim. Sanziman yagi aracima uygun olan swag marka, hava ve yag filtresi ojinal markasi olan hengst, polen filtresi de wunder marka oldu. Direksiyon hidroligi, saticinin 2015 tarihli kir pas icindeki sanziman yagi gondermesiyle hayal kirikligi yaratsa da (iade edildi), gittigim serviste febi marka olarak yerini aldi. Fren hidroligimiz da mobildi. Motor yaginin 7 litresi, sanziman yaginin 4 litresi, direksiyon hidroliginin yarim litresi, fren hidroliginin tamami kullanildi. Fren yagi makine ile otomatik degisti. 4 tekerden, borularda kalan eski hidrolik tahliye edildi. Sanziman komple inmedigi icin maalesef turbundeki yag bosalmadi ve 6 lt yerine 4 lt konabildi. Neticede fren hissi iyilesti, direksiyon, yagin degistigini belli etti. Usta is bittiginde tecrubeye cikti, sanzimanda vuruntu-kacirma yok dedi. Ben de bu sabah istanbuldan sakarya karasuya 200 km geldim, cok sukur bakim sonrasi olasi sıkıntı problemi yasamadim. Yola cikmadan once de depoya wurth enjektor temizleyici kattim. Yarin aksam da geri donucem kismetse. Uzun sure kafa rahat insallah, herhangi bir problem cikmadikca. Neticede herkesin hayatina kimse karisamaz. [emoji12]
  42. 10 Puan
    Bugün yazlıklara geçiş yaptım. Önler kışlık arkalar yazlıktı ama durumları pek iyi değildi. Eve yakın bayiden petlas pt 525 aldım 265 tl 4 taksit. Siboplar yenilendi, jantlar tornalandı. Uzun yol öncesi iyi oldu. Sağ aks körüğünde yağ kaçağı gördüm rot ayarını körük değişimi sonrasına bıraktım.
  43. 10 Puan
  44. 10 Puan
    Son gelen haber: 4’ü de iyi maşallah. Kan sızıntısı durmuş. Kardeşim öğleden sonra servise çıkacakmış kısmetse. Çok şükür 🙂
  45. 10 Puan
  46. 10 Puan
  47. 10 Puan
    Arâba formu olmasına rağmen ilk aklıma kağıt a4 geldi xerox önerecektim [emoji3]
  48. 10 Puan
    Bu sistemler ciddi ultrason violed amoled deli mavi radyasyon yayıyor. Sen kullanma. Ben gelip alayım çöpe atayım imha edeyim. Sırf seni düşündüğüm için. Kesinlikle başka niyetim var şey yok
  49. 10 Puan
  50. 10 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00