İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      1.305

    • Mesaj

      72.871


  2. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      834

    • Mesaj

      66.756


  3. İlkay BAŞARAN

    İlkay BAŞARAN

    Üye


    • Puan

      532

    • Mesaj

      786


  4. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      482

    • Mesaj

      38.812


Popüler İçerik

26-09-2021 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Yaklaşık 10 gün oldu Peugeot 3008 Allure Paket 1.5 BlueHDi aracı satın aldım . İlk Suv aracım Kia Sportage den sonra biraz küçük geldi . 10 günlük izlenimlerim biraz daha rahat ve kullanışlı gibi . Aracı Kayseriden bayii den aldım önce test aracı ile bir deneme yaptık 15 gün bekledikten sonra teslim aldım. Bir kaç fotoğraf ile tanıtalım...
    45 Puan
  2. 2010 lu yılların başından beri gözüme hep hoş gelen ve dolu paketlerine heves ettiğim ve bu süreçte birkaç araç alıp satmama rağmen kendisini almanın bir türlü nasip olmadığı focus 2.5 1.6tdci hb titianium aracına en sonunda sahip oldum. Efendim aracımızı dört senedir kullanan ve üçüncü sahibi olan hemşehrimden aldım. Beni bu aracı almaya teşvik eden hususlardan bir tanesi de son iki sahibinin yetkili servis çalışanı olması ve bakımlarının çoğunun orada yapılması idi. Aracım 2010 model 159.000km de değişensiz ve dört parça boyalı. Gelsin fotoğraflar.. Adetimizdir her araç aldığımızın ilk haftası lastiğimiz patlar. Nazar mıdır, kasıtlı iş midir bilemedim doğrusu.. Allah yine de kem gözlerden korusun. Vesile ile sizden de alırız bir maşallah Sizin de dikkatinizi çektiği üzere sol arka kapı ve çamurlukta boya rengi tutmamış. Bu arada bu şekilde boyayan usta kör olmuş. Allah şifasını versin. İlk olarak kapı ve çamurluğu tekrar boyamakla başladık. Henüz bitmiş hali yok. Yarın teslim alacağız: Bir sonraki işimiz yağ bakımı ve triger seti değişimi olacak. Rolantideyken devirdaim pompası uğultu yapıyor. Teşhisi konuldu. Parçaları sipariş ettik. Resimleri bilahare paylaşırız. Son olarak aracın jantlarının araca gölge düşürdüğünü düşünüyorum. Boyatıp boyatmama konusunda kararsızım. Boyarsam kendim boyayacağım. Jant boyamayla ilgili geçmiş tecrübelerim ve başarılı sonuçlarım var. Ancak jant 20 kollu olduğundan zımpara canımı çıkarır diye üşenmiyor da değilim. Bu konuda sizlerin fikirlerini de almak istiyorum.
    43 Puan
  3. Merhaba Otoclub ailesi aranıza henüz katılmış bulunmaktayım. Araç gövde dayanımı ve güvenliği konusunda bolca tecrübeye sahibim kendim makine mühendisiyim ve 15 yıldır araç gövde tasarımı yapmaktayım. Bilgi paylaştıkça güzelleşir düşüncesi ile burada bulunmak istedim. Araç tasarımları hakkında (özellikle kamyon-otobüs-zırhlı araçlar) teknik desteğe ihtiyacı olanlar var ise yazmanız yeterlidir. Sadece zırhlı araçlar hakkında teknik detay paylaşamayacağımı bildirmek durumundayım. Binek araçların gövde yapılarını ve insan hayatını korumak için yapılan tasarımsal detayları ise youtube kanalımda görselleştiriyorum. (bahattin akkaya adı ile bulabilirsiniz) Kısacası hepinize merhabalar.
    35 Puan
  4. Hanımda gezmeyi sevince doğum günü şerefine 400 km km yol yaptık. Dağlık yollarda gidip gelmeme rağmen araba 4.8 yakarak kalbimizi kazandı Başlıkta Nallıhan yazdık ama pek gezilecek bir yeri yokmuş merkezde çarşıda yürüyüp dondurma yiyip geri döndük Sabah Göynüke geldiğimizde 8.30 civarı idi Daha dükkanlar kapalı olunca ben Osmanlı çorbası eşimde mercimek içti Osmanlı çorbası ezogelinin pirinç tanelisi Göynük çarşı Göynük zafer kulesi Akşemseddin türbesilerini gezip Mudurnaya gittik Mudurnu da çok güzel yermiş 3 sokak yan yana tarihi bir çarşıları var dükkanlar o kadar güzel ki hepsi tarih kokuyor Çarşı da gezdik ve Profesör Doktor Pertev Naili Boratav kültür evinde resmen kültür şoku yaşadık. Kültür evinin görevlisi Necdet Bey kendini buraya adamış herşeyi detaylıca anlattı Pertev Nailiyi tanımıyordum ama detaylıca anlattı maalesef ülkemiz için bu kadar önemli işleri yapan birisini daha sonradan Parise sürgün etmişiz Evde çok sayıda tarihi eser var en az 800 yıllık olan tahtadan yapılma desen basmada kullanılan eser incelletti kendisi çöpe atılacakken bulmuş Mudurnu da Yıldırım Beyazıt camisini de gezip ayrıldık Saat kulesini gitmedik ama orayı da ziyaret edebilirsiniz Abant gölünde ise girişte Abant Tabiat müzesin e gidip gölün etrafında tur attık tek yönlü bir ulaşım var ve aşırı kalabalık değildi normalde trafiğin kitlendiği de olurmuş İlginç olan ise göle Mudurnu tarafından girerseniz para ödemiyorsunuz ama Boludan gelirseniz araç başına 24 tl alıyorlar böyle garip bir açık var bende ödemedim Umarım başımıza bela olmaz göl kenarındaki bir restorantta sucuk ekmek yedik Sucuk ekmek 25 tl kola 10 tl
    31 Puan
  5. Biraz yenilik, biraz yatırım, biraz konfor, biraz da geniş iç hacim ihtiyaçlarımız birleşince sonuç bu oldu; 2. sahibinden; 2016 model, 2017 Ocak çıkışlı, 84bin km DSG 6 yaş kavrama, 150 Hp Highline, Cam tavan, Geri vites kamerası ve Keyless Go ile birlikte iyi niyet garantisi devam eden, 2020 tarihli Kormoran SUV lastikleriyle hatasız boyasız olarak aldık. Şehir içi 9 litreyle gezebiliyoruz. Bu hafta sonu bi Sapanca yapıp uzun yoluna da bakarız 1 buçuk ton ağırlığına rağmen, 150 beygir yeterli geliyor. 18" jantlara göre de konfor çok iyi. Normalde koltuğu zemine kadar indirerek kullanan biri olarak henüz oturma pozisyonuna alışamadım (olduğundan daha yüksek hissettiriyor) ama koltukları beli iyi sarıyor.
    26 Puan
  6. L200 devri sona erdi. yıldızı da özlemiştim. kendisi 4. yıldızım oldu. eskişehir buluşmasından sonraki hafta L200 satıldı. ve hemen ertesi gün buluştuk. kendisi w447 kasa kodlu bir vito. 119 bluetec 2200 cc 190 beygire sahip. 7g tronic şanzıman standart. 3 sürüş modu var. eco.comfort. ve mauel. epey dolu bir araç. çift kayar kapı, panoramik cam tavan, koltuk ısıtma, şerit takip asistanı, çarpışma önleyici, kör nokta asistanı gibi donanımlar var. kayar kapıların otomatik oluşu ayrı güzel. arkadaki ara bölme açılıyor ve içinden 2 adet katlanabilir kasa plastik kasa çıkıyor. çok sevdim bunu. koltuklar raylı. oynatması biraz emek istiyor ama zor değil. şehir içi 9 litre tüketiyor yaklaşık.
    22 Puan
  7. Ben de kirada oturdugum evi alacaktim, ev sahibiyle anlastik. Altinlari bozdurduk, arabayi ilana koydum, bireysel emeklililik planimi bozdum parayi cektim. Bankaya kredi basvurusu yaptik, ev sahibi tapuyu gonderdi. Bankadan kredi cikti, ekspertiz icin randevu aldik. Ev sahibi dediki ben satmaktan vazgectim. Bunu yapan okumus etmis bir akademisyen bu arada. Dolayisi ile konunun din adamlariyla bir alakasi oldugunu sanmiyorum, ya da birisinin din adami olmasi onun iyi bir insan olmasini da gerektirmiyor. Ya da siz birisine mesleginden ötürü daha cok guveniyorsaniz hata edersiniz. Velhasil o evi alamayinca su an oturdugum evi aldim. Daha hayirli oldu benim icin. Size de bir baska kismet cikar.
    20 Puan
  8. Son cümle ile konunun alakası yok. Ne kadar meraklısınız dinle ilgili şeylere cephe almaya arkadaş. Geçmiş olsun. Ticarette sözleşme esastır. Yoksa böyle şeyler yaşanabilir. O gün başka şey olur, adamın haklı sebebi doğar yine satmayabilirdi.
    20 Puan
  9. https://www.hepsiburada.com/ara?q=led+geri+vites+lambası
    18 Puan
  10. 5 yıldır üzerinde çalışılan kamyon şanzımanı piyasaya sürüldü. Motoru ve şanzımanı ile yerlilik oranını Fmaxde %90'na çıkmış oldu.
    17 Puan
  11. Bunu söyleyenle '' Çıkar cebindeki telefonu '' diyen kişinin aynı olduğunu söyleyebilirim ama kanıtlayamam...
    17 Puan
  12. Bu konuda silinmeyi gerekecek mesaj yazan olursa, bir hafta engellerim bilginiz olsun Önce bakınız forum kuralları
    17 Puan
  13. Merhaba değerli arkadaşlar. Arabam bazen ABS ESP hatası veriyordu geri kayboluyordu. Hata çıkınca herhangi bir tepki değişimi farketmiyordum ama bazen çok basit frenlemede bile bazen ABS vuruyordu. Arıza taraması yapınca şu çıkıyordu: Yaptığım araştırma neticesinde arabanın sol ön ABS-Hız sensörü hatasına düştüğünü anladım. İlgili araştırmalar neticesinde önce sensörü kontrol etmem gerekiyordu. Tekeri davlumbazı söktüm. ABS sensörünün takılı olduğu soket bu. Önce soketten ayırdım ki hata kodu yine aynı olacak mı diye. Hata kodu değişmedi. Sensör kısmında veya hattında sorun var. ABS sensörünün bağlı olduğu yer: Kablo hattıyla beraber sensörü söktük. Önce poryaya giren kısmı kontrol ettim. Porya içerisinde bir mekanizma var bazen o parçalanabiliyormuş. Oda sensörü parçalıyormuş ve üstelik porya komple değişmesi gerekiyormuş. Sensörün ucu sağlam parçalanma yok. Ölçü aleti ile kontrol ettiğimde (kablo ile gıdım gıdım mesafe kat edip oynayarak) kopukluk olan kısmı tespit ettim. Kabloyu tamir ettim. Makaron lehim yoktu kablo ekleme yaptım. Sonra dışına da spiral hortum ekledim. Tekerin döndüğü yerdeki oynayan kısımda kopukluk oluşmuş kablo içten kırılmış. Hata kayıtlarını sildim. Şu ana kadar bir sorun çıkmadı inşallah çıkmaz Ustalara kalsa direk sensörü değiştireceğiz
    17 Puan
  14. Eşimin kullandığı 2011 model 3008 dizel otomatik aracı uzun süredir kullanmamıştım. Geçen şehir içinde kullandığımda bir gariplik farkettim araç bazen yarım debraj yapıyordu. Eşime söylemedim belki ben diğer araca alıştığım içindir diye. Pazartesi eşim aracın vites geçişlerinde sıkıntı olduğunu aracın bazen 2 ile 3 arasında bazen 5 ile 6 arasında geçerken bağırdığını ama gitmediğini söyledi. Ustayı aradım usta direk debraj baskı balata volant dedi. Ben test yaptım araç manuelde hiç bir sıkıntı çıkarmıyor. Çok seri gidiyor. Ama otomatiğe alınca saçmalamaya başlıyor dedim. Daha önce 5008 videosu izlerken oradaki arkadaş 308 de başına gelen birşeyden bahsetmişti. Aklıma o geldi. 3008 vites geçişlerinde sıkıntı yaşadığını yapmadığı kalmamış ancak sorun geçmemiş. Vites geçişlerinde bağırdığını baskı balata falan değişti halde hala aynen sorunun devam ettiğini bir ustanın da aküden dediğinde akü değişikliği yaptığında düzeldiğini. Buna ihtimal vermediğini tesadüf olabileceğini düşünüyorum demişti. Ustaya telefonda aracı eşimin okulundan alın ilk baktıracağınız yer akü olsun dedim. Hocam Akü ne alaka dedi. Siz aküye bakın dedim. Aküyü ölçtüler akü 2 yıllık ama akünüz ölü hocam dedi. Akü değişti. şu anda aracın performansı daha iyi. Kaçırma bitti gibi çünkü eşim tam test edemedi bende biraz sert kullandığımda araç kararsız kaldığı yerlerde sıkıntı çıkarıyor ama eskiye göre çok daha iyi oldu. Robotize şanzımanlarda Akü önemliymiş onu anladık.
    16 Puan
  15. Konunun özüne döndüreyim. Malum bağırsak temizliği yaptık fazlalıkları söktük. Bir tek arka bagaja takılmış geri görüş kamerasını kablosunu düzgünce olması gereken yerlerden geçirdikleri için ellemedim, yalnız onuda orjinal yerine mercedes'in öngördüğü şekilde değilde araya ekledikleri zımbırtılar ile bağlamışlardı. Bunuda kitabına uygun hale getireyim dedim. Yalnız bu iş öncelikle StarDiagnosis (DAS) den girip - Kumandalar->Bilgi ve iletişim -> Audio, Video, COMAND menüsünden giriyoruz. - Gelişme Verileri menüsünde -> Kumanda uyarlamaları (varyasyon kodlamaları) kısmında geri görüş kamerası seçeneğini (Takılı) hale getirip kodlamayı Kumandaya aktarıyoruz. - Bu sayede geri vitese takılınca kamera ekranı geliyor. - Mercedes w221 WIS (atölye yazılımı) üzerinden devre şemasına baktığımızda Comand ünitesinin arkasındaki sokette 7 numaralı soket Kamera sinyali, 17 ise kamera toprak bağlantısı yazıyor. (sol üst taraf) - Ama bir baktım orjinalde kamera donanımı olmadığı COMAND'ın arakasına giren sokette 7-17 uçlarının için içi boş. Hemen sağolsun Mbclubtr'den Gudikcik'ten yardım istedim aynı gün bana iki tane orjinal pin gönderdi. - Kameradan gelen ucu dişi kamera ucu ile birleştirdim ve pinlere bağladım, pinleride sokette ki uygun yerlerine taktım. Kameranın bagajdaki besleme (geri vites tetikli) ve şasesini de düzgünce yeniden bağladım. Sonuç orjinal COMAND üzerinden geri görüş aktif kamerayı tam düzgün oturtamamışım üstten biraz çapak olmuş, onuda düzelteceğim. COMAND'dan kendi kılavuz çizgilerini isterseniz kapatabiliyorsunuz. Benim kameranın çizgileri ile birlikte görünüyor şu an gözüme batmadı kapatmadım. Kamerada akıllı görüntü işleme var dolayısıyla manevralarda görüntü hareketine göre kılavuz çizgileri dönüyor. Evet şimdilik bu kadar
    16 Puan
  16. Şanzımanı tasarlayan 85 yaşındaki Ali İhsan bey açıklamalarını dinleyin süper detaylar var.
    16 Puan
  17. İktidar değişecek Parlementer sistem geri gelecek Uzun vadeli,istikrarlı,fayda getirecek bir program yapılmalı Liyakata önem verilmeli,devlet kademeleri çamaşır suyuyla yıkanmalı Bu ülkeye bir daha Mustafa Kemal gelmez ama gerçekten onun izinden gidecek, geçmiş siyasilerin hatalarından uzak,çağdaş,ileri görüşlü,herkesi kucaklayabilecek,halkcı yönetcilere acilen ihtiyacımız var iktidar değişse bile kısa vadede iyileşme beklemek zor,Allah yardımcımız olsun...
    15 Puan
  18. Bahattin Bey hoş geldiniz. Bunca sene emek harcayıp öğrendiğiniz ve uyguladığınız mühendisliği bizim anlayabilecegiz dile indirip anlattığınız ve soruları cevapladığınız için teşekkürler. Forum seviyesi genelde çok yüksek olsa da bazen araya dh seviyeliler karışabiliyor. Denk gelirseniz çok takılmayın...
    14 Puan
  19. Kimse kusura bakmasın ama kadınların şu dev gibi araba merakını anlayamıyorum. Oturduğum yerde de çok var koca arabalar ile çocukları okula bırakıyorlar. Ne park edebiliyorlar ne de manevra yapabiliyor ama yine de ayı gibi araba ile trafikte geziniyorlar.
    14 Puan
  20. sarj dinamosu konjektoru ve rotor bakırını degistirdim. daha önce yan sanayi konjektor takmistim. hic memnun kalmadim. bu defa az kullanilmis orijinal cikma denk gelince aldim. elim degmisken rotor bakirini da yeniledim (bu kisim biraz uğraştırıcı) sonuç olumlu olunca ugrastigina degiyor (resimler karışık ve düşük çözünürlüklü cikmis. tapatalk sorunu)
    14 Puan
  21. Bence komple konunun yeri değil burası. Konuyu açana 1 saat otobanda 160 ile gitme cezası verelim.
    14 Puan
  22. Pazar günü öğle komşu çocuğunun beni çağırması ile macera başladı. Arabama yılan girdiğini söyleyince şok oldum. Önce inanmak istemesem de aşağı inince diğer komşunun ve mahalledeki çocukların arabanın etrafına toplandığını gördüm. Mahallede ki çocuklar yılanın arabanın altına girdiğini görmüşler. Diğer taraftan çıkmadığına eminler, çünkü arabanın diğer tarafında da bekleyen çocuklarda varmış. Önce inanmak istemedim. Her ihtimale karşı motor kısmına ve alt tarafta bakabildiğimiz her yere baktık. Sonuç alamayınca itfaiyeyi aradım. Bir ekip geldi, kriko ile aracı kaldırdılar. İtfaiye de bulamadı. Aracın altına süt koymamı tavsiye ettiler. Yılanlar süte gelebilirmiş. Bende pet şişeyi kesip süt koydum. Bir saati aşkın bekledim. Ama yılan çıkmadı. Tam yılan olmadığına ikna olmuştum. Bir arkadaşımdan dumanın işe yarayacağı tavsiyesi aldım. Evde küçük bir mangal vardı. Çalı çırpı toplayıp yaktım. Araca zarar vermeyecek uzaklıkta tutarak, dumanın motor kısmına gitmesini sağladım. Beş dakika sonra sol ön lastiğin oradan kafasını çıkardı. Dumanın işe yaradığını görünce " ne kadar duman, o kadar randuman " kaidesiyle verdim dumanı verdim dumanı. On dakika sonra çıktı. Video da 10. saniyeden sonra sol arka lastiğin oradan kaldırım ile asfaltın birleştiği yerden gittiğini görebilirsiniz. Not: Yılanı öldürmedik.
    13 Puan
  23. 13 Puan
  24. Teşekkürler... burada genelde tartışılmaz konu çıkmaza girerse beyler konuyu mangala ya da Servet Bey'in doğum gününe bağlarlar hiç olmadı çekilişle çekirdek verelim derken olay çözülmüş olur 😄
    13 Puan
  25. Ali arkadışımız çok severiz, lakin son 1 yıldır yoğun plastik aksam kokusuna maruz kaldı renoğ aldı da
    13 Puan
  26. iç fotoları ayrı konu olabilir. yeni mpv stili dünyaya hayırlı olsun
    13 Puan
  27. İlanın son cümlesi çok güzel. Takas olur üste para veremem = ocagima incir ağacı dikti kurtarın beni
    13 Puan
  28. Gençlere, şimdi telefonlarında olan 10 gramlık ekranların dedesini göstereyim dedim. 90 model kapı duafonu
    13 Puan
  29. Benim elimde ayrılırken aldığım bir borcu yoktur yazısı varsa Hiç polemiğe girmezdim.
    13 Puan
  30. Merhabalar herekese iyi forumlar, Forumda dolaşırken 2002-2008 kasa arası fiesta karter havalandırma hortumu ile alakalı konu görmüştüm , kendi aracımda da inceledim aynı forumdaki resim gibi yırtık vardı ertesi gün soluğu sanayide aldım değiştim bu kadar mı fark olur.. ne zaman yırtılmış ne zamandan beri bu sekilde kullanıyorum bilmiyorum ama aracı 8 yıl önce satın almıştım abartmıyorum 8 yıl önceki performansına döndü diyebilirim. ivmelenmesi gaz tepkileri harika oldu.. performanstan şikayeti olan arkadaşlar karter havanalandırma hortumuna da göz atmaları konusunda bir fikir olabilir
    12 Puan
  31. Ailenin diğer aracı ama yaptığım işlemi paylaşmak istedim. Aynı işlemi 1,5 yıl önce kendi aracıma uygulama merkezinde yaptırmıştım. Çok memnunum. Bu süreçte en ufak sararma solma yok. Bu defa kendim uygulama fırsatı buldum. Önceki halini malesef çekmeyi unutmuşum ama bildiğiniz sapsarı idi. Defalarca temizlik yaptım ama çok sürmüyor tekrar sararıyor. Yapılan işlem; 800-1500-2000-2500-3000 sulu zımpara. Meguiar’s PlastX cila ile farı parlattıktan sonra üzerinde PPF şeffaf folyo kapladım. İlk kez yapmama göre gayet iyi sonuç aldım. Tekrara gerek kalmadı, malzeme israf etmedim Sonuç görüldüğü gibi;
    12 Puan
  32. Bildiğim hepsine zam geldi [emoji3][emoji3]
    12 Puan
  33. Uzun zaman sonra aracı kendim yıkama fırsatı buldum. Yıkama sonrası 3D HD Poxy cila uyguladım. Kış öncesi boyayı korumak adına. Plastik aksamları ise Koch Chemie PSS ile korumaya aldım. İç plastikleri ise Sonax APC ile temizledim. Lastik parlatıcım bitmiş. Onu da Newmix lastik parlatıcı nano krem alıp deneyeceğim. Merak ettiğim bir ürün. Haftaya ön takım komple değişecek. Ön tarafı kusursuz hale getireceğim inşallah.
    12 Puan
  34. Selamlar Mercedes M112 ve M113 kodlu motorlarında twin spark denilen çift buji sistemini kullanmaktadır. Orjinal buji kabloları Bosch ve Beru kablo direnci 2 ile 2.2 Kohm, tırnak aralığı 1mm olan Bosch fr8dpp+ bujilerin iç direnci ise 6 KOhm dur. Buji kablosunun ve bujilerin direnç değerine sahip olmasının sebebi yükte direnç oluşturmak ve ateşleme bobinlerin kısa devre gibi düşük bir iç direncle çalışmaktan korumaktır. Buji ve kabloların sağlamlık testinde bu direnç değerlerinin -+ %20 sinden fazla fark var ise degistirmekte fayda vardır. Ayrıca buji kablolarında zamanla yalıtkan malzeme delinmekte yüksek gerilim buji tırnağı yerine havaya atlama yapmaktadır. Bunu tolere etmek için bobinlere daha fazla güç verilir. Buda ateşleme sorunlarına yada bobinlerin zamanından önce bozulmasına yol açar. Benim araçta 12 adet double platinium buji var 80k önce değiştirmiştim. Ufaktan teklemeye başlayınca değişeyim dedim. Kabloları kontrol ettiğimde 2 kablo tamamen açık devre yani kesik diğer iki kablo ise delik çıktı. Çift ateşlemeden araç pek hissettirmemis.El deymisken onlarıda değiştireyim dedim 335 k görev yapmış yeter artık 😁 Daha önce aramış ama bulamamıştım. Di elektrik gres diye geçiyor. Buji kablolarının pipo içlerine sürülüyor. Bujinin gövdeye kıvılcım atlamasini ve kablonun zamanla bujiye yapışmasını önlüyor. Piyasa buji gresi diye satiliyormus. Bujiler tahmin ettiğimden temiz çıktı, yağ izi, zengin, fakir karışım fark etmedim. 80k ya göre gayet iyi Bu arada deneme amaçlı eski bujilerin tırnak aralığını sentil ile 0.85 e çektim. Hani dar tırnaklı LPG bujisi falan... Tamamen hikaye araç yoluna gidemez oldu. Orjinal ne ise onla devam yani
    12 Puan
  35. Sorunsuz yada sorunlu araba yoktur. Bakımsız araba vardır.
    12 Puan
  36. İlk araba piyasa arabası diye tabir edilen bir araç almanızı tavsiye ederim daha sonra alternatif donanımlı va bir araç almak daha mantıklı olabilir Bu araç özelinde yorumum ise yürüyeceğini sanmıyorum Araba sahibine bakıp alınır ustanla gel aracı sağa sola götürmem Şunu dersen kalbini kırarım bunu sorarsan üzerim diyen adamdan araba alınmaz
    12 Puan
  37. Malzeme bu, 3 lü led, gövde metal ve su geçirmez yapıda, 12v Ben nolur nolmaz diye yine birleşim yerlerine ve kablo giriş yerlerine silikon gezdim inceden. Led in çalışma aralığı belli ama ben yine de devre korunsun ve akım sabit kalsın diye, aşağıdaki küçük regülatörü kullanıyorum. 3a e kadar çalışıyor 9v-20v arası pot ile ayar yapıp kullanabiliyorsunuz. Ben ledlere 11v şeklinde ayarladım, alternatör devreye girince gelen 14v u 11v a düşürerek kullanıyorum. İki ledi de tek üniteden besledim. Montaj yeri için panjurdaki en kalın plastik kısmı seçtim. Bir karton ile ledin tam oturma kalıbını çıkartıp, panjura çizdim. Şarjlı ile ufak delikler açlıp küçük metal testeresi ile düzgünce kestim. Ledi zorlayarak tak diye geçmesini sağlayıp oturttum. Şimdilik kontak ile aktifleşiyorlar, ileride sensör yardımı ile otomatikleştireceğim.
    12 Puan
  38. Geçmiş olsun. Bir mangalın çözemeyeceği çok az sorun var tekrar tecrübe etmiş olduk.
    11 Puan
  39. Kim bu memleket için taş üzerine taş koyuyorsa Allah ondan razı olsun. Geç ama güzel bir gelişme. Emeği geçenlerin eline sağlık Türk mühendisinin başaramayacağı bir iş yok benim gözümde.
    11 Puan
  40. Muhammet Bey Merhaba Sorduğunuz için cevap verdim ve bunu kanıtları ile sundum. Tepkinize anlam da veremedim. Sizce kanal reklamı yapmak istesem burdaki bana yöneltilen her soruya tek tek cevap verirmiydim. Verdiğim cevap hoşunuza gitmiyor olabilir ancak konudan çıkıp beni buradaki okuyanların karşısına başka yönden çıkarmaya çalışmanız benim için hoş değil. Konuya dönecek olur isek Egea zaten B+ Sınıfında ve maalesef focus un durumu bu. Saygılar
    11 Puan
  41. her sinyalde şektiği akım dalgalanması yüzünden sinyal de vermem pek
    11 Puan
  42. Maslov un primidi bu. Bilmiyorum, kesin bir yerlerde vardır. Bir şeyi ilk söyleyecek kadar zeki değilim. İhtiyaçlar sıralaması, bir basamağı halletmeden diğer basamağa geçemezsin diyor. Ben ise burada şunu diyorum, bir kişiye yada topluma hangi basamakta ise oradan ödül yada ceza vermelisin ki "ayık" kalsın. Fizyolojik seviyede olan bir kişiye "senin kitabını elinden alırım diyerek ceza veremezsin. O kişiye demokrasi ve fikir özgürlüğü üzerinden ödül versen dahi bir anlam ifade etmez. Toplumda böyledir ve fizyolojik basamakta olan toplumları açlık "ayıktırır".
    11 Puan
  43. Merhabalar, Audiye kardeş geldi Şehir içinde kullandığımız hyundai getz aracımızı yakın zamanda sattık .Yakın arkadaşımın daha önce de 2 farklı modelini kullandığım( mk3 2.0 tdci ve 2.0 ecoboost) mondeo 2.0 tdci selective 140 hp aracını aldım 2010 model 200 bin km de evveliyatını bildiğim bir araç Kısaca izlenimlerime gelecek olursak ; Mondeo nun hemen bakımını yaptırıp gecen hafta 3000 km yol yaptım. Memlekete elazığa kadar gidip geldik. Daha önce bu kasanın makyajlısı olan 2.0 ecoboost kullandığım için tüketimin azlığı dikkatimi çekti dolu bagaj ve tempolu sürüşüme rağmen yol bilgisayarında 6.0 lt civarı yazdı .Onun dışında kullandığım bir kasa olduğu için pek farklı gelmedi. Sonrasında Audiye bindiğimde mondeo ya oranla daha sert bir kullanımı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Mondeonun a6 nın konfor ,yol tutuş ,güvenlik hislerine yakın bir araç olduğunu belirtmem gerek. Tabi ki performans dışında Herkese hayırlı isürüşler dilerim..Araçlar ile ilgili bir sorunuz olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım .. a
    11 Puan
  44. İnternet var mı diye bir siteye gireyim deyip gelenler burada mı 😆
    11 Puan
  45. Bu gün iç dış yıkamadan sonra camlar dahil komple bir cila yaptım..
    11 Puan
  46. Çakallar eylül ayına girmesin zam diye uğraşıyorlar😀. Yazık.. kendi vatandaşını köşeye yatırmak istemek..
    11 Puan
  47. Bir büyüğümüzün dediğine göre.. Enflasyonu doğuran faizin yüksekliği imiş, faiz düştü, enflasyon da düşecekmiş, Enflasyon düşerse ev fiyatları da düşmesi gerekir. Bekliyoruz..
    11 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...