Skor Tablosu
Popüler İçerik
28-05-2026 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Değerli büyüklerim, Kıymetli kardeşlerim. Sürecin her yerinde vardınız, ben Kula istiyordum Beyaz seçtiniz, Konfigürasyonu da seçtiniz. Bilmediğim bir araçtı bu, ama iyi ki sizi dinlemişim. İyi ki size sormuşum ve hepiniz iyi ki varsınız. 80 AIT 748 TOGG T10X Meridyan harici full olanı. Dünden beri keşfetmeye çalışıyoruz. Gerçekten harkulade olmuş. Ben çok beğendim. Kaslı, kalıplı yapısı, kapılarının o togg sesi , ses yalıtımı, gaz tepkisi, hızı, konforu çok güzel. Ailecek çok beğendik. Almak için de biraz geç kalıp, zaman sıkışınca Çok fazla foto çekme fırsatım olmadı. Teknoloji özürlüyüm, bağışlayın nolur, konu açmayı bile tam beceremedim.41 Puan
-
Giriş cümlesi nasıl olmalı bilemedim. Acayip bir araç . V8 makinesi olan otomatik şanzımanlı , 90 bin küsür milde. Mach ses sitemi de dahil öğrendiğimiz kadarıyla dolu paket. Alt devirlerde canlı üst devirler gürültülü. olduğu yerde spin atma garantili. Gevşek zeminde patinaj olmadan hareket etmek neredeyse imkansız. Frenleri sert. hissiyatı zayıf. Düşük hızlarda iken ani gaz tepkilerinde tehlikeli olabilecek kadar savruluyor. Benim için bir hybrid corolla kadar olmasa da ekonomik ( ş.içi kullanıma bağlı 100 km/17-20 ltr arası) Dışarıdan bakınca Mustang olduğunu anlamak zor. Akla ilk gelen Mustang kasaları ile alakası yok. 90lar döneminin uzak doğu araçlarına benzer far tasarımları var. geçiş modeli gibi bir kasa.33 Puan
-
Şimdi başlık biraz karışık ama sanırım 2 arıza aynı anda ortaya çıktı. İzlediğimiz adımları ve süreci uzunca anlatayım. Hikayenin başı: Bundan yaklaşık 40-45 gün önce öğlen şirkette yemeğe gidecekken daha 10 metre ve maksimum 2-3 km/s hızla otoparktan çıkarken birden ekranda ESP Kullanılamaz diye Sarı renk bir uyarı belirdi, bunun türkçesi Hemen vay babasının düşmanlarını diye cümle kurmadım tabi Dikkatimi direk çeken şey eğer gerçekten fren sistemi ve ESP de arıza olursa. Uyarı ABS ve ESP devre dışı servise gidin şeklinde olurdu. Neyse dedim ilerleyeyim o da ne gaz yok (küfür mod loading....) ilerde sağa çektim direk OBD cihazına bağladım (bluetooth basit olan) Liste bir geldi aman tanrım dedim Baştaki camshaftları görünce direk babasının düşmanlarından girdim tabi. M272 motorlarda bir krank şaft balans mili meselesi var, ustam ilk alırken uyarmıştı bunlarda kronik problem bu var eğer olursa değişimi hem pahalı hem uzun diye. Direk ustayı aradım, arabayı tekrar çalıştırdım sorun yok, motor düzgün çalışıyor, gaz 4-5.000 devire kadar çıkıyor. Dedik çok şükür bu o değil, O problemde motor stabilitesini kaybediyor, aşırı sarsıntılı çalışıyor... Ama bunu araştırırken şunu öğrendim m272-273 motorlarda bir revizyon olmuş ve bu balans mili güçlendirilmiş versiyon ile değişmiş. Bunun kontrolünü motor numarası ile yapabilirsniniz. Çok şükür bizim motor revizyonluymuş Neyse arıza kodlarını sildim biraz yürüdüm devam ettim ama o en altta gördüğüm P0521 gitmedi Ama şunu belritmek lazım Mercedes motorlarında bu standart OBD tarayıcıların okuduğu kodun tam karşılığı altında yazan değil mercedesin kendi iç kodunun açıklamasına bakmak lazım. Örneğin listede 8. enjektör var V6 araba için Bu arada motor koruma moduna (Limp Mode) girince, ESP arkadaş ben bu motora hükmedemem o yüzden ben aradan çekiliyorum haberin olsun dediği için sadece ESP devre dışı diyormuş öğrendik. Neyse araba normale döndü bu şekilde kullanmaya devam ettim ama zaten bu arızadan önce ben arabanın sesinin değiştiğini farketmiştim ama iyi yönde, araba daha bir vakum sesli çalışıyordu gaza yüklenince hani turbolu arabada (açık turbo) o türbülans hava çekme sesi varya onun gibi. Allah sonumuzu hayretsin demiştim yeminle buna çıktı dedim arıza olunca da. bu arada hatalar gitti ama bir kere kurt düştü ya içime araştırmanın dibine vurdum yine. Eve gelince bağladım. 0521: gördüğünüz gibi hiç orda yazdığı gibi yağ basıncı ile ilgili değil. Emme manifoldunda hava Flap larının aktif pozisyonda takılı kalması p2004, deaktif pozisyonda takılı kalsaydı p2006 Bunun detayına girince aslında sadece neyi kontrol etmek gerektiğini söylüyor ama başka bir teknik not çıkmadı. Neyse bunu sonraya bıraktım 2177 neymiş ki diyip girince Circuit 87 dediği aslında motoru kontrol eden ECU ya giden hat. Güç kesintisinin sebebi bu mudur acaba derken burdaki serviste orjinal röleyi bulunca gidip hemen alıp taktım. Problem kesin bu röledendir dedik çünkü devrenin gücünü anca bu keser dedik ve değiştik orjinal değerler önemli Birde eksantrik manyetik selenoidlerin hepsine birden hata vermiş sağda 2 tane solda 2 olmak üzere 4 selenoid 4 tanede pozisyon sensörü var kendisi bu Tabi ben dururmuyum hemen 4 tane sipariş verdim dursun dedim. Bu arada elektriksel problemi çözdük dedim ama manifold kafama takıldı nedir nedir nedir bir araştırdım ve m272, m273 vb motorlarda kronik bir problem olduğunu öğrendim. Bu motorlarda manifold hava akışını motorun devrine ve gaz pedalı posizyonua göre uzun yoldan veya kısa yoldan silindirlere gönderebiliyor ayrıca havanın hızını tirbülans yaptırarak değiştirebiliyor ve bunun için flapların pozisyonunu açısını ayarlıyor. Detayını bu amca anlatmış. Önce manifolda komple değişecek dediler ama tamir kiti olduğunu görünce direk sipariş verdim geldi. Ama bir ara fırsat bulunca yaparız diyerek devam ettim çünkü sürüşe engel değildi. Aynı arızayı 15 gün kadar önce bir kere daha verince aha dedik bir tane RÖLE ile kurtaramamışız durumu Ama sadece kapatıp açınca düzeldi yine. Ama en son pazartesi çocuğu okula gönderirken bir anda araba komple limp moda girdi çıkmadı 1.100 devir ve 20-25 km/s hızı geçmiyor, güç bela sağdan sağdan götürdüm ufakılığı okula. Sonrasında çekici çağıracaktım bir kez daha arızaları silip denedim baktım normal çalışıyor direk topuk ustanın yanına gazladım. Tamir kitini almıştım zaten adamlar puluna kadar koymuş kitin içine. Bende manifold contası, gaz kelebeği contası, enjektör o-ringleri ne varsa sökülmüşken hepsini yenileyelim diye önden aldım. (Çok kıl adamım yahu, bak benden araba alınır ) sonra girişelim dedim giriştik, videolardanda rehberlik ederek adım adım, sensör soket kırmadan manifoldu ustalar aldı yerinden. işte kırılan yer ustalar yeni kiti ve metal kolları yerine dikkatlice taktılar, orta vida kırıldı sökerken onuda dışarıya gönderip hallettiler. Arada bütün manyetik selenoidleride değiştik. Gaz kelebeği temizlendi Herşeyi topladıktan sonra gaz kelebeği kalibrasyonu yapıldı DAS üzerinden, araç benzindeydi İlk çalıştırmada araç direk silindir 4-6 ateşlemee hatası vs verince dedik birşeyler eksik oldu vay babasının düşmanlarını Sonra jeton düştü, benzin hattıda sökülüp içndeki benzin akmıştı, enjektörler bir süre basınç oluşana kadar hava püskürttü tabiki Neyse usta 15 km kadar teste gitti geldi, Allah'a şükür sorun yok. Bende ordan LPG ciye gittim kaçak vs var mı diye, o da tamam şükür. Şİmdilik bir sorun kalmadı gibi görünüyor bende bugün kullandım, Allah'a şükür herşey normal gibi. Sorunlarımız mekanik değil hamdolsun, eskiyen sensör kırılan plastik vs. Tamir kitini yapan adamları canı gönülden tebrik ediyorum, yoksa bir plastik yüzünden komple manifold değişmek küfür gibi... Buraya kadar atlamadan okudysanız sizi de tebrik ediyorum ne sabır varmış25 Puan
-
8 Mayıs Cuma gecesi Niğde'den %85 Şarj ile yola çıktım ilk mola ve şarj Otobanda Osmaniye de Tufan tesislerinde Astor şarj ile %95 yapıp devam ettim gece yolculuğunu çok severim (Otobüsçülükten tabiki) ikinci şarjı Urfa ya gelmeden yine Otobanda Mirkelam Tesislerinde Astor şarj ile %97 yaparak devam ettim bu şarj ile Kızıltepe'ye kadar gittim. Burada biraz dinlendikten sonra Nusaybin’e geçtim aracı yine şarj edeyim dedim ama elektrik yoktu. Sabah 9 gibi elektrik geldi yine Astor Enerji de şarj yaptım. Sonra Kaçakçılar çarşısını dolaştık burada hem orijinal hem replika bir çok ürün var elektronik eşya telefon herşey mevcut. Öğle Olmadan Mardin merkeze ulaştık Ulu Camii'nin yanında küçük bir konak buldum Airbnb den fiyatı bayağı uygundu sahibi de çok ilgili biriydi. Tek sorun araba koyacak yer olmaması aracı biraz uzağa Mor Şmuni Kilise’sinin oraya park ettim. Mardin de Tur düzenleyenlerin Programlarından kopya ile merkezde gezilecek yerlerin hepsini gezmeye çalıştık tabiki her yer merdiven Eski Mardin de En yüksek yer Zinciriye medresesi çok güzel manzarası var daha sonra Ptt binası şimdilerde Turizm Otelcilik uygulama oteli olmuş daha sonra Akşam olana kadar Eski mardinde bütün gezilecek yerleri dolaştık. Çarşıdan geçtiğimiz vakitlerde sürekli ikramlar vardı Süryani çöreği badem şekeri yedik bu arada bayağı bir alışverişte yaptık . Akşam oldu yemek vakti gelmişti Lolee Restoranta rezervasyon yaptırmıştık mardin yöresel lezzetler için yemekler güzeldi . O gece Mardin spor 1. Lige yükseldi gece 1 e kadar havai fişek attılar uyutmadılar. Sabah Seyri Merdin Kafe de 1. Cadde üzerinde Teras ta kahvaltı yaptık Mezopotamya manzarası eşliğinde hava da son derece güneşliydi burası da güzeldi . Kahvaltı sonrası Midyat’a gitmek üzere yola çıktık yaklaşık 1 saatte Midyat’a geldik Dizilerin çekildiği Konakların bulunduğu Eski Midyat'ta dolaştık bütün konaklara girdik hepsi giriş ücreti alıyor Sonra Mor Gabriel Manastırına geçtik orayı gezdik tekrar yola çıktık Urfa ya gitmek üzere Sıra gecesi için Urfasaray Konuk evinde rezervasyonumuz vardı Viranşehirde Astor şarj da ettim yaklaşık 3 saatte anca gelebildim saat 8 gibi program başlıyor gece 11 e kadar sürüyor çok eğlenceliydi ikramları da çok güzeldi Gece tekrar yola çıktık Otobanda şarjı Astor şarj ile %95 yapıp Ceyhan Mıstık usta tesislerine kadar gidip Aracı Zes şarja takıp burada şarj dolana kadar dinlendim uyandıktan sonra o şarjla Niğde ye kadar gittim . Yolculuk esnasında yetişmek için biraz seri kullandım yakıtı hiç hesap etmedim ama akşam yemeğine verdiğim para kadar anca yaktım...25 Puan
-
Merhabalar. Önceki turlarımızda ihtiyaç duyduğumuz tavan sepeti,branda bagaj çantası ve katlanır seyyar merdiven de aldım.Servis bakımını ve ilk muayenesini yaptırdım.Lastiklere rotasyon uygulayarak Suzuki Jimny mizi yeni turlara hazır hale getirdim. Biliyorsunuz 2025 kasım ayındaki son turumuzda eşim köpekten korkup düşmüş ve el bileğini kırmıştı.Tedavisi uzun sürdü.Yeni yeni kendine geliyor.Uzun turlardan korkar oldu.7 ay içinde sadece kurban bayramında Bursa'ya gidebildik. Torunumuzun okulu tatile girince bizde geçen yıl kaldığımız yerden turlarımıza devam edebiliceğiz inşallah.Tabi eşimi ikna edebilirsem.Bakalım kısmet. Hepimize sağlıklı günler ve iyi seyirler.24 Puan
-
Herkese Merhaba, 2016 yılından bu güne kadar şahsıma ait 3 tane aracım oldu fakat hiç birisine konu açmadım. İlk ikisine kısmet olmadı diyelim, şuanki aracıma da açmak içimden gelmedi sebepsiz. Bu konusunu açtığım araç dedeme ait. İlk ve son konusu olacak muhtemelen. Araç 2001 Model Ford Fiesta Ghia. Nam-ı Diğer "Gülen Yüz" Aracın Geçmişi Araç 2001 model ve 2003 yılından beri bizim aile içerisinde. 2003 yılından 2007 yılına kadar dayımdaydı. 2007 yılından bu zamana kadar da dedemin himayesinde. Dedem yaşının ilerlemesi(kendi yaşı) sebebiyle yolları ayırmak istiyor. Totalde 23 senedir aile içinde. Araç hiç LPG görmedi. Km'si de orjinal 96.500'de şuan. Araç km'den de anlaşılacağı üzere çok kullanılmadı. Sağ ön çamurluk(manevra yaparken demire sürtme nedeniyle) ve bagaj kapağı(hatırladığım kadarıyla sağ farın üst kısmına kamyonet temasından kaynaklı) boyalı. Tavanda da yeni yeni güneş yanığı başlıyor. Geri kalanı orjinal. Detaylı fotoğrafları aşağıda Buraya aracın konusunu açma sebebim hem hatıra kalsın hem de satılmasını istememem sebebiyle aslında. Amacım aracın hiç dışarıya gitmemesiydi, ben 2.araç olarak alacaktım fakat farklı planlar sebebiyle alamadım. Yapılması gerekenler, Triger değişimi (Bu bilgiyi güncelleyeceğim) Yağ/filtre bakımı Arka amortisörlerin birinden ses geliyormuş(takoz olma ihtimali yüksek) Ruhsat sahibinin belirlediği bir fiyat var aslında, ne kadar eder? Yabancıya gitmesini istemediğim için önce buraya sormak istedim, sarı sitede yok.22 Puan
-
Yas 35, hot hatch zamani gelince gereken yapildi. Focus 2 kadar ilgi cekmese de, bi tarzi var. 2023 model 2.0 245 ps Biraz opsiyonlu 18 Bergamo Jant Harman Kardon Kamera Travel Asisst Adaptif Cruise Serit Takip Tabela Okuma Isıtmali Direksiyon Karartilmis Camlar Sis farlari21 Puan
-
Bugün güneşte kontrol ettim, ne zamandır bulutluydu. Bence tutmuş boya. İki panel arası fark yok gibi, zaten boya koduna değil de parçadan boya kazıyıp bilgisayara koyup boya kodunu öyle çıkarıyorlarmış. Pasta cilasını da yapmışlar. Bu defter de böyle kapandı.15 Puan
-
15 Puan
-
motor gücü broşürlerde yazanın +50-60 ps tir amerikalılar böyle işleri seviyor. sıfırlarını da kullanabilmiştim büyük zevk, spin işi şöyle: arada sırada düz gider diyelim.. 110 la dümdüz giderken bile gaza yüklenince insan kendisini geldiği yöne bakarken buluyor. ön lastikleri açılı arkalar dümdüz ana sebep o bir de emisyonsuz yıllar, pedala bastıkça sıfır gecikme ile tepki veriyor. alıştıkça arkayı toplamak mümkün hale geliyor, eş dost vale yıkamacı bir deneyeyim ağbi derse o zaman sıkıntı. bir gün olur da pas sitemi marş bazmaz ise, aracı 3-5 mt başka yere itin marşa basabilir, yine basmadı ise yarım kontak 45 dak bekleyin marş basar %90. immo sistemi biraz ger kafalı. açık hava filtresine iyi cevap verir, headers ile +25 ps raha gelir, arkadaki spoiler işlevseldir son hızıını +10km/h civarı artırıyor.15 Puan
-
15 Puan
-
Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu?14 Puan
-
14 Puan
-
pazar sabahi aracin yanina gittigimde altı yag gölüne dönmüştü. ilk şoku atlatip aracin alt korumasini söküp incelemeye basladim. sorun sol aks ic körüğündeymis. yirtilip sanziman yagini akitmis. sanirim bu sekilde 100 km kadar gezdim. neyse ki pazar günü de olsa acik parcaci bulup parcayi aldim. yag eksildi malum 3 litre de petrol ofisi maxigear 75w80 yag aldim. 1.5 saat icinde islem tamam oldu 👍13 Puan
-
120 gibi süratle Aydın Kuşadası gidiş geliş ortalamam 4.8 litre. Dönüşte daha hızlı geldik çünkü allienler bastı ortalığı. Birde temizlik yapıp yaz kumları için yer açtım bagajda. 70 bin km olmuşuz. Motor bitmek üzeredir13 Puan
-
Neredeyse 1 yıl olmuş Haylazı paylaşmayalı. Güncelleme Parlamak zorunda, boşuna kırmızı değil Yardımcılar12 Puan
-
Selam arkadaşlar geçen ay hem tasarruf hem spor hemde keyif için bir elektrikli bisiklet aldım volta vb 4 izlenimlerimi paylaşmak istedim Bir aydır işe gidip gelmek için kullanıyorum 400 km yol yaptım Günlük 17 gidiş 17 geliş ortalama 34 km İyi yönleri , düz yolda 30 km hız yapıyor bir bisiklet için yeterli , elektrik motorunun devrede olması için sürekli pedal çevirmek gerekiyor buda Spor oluyor , ince tekerlekli ve tam bir bisiklet oluşu manevra kabiliyetini güçlendiriyor , şarzı bitse bile normal bisiklet kullanıyorsunuz Kötü yönleri Sele çok rahatsız ilk zamanlar bayağı ağrıya sebep olıyor12 Puan
-
3 yıl 19200km sonra ilk muayeneye girdik. Standart far kusuru hariç kusursuz geçti. Son randevu olan 17.45 aldım, 1830'da istasyondan çıktım. Benden sonra araç girmedi.12 Puan
-
12 Puan
-
12 Puan
-
11 Puan
-
Merhaba, Önceki konumda Megane 3 Coupe’nin yolcu kemeri ikazının takılı kemerde dahi susmadığından bahsetmiştim. Doluluk sensörü de aşırı hassas olduğu için tümsekten biraz hızlı geçilse oturan kişinin koltukta azıcık oynamasıyla ikaz tekrardan ötmeye başlıyordu. Birkaç video üzerinden çalışma mantığını anladıktan sonra elime tornavida setimi alıp tamir için aracın başına geçtim. Öncelikle kemer tokasının dış kapağını açmamız gerekiyor, bu kapak bazı araçlarda yapıştırmalı iken araştırdığım kadarıyla Megane 3 ve diğer Renault araçlarda vidalı. T10 tornavida ile vidalarınızı söküyoruz. Sistemin çalışma prensibi birbirine değen iki demir telden başka bir şey değil, bu teller birleşikken ikaz veriyor. Kemer tokası takılınca tokayı tutan kilit sisteminin köşe demiri bu iki teli ayırıyor ve bu sayede kemerin takılı olduğunu anlıyor. Görünen bu teller benim aracımda sırasından kaymış ve iç içe girmiş haldeydi, bu nedenle ayırma demiri tellere değmiyordu. Bir düz tornavida yardımıyla bu telleri güzelce düzeltiyoruz. Teller kemer takılı değilken birbirine değmeli, takılıyken ayrılmalı. Kontrolünü sağlamak için kontağı açıp koltuğun kemer tarafı kısmındaki iki parmağımla sıkıştırarak belirginleştirdiğim doluluk sensörüne avcunuzla bastırarak kemer tokasını takıp çıkarıp ikaz lambasının yanıp yanmadığına bakabilirsiniz. Sürücü kemerinin takılı olması gerekmekte (yolcuya ait ayrı ikaz lambası yoksa). İşlem tamamsa kapağı takıp vidaları geri sıkarak bu sesten kurtulabilirsiniz. Sesi iptal etmek isteyen kişiler demirleri tamamen dümdüz yaparak birbirine hiç değmemesini sağlayabilir, aynı yöntemler sanıyorum ki sürücü tarafı için de geçerlidir ancak bunu kesinlikle tavsiye etmiyorum, güvenliğiniz için kemer takmaya özen gösterin. Eğer tellerinizde sorun olmamasına rağmen ikaz susmuyorsa doluluk sensörünüzü kontrol edin.11 Puan
-
Geçen Amazonda indirimde denk getirdim bu arkadaşı Subaru severiz. Ama sarı beğenmedim. Subi dediğin mavi olur mottosuyla boyalarını söktüm ve Maviye boyadım. Premium model olduğu için alt tabanı da metaldi ve komple sarıydı. Tampon da tabana bağlı olduğundan renk tutturmak zor oldu. (tabanı siyah yaptım, devamı olan tamponu mavi yaptım zor oldu biraz. Rremium modellerin orjinal jantları kauçuk olduğundan değiştirmek istemedim, direk beyaza boyadım. Redbull temalı decal ile son halini aldırdım. Sonuç;11 Puan
-
11 Puan
-
Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW.10 Puan
-
Kimse almaz dalga geçerler. Millet uzaya gidiyor ekran yok yok kolla cam mı açılır bilmemne. Tüketime acaip aç bir milletiz. Çocuğun bisikleti yok kredi çekip iphone 17 max alan toplum10 Puan
-
10 Puan
-
Ay sonu muayene bitecekti bu sabah tüve gittim geçtik 2 sene devam İş erkenci bitince farları temizleteyim dedim geçen eleştiri aldım sizden🤣10 Puan
-
Biraz sessiz kalmıştım son hafta araç ile ilgili kapora almıştım. Dün satışını gerçekleştirdik. Araç aynı plaka ile İzmit'e gitti. Aracı alan kişi sonradan farkettik eniştemin abisinin oğluymuş. yabancıya gitmedi yani mutlu oldum o yüzden. İzmit'te görürseniz aracı şaşırmayın. iki taraf için de hayırlı olsun. Güzel bir deneyimdi, ben çok memnundum, eşim zaten çok duygusal, çok alışmıştı ve zevkle kullanıyordu. Kısmet ilerde alırız belki yine.10 Puan
-
Mondeo mk5 aracımın ekranını komple hayalet ekran yaptım, tasarımını da kendime özel tasarladım10 Puan
-
Gebzeli lawrence diyesim var ama demiyorum.10 Puan
-
pillisi pilsizi seyyar servis yanına alındı, lastik havaları tam, zincirler yağlı, frenler gergin ayarlandı , kasklar eldivenler dizlikler bağajda10 Puan
-
Adana Kıbrıs hattı pahalıyken, Kayseri Kıbrıs uçuşları daha ucuz olur genelde. Sen aradaki 30.000 tl farkı hanımının ibanına atarsan sesi çıkmaz yolda.10 Puan
-
30 Bine yaklaştım sıfır sıkıntı diyebilrim. Elektriklinin gücü kesintisiz vermesi ve yazılımın nimetleri bindikçe içine çekiyor... Ama şu jantın kırmızı kaliperle ayrı bir elektriği var...9 Puan
-
Arabanın tamirde aküsü bitmiş. Sanırım kontağı açık unuttular Dashcam emdi bataryayı. Zaten çok iyi değildi. El işçiliğine çok alıyorlardı ben de aküyü kendim değiştirdim. Herkes o arabanın şarj dinamosunun, camların ya da eğlence sisteminin tekrar kalibre edilmesi lazım servisten başkası yapamaz cart curt dedi arabanın Apple CarPlay ayarları bile sıfırlanmadı. Sanırım hattaki statik elektrik besleme yapmaya devam etti ben de çok uzatmadım işlemi. Edilen kar 80 dolar. Çıkan 670CCA aküydü taktığım 550. 2 sene garanti.9 Puan
-
9 Puan
-
Yaklaşık 2 aydır yoğun iş temposu nedeniyle araziye çıkamıyordum. Sahalara döndük, nispeten soft bir rota ile; Tabiki gudubetliğim üstümde idi yine Son turda akü sorunu yaşamıştım. Dün de ormanın içinde en az 10 yıllık serçe parmağım kadar paslı bir inşaat çivisini bulup haneye kattım Neyse ki ekip sağlam, lastiği sökmeden yanaktan ayırıp, iç lastiğe ulaştık ve yama ile turumuzu rötarlı tamamladık.9 Puan
-
Abi, bak hatun geldin geldin yoksa başka bi yoldaş bulurum desene. Ya arabanı içinde senle yakar ya da gelir 😁9 Puan
-
Geçmiş olsun. Tesla farklı bi tepki verdi mi kaza sırasında. Hani ekranda felan ayayay ayna gidiyor gibisinden.9 Puan
-
Kankaya, Sn. Bayur' un Tangoyu satışa çıkarması sonucu olası senaryoyu bir gözden geçirelim demişimdir. Önce şimşekler, disko topları, müzik, bir anda ortalık şenlendi. Arabayı arabayı deyince nabız biraz düştü. Not: Bazı görseller, Forum kuralları ve toplum sağlığı açısından eklenmemiştir.9 Puan
-
Kazan doğurdu... Elektrikli daha fena bir model ile yola devam... Satılık 2025 Model Y Premium SR 26.000 Km de...9 Puan
-
9 Puan
-
Bu da evin balkonundan yakaladığım güzellik. İlk defa bu kadar yakından gördüm kendisini. Bir iki dk bakıştık hattâ9 Puan
-
Arabayı alalı nerdeyse 15 yıl oldu, Km 185.000 oldu. Birazcık Eskişehir'de misafir edeceğiz kendisini. Gelir gelmez bana geldiğini bildiği için hemen arızalarını gösterdi Yeter uleyn merso birazda bana bak der gibi. Klima düğmesine bir bastık, kayış kokusu ile beraber akü şarj lambası yaktı. Klima kompressörünün babasının düşmanları anmış beni Kompressoru komple değiştik, tüm sistem temizlendi, kurutucu değişti, krank kasnağı ve kayış yenilendi. Birde cam filmi yaptırdım, önler 2 arkalar 3 numara, maaşallah güzel oldu bence.8 Puan
-
Son güncellemeler.. Mil boşluğu olan amortisörler orjinalleri ile değişti. Aynı zamanda kule bilyaları da değişti. 290 bin de üzerinden çıkan orjinal salıncaklarda değişti.8 Puan
-
önce çiftçi emeklisi diye okudum. hayır, yalan külli. ne pis bir forum burası ya8 Puan
-
Disk balata değişimi yaptık bugün Not : Km 147700 Eline sağlık kardeşim @Oğuzkan Işık8 Puan
-
içimi kararttın ali. Hayattan soğudum hayatını okuyunca8 Puan
-
Focusa Lassa lastik almıştım çok hoşuma gitti yol tutuşu bugün mondeoya da aldım Üzerinde sava marka lastik vardı 45K yaptık tadı kaçtı değiştim hemen 2026 üretim 7150*4 adet maliyet 235 45 r18 ölçü 1760 liralık totalden mazot almak içinde puan yüklediler aldım hemen🤣 Km :290K Arabayı alalı 47-48K oldu8 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
