Emre Akbas 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 (düzenlendi) Bütün parçalar TOFAŞ'tan gidiyorŞahin üretimi yapan firma, Hollanda-Etiyopya ortaklığı ile 2005 yılında kurulmuş. Ortaklığın temelleri ise Hollanda'da yapılan ikinci el Lada ithalatı ile atılıyor. Ancak ikinci el Lada tedarikinde yaşanan sıkıntı firmayı farklı arayışlara yöneltiyor. Etiyopya'nın bozuk yollarına uygun otomobil bulmak için geniş kapsamlı bir araştırma başlatılıyor. Yapılan araştırma sonucunda uzun yıllar Türkiye'nin bozuk yollarında yüksek performans sergileyen ve önemli satış rakamlarına imza atan Şahin'e ulaşılıyor. TOFAŞ ile yapılan anlaşma sonrasında da DOCC markası altında üretime geçiliyor. 2 Mart 2016 tarihinde Emre Türkeri tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Bizimkileri gönderelim oraya façalıları spor paket diye verirler piyasaya 10 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Focusu görünce uzay mekiği zannetmesinler... 1 Yorum bağlantısı
Halil İbrahim Bilgiç 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 şahin en sonunda hak ettiği değeri bulmuş 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Dogan görünümlü sahini de üretirdim ben olsam. Zenginlere satarim Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 (düzenlendi) Öncelikle bahsedilen aracın 88 yılında piyasaya sunulduğunda nefesleri kestiğini, 90'ların özellikle ilk yarısına belki de alternatifsizlikten dolayı damga vurduğunu ve şuanki çoluk-çocuğun eline geçmeden önce zamanında hepimizin bir yakınında bu araçlardan olduğunu unutmayalım. Bunun dışında; bizim bindiğimiz araçlara da Avrupa'da hangi gözle bakıldığını da unutmayalım. Aracın şanzıman kısmındaki bazı dişlileri uzun süredir amcamın dökümhane müdürü olduğu firma üretiyor, kendisi bana bahsetmişti ve araştırdığımda ben de çok şaşırmıştım. 1988'deki tasarım neyse hala aynı, neredeyse hiç bir değişiklik yok. 2 Mart 2016 tarihinde Ali Karadağ tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Öncelikle bahsedilen aracın 88 yılında piyasaya sunulduğunda nefesleri kestiğini, 90'ların özellikle ilk yarısına belki de alternatifsizlikten dolayı damga vurduğunu ve şuanki çoluk-çocuğun eline geçmeden önce zamanında hepimizin bir yakınında bu araçlardan olduğunu unutmayalım. Bunun dışında; bizim bindiğimiz araçlara da Avrupa'da hangi gözle bakıldığını da unutmayalım. Aracın şanzıman kısmındaki bazı dişlileri uzun süredir amcamın dökümhane müdürü olduğu firma üretiyor, kendisi bana bahsetmişti ve araştırdığımda ben de çok şaşırmıştım. 1988'deki tasarım neyse hala aynı, neredeyse hiç bir değişiklik yok. Katiliyorum. Tek bir sey belirtmek isterim, Türkiyede eski model araclar avrupaya göre coktur ama Türkiyede belki de daha cok lüks araca denk geliyorum. Tek eksik yanimiz ise beygircikler. O da kücülüp güclenen motorlar sayesinde son yillarda minimum seviyeye indi. Gerci vergiler avrupada sanildigi kadar ucuz degil Bi söz var ya o geldi aklıma ; Senin çöpün başkasının hazinesi olabilir Avrupada, mazda, toyota gibi genelde Japon üretimi araclari, afrikalilar satin alip götüryorlar. Orada satiyorlar. Marsi basip, motoru düzgün calismasi yeterli. 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 (düzenlendi) Bi söz var ya o geldi aklıma ; Senin çöpün başkasının hazinesi olabilir 2 Mart 2016 tarihinde Ali Karadağ tarafından düzenlendi 11 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Mısır'da da üretiliyordu, üretimi durmuştu. Holland Car uzun zamandır Şahin'leri üretiyor. TR'de hala üretilse, hala deli gibi alınır. Hep derim 4 Yorum bağlantısı
Ufuk Aydın 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Bunu biyerde daha görmüştüm. Gerçekten insanoğlunu özetleyen şey işte bu. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 ben onu bunu bilmem bu firma bir süre sonra kendi aracını üretir türkiyeye satar ahanda yazın bunu kenara demedi demeyin. Ve şunu söyleyeyim şuan bu tür bir montaj ve imalatla harbiden motor kaporta vb uzman ustalar oluşacak orada bence iyi birşey Yorum bağlantısı
Ali Eren 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Efsaneler ölmez sadece isim değiştirir. (Şahinci atasözü) [emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Zamanında biz bunlara binerken millet avrupada arabaya biniyordu. Biz şimdi avrupa ile aynı arabaya biniyoruz sadece donanımsal farklılıklar var aramızda. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 ben onu bunu bilmem bu firma bir süre sonra kendi aracını üretir türkiyeye satar ahanda yazın bunu kenara demedi demeyin. Ve şunu söyleyeyim şuan bu tür bir montaj ve imalatla harbiden motor kaporta vb uzman ustalar oluşacak orada bence iyi birşey Şuan getirseler satmazmı abi? Valla peynir ekmek gibi satar Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Aynalar, panjur yeni tip, konsol eski tip Yorum bağlantısı
Eray Aksoylu 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 her ne kadar video temmuz 2015te eklenmiş olsa da bu olay çok eski hatırladığım kadarıyla Holland Car firması 2003-2004 yıllarında kasa patentini alarak DOCC yani eski adıyla Doğan'ları üretmeye başladı ve 2010 yada 2011de de üretimi durdurdu olarak biliyorum Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 oradan 1 tane sıfır getireceksin alacaksın 5bin TL'ye bizim burada 35 bine satacan 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 evet durdurdu diye biliyoruz. 2014 te battı. https://en.wikipedia.org/wiki/Holland_Car ingilizce bilenler okusun wikipediayı 2007 de tofaşı bırakıp çin işine girmiş 2013 te kaçmış interpol arıyormuş... 1 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Şuan getirseler satmazmı abi? Valla peynir ekmek gibi satar Yorum bağlantısı
Misafir 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Herkesin az çok anısı vardır bu araçlarla. Hey gidi günler hey... Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 üç beş ay önce bizlerin yaptığı gibi bir şey. yalnız araba üretimden ziyade bakım-tamirat hangarı gibi duruyor. yeni araçlar toz içinde. stoplar tofaş, akü mutlu. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 12 Mart 2016 Paylaş 12 Mart 2016 (düzenlendi) Bir kaç sene sonra helezonlar kesilir, yanlamalar başlar, Angara türkülerileri eşliğinde yolda durup oynayanlar vs vs :=) Geçmiş olsun diyelim Türkiye'nin otomobil tarihine damgasını vuran ve 2003 yılında banttan inen TOFAŞ'ın Şahin'iEtiyopya'ya uçtu. Etiyopya'nın ilk otomobil fabrikası üretimine Şahin'le start verdi. ETİYOPYA İÇİN EN UYGUN ARAÇ BU Etiyopya'nın bozuk yollarına dayanacak bir otomobil arayışında olduklarını ve internette yaptıkları araştırmalar sonucunda TOFAŞ'a ulaştıklarını belirten Etiyopyalı üreticiler,"Gerek internetten TOFAŞ hakkında elde ettiğimiz bilgiler gerekse Şahin hakkında yapılan yorumlar bu kararı vermemizde etkili oldu. Etiyopya için en uygun araç bu. TOFAŞ'la yaptığımız bir yıllık görüşme sonucunda anlaşma imzaladık ve üretime geçtik. Hedefimiz Etiyopya'da yılda yaklaşık 4 bin araç satmak" diye konuştu. (Alıntıdır) 12 Mart 2016 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts