GÖKHAN TUNCAY 6 Kasım 2016 Paylaş 6 Kasım 2016 Arkadaşlar araba benzinde sabah ilk çalışınca rolanti bi çıkıyor bi iniyor pat küt ediyor duzgün çalışmıyor kalkislarda stop edecek gibi oluyor işıklarda durunca bi sallanıyor cekiş de düştü sanki gaz pedalı ayağımın altında ağırlaşıyor sanki. Servise gittim bisi bulamadılar.. sizce nedir yardım edin teşekkürler Yorum bağlantısı
Koray Erden 5 Aralık 2016 Paylaş 5 Aralık 2016 aracınızda sıralı sistem varmı acaba? Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 5 Aralık 2016 Paylaş 5 Aralık 2016 Buji buji kablolari ardinda bobine bakilmali. Tabi ilk basta sağlam bir gaz arayi yapilmasi lazim Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 Aralık 2016 Paylaş 5 Aralık 2016 Önce ateşleme sistemi vr lpg kalibrasyonu. Yorum bağlantısı
Ahmet Güllüce 12 Aralık 2016 Paylaş 12 Aralık 2016 öncelikle geçmiş olsun aynı sorun benim daha önceki aracım 2004 collectionda da vardı. aracın çekişi de çok zayıftı. devri birden bire düşerdi stop ederdi. 3 5 usta gezdim herkes bana bir şey dedi değiştirmedik parça kalmadı. en son bir arkadaşımın tavsiyesi ile iyi bir usta buldum. aracım lpg den kaynaklı sibopları eritmiş ondan böyle kafayı yiyor devir saati. yapacağın en güzel iş sibopları değiştir çelik sibop taktır. üst kapak da açılmışken elden geçiyor zaten. ben yaptırdım sonra motor teste soktuk motor 100/85 çıktı. hiç bir yerini kurcalatma arabanın git sibopları değiştir üst kapağı elden geçir. 1500 tl civarı masrafın olur. ondan sonra motorun sıfır gibi olur. bir de arabanın egzoz 1. kazandaki katalizörü dağılmış da olabilir onu da kontrol ettirirsen iyi olur. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Aralık 2016 Paylaş 13 Aralık 2016 Mugla da bi ogretmen uyemiz daha var. Size usta tavsiye edebilir. Atesleme sistemi sıkı sıkıya kontrol. Yorum bağlantısı
Muzaffer Gülsen 13 Aralık 2016 Paylaş 13 Aralık 2016 (düzenlendi) Sorununun cevabi bence rolanti valfi olabilir isiklarda benim aracimda stop edip durma derecesine geliyodu bazen deviri duzensizdi temizlettim guzelce bide gaz ayari yaptirdim simdilik idare ediyor ama ilerde gene yapicak tamircim öyle söyledi genel bir sorunmus focuslarda bu durum 13 Aralık 2016 tarihinde Muzaffer Gülsen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
halil kara 14 Şubat 2017 Paylaş 14 Şubat 2017 On 13 Aralık 2016 Salı at 10:28, Muzaffer Gülsen yazdı: focus 1 lerde kanayan yara sibop sorunu lpg nin arabayı fazla ısıtması ve zamanla sübapların işlevini kaybetmesi ile araba çekmez olur araba rolantide silkeleme yapar rampada bayılır ve en onemlisi araba dan lok lok lok tuhaf sesler gelir hararet yükselir çekmeyeceği için her usta bunu anlayamıyor ama tecrübelerle test edilmiştir. focus sübap ları kendisi ayarladığı için araba bi şekilde ilerliyor ama şoförün sırtında yük olarak ilerliyor.yakıt artıyor gaz ayarı yapılamıyor. çok aşırı rampalı bir yerde kullanıyorum arabayı bir brodway kadar performans veremez hale gelmişti.ve ben arabayı satarak yaşam standartımı yükselttim abi aldım yüzüm gülmedi sadece benim değil kullanan bütün arkadaşlarınkine baktım çoğunda sorun var kiminde yeni başlamış sırıtmıyor kiminde benden daha kötü ama şunu anladım focus 1 tüpte kullanılıyorsa sıkıntısı hiç bitmiyor.focus benzin/lpg limi ben korktum yaptırınca da gönlünü hoş tutmuyor performans olarak.ama usta usta gezip çarpılmayın sübap değiştir sorun kalmıyor. Yorum bağlantısı
Murat Dere 14 Şubat 2017 Paylaş 14 Şubat 2017 1 saat önce, halil kara yazdı: focus 1 lerde kanayan yara sibop sorunu lpg nin arabayı fazla ısıtması ve zamanla sübapların işlevini kaybetmesi ile araba çekmez olur araba rolantide silkeleme yapar rampada bayılır ve en onemlisi araba dan lok lok lok tuhaf sesler gelir hararet yükselir çekmeyeceği için her usta bunu anlayamıyor ama tecrübelerle test edilmiştir. focus sübap ları kendisi ayarladığı için araba bi şekilde ilerliyor ama şoförün sırtında yük olarak ilerliyor.yakıt artıyor gaz ayarı yapılamıyor. çok aşırı rampalı bir yerde kullanıyorum arabayı bir brodway kadar performans veremez hale gelmişti.ve ben arabayı satarak yaşam standartımı yükselttim abi aldım yüzüm gülmedi sadece benim değil kullanan bütün arkadaşlarınkine baktım çoğunda sorun var kiminde yeni başlamış sırıtmıyor kiminde benden daha kötü ama şunu anladım focus 1 tüpte kullanılıyorsa sıkıntısı hiç bitmiyor.focus benzin/lpg limi ben korktum yaptırınca da gönlünü hoş tutmuyor performans olarak.ama usta usta gezip çarpılmayın sübap değiştir sorun kalmıyor. Bilmesem arabamdan soğuyacağım ha Halil. Bende o dediğin sorunlar yok. 2004 model, 2009'dan beri LPG'li. LPG markası ve ustası da önemli tabii. 3 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 14 Şubat 2017 Paylaş 14 Şubat 2017 Gökan bey, öncelikle aynı sorunları yaşadım. İzlediğim yol ları size yazayım. 1- Buji ve buji kabloları orjinal motocraft ile değiştirildi. 2-Yarım depo benzinle gezdim 3- Kelebek boğazı temizlendi. 4- Yetkili serviste bilgisayara bağlanıp yazılım güncellemesi yapıldı. Hiç bir sorunum kalmadı. 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 Şubat 2017 Paylaş 14 Şubat 2017 Bilmesem arabamdan soğuyacağım ha Halil. [emoji4] Bende o dediğin sorunlar yok. 2004 model, 2009'dan beri LPG'li. LPG markası ve ustası da önemli tabii. [emoji6]Lpg ile kullanım kaç bin km oldu henüz? Yorum bağlantısı
Emre Akbas 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 On 14.02.2017 at 09:59, halil kara yazdı: focus 1 lerde kanayan yara sibop sorunu lpg nin arabayı fazla ısıtması ve zamanla sübapların işlevini kaybetmesi ile araba çekmez olur araba rolantide silkeleme yapar rampada bayılır ve en onemlisi araba dan lok lok lok tuhaf sesler gelir hararet yükselir çekmeyeceği için her usta bunu anlayamıyor ama tecrübelerle test edilmiştir. focus sübap ları kendisi ayarladığı için araba bi şekilde ilerliyor ama şoförün sırtında yük olarak ilerliyor.yakıt artıyor gaz ayarı yapılamıyor. çok aşırı rampalı bir yerde kullanıyorum arabayı bir brodway kadar performans veremez hale gelmişti.ve ben arabayı satarak yaşam standartımı yükselttim abi aldım yüzüm gülmedi sadece benim değil kullanan bütün arkadaşlarınkine baktım çoğunda sorun var kiminde yeni başlamış sırıtmıyor kiminde benden daha kötü ama şunu anladım focus 1 tüpte kullanılıyorsa sıkıntısı hiç bitmiyor.focus benzin/lpg limi ben korktum yaptırınca da gönlünü hoş tutmuyor performans olarak.ama usta usta gezip çarpılmayın sübap değiştir sorun kalmıyor. Bende avatardaki 2000 model focus var ilk model brc lerden biri takılı neredeyse 10 yıllık iki buçuk senedir araç bende lpg den gram sıkıntı yaşamadım. Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Bakım önemlidirNe kadar bakımlı olsa da araç lpg ile çalışmaya/yürümeye uygun olmadığından değişken olmakla beraber belli km sonra subaplar kesin kavlıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 On 14.02.2017 at 13:00, Murat Dere yazdı: Bilmesem arabamdan soğuyacağım ha Halil. Bende o dediğin sorunlar yok. 2004 model, 2009'dan beri LPG'li. LPG markası ve ustası da önemli tabii. motor yaptır haberin yok kavlanmıştır içi bozuk o 1 Yorum bağlantısı
Murat Dere 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 21 saat önce, Koray Demir yazdı: Lpg ile kullanım kaç bin km oldu henüz? Henüz? LPG takıldığında 74 bindeydi, şimdi 124 binde. Az mı olmuş? 53 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: motor yaptır haberin yok kavlanmıştır içi bozuk o Sensin içi bozuk! Gelsene buraya, seni Akyaka'ya gönderip bi şey denicem. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Yanma odasında lpg ısısının daha yüksek olduğunu gösteren bir veri ölçüm var mı yoksa yılların sanayi ustaları tarafından uydurulan bir hurafe mi 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Yanma odasında lpg ısısının daha yüksek olduğunu gösteren bir veri ölçüm var mı yoksa yılların sanayi ustaları tarafından uydurulan bir hurafe mi Bilimi bir kenara bırakırsak sadece lpg ile yüzbinlerce saat çalışan Nissan portifler halen ayakta ve sağlıklı Zetec olsa dayanır mıydı sizce? Sensin içi bozuk! [emoji14] Gelsene buraya, seni Akyaka'ya gönderip bi şey denicem. Fifti fifti 50 bin km daha gideri var [emoji106] sonrası malum [emoji85] 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Neden sadece zetec lere özel gibi örnekleniyor k. Kaldıki lpg de en az sorun çıkaran motor tipi dir 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Antitez: Zetec lpg olmasa da sorun çıkarır. Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 7 senedir focus kullaniyorum.Aldigimdan beri atiker lpg sistemi var.gecen sene muhtesem bir ustanin emmeden vida kacirmasi sonucu arac sibop kesti.Haliyle ust kapak reflekiye yapildi.Tamircinin tabiriyle siboplar cincik gibiydi... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Koray bey, zetec için yorum yapmam cahilce olur çünkü motoru hiç tanımıyorum. Benim söylemim sağlıklı çalışan x marka motor için 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Avrupa'da fabrika çıkışlı 1.8L zetecler mevcut bunlar için bile klavuzunda iki depo lpg bir depo benzin ile kullanım önerilir. Mühendislerin vardır bir bildikleri diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Benim 2000 model focusu aldigimda 75 bin km de BRC kit takilmis. Ben 112.000 km.civari alip 1877.000 km de satmistim. Bu surecte lpg kaynakli bir sorun yasamayip,buna bagli olarak sadece benzin pompasi yaktim [emoji4] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Şubat 2017 Paylaş 15 Şubat 2017 Fabrika diyorsa konu kapanmıştır benim için 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts