İçeriğe Yönlendir

2008 Focus TDCİ GHİA incelemesi


Barış Topçu

Recommended Posts

Gökhan Albayrak

Güzel bir değerlendirme olmuş, merak edenlerin sorularını yanıtlar nitelikte olması da ayrı güzel. Benim 2011 tit. tdci aracımda modlar sadece direksiyon hissini değiştiriyordu, motora bir katkısı olup olmadığını çok denemiştim, gözlemleyememiştim.

 

Bende kendi gözlemlediğim kadarıyla birkaç eksi yanını yazayım, direksiyonunun çok büyük ve koltukları yanal destekler sebebiyle dar. Ne omuzdan ne de baldır kısmından ben rahat edemiyorum. Babamın 2006 tdci ghia aracında başımıza gelen iki olaydan da bahsedeyim, belki bunlar da kronik sıkıntı olabilir. İlk olarak turbonun hemen önünde duran intercooler borusu, kaynak kısmından çatlamıştı, servis ücretsiz değişimini yapmıştı. Diğeri de şarj dinamosu yanmış ve yolda kalmıştık. Garanti süresi bittiği için servis bakımları aksatılmadığından dolayı belli bir indirimle servise çekilip yenilenmişti. Bana göre sınıfında fark açan en önemli artısı ise büyük bagaj hacmi. 

Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
(düzenlendi)

- ler

Aşırı motor sesi

Aşırı yükseklik

+ lar 

sony teyp, elektrikli koltuk yükseklik ayarı 

 

Hocam o tablet, ekran fln değil direk bilgisayar koymuşsunuz konsola :)

 

 

tarihinde Murat Atagenç tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Eksi olarak direksiyon pompasının da sürekli ince şekilde ötmesini sevmiyordum.

Artı olarak kemikli tok ve sağlamlık hissi oldukça hoşuma gidiyor.

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

videonun sesini duyamiyorum simdilik ama 4 senelik kendi degerlendirmelerim:

- bardaklik yeri. En gicik oldugum yeriydi... bir tanesi kolcagin altinda kaliyor :)

-motor sesi bence iceriden fena degil hatta düsük hizlarda güzel bence ama yüksek hizda kötü.  disaridan da ses kötü (hala 1.6 tdci hdi gectigi zaman daha araci görmeden pejo 1.6 geliyor derim)

- en büyük eksisi yol sesi bence.

-ic mekanda darlik hissi var ama koltuklari cok konforluydu bence 

-arka koltukta 2 metreden uzun arkadasim rahatlikla oturabiliyordu (arka koltuk, tavanin ortasina denk geliyor, orada bir egim var ve öne göre daha yüksek)

-direksiyon hissi, pedal hissi ve yol tutus cok iyi. pedalda tek  sorun debriyajin yukaridan kavramasi

 

 

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Elinize sağlık. Tablet biraz büyük olmuş dikkat dağıtır :)

Yorum bağlantısı
Canberk Eken
9 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Güzel bir değerlendirme olmuş, merak edenlerin sorularını yanıtlar nitelikte olması da ayrı güzel. Benim 2011 tit. tdci aracımda modlar sadece direksiyon hissini değiştiriyordu, motora bir katkısı olup olmadığını çok denemiştim, gözlemleyememiştim.

 

Bende kendi gözlemlediğim kadarıyla birkaç eksi yanını yazayım, direksiyonunun çok büyük ve koltukları yanal destekler sebebiyle dar. Ne omuzdan ne de baldır kısmından ben rahat edemiyorum. Babamın 2006 tdci ghia aracında başımıza gelen iki olaydan da bahsedeyim, belki bunlar da kronik sıkıntı olabilir. İlk olarak turbonun hemen önünde duran intercooler borusu, kaynak kısmından çatlamıştı, servis ücretsiz değişimini yapmıştı. Diğeri de şarj dinamosu yanmış ve yolda kalmıştık. Garanti süresi bittiği için servis bakımları aksatılmadığından dolayı belli bir indirimle servise çekilip yenilenmişti. Bana göre sınıfında fark açan en önemli artısı ise büyük bagaj hacmi. 


Videoyu henüz izleyemedim ama eğer modların direksiyona ilaveten motora katkısının olduğundan bahsediyolarsa dediğiniz gibi öyle bir şey yok zaten. 2007 sonu ve 2008 başı yarı makyajlı f2 lerde bahsettiğiniz turbo borusu da dahil bir çok değişen parça ve iyileştirmeler olmuştu. 2008 modelini 5 yıl kullandım, hala daha tadı damağımdadır.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...