Özgen Acar 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 (düzenlendi) Merhaba forumdaşlar Son zamanlarda dikkatimi çeken bir konu piyasada hep genellikle 2015 model 5 binde 10 binde astra j kasalardan dolu özellikle de sedanlardan..sizce bunun sebebi nedir ?almayı düşünürken bu dikkatimi çekti 13 Haziran 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 (düzenlendi) Gördüğünüz araçların bir çoğu kiralama araclari filo şeklinde toplu alınarak ciddi indirimlerle alınıp yaklaşık 6 ay sonra aracı firmalarla galerilere satılan araçlar,daha sonra yeniden sıfır araç alarak filoyu bir şekilde hep sıfır araç ayarında tutma projesi.Benim acından aracın servis bakımlı ve temiz kullanılmış olması önemli 15 bin 20 bin km'deki aracın filo aracı olması sıkıntı değil. 24 Mart 2017 tarihinde Oğuzhan Polat tarafından düzenlendi . 2 Yorum bağlantısı
Emrullah Aydoğdu 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Alçak ve dar araçlar aynı zamanda. Bir arkadaş yeni kasası çıkmış olmasına rağmen eski kasa almak zorunda kalmıştı. Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 benzinlisine binebilen yok pek dizelininde 1.3 ünü seven yok gitmiyor.. en azından benim alan arkadaşlarım bu sebeple sevemediler sıfır almıştı ikiside yılı dolmadan okuttular geri Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Astra J kullaniyorum filo olayi dogrudur. Ama arac dar degil, cok alcakta degil. Standartlari gibi. On tampon altinda koruma lipi var o surter genelde. Yeni kasa dedigimiz K kasa o J kasaya gore dar. J kasa su an Astra nin nirvanasi gozuyle bakiliyor diyebilirim. 1.3 dizel sikintili Fiat motoru zaten kasaya yetmiyor ama 1.6 dizel 136 hp cok iyi. 1.4t ve 1.6 da lpg uyumu acisindan tercih ediliyor. GDI veys direk enjeksiyon gibi pahali kitlere gerek kalmiyor. Turk kullanicisi icin bence tercih sebebi bu durum. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Astra J nin en büyük sorunu aşırı ağır olması. Artık trend hafif ama güvenli araçlar. 136 ps bile çok seri gelmedi bana kasa ağır olduğu için. 3 Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 (düzenlendi) abi şahsen sizin yerinizde olsam kiralama şirketinden çıkan araba almazdım. Bulabiliyorsanız çevrenizdeki tanıdığınız bildiğiniz kişilerden alırdım. 24 Mart 2017 tarihinde Furkan TANRIVEREN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Kiralama şirketinden de araba alınabilir ama şanslı olmak lazım, ben de filo aracına biniyorum ama kendi aracım gibi özenli kullanıyorum. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Şimdi, V.Ceyhun Emir yazdı: Kiralama şirketinden de araba alınabilir ama şanslı olmak lazım, ben de filo aracına biniyorum ama kendi aracım gibi özenli kullanıyorum. Filo araçların hemen hemen hepsi servis bakımlıdır ve kilometresi orjinaldir.Eğer 1 veya 2 yaşında alınacaksa ben tercih ederim.Fakat 100 bin km 2 yılda yapmış araçlardan uzak durulmalı. Şahıs araçlarının bir çoğu filo araçlarından beter durumda olduğunu unutmayalım. Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Oğuzhan Polat yazdı: Filo araçların hemen hemen hepsi servis bakımlıdır ve kilometresi orjinaldir.Eğer 1 veya 2 yaşında alınacaksa ben tercih ederim.Fakat 100 bin km 2 yılda yapmış araçlardan uzak durulmalı. Şahıs araçlarının bir çoğu filo araçlarından beter durumda olduğunu unutmayalım. abi filo aracı ile ilgili başımdan geçen olayı itiraf etsem ben suçlu olurum o yüzden dolayı benim şahsi fikrim almazdım. Firma ismi açıklamak serbestse o firmadan araç almayı bırak kiralamazdım bile 24 Mart 2017 tarihinde Furkan TANRIVEREN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Necat Ertan 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Şu an piyasadaki en uygun C segmenti araç giriş fiyatı Astra J kasa sedan araçlarda. Liste fiyatı 60.950 TL, pazarlıkla rahat 60bin lira altına alınır. Şundan birkaç ay, kur ve ötv artışından önce sıfır km 55/56 bin liraya satıldığı da oldu. Çok satıldığını düşünüyorum. Bu sebeple de 2. el pazarında çokça mevcut. 1 Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Filo araçların hemen hemen hepsi servis bakımlıdır ve kilometresi orjinaldir.Eğer 1 veya 2 yaşında alınacaksa ben tercih ederim.Fakat 100 bin km 2 yılda yapmış araçlardan uzak durulmalı. Şahıs araçlarının bir çoğu filo araçlarından beter durumda olduğunu unutmayalım.Kiralama firmalarının bazıları servise götürmek yerine tüm bakımları hatta kaza sonrası onarımlarını bile kendi bünyesinde yapıyor.Alınabilir ama had safhada dikkat etmek lazım. Bir arkadaş 8 aylık Octavia almıştıİlk bakımını bile kendisi yaptırdı Bazen denk gelebiliyor [emoji4]Lenovo P2a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Ahmet Sarıca 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 daha 1 ay önce 2014 modelini aldım j kasa hb 1,6 115 hp 35000 km de.birçok araca baktım.bunun fiyatına bu kadar yeni ve az kullanılmış ve donanımı fazla araç bulamadım.araç ağır gerçekten dizel ve turbodan gelenleri tatmin etmez atmosferik belli devirden sonra canlanıyor.hem atmosferik hemde ağır olunca tabiki atak olmuyor kalkışlarda.ama araç işi tamamen beklentiyle ilgili. hem ucuz olsun hem sağlam olsun hem donanımlı olsun hemde atak olsun hem piyasası iyi olsun. yok öyle bir dünya 70- 80 bin liraya alınıyor öyle araba. şu an çok memnunum çünkü artı eksilerini irdeledim.kafama yattı sıfır gibi araca biniyorum. 1,90 boyundayım çoğu arabada rahat edemedim ancak astra gayet geniş ve rahat geldi.focus 3 ten bile daha ferah sanki.astra k dar geldi . 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Ben de Tourneo Courier görüyorum ikinciel sitelerinde, araçlar 3 - 5 bin km'deler. İlana da yazıyorlar "Sıfırı bayide 87 bin." E niye aldın niye 60'a satıyorsun diye içime kurt düşüyor. Trimden mi, başka bir mevzu mu var bilmiyorum. 5 binde de trim olmaz heralde. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Şimdi, Bekir Çelik yazdı: Ben de Tourneo Courier görüyorum ikinciel sitelerinde, araçlar 3 - 5 bin km'deler. İlana da yazıyorlar "Sıfırı bayide 87 bin." E niye aldın niye 60'a satıyorsun diye içime kurt düşüyor. Trimden mi, başka bir mevzu mu var bilmiyorum. 5 binde de trim olmaz heralde. Öyle hocam bu bakış acısı bence cok doğru değil bütün araç markalarının ikinci eline bakın bu manzara ile karsilasirsiniz 3-5-7-10 bin km de araçlar görebilirsiniz. Örneğin Renault için Oyak indirimi ile araç alıyorlar daha aracı teslim almadan satılığa koyuyorlar. Herkes bir şekilde kar etme peşinde ihtiyaçtan satan çok yok bence, yada aracı beğenmediği için satan varsa bile oran çok azdır. İşin temelinde kar etmek var . 1 Yorum bağlantısı
Halit Bebek 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Astra J kullaniyorum filo olayi dogrudur. Ama arac dar degil, cok alcakta degil. Standartlari gibi. On tampon altinda koruma lipi var o surter genelde. Yeni kasa dedigimiz K kasa o J kasaya gore dar. J kasa su an Astra nin nirvanasi gozuyle bakiliyor diyebilirim. 1.3 dizel sikintili Fiat motoru zaten kasaya yetmiyor ama 1.6 dizel 136 hp cok iyi. 1.4t ve 1.6 da lpg uyumu acisindan tercih ediliyor. GDI veys direk enjeksiyon gibi pahali kitlere gerek kalmiyor. Turk kullanicisi icin bence tercih sebebi bu durum.Katılıyorum. Ben 1.4 t manuel cosmo sahibiydim. Surusu zevkli ve cok yakisikli bir kasa. Yeni K kasalarin on tasarimi bir nebze kabul edilebilirse de arka tasarimi hic begenmedim. Piyasada bazi body kitler goruyorum. Ancak o şekilde kasa ancak yere basan spor bir arac haline geliyor bence.B6 Variant @hbebek61 on instagram 2 Yorum bağlantısı
Özgen Acar 25 Mart 2017 Yazar Paylaş 25 Mart 2017 15 saat önce, Oğuzhan Polat yazdı: Gördüğünüz araçların bir çoğu kiralama araclari filo şeklinde toplu alınarak ciddi indirimlerle alınıp yaklaşık 6 ay sonra aracı firmalarla galerilere satılan araçlar,daha sonra yeniden sıfır araç alarak filoyu bir şekilde hep sıfır araç ayarında tutma projesi.Benim acından aracın servis bakımlı ve temiz kullanılmış olması önemli 15 bin 20 bin km'deki aracın filo aracı olması sıkıntı değil. benim rastladıklarım geneli şahıstı kimisi ev alıcam kimisi benzin çok geldi bazısı da lpgyi daha yeni taktırmışken satışa koymuş ki bu da kafamı karıştırdı 15 saat önce, Ali Gök yazdı: benzinlisine binebilen yok pek dizelininde 1.3 ünü seven yok gitmiyor.. en azından benim alan arkadaşlarım bu sebeple sevemediler sıfır almıştı ikiside yılı dolmadan okuttular geri lpg düşünüyorum 15 saat önce, Metin Akbal yazdı: Astra J kullaniyorum filo olayi dogrudur. Ama arac dar degil, cok alcakta degil. Standartlari gibi. On tampon altinda koruma lipi var o surter genelde. Yeni kasa dedigimiz K kasa o J kasaya gore dar. J kasa su an Astra nin nirvanasi gozuyle bakiliyor diyebilirim. 1.3 dizel sikintili Fiat motoru zaten kasaya yetmiyor ama 1.6 dizel 136 hp cok iyi. 1.4t ve 1.6 da lpg uyumu acisindan tercih ediliyor. GDI veys direk enjeksiyon gibi pahali kitlere gerek kalmiyor. Turk kullanicisi icin bence tercih sebebi bu durum. çok bir performans beklentim yok ama 1.6 benzinlisi tüp takınca doğan gibi de olmaz heralde 14 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Astra J nin en büyük sorunu aşırı ağır olması. Artık trend hafif ama güvenli araçlar. 136 ps bile çok seri gelmedi bana kasa ağır olduğu için. bana da güvenli ve oturaklı geliyor hocam 11 saat önce, Necat Ertan yazdı: Şu an piyasadaki en uygun C segmenti araç giriş fiyatı Astra J kasa sedan araçlarda. Liste fiyatı 60.950 TL, pazarlıkla rahat 60bin lira altına alınır. Şundan birkaç ay, kur ve ötv artışından önce sıfır km 55/56 bin liraya satıldığı da oldu. Çok satıldığını düşünüyorum. Bu sebeple de 2. el pazarında çokça mevcut. muhtemelen insanlar bu fiyatlar daha çok artar diye kar beklentisiyle de almış olabilir 9 saat önce, Ahmet Sarıca yazdı: daha 1 ay önce 2014 modelini aldım j kasa hb 1,6 115 hp 35000 km de.birçok araca baktım.bunun fiyatına bu kadar yeni ve az kullanılmış ve donanımı fazla araç bulamadım.araç ağır gerçekten dizel ve turbodan gelenleri tatmin etmez atmosferik belli devirden sonra canlanıyor.hem atmosferik hemde ağır olunca tabiki atak olmuyor kalkışlarda.ama araç işi tamamen beklentiyle ilgili. hem ucuz olsun hem sağlam olsun hem donanımlı olsun hemde atak olsun hem piyasası iyi olsun. yok öyle bir dünya 70- 80 bin liraya alınıyor öyle araba. şu an çok memnunum çünkü artı eksilerini irdeledim.kafama yattı sıfır gibi araca biniyorum. 1,90 boyundayım çoğu arabada rahat edemedim ancak astra gayet geniş ve rahat geldi.focus 3 ten bile daha ferah sanki.astra k dar geldi . ben de aynı şekilde 1.6 benzinlisine baktım ki lpgsiz kullanılmaz diye düşünüyorum,sizin araç lpgli mi? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 çok bir performans beklentim yok ama 1.6 benzinlisi tüp takınca doğan gibi de olmaz heralde[emoji3]Performans olayini soyle aktarayim. Eski aracim Bora 1.6 16V 105 hp 1290 kg. Rampalarda gazi zor yer ama vitesten erken dusmezdi. Astra J 1.6 115 hp 1400 kusur kg devirlenmesi cok iyi ama oda erken vitesten dusuyor. Tup performansinda sikinti yok. Kislik lastik tenek jant ile 0-100 olcumum: Yorum bağlantısı
Özgen Acar 25 Mart 2017 Yazar Paylaş 25 Mart 2017 26 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Performans olayini soyle aktarayim. Eski aracim Bora 1.6 16V 105 hp 1290 kg. Rampalarda gazi zor yer ama vitesten erken dusmezdi. Astra J 1.6 115 hp 1400 kusur kg devirlenmesi cok iyi ama oda erken vitesten dusuyor. Tup performansinda sikinti yok. Kislik lastik tenek jant ile 0-100 olcumum: aslında bana yeter yani:) tüketim ne kadar hocam tüpte ?bir araç sahibiyle görüştüğümde 17 18 krş dedi ama bana pek inandırıcı gelmedi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 aslında bana yeter yani:) tüketim ne kadar hocam tüpte ?bir araç sahibiyle görüştüğümde 17 18 krş dedi ama bana pek inandırıcı gelmediTup olmus 3 lira 20 kurustan asagi yakan var mi:)28 litre lpg ile sehir ici 250 sehir disi 350 km ortalama. 2 Yorum bağlantısı
Özgen Acar 25 Mart 2017 Yazar Paylaş 25 Mart 2017 9 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Tup olmus 3 lira 20 kurustan asagi yakan var mi:) 28 litre lpg ile sehir ici 250 sehir disi 350 km ortalama. teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için hocam 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 2013 senesinde makyajlı Astra J 1.6 atmosferik aldım ( sıfır ). Hem gitmeyen hemde öküz gibi yakan cinsindendi, yazın klima açık trafikte 12.8 i görmüşlüğüm vardır. O yüzden elden çıkarıyorlardır. Yorum bağlantısı
Serkan Erden 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 sıkıntı 1.6 atmosferik benzinli ve 1.3 dizelin zayıf kalması. ayrıca sık arıza veriyor oluşu insanları opelden soğuttu. 1,4 turbo sahibi arkadaşım yakıtından ve ufak tefek sorunlarından dolayı sattı.bidaha opel almam dedi. şansen bende almam. reno ve opel kullanıcıları tekrar aynı marka almama konusunda neredeyse hemfikir. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 Opel Vectra B kasa ile, Opel Astra G kasa ile, Efsane olmuştur bende yol tutus,viraj performası ile bu sebeptendir hala çok rahat satılır ve kimse kolay kolay satmaz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Sarıca 27 Mart 2017 Paylaş 27 Mart 2017 On 25.03.2017 at 04:36, Özgen Acar yazdı: benim rastladıklarım geneli şahıstı kimisi ev alıcam kimisi benzin çok geldi bazısı da lpgyi daha yeni taktırmışken satışa koymuş ki bu da kafamı karıştırdı lpg düşünüyorum çok bir performans beklentim yok ama 1.6 benzinlisi tüp takınca doğan gibi de olmaz heralde bana da güvenli ve oturaklı geliyor hocam muhtemelen insanlar bu fiyatlar daha çok artar diye kar beklentisiyle de almış olabilir ben de aynı şekilde 1.6 benzinlisine baktım ki lpgsiz kullanılmaz diye düşünüyorum,sizin araç lpgli mi? lpg siz ibrenin hareketini gözlemleyebiliyorsunuz kullanım esnasında.bu kadar söyleyim siz anlayın :)) Yorum bağlantısı
Recommended Posts