Selim Karanca 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 (düzenlendi) Merhabalar iyi akşamlar, aracım 97 model manuel vites mondeo yaklaşık 5-6 ay kadar süredir su kaçağı sorunum var, ilk olarak geçtiğimiz kasım ayında devirdaim bölgesi civarında arabanın altında bardak altı kadar bir ıslaklık oldu. yaklaşık bir hafta kadar bu şekilde suyunu kontrol ederek kullandım ama bu kaçak bazen oluyor bazense olmuyordu belirli bir düzeni yok. araba çalışırken kaçak olmuyor arabayı stop ettikten 1 saat sonra damla damla kaçak oluyordu . bende forumdan muhteşem beyin yardımıyla devirdaim, tgiger kayışı ve düz kayış değişimini kendim yaptım. ancak sente tutturamadık ve üst kapak açıldı subaplar yenilendi takım conta değişti üst kapak tornaya girdi ve aracımı aldım ancak ertesi gün aynı kaçak aynı yerden devam etti. radyatör alt üst ve diğer bazı hortumlar yenilendi. 3 kere orjinal olarak radyatör yedek bidon kapağı aldım yinede sorunu çözemedim. bir ustaya baktırdım yedek bidona karbondioksit testi yaptı sırıngaya benzer bir aletle ve contanın yanık olduğunu kompresyonu suya bastığını söyledi. kapağı tekrar açtırmadan önce sizlere bir danşmak istedim . aracımı her gün aktif olarak kullanıyorum. tam olarak sorunum ise su kaçağını bazen yapıyor bazen yapmıyor. akşam işten gelip arabayı kapıya bırakıyorum sabah tekrar işe giderken bazen altı bardak altı kadar ıslak oluyor.altına eğilip bakınca da radyatör alt hortumun devirdaime bağlanan ucundan ve alt tarafta başka bir demir boruya bağlanan ucundan damla damla kaçak yapıyor. kapağı açtırmadan önce başka bir fikir verebilecek olan birisi var mıdır. şimdiden teşekkürler.. 29 Mayıs 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 su kaçakları bazen sinsidir zor bulunabilir. en iyi yöntemi motoru komple yıkatın alt üst pırıl pğrıl olsun profesyonel bir yerde. sonra lifte kaldırıp 2 günde bir kontrol edin. ancak üst kapak bir defa torna edilmiş ve hala conta yanık sendromu var ise ya ilk tornası değildi ya da iyi tesfiye edilmedi, kapağın sonsuz rektifiye hakkı da yoktur , kapaktaki çentik işaretine kadar inerse yenisi lazım olur. zetec motor suya hassastır, trigeri kendiniz dğeişlmek sureti ile maalesef büyük risk almışsınız Yorum bağlantısı
Selim Karanca 18 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2017 o konularda gözüm karadır biraz pek çekinmem, gözümün kestiğini yaparım. en son conta yanık teşhisi konulan yerde motorun altı üstü yıkandı kaçak yapan yerler belli radyatör alt hortumun bağlantı uçları. sistemde fazla basınç olduğunu söyledi usta. kapakta dediğiniz gibi daha önce taşlanmştı. gerekirse de yenisini bulacağız artık. Yorum bağlantısı
Recommended Posts