Bünyamin Dedeoğlu 23 Ağustos 2017 Paylaş 23 Ağustos 2017 Bunların hangisini tavsiye edersiniz , Powershift ler çok mu sorun çıkarıyor , astralarin otomatikler silkeleme varmı sarsıntı, elentra otomatik nasıl , seçim sizce hangisi olmalı, kriterim sağlamlık , param astra 1.4 t Otomatik yetiyor ama onuda hiç hiç bilmiyorum nasıl sanziman var , kavrama değişimi istiyor mu ? Elantra otomatikde kavrama olayı yok diyorlar doğru mu Teşekkürler Yorum bağlantısı
Halit Demir 23 Ağustos 2017 Paylaş 23 Ağustos 2017 Araclarin garanti olayi bitmis veya bitmeye yakinsa elentra derim 1 Yorum bağlantısı
Bünyamin Dedeoğlu 23 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2017 neden elentra hocam ? Yorum bağlantısı
Halit Demir 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 8 saat önce, Bünyamin Dedeoğlu yazdı: neden elentra hocam ? Benzinlisi klasik sanzuman saglamdir ariza olayi az olur . Biraz fazla yakar ama kafa rahattir. Guvenlik olarak gayet iyidir standarttir guvenlik. Bide garanti olayi 7 yil olmasi lazim Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 elentra tercih ederim illa bu 3 ünden biri olacak ise . 1.4 t astra turbolu olması sebebi ile lpg biraz düşündürücü geliyor Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 3 Eylül 2017 Paylaş 3 Eylül 2017 Bu üçü arasından Jetta tercih ederdim DSG diğer çift kavramalara göre 2-3 tik ötede.. Şaka bir yana Astra olurdu tercihim Focus artık kasa olarak biraz eskidi artık yeni kasa hazırlığı vardır.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül 2017 Paylaş 3 Eylül 2017 vites geçişinde silkeleme hassasiyeti var ise kore grubu klasik şanzıman ile rakipsiz. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Eylül 2017 Paylaş 3 Eylül 2017 Astra J yada K kasa ise, tam otomatik (Tork konvertorlu) oldugu için tercih ederdim. Yakıt Lpg ile çözülür. Lpg bu motora oluyor diye biliyorum(Lovato obd II). K kasa hb J kasa hb den 200 kg daha hafif dolası ile daha az yakacaktır. Sedan olarak K kasa sedan yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts