İçeriğe Yönlendir

Focus Powershift Astra 1.4 T Otomatik Hyundai Elantra otomatik


Bünyamin Dedeoğlu

Recommended Posts

Bünyamin Dedeoğlu

Bunların hangisini tavsiye edersiniz , Powershift ler çok mu sorun çıkarıyor , astralarin otomatikler silkeleme varmı sarsıntı, elentra otomatik nasıl , seçim sizce hangisi olmalı, kriterim sağlamlık , param astra 1.4 t Otomatik yetiyor ama onuda hiç hiç bilmiyorum nasıl sanziman var , kavrama değişimi istiyor mu ? Elantra otomatikde kavrama olayı yok diyorlar doğru mu Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Halit Demir
8 saat önce, Bünyamin Dedeoğlu yazdı:

neden elentra hocam ?

Benzinlisi klasik sanzuman saglamdir ariza olayi az olur . Biraz fazla yakar ama kafa rahattir. Guvenlik olarak gayet iyidir standarttir guvenlik. Bide garanti olayi 7 yil olmasi lazim

Yorum bağlantısı

elentra tercih ederim illa bu 3 ünden biri olacak ise . 1.4 t astra turbolu olması sebebi ile lpg biraz düşündürücü geliyor 

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Volkan Dinçel

Bu üçü arasından Jetta tercih ederdim :)

 

DSG diğer çift kavramalara göre 2-3 tik ötede..

 

Şaka bir yana Astra olurdu tercihim Focus artık kasa olarak biraz eskidi artık yeni kasa hazırlığı vardır..

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

vites geçişinde silkeleme hassasiyeti var ise kore grubu klasik şanzıman ile rakipsiz.

Yorum bağlantısı

Astra J yada K kasa ise, tam otomatik (Tork konvertorlu) oldugu için tercih ederdim. Yakıt Lpg ile çözülür. Lpg bu motora oluyor diye biliyorum(Lovato obd II). K kasa hb J kasa hb den 200 kg daha hafif dolası ile daha az yakacaktır. Sedan olarak K kasa sedan yok.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...