Hakan Gürsu 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 (düzenlendi) Geyik testlerine baktığımda özetlediğim geneli 77km/h yapacam derken fena çuvalıyor geçsede çizgisini bozarak zorlanarak, aralarında en iyi yol tutanlar bariz şekilde Ford ve Renault vede belirgin bir fark ile: clio4 Renault Clio 1.5 dCi 90 EDC 2016 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube fiesta 1.5 tdci Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 CV 2013 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube Fiesta 1.0 ecoboost Ford Fiesta 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube ikiside son derece çizgisinde hakim ve +77 hızlarda sonuç vermiş Peugeot 208 73 başarılı, 75km çuvallıyor Peugeot 208 1.2 PureTech 110 GT Line 2015 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube Nissan Micra yeni kasa, 74 başarılı ama zorlanarak, 77 direk intihar Nissan Micra 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube Seat İbiza, 75de rally ama kurtarıyor, 77de direk Sabri (açıkcası izlediğim genelde Vag grupları son derece body roll yapıyor maalesef tabi bunun geri dönüşü konfordur muhtemelen o ayrı sonuçta clio'da kalas) https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY Alıntıdır... 18 Ekim 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi 3 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 yani şunu mu anlamalıyız? hız sınırlamalarına uyun + 3km/h bile ne kadar farkediyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ekim 2017 Paylaş 29 Ekim 2017 (düzenlendi) Klasmanı yükseletelim biraz, mesela 82 km/h de Fiesta dan kötü olanlar varmı acaba bir bakın, fiesta bile çoğu babalarla rahatça başeder, kötüler şöyle Audi ler vaaar bmw lar var araya birde naylon talisman atmışlar yalandan daha 70 de saçmalamış üst hızlara girmemiş, videoyu sona kadar izleyin, Ferro dan sonra en beğendiklerimden biri İnsignia, meşhurr VAG lar eh işte, süse değil tekniğe bakmak lazım..... fiestaya baya güldüm vallahi, utansınlar babalar bu arada SUV ların bazıları bineklerden bile iyi... test 80 ile olacak, altına bakmayın bile, boş iş.... focus rs 86 hızla yüksek limitli vah vah, yazık.... vah vah 2 vah vah 3 29 Ekim 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ekim 2017 Paylaş 29 Ekim 2017 (düzenlendi) pekiya pikaplar, bu arada Ranger la hala başedecek yok bence, virajda amarok bile masal, heleki ben sürüyorsam ranger ı hız 37, ayıptır, bu arada toyota ve amarok, uyduruk döküm krank -eksantrik kolları yüzünden en ufak sibob-sente atlama vs. gibi şeylerde komple motor yaparsınız, ranger da bunlar çeliktir, çok daha az hasarla çıkarsınız.... hız 73 km/h limite dikkat, pikap için çok iyi, hatta bineklerin bazılarından bile iyi... 29 Ekim 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 4 Kasım 2017 Yazar Paylaş 4 Kasım 2017 Yeni eklenmiş Stepway çok fena... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 Sol ön tamamen durdu esp devreye girince. İyi lastik yapışır orada Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 72 ile sapıttı, 77 ile düzgün geçti Sürücü hatası. Bu testleri robot yapmadıkça geçerliliği yok benim için. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 Fakat her aracın direksiyon hassasiyeti bir değil, Ford da teker 10 derece dönerken, Hyundai de 7 derece döner. Onu da hesap etmeli. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 Fakat her aracın direksiyon hassasiyeti bir değil, Ford da teker 10 derece dönerken, Hyundai de 7 derece döner. Onu da hesap etmeli.Kaçma eylem hızı önemli. Her aracın direksiyonu, aynı seri hızla sürücü tarafından çevrilemez Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Kasım 2017 Paylaş 4 Kasım 2017 Fakat her aracın direksiyon hassasiyeti bir değil, Ford da teker 10 derece dönerken, Hyundai de 7 derece döner. Onu da hesap etmeli.Robot için geçerli olan bu tabir. Sürücü için de geçerli. Yeni aldığımız aracın tepkilerini sırf test ederek 1000 km de ancak anlıyor. 6 ayda ancak bütünleşebiliyoruz. Ben kabul etmiyorum bu testleri. Testleri fabrikaların kendi personelleri yaparsa kabul ederim. Her marka belirli kurallar ile testleri yapsın ve yayınlasın.Servetin kango ile yola çıktığımda. Frenine alışmam 50 km. Yol tutuşuna alışmam 500 km sürmüştü. Hiç bir riskli durumla da karşılaşmadığım için ani tepkilerde nasıl cevap vereceğini de hala bilmiyorum. 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts