Sezgin Özcan 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 Slm herkese yeni üyeyim. Aracım 2005 bora eksoz manifoldun kızarması ve arac çekişten düşmesi problem nedir yardımcı olursanız sevinirim Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 Eksoz manifoldunun kizardigini nasil gozlemlediniz? Hangi motor, en son bakimlar-tamirler, modifiye varmi vs arac hakkinda daha cok bilgi verirseniz yardimci olacak biri cikar muhtemelen Yorum bağlantısı
Sezgin Özcan 13 Ocak 2018 Yazar Paylaş 13 Ocak 2018 (düzenlendi) 28 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: Eksoz manifoldunun kizardigini nasil gozlemlediniz? Hangi motor, en son bakimlar-tamirler, modifiye varmi vs arac hakkinda daha cok bilgi verirseniz yardimci olacak biri cikar muhtemelen Araç çekişten düşünce kaputu açınca manifoldun kızarık oldunu gördüm 1 ay önce yaptırdım bakımlarını lpg bakımını dün yaptırmıştım adaptasyon yapıldı 1.6 bcb motor 14 Ocak 2018 tarihinde Sezgin Özcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 21 dakika önce, Sezgin Özcan yazdı: Araç çekişten düşünce kaputu açınca manifoldun kızarık oldunu gördüm 1 ay önce yaptırdım bakımlarını lpg bakımını dün yaptırmıştım adaptasyon yapıldı Dunden sonra mi basladi bu olay? Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 O zaman buyuk ihtimalle lpg bakiminda bir problem olmus. Arac zengin karisim yapiyor olabilir. Benzindeyken sorun yoksa kesin lpg. Bakimi yaptirdiginiz yere tekrar gitmekte fayda var Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 bu şekilde pek kullanmamaya çalışın çok sakin kullanın. katalitik konvertör eriyip tıkanabilir. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 Tam olarak problem ne egzoz manifoldunun kizarmasi arizanin sonucu olusuyor olabilir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 Yanma çok yüksek veya katalitik tıkalı. Çıkış hattı o yüzden aşırı ısınma yapıyor.Gerçi yüksek oranda yakıt aracın yüksek devirde iyi gitmesini sağlar. Bu araç gitmiyor. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 30 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Yanma çok yüksek veya katalitik tıkalı. Çıkış hattı o yüzden aşırı ısınma yapıyor. Gerçi yüksek oranda yakıt aracın yüksek devirde iyi gitmesini sağlar. Bu araç gitmiyor. Motor bolumunde olusan yuksek sicaklik giren havayi isitip performans dususune neden olabilir mi? Olay lpg kurcalandiktan sonra olmus Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 Alt devirde evet, ama yüksek devirde araç delirir. Atmosfer basınçlı motorlarda güç almak için en basit yöntem yakıtı arttırmak. Hoş güç dediğim de 10 15 bg 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 4 saat önce, Servet Aydın yazdı: Alt devirde evet, ama yüksek devirde araç delirir. Atmosfer basınçlı motorlarda güç almak için en basit yöntem yakıtı arttırmak. Hoş güç dediğim de 10 15 bg Abi 10-15 beygiri beğenmiyormusun Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 100 bg helali 150 yapacan ki her beğeni bi beygire dönüşsün İat sensörü ile atmosferik araç kandırılıyor. Soğuk hava çekiyon, püskürtme sürelerini uza diyorsun, motor suyu ısısı da düşük gösteriliyor. Araç coşuyor. 10 bg veya %10'luk fark dizel için küçük, ama benzinli için çok büyük fark 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 o zaman 105-140 ı begenmiyorusun Atmosferik mi kaldı abi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 Mazda Mx5. Safkan atmosferik. Gecikmesi olmayan güç 1 Yorum bağlantısı
Sezgin Özcan 15 Ocak 2018 Yazar Paylaş 15 Ocak 2018 Arkadaşlar problem oksijen sensöründeymiş arızalıymış arac düzeldi herkese tşkr ederim 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts