İbrahim Akasoy 10 Şubat 2018 Paylaş 10 Şubat 2018 (düzenlendi) 2015 model benzinli i20'nin 90 bin bakımında neler yapılır? Aracın ikinci sahibiyim; benden önce hangi bakımları yapıldı bilmiyorum fakat serviste herhangi bir kayıdı yoktu, bu yüzden bazı konularda kafam net değil. Mesela; Buji, fren hidroliği ve balata değişimi konusunda fikir verebilir misiniz? Bunların değişim zamanı geldi mi ustadan önce nasıl anlarız. Birde bunların dışında 90 bindeki bir araç için dikkat etmem gereken başka husus var mıdır? 10 Şubat 2018 tarihinde İbrahim Akasoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Şubat 2018 Paylaş 10 Şubat 2018 Bujiler ve fren hidroliğini değiştirin, genelde iki bakımda bir değişir. Balata tekerlekler açılıp kontrol edilir. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Şubat 2018 Paylaş 10 Şubat 2018 Triger setinin km bazında değişmesi gerekebilir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Şubat 2018 Paylaş 10 Şubat 2018 Balata ve disklerin değişimine genelde kontrolle karar verilir. Değişim periyodu yoktur. Tüm filtreler değişir. Yağ değişir. Geçmişini bilmediğiniz için triger ve V kayışını da değişin. Fren hidroliğini genelde değişmezler zaten. Siz değişin. Bujileri değişin, parası yakıttan telafi olur zaten. 1 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 11 Şubat 2018 Yazar Paylaş 11 Şubat 2018 Arabayı ilk aldığımda; V kayış ile patlak arka amortisörleri ve bitik durumdaki 4 lastiği değiştirmiştim 80 bindeydi. Arabaya düzgün bir bakım yapıldığını hiç sanmıyorum sadece yağını suyunu değiştirmişlerdir muhtemelen. O yüzden fazla maliyetli olmayacak vede güvenle binilecek şekilde yavaş yavaş arabanın ihtiyaçlarını yaptırmaya çalışıyorum. Sanırım en güzeli bujileri ve fren hidroliğini direk değiştirmek, fren ve debriyaj balataları da duruma göre bakmak. Bu arada araba kiralama şirketininmiş. Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 11 Şubat 2018 Yazar Paylaş 11 Şubat 2018 Bir saat önce, Evren Erakçora yazdı: Uygun fiyata mı aldınız? Geçen sene 41 bin'e almıştım. Piyasanın 1-2 bin lira altındaydı. Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy 11 Şubat 2018 Paylaş 11 Şubat 2018 1 saat önce, İbrahim Akasoy yazdı: Arabayı ilk aldığımda; V kayış ile patlak arka amortisörleri ve bitik durumdaki 4 lastiği değiştirmiştim 80 bindeydi. Arabaya düzgün bir bakım yapıldığını hiç sanmıyorum sadece yağını suyunu değiştirmişlerdir muhtemelen. O yüzden fazla maliyetli olmayacak vede güvenle binilecek şekilde yavaş yavaş arabanın ihtiyaçlarını yaptırmaya çalışıyorum. Sanırım en güzeli bujileri ve fren hidroliğini direk değiştirmek, fren ve debriyaj balataları da duruma göre bakmak. Bu arada araba kiralama şirketininmiş. Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Geçmişi bilinmiyorsa öncelik triger. Sonra yağ ve filtreler. Yorum bağlantısı
İbrahim Akasoy 11 Şubat 2018 Yazar Paylaş 11 Şubat 2018 1 saat önce, Fikret Özsoy yazdı: Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Geçmişi bilinmiyorsa öncelik triger. Sonra yağ ve filtreler. teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 12 Şubat 2018 Paylaş 12 Şubat 2018 14 saat önce, İbrahim Akasoy yazdı: Geçen sene 41 bin'e almıştım. Piyasanın 1-2 bin lira altındaydı. Hayırlı olsun araç dizel mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts