Fatih Aydın 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar; Bundan 1 sene önce 2000 model Focus 1.6 Ghia almıştım. Araçtan yol tutuş, konfor, genişlik, donanım olarak memnunum. Bence tek eksi yönü performansı. Geçen hafta babamın otomatik vites Vtec2 işe Antalyaya gittim geldim ve nerdeyse hiç yorulmadım. Sürekli klima açıktı ve aracın yakıtı 26-29 kuruş arasında değişti.Hem performanslı hem az yakan bir araç. Focus bu aralar 35 kuruşlarda geziyor. Focusa daha yeni çelik subap yaptırdım üst kapak, conta değişti , debriyaj balatası değişti şuan saat gibi çalışıyor. Sizce bunu satıp ae101 corolla yada E11 o tutulmayan kasa Corollardan almak mantıklı mı? Objektif bakınca tek artısı performans gibi geliyor. Yakıt tüketimi çok farketmez gibi geliyor. Oldukça donanımsız arabalar Focusa göre. Gli specialar temizi 30 bin. Ek civic güvenlik paketli 30 bin üstü. Acaba 1.4is mi alsam? Onda da nerdeyse hepsinde sadece klima var. 15 Mayıs 2018 tarihinde Fatih Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 30 bine gli alacağınıza farkı yakıta verin derim. Focusun nispeten müsrif olması şanzıman kaynaklı. O fark da şehir içi için 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 focus onlardan çok daha iyidir bence 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Ae101'de fren yok. Uzak durun, bir araba sağlam sorunsuz diye alınmaz bence, corolla ae101 seri araba ama tek olayı hafiflik... Ben olsam almam. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Bu kadar masraf edilip ufak bir yakıt farkı için değişmem. Corolla yerine Focus alınacak olsa düşünürdüm. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Corollanın o kasaları için focus 1 satılmaz sebebi ne olursa olsun. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 İşletme maliyeti için focus satılıp o kasa Corolla alınır da . 30 bine focus satıp 30 a ae101 alır mıyım. Daha o kadar kayış koparmadim. 15 e felan olsa kalan paranın getirisi ile ulaşım masrafım azalır mı azalır. Kaybım biraz güvenlik biraz konfor olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Escort varsa ve focus almaya güç yetmiyorsa bir hevesle Ae101 alınabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Bir saat önce, Fatih Aydın yazdı: Bence tek eksi yönü performansı. pistte en zevk aldığım focus1 idi. performansı gayetttt çok iyidir? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 pistte en zevk aldığım focus1 idi. performansı gayetttt çok iyidir?Otomatik mi acaba Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 17 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Otomatik mi acaba pist dedik huzurevi demedik yahu 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Performans demek sadece düz yolda hızlanma değil sonuçta. Viraja giriş kabiliyeti viraja giriş çıkış hızı gibi farklar da performans etmeni. Ara hizlanmada değiştirilecek vites sayısı hızlanma esnekliği vs tabi bunlar araç limitlerinde kullanılırken hissedilecek bariz farklar. Yoksa düşük limitlerde öyle ezici üstünlük fark hissetmek de kolay değil. Zaten şu anki konumuzda bunlar çok da dikkate alınacak kıstaslar değil. Bizde rally yada pist kullanımı çok insanlar değiliz ha çağlar abi pist demiş bende kışt diyorum kafa bulandirmayalim 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 toyotada fren yok kızaga binip gidiyor 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 corolla nın sürüş özellikleri pek iyi değil evet. Yere yakın diye iyi yol yutmaz. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Kızak işi lastikle de ilişkili. Fren tutuyor da araba duramıyorsa tek suçlu toyoto da değildir. 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 1 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: corolla nın sürüş özellikleri pek iyi değil evet. Yere yakın diye iyi yol yutmaz. Şimdi, Mustafa Tüfekçi yazdı: Kızak işi lastikle de ilişkili. Fren tutuyor da araba duramıyorsa tek suçlu toyoto da değildir. Lastik dogru teşhis, ben 1 sefer kullandım birdaha kullanmam dedim frenden dolayı Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Fren dozlamasi kötü ise toyoto nun hatasıdır da kizaklayan lastikte topun ağzına koyulmali. ABS nin devreye girip kizaklamayan bir nesil Fiesta önden hep hasar aldı bu dünyada misal. 1 Yorum bağlantısı
Emre Demir 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 KOç gibi ghia satılıp da aynı model de toyota boşline alınmaz sol speciel bile olsa 1 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 15 Mayıs 2018 Paylaş 15 Mayıs 2018 Yanlış anlamadım değilmi?..Focus 1 ghia satılıp corolla alınacak..Yok artık...(Araçtan sıkıldıysanız bilemem tabi..) Yorum bağlantısı
Selim Kaya 16 Mayıs 2018 Paylaş 16 Mayıs 2018 AE101 'i uzun yıllar kullanarak şunu söyleyebilirim. Bu araçlar artık tamamen keyif arabası. Kullanırken yaşattığı duyguyu 2013 Focus 'ta yaşamadım daha (Deli muamelesi göreceğim sanırım). Keyif görecelidir. O dönem Japon arabaların klasik sorunu yalıtım. Uzun yolda bi yerden sonra sıkmaya başlıyor. (1300 km 'lik kesintisiz yol tecrübemdir.) Special kullanmadım. O yüzden ABS 'sine bir şey diyemiyorum. 97 GLİ ile şehir içi 50 km hızla ani frenlemede iki boya yakın kızaklama sonucu duramadığım da oldu. Special GLi hep değerli olmuştur. Her gün önünden geçtiğim bir satılık var. 30.000 demiş fiyatına. Harç borç olmasa aklımı çelmiyor değil. Benim gibiler yüzünden piyasası düşmüyor diyen de olabilir. Ama arz talep meselesi bu. Almak istemeyen almaz. Bu kadar basit. Biz elimizdekini 240.000 de sattık. Alıcısı bunda nasıl bir motor var demişti. Ama Focus 'tan da inmemişti. Sözün özü ihtiyaçtan dolayı alınacaksa Focus 1 den sonra biraz yavan gelebilir. Ama keyfi başkadır. 1 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 16 Mayıs 2018 Paylaş 16 Mayıs 2018 Focusu ararsınız. Corolla çok cılız araç. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 16 Mayıs 2018 Paylaş 16 Mayıs 2018 (düzenlendi) focusun performansından şikayet edip coralla alırsanız hem konfror hem yol tutuş hemde performans olarak at dan inip eşşeğe binmiş olursunuz . AE101 denilen araçta görünüşünden başka bir şeyi yok birde uzun motor ömrü ! onun dışında konforsuz performansız yol tutuşu olmayan sıradan klasik bir araç yani 4 teker bir direksiyon pek fazla bir şey beklememek lazım 16 Mayıs 2018 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 16 Mayıs 2018 Paylaş 16 Mayıs 2018 43 dakika önce, Murat Öngür yazdı: performans olarak at dan inip eşşeğe binmiş olursunuz . 1.6 enjeksiyonlu motorlar (4afe) için bu dediğinize katılmıyorum. Vites oranları nedeniyle 3000 devirde 100 km hız yaparsınız ama performans konusu başka. Diğer söylediklerinizde haklısınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Mayıs 2018 Paylaş 16 Mayıs 2018 Focusla takas etmiştim.. 6 ay kullandım.. Gerçi 2000 motor focustan 1,3 AE101'e binince ne hissedilir kestirebiliyorsunuzdur ama.. Ben mutsuzdum. O aracın hiç bir şeyi mutlu etmemişti beni. 6 ay kullandım 6 at boyunca belim ağrımıştı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts