Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Aynısını bana 600 diyorlar
-
Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
O.Yücel Çetin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Ben buradayım, takipteyim ama çok yazamıyorum sadece. 😀 -
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
Sani Gerşon, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
OYC yaşıyor musun sen ya? Nerelerdesin- 17 cevap
-
- 1
-
-
Yüreğim dayanmıyor böyle şeylere...
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
Fatih Keskin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Ramazan değil ama Osman buralara gelmiş- 17 cevap
-
- 1
-
-
Bimcell'e geç, fırsat kolla diyon yani.
-
Sayı arttıkça tamiri de bilinir hale gelecektir. Bir kartçılar ve driver devreciler olacak (Servet Elektronik) diğerleri de bobinaj, motor bilyası değiştirme daha bi elektrik motoru sök tak işleri. Her ikisini de yapanlar çoğalacaktır. Bizi bozan ülke olarak bilmeyen kişinin bilmiyorum deyim öğrenmek için çaba sarfetmemesi. usta diye geçinenlerde tavan.
-
En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim.
-
Şuraya bir kaç resim bırakayım, ayrıca biraz da yorum ekleyeyim. 1 yılın sonunda her ne kadar çok km yapmasak ta iyi kötü bir kaç fikir oluştu. Pilli araba konfor olarak içten yanmalıların çok çok üstünde, sıfır titreşim ve sessizliğe alıştıktan sonra içten yanmalı çok gürültülü geliyor. 308 genel olarak serte yakın süspansiyona sahip, kullanım esnasında hissediliyor fakat rahatsız edici değil. Yürür aksam bozuk yollarda sesli değil, sertliği hissettiriyor ama gürültülü çalışmıyor. Sertliğin bir kısmı da 215 45 18 lastiklerden oluşuyordur. Yol tutuş nerede ise mükemmele yakın. (ben standart sürücüyüm, sadece virajlarda biraz agresif olabiliyorum) Ağırlık mı yoksa lastik kaynaklı mı bilemiyorum kuru zeminde abs çabuk devreye giriyor, temiz ıslak zeminde daha iyi gibi. Henüz trim sesi başlamadı bu konuda çok titiz olmama rağmen bir şey duymuyorum. Rüzgar sesi 130 km den sonra hafiften başlar gibi. Yol sesi kabul edilebilir seviyede hızlandıkça radyonun sesini açma ihtiyacı olmuyor, yolcu ile sohbet esnasında sesini yükseltmek gerekmiyor. İlk kez cam tavanlı sunroof lu aracım oldu, benim açımdan hiç bir işe yaramadığını görmüş oldum. Hatta ilerleyen zamanlarda belki de dert olacak. Kışın ısıtma problemi yaşamadım, ısı pompası olsa da ilk anda ptc ile ısıtma yapıyor hemen ısınıyor, tüketim fena tabii. Soğutma problemi de pek yaşamadım, soğutma esnasında tüketim ısıtmada ki gibi aşırı olmuyor. 360 kamera iyi bir şey miş, özellikle benim gibi jantlarında çizik istemeyen birinin kaldırım kenarına sıfır yanaşmasına çok yardımcı oluyor. Arka çarpraz trafik uyarısı da mükemmel çalışıyor, otoparktan çıkış esnasında yaklaşık 30-40 metre mesafedeki araçları sesli olarak uyarıyor. Aynadaki kör nokta uyarısının vag larda ki gibi ayna kolunda irice olmasını isterdim. aynadaki minik led pek göze batmıyor, ama güzel çalışıyor doküman 75 metre algılama var demiş. Tabela okuma bazen arızaya düşüyor, fakat okumaya devam ediyor özellikle şehir içinde, şehir dışında hiç denk gelmedi. Sürüş asistanı aracı tam şeridin ortasında tutabiliyor şerit içinde hiç gezinme olmuyor, dur kalk özelliği de var. Ben nadir kullanıyorum güvenemediğimden. Ambiyans aydınlatma ve ekranların rengi değiştirilebiliyor. Eklediğim resimlerdeki ekranların tamamı kişiselleştirilebiliyor, ne istersen onu koyabiliyorsun, 5 er adet widget var içeriklerini değiştirebiliyorsun, ayrıca multimedia ekranın altındaki i-toogle denen dokunmatik butonlara istenen kısayol atanabiliyor. Araçta yerleşik navigasyon var tomtom dan alınma, fakat 3 aylık ücretsiz güncelleme verdi daha sonra paralı aylık 8£ gibi fiyatı var. Şimdilik aklıma gelen bunlar. Ben bu aracı uzun süre binerim diye almıştım fakat servislerin durumuna bakılınca uzun dönem için sıkıntı olabilir, aracın dilinden hiç anlamıyor gibiler, garanti içinde neyse de garanti bitince yaz boz tahtasına çevirip keyfini kaçırabilirler. Aslında arabada hiç bir şey yok, batarya-motor-obc diğer tarafı içten yanmalı araç. Bu konulara yabancı olmayan biri olarak bunların arıza yapma ihtimalinin çok düşük olduğunu bilmeme rağmen, servislerin yeterli bilgiye sahip olmamasından kaynaklı şüphelerim var.
- Bugün
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Mehmet Göktürk, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
6.3 -
hayır olamaz. yani benim ölçtüklerimde böyle bir yanılma yok. büyük bir kumpas ile ölçmüştüm. yere basan desen bölümü bildiğin daracık idi.
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
O.Yücel Çetin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Gösterge panelinde devir ve hız ibreleri her ikisi birden takılı kalıyor veya üst üste biniyor aracı stop etsem de devir saati düşmüyor takılı kalıyor tamiri mümkün müdür acaba bu panelin? Yenisine baktım 20K diyor. 🤦🏿♂️- 17 cevap
-
- 1
-
-
he güzel olmamış mı
-
Dün antalya’da bi anne düşüp öldü. Çocuğu okuldan almaya gidiyrmuş https://x.com/showanahaber/status/2069417935286702566?s=46
-
Benim de aynı. Mevcut turkcell. Ne yapmalı?
-
"Bi tur bineyim abi, bunlara çok binmiştim" diyen ama ilk defa motora binen vatandaş
-
Park ettiğin yerden çıkarken aklını alıyor. Geri geri giderken bir şeye çarptım galiba diyorsun, o derece panik freni yapıyor. Sebebi de 100 metre öteden geçen bir araç olabiliyor
- 63 cevap
-
- 2
-
-
Oguzhan bey 10cm bavyera speakerlar ustundemi?
-
Eline emeğine sağlık çok güzel olmuş.
-
Bazı araçlarda beyaz renk arabayı farklı gösteriyor. T10x de öyle. Mesela byd seal u da aynı. Beyazı sanki başka klas görünüyor.
- 63 cevap
-
- 1
-
-
Bu ay 200.000 TL kredi kapattım hiç para kalmadı eksilerdeyim tatile gideceğim bile meçhul. Arada şu bisikleti bile almak mucize
-
Hayırlı olsun, güle güle kullan.
-
Evvelsi akşam aracımdaki malzemeleri ve çocukları eve bırakmak için kapının önünde park ettim, henüz kontağı kapatmamıştım ki aşağıdaki olay gelişti. Neyse ki gençte çok fazla bir hasar yoktu. Kask vs hiç bir şey yok. Kafasını falan da vurmadı. Kolunda sıyrık falan vardı. Bununla ucuz atlattı.
