İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mehmet Göktürk

    Bugün Aracınız Kaç Km'de Ve Modeli

  3. İlkay Başaran

    Megane 1.33 Tce

    İlk ısınmada böyle ötüyor. Eskiden jikle derlerdi. O ilk 20 saniyedeki ses sonra kayboluyor. Keşke kaybolmasa. 0 302 gibi ne güzel : ))
  4. Oğuzkan Işık

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Hayırlı olsun güle güle kullanın. O kadar donanımın yanında elektrikli koltuk bekledim ama koymamışlar. Benimdr gözüme çarptı abi. Kiralık araç havası veriyor
  5. Adnan Çakır

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın kazasız cezasız 🧿 Plakalıkları ya çıkarın yada değiştirin 👍
  6. Koray Demir

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Hayırlı olsun kazasız sürüşler. Motor 1.5L Tdci olması gerekiyor. Önceki seri 120 HP 300 Nm idi kısmışlar. Fordun olayı bu yol tutuş, viraj performansı ve sürüş dinamikleri. Mondeo iri cüssesine rağmen kendisinden beklenilmeyecek seviyede çeviklik ve tutunmaya sahip bir araç. Muhtemelen tüm Focus serilerinde limitleri en yüksek olanı Mk4 St-Line modelidir.
  7. Mustafa Yanar

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Güle güle kullanın, güzel indirim almışsınız.
  8. Evren Erakçora

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Active serisi yüksek olan cross tip. Active ler biraz daha pahalı.
  9. Adnan Çakır

    Megane 1.33 Tce

    Egzozu mu boşalttın o nasıl bir ses 😴
  10. Saygın Can Oğuz

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Teşekkürler. Satışta Active X görmedim sanıyorum sedan ve 2 donanıma inmiş.
  11. Adnan Çakır

    Geleneksel Sonbahar Mangalı 12 Ekim Tuzla/Tepeören

    Bi kamyon adam yığarım dedi başkan 💪😳
  12. Ömer Sarıgül

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Active x donanımda uzaktan çalıştırma mevcut mu? Active x en full mu yoksa eskisi titanyum x mi en yüksek oluyor şu an? Benimde almak istediğim araç arasında bu model Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
  13. Ali Cihangiroğlu

    Megane 1.33 Tce

    ayrıca oto şanzıman olanını kullandıysan rolantiye düşene dek araba yürümek istemiyor, kavramayı resmen salmıyor, resmen olmaz diyor, gaza bassanda gaz yemiyor, önce ısınacam sonra giderim diyor alet, zıplama hoplama otoda olmuyor doğal olarak, rolanti düştümü uzama modu açılıyor
  14. Fatih Keskin

    Geleneksel Sonbahar Mangalı 12 Ekim Tuzla/Tepeören

    Sayı az olursa bi telefonumla 20 kişi getireyim emmi
  15. Adnan Çakır

    Geleneksel Sonbahar Mangalı 12 Ekim Tuzla/Tepeören

    Gelirsen +1 olacak KTM 1290 SAS' a bakacağuduk 🥺
  16. Saygın Can Oğuz

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Evet çok uzun oldu gerçekten. Ömrümüz Ford'la geçmiş . Güven, alışkanlık, beğeni mi desek artık. Biraz daha kullanayım Mondeo ile kıyaslama yaparım.
  17. Ali Cihangiroğlu

    Rektifiye Sonrası

    arama neden çalışmıyor hakikaten? erişim izni isterük
  18. Metin Uzunoğlu

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    Allah hayırlı etsin, kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Sizde tam fordcu olmuşsunuz 20 yıl az değil. Mondeodan sonra izlenimleriniz benim için önem arzediyor. Özellikle yol tutuşu ve limitleri önemli.
  19. Saygın Can Oğuz

    Beyaz Kuğu...focus'tan Mondeo'ya

    Teşekkür ederim.
  20. Saygın Can Oğuz

    Yola Focus'la Devam: 2025 Tit.X TDCI

    İlk sahibi olduğum 2015 Mondeo 1.6 Titanyum TDCI aracımı yaklaşık 10 yıl güvenle ve keyifle kullandıktan sonra küçük kardeşi Focus'a geçiş yaptım. Geçmişte 5'er yıl Focus1 ve Focus 2,5 kullanımlarım sonrası bu 4,5 kasa benim üçüncü Focusum. 2026'da Focus üretimi bitiyor deniyor. Bitmeden önce almış olmak iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum . Renk seçimimiz bir Focus klasiği; Aytozu Gri. 2,5 kasada da tercih etmiştim. Motor 1,6 TDCI Ecoblue 115 HP 250 Nm tork (sanıyorum emisyon nedeniyle torku düşürmüşler). Donanım Titanyum X. Titanyum Stil'den 100 bin kadar fiyat farkı ve bunun karşılığı bazı ek özellikler mevcut. Titanyum stil de epey güzeldi, sadeliği de hoşuma gidiyordu. O farka değer mi değmezmi derken yine üst paket olsun dedik. Tit.X ile artı gelen özellikler: - Anahtasız giriş ve çıkış - Kablosuz şarj - Hayalet gösterge - 17 inç jantlar - Ambiyans aydınlatma - Işıklı sinyalli yan aynalar - Arka kol dayama - Rahatlatan Diz Yastıkları Araçta Titanyum X donanıma ilave Kış Paketi de mevcut. Bunda da ön cam, ön koltuklar ve direksiyon ısıtmalı olarak geliyor. Bu arada benim ilk otomatik vites aracım. Umuyorum memnuniyetle kullanırız. Aracın motorunun ve şanzımanının sorunsuz olarak bilinmesi tercihimde etkili oldu. Şaşırdığım ise 2 konu oldu. Birisi FORDPASS uygulaması ile araca uzaktan erişim imkanı olması. Bu, araç özellik listesinde Bağlı Modem olarak görünüyor. Anladığım kadarı ile tüm modellerde mevcut. Çok reklamı olmayan ama güzel bir özellik. Cep telefonundan bağlanarak aracın konumunu görme, uzaktan çalıştırabilme, kapıları açma kapama, korna çalma gibi imkanlar sunuyor. Araca binmeden önce ısıtma veya soğutma yaptırarak konfor sağlamak mümkün. Diğer şaşırdığım konu garanti süresinin 4 yıl olması. Bunu da daha önce duymamıştım, güzel oldu. En son fiyat konusuna değineyim. 2.300K civarında liste fiyatı vardı, takas indirimi, peşin ödeme indirimi, sadık müşteri indirimi, pazarlık derken bana 2 milyon TL gibi oldu. İşte fotoğraflar:
  21. Bugün
  22. İnan Çınar

    Beyaz Kuğu...focus'tan Mondeo'ya

    Hayırlı olsun.
  23. Murat Sahın

    Rektifiye Sonrası

    Rodaj diyorlar adına
  24. Saygın Can Oğuz

    Beyaz Kuğu...focus'tan Mondeo'ya

    Teşekkür ederim.
  25. Saygın Can Oğuz

    Beyaz Kuğu...focus'tan Mondeo'ya

    1 milyona saydılar. 100 bin de takas indirimi yapıldı. Teşekkürler, evet konusunu açarım. Bu arada başlık Focustan Mondeoya, şimdi durumumuz Mondeodan Focusa oldu
  26. Ü.Emre Kartal

    OBD Cihazı Hangi Arızaları Görür?

    Android ile kullanmanın çok bir anlamı yok.
  27. Emin Önal

    İlk Motorum : Suzuki V-Strom 250

    Flörtleşmelerimiz başladı. Sonra tüh, keşke, ahh, uhh demeyin bak
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...