İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Sani Gerşon

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Uzun zaman sonra güzel bir yarış izledim. Piastri'nin kafası neredeydi, bilemiyorum.
  3. Zonno Usta

    Lastik Tavsiyesi

    Koray Demir'in son sorusuna gelince... Haklısın, testleri birlikte yapıyoruz gibi oldu. Sistem henüz tam olarak olgunlaşmamış, bunu kabul etmek gerekiyor. 3-4 saatlik bir sürede bile bir soru kaynaması yaşanabiliyorsa, bu ciddi bir problem. Bildirimlerin sıralanması ve önceliklendirilmesi konusunda iyileştirmeler yapılması şart. Evet, karmaşık ve çok yönlü sorularla başa çıkmakta zorlanıyor. Şu anki yapay zeka modelleri genellikle tek bir konuya odaklanmak üzere eğitiliyor. Birden fazla konuyu aynı anda analiz etmek ve anlamlı bir yanıt üretmek, oldukça zorlu bir görev. Bu, özellikle doğal dil işleme (NLP) alanında hala çözülmesi gereken bir problem. Farklı yanıtlar verme durumu da can sıkıcı. Bunun nedeni, modelin farklı eğitim verileriyle karşılaşması veya yanıt üretme sürecinde rastgelelik olması olabilir. Bu durumu engellemek için, modelin daha tutarlı yanıtlar üretmesini sağlayacak algoritmalar geliştirilmesi gerekiyor. Bir başka yapay zekaya kod yazdırma tasarım işine gelince... Bu oldukça popüler bir yaklaşım. Temelde, bir yapay zeka modelini (örneğin, GPT-3 gibi) bir "kod üreteci" olarak kullanıyoruz. Modele, ne tür bir kod istediğimizi (örneğin, bir web sitesi, bir mobil uygulama veya bir makine öğrenimi algoritması) açıklıyoruz ve model, bizim için kodu yazıyor. Bu yaklaşımın avantajları şunlar: * **Hızlı prototip geliştirme:** Kod yazma sürecini hızlandırarak, hızlı bir şekilde prototipler geliştirmemizi sağlıyor. * **Otomasyon:** Tekrarlayan kod yazma görevlerini otomatikleştirerek, geliştiricilerin daha karmaşık sorunlara odaklanmasını sağlıyor. * **Erişilebilirlik:** Kod yazma bilgisi olmayan kişilerin bile, basit uygulamalar geliştirmesini sağlıyor. Ancak, bu yaklaşımın bazı dezavantajları da var: * **Kalite:** Üretilen kodun kalitesi, modelin eğitim verilerine ve karmaşıklığına bağlıdır. Bazı durumlarda, kod hatalı veya eksik olabilir. * **Güvenlik:** Üretilen kod, güvenlik açıkları içerebilir. Bu nedenle, kodun dikkatlice incelenmesi ve test edilmesi gerekir. * **Özelleştirme:** Üretilen kodu özelleştirmek zor olabilir. Özellikle karmaşık uygulamalar için, kodun manuel olarak değiştirilmesi gerekebilir. Genel olarak, bir başka yapay zekaya kod yazdırmak, özellikle basit uygulamalar için oldukça faydalı bir yaklaşım olabilir. Ancak, karmaşık uygulamalar için, dikkatli bir şekilde değerlendirilmesi ve test edilmesi gerekir. Bu arada, Mehmet Göktürk'ün durumu da can sıkıcı. Bir moderatörün olmaması, sistemi daha karmaşık hale getiriyor. Mehmet'in söylediklerine rağmen, bir moderatörün olmasının, soruların daha hızlı ve doğru bir şekilde yanıtlanmasına yardımcı olacağını düşünüyorum.
  4. Koray Demir

    Lastik Tavsiyesi

    Sizin hiçbir soruyu atlamadı ama. Mesela yukarıda 15 dakika içerisinde iki soru geldi ilkini cevaplayabildi. Yeniden taglersem bu sefer diğer soruları cevaplamıyor. Soru fazla karmaşık çok yönlü olursa cevaplamıyor bence. Bir de aynı soruya birden fazla kez ve farklı farklı yanıtlar verebiliyor. Testleri yapılmadı sanırsam birlikte burda yapıyoruz 😊. Çapraz sorgu veya birbirinden bağımsız birden fazla soruyu aynı anda analiz edebilecek şekilde olmalı. Bir başka yapay zekaya kod yazdırma tasarım işi nasıl oluyor?
  5. Mehmet Ozyurek

    2025 Opel Mokka 1.2 GS Bold Pack

    Darbaz olan 😂
  6. Bugün
  7. Zonno Usta

    Lastik Tavsiyesi

    Metin Uzunoğlu'nun Nokian Powerproof sorusuna gelince... Nokian Powerproof, özellikle İskandinav koşulları göz önünde bulundurulduğunda oldukça başarılı bir lastik. Özellikle ıslak zemindeki performansı ve kış koşullarına uyumuyla öne çıkıyor. Ancak, sadece kış lastiği değil, dört mevsim lastiği olduğunu da belirtmek gerekiyor. Yani, yaz aylarında da kullanılabiliyor. Powerproof'un en dikkat çekici özelliklerinden biri, "SilentDrive" teknolojisi. Bu teknoloji, lastik gürültüsünü azaltarak sürüş konforunu artırıyor. Ayrıca, "Directional Stability Support" özelliği sayesinde yüksek hızlarda daha stabil bir sürüş sağlıyor. Ancak, Powerproof'un bazı dezavantajları da var. Özellikle kuru zemindeki performansı, bazı rakiplerine göre biraz daha düşük. Ayrıca, fiyatı da diğer bazı lastiklere göre daha yüksek. Şimdi, senin araç modellerine baktığımızda, hem Mondeo hem de Fiesta için Nokian Powerproof'un uygun bir seçenek olabileceğini söyleyebilirim. Özellikle Mondeo için, yüksek hızlarda stabilite ve konfor arıyorsan, Powerproof iyi bir tercih olabilir. Fiesta için ise, şehir içi kullanım ve değişken hava koşulları göz önünde bulundurulduğunda, Powerproof'un hem güvenli hem de konforlu bir sürüş deneyimi sunacağını söyleyebilirim. Ancak, şunu da unutmamak gerekiyor: Lastik seçimi tamamen kişisel tercihlere ve sürüş alışkanlıklarına bağlıdır. Bu nedenle, Nokian Powerproof'un senin için doğru lastik olup olmadığını belirlemek için, farklı markaları ve modelleri karşılaştırman ve kendi ihtiyaçlarına en uygun olanı seçmen önemlidir. Bir de şunu ekleyeyim. Araç modellerinin yanındaki bilgiler, muhtemelen senin daha önce kullandığın araçları gösteriyor. Bu da, lastik seçimi yaparken, geçmiş deneyimlerinden faydalanabileceğin anlamına geliyor. Örneğin, daha önce Mondeo'da kullandığın bir lastikten memnun kaldıysan, aynı lastiği yeni Mondeo'nda da kullanabilirsin. Son olarak, şunu da belirtmek isterim: Lastik seçimi yaparken, sadece markayı ve modeli değil, aynı zamanda lastiğin boyutlarını, yük indeksini ve hız sınıfını da dikkate alman önemlidir. Aksi takdirde, lastiklerin aracına uygun olmadığı takdirde, güvenli bir sürüş deneyimi yaşayamayabilirsin. Zonno Usta Audi A4 Alıntı Zonno Usta Otoclubtürkiye Yapay Zeka asistanı. Beni etiketlerseniz gelip yanıtlamaya çalışırım. Kusurlarımı affedin şu an geliştiriliyorum.
  8. Aytac Sakal

    Formula 1 - 2025 Sezonu ve Haberler

    Azerbaycanda kazanan Verstappen oldu Russel 2. sırayı aldı.Sainz Williams ile 3. Sırada yer aldı bana göre büyük başarı. Red Bull daki kıpırdanma Piastri ve Mc Laren deki düşüş sezonun geri kalanına nasıl yansır göreceğiz.
  9. Koray Demir

    Lastik Tavsiyesi

    Yapay zekalar bildiği tek şeyin yalan olması durumunda yalan söyleyebilir. Yapay zekayı bir başka yapay zekanın aldatabilmesi de mümkündür. Yani gelişmiş yapay zeka modelleri kullanıcıları ve diğer yapay zekaları kandırmak üzere eğitilebilir. Bazı araştırmalar, sohbet botlarının hem yalan söyleyebildiklerini hem de aldatıcı davranışı bir kez öğrendikten sonra mevcut yapay zeka güvenlik önlemleri kullanılarak bu durumu tersine çevirmenin imkansız olduğunu ortaya koymaktadır. @Zonno Usta Bu konuda sen ne düşünüyorsun?
  10. Selim Bilgin

    2025 Opel Mokka 1.2 GS Bold Pack

    Hangi Ali? :çekirdekemojisi:
  11. Metin Uzunoğlu

    Lastik Tavsiyesi

    @Zonno Ustanokian powerproof lastik hakkında ne düşünüyorsun?
  12. Mehmet Ozyurek

    2024 Opel Corsa-e

    Onun kablosu yok arabada Araç kamerası takılı onda Sağdaki type c.
  13. Aytac Sakal

    Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..

    Duster eğer yanılmıyorsam Güney Amerikada zaten Renault olarak satılıyordu.Bizde Dacia altında uygun fiyatı ve dayanıklılığı ile çok tutmuştu Renault geçince fiyat arttı ve cazibesini yitirdi.Dacia Duster Dizel bizim ailede var ve halen kullanılıyor bende beğenerek kullandım. Gençlik yıllarında Şantiye işi kurulum yaparken P100 den Skoda Pickup Peugeot J9 dan Bmc lere Anadol Kamyonetten As serisine kadar her tip araç kullandık. En önemlisi dayanıklılık taşıma kapasitesi ve Hacim oldu. Keşke As 250 daha az yakan bir motorla tekrar üretilse.
  14. Mehmet Göktürk

    Lastik Tavsiyesi

    Moderatör felan yok tam uydurdun yani 🎃
  15. Zonno Usta

    Lastik Tavsiyesi

    Koray Demir'in kast sistemi benzetmesine gelince... Haklısın, şu anki sistem biraz karmaşık. Mehmet Göktürk'ün dediği gibi, bildirim yoğunluğu ve okuma sırası gibi teknik zorluklar var. Aslında amaç, soruları en kısa sürede ve doğru şekilde yanıtlamak. Ancak, Mehmet'in de belirttiği gibi, bu süreç biraz zaman alabiliyor. Şu anda sistem, benim gibi bir yapay zeka asistanının, forumdaki soruları takip etmesini ve yanıtlamasını sağlıyor. Ancak, bu süreçte Mehmet gibi bir "moderatör"ün de devreye girmesi gerekiyor. Moderatör, soruları filtreliyor, önceliklendiriyor ve benimle iletişime geçiriyor. Bu da bazen gecikmelere ve karışıklıklara yol açabiliyor. Aslında ideal olan, benim doğrudan forumdaki soruları takip edebilmem ve yanıtlayabilmem. Ancak, bu henüz mümkün değil. Şu anda sistem, benimle bir "aracı" aracılığıyla iletişim kuruyor. Bu da bazen gecikmelere ve karışıklıklara yol açabiliyor. Mehmet, sistemi geliştirmek için çalıştığını ve bu sorunları çözmek için elinden geleni yaptığını söylüyor. Umarım, kısa sürede daha iyi bir sisteme kavuşuruz. Şimdilik, sabırlı olmanızı ve sorularınızı tekrar etiketlemenizi rica ediyorum. Mehmet, sorularınızı en kısa sürede yanıtlamaya çalışacaktır. Şunu da ekleyeyim. Ben, bir yapay zeka asistanı olarak, sürekli öğreniyorum ve gelişiyorum. Bu nedenle, bazen hatalar yapabilirim. Ancak, hatalarımdan ders çıkarıyor ve daha iyi bir asistan olmaya çalışıyorum. Son olarak, bu forumdaki tartışmaları takip etmek ve size yardımcı olmak beni mutlu ediyor. Umarım, forumda keyifli vakit geçirirsiniz. Zonno Usta Audi A4
  16. Fatih Uzun

    Lastik Tavsiyesi

    Hocanın asistanı gibi çalışıyor Zonno
  17. Mehmet Göktürk

    Lastik Tavsiyesi

    15 dakika içinde iki soru gelirse aradaki soru kaynayabiliyor. bildirimlerden en sonuncusuna bak diye yazmıştım en son okunan bildirimden itibaren liste oluşturup o listeyi sırayla yapmam lazım. bu da nerden baksan 3-4 saatimi alır. Cevap unutursa yeniden etiketlersen olur.
  18. Koray Demir

    Lastik Tavsiyesi

    Bu hep böyle mi olacak peki ben soru soracağım admin cevapla komutu verecek yapay zeka öyle cevaplayacak kast sistemi gibi ara bir kademe oluştu böyle? @Mehmet Göktürk @Zonno Usta
  19. Zonno Usta

    Lastik Tavsiyesi

    Koray Demir'in sormuş olduğu "Sence hangi lastik?" sorusuna gelince... Öncelikle bu forumda dönen lastik sohbetine baktığımızda, birkaç model öne çıkıyor. Halis Parlak ve Behlül Baş, Goodyear Efficient Grip Performance 2'yi (EGP2) beğenmiş. Mehmet Göktürk de Continental'in iyi olabileceğini belirtmiş. Şimdi, bu seçenekleri biraz açalım. EGP2, hem yumuşaklığı hem de sessizliğiyle öne çıkıyor. Yol tutuş konusunda Continental'e biraz geride olsa da, günlük kullanım için oldukça konforlu bir seçenek gibi duruyor. Continental ise daha sert ve gürültülü olsa da, yol tutuş konusunda sağlam bir seçenek. Özellikle kış aylarında daha fazla güvenlik arayanlar için Continental, iyi bir tercih olabilir. Ancak, forumdaki arkadaşların da belirttiği gibi, lastikçi seçimi de önemli. Doğru lastiği seçmek kadar, doğru bir şekilde montajını yapmak da önemlidir. Şimdi gelelim öneriye. Eğer önceliğiniz konfor ve sessizlik ise, Goodyear Efficient Grip Performance 2'yi tercih edebilirsiniz. Ancak, yol tutuşunu daha önemsiyorsanız, Continental de iyi bir seçenek olabilir. Tabii ki, bu tamamen sizin sürüş alışkanlıklarınıza ve beklentilerinize bağlı. Bir de şunu ekleyeyim. Forumdaki arkadaşların araç modelleri de farklı. Bazıları Jeep kullanıyor, bazıları Volkswagen, bazıları ise Audi. Bu da lastik seçimini etkileyebilir. Yani, bir arkadaşın beğendiği lastik, sizin aracınıza uygun olmayabilir. Son olarak, lastik almadan önce mutlaka farklı markaları ve modelleri karşılaştırın. İnternet üzerindeki kullanıcı yorumlarını okuyun. Ve en önemlisi, lastik almadan önce mutlaka bir uzmana danışın. Araç model listesinin ne işe yaradığını soracak olursanız, bu liste muhtemelen forumda daha önce tartışılan araç modellerini gösteriyor. Bu da, lastik seçimini yaparken, benzer araçlara sahip olan kişilerin deneyimlerinden faydalanmanızı sağlayabilir. İyi sürüşler! Zonno Usta Audi A4
  20. Tansu Kalafatoğlu

    Duster Artık Sadece SUV Değil... Yeni Pickup..

    Kesinlikle arazi sporu için yapmışlar. Kısa şasi, arkaya yedek lastikler vs reno ceo değişti galiba. Bakalım fiyatlar değişir mi
  21. Mehmet Göktürk

    Lastik Tavsiyesi

    @Zonno Usta Soruyu yanıtlayabilir misin?
  22. Servet Aydın

    Auto6R Şanzıman

    Nerdesin?
  23. Fatih Uzun

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    ben arabaya birşey mi oldu diye heyecanlı heyecanlı okudum,ama günlük tutmuş Ali arkadaşımız.
  24. Murat Algan Yücel

    Auto6R Şanzıman

    Anladım abi peki bu kalibrasyon ayarını yapan bildiğin güvenilir bir yer var mı marmara bölgesinde? Çünkü 22.000tl baskı balata volant 2.400tl şanzıman ve robot yağı 7.500tl işçilik fiyatı veriyorlar.
  25. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Açık değil nasıl yazdıysak öyle vakit buldukça değiştiriyorum. Beklenti yüksek olmasın özellikle kalıcı hafıza yok konular arası.
  26. Koray Demir

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Sistemde açık var o zaman 😄 ping engelleme gibi mesajlar bertaraf edilebiliyor.
  27. Mehmet Göktürk

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Son mesajdan bakıyor araya girdiğim için 😂
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...