Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Motor ve şase altyapısı aynı diye biliyorum
-
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Onur Demir, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ah hocam bu kasanın 3 kapılılarında otm yok maalesef. olsa çoktan almıştım. bir önceki kasa da çirkin geliyor. -
Direksiyon Toplama Problemi, Direksiyon Simidinde Titreşim
Selçuk Bakış, Muhammed Eren ŞAKAR'in konusunu cevapladı - Clio
Yetkili servis sornu çözer mi emin değilim, siz rot ayarı yapan iyi bir yere gidip ayarları kontrol ettirin, ayarlarda zaten sorun varsa direk düzeltirler. Ayrıca, genel de sıfır araçlara bekleme durumlarından dolayı tekerlere fazla hava basılır, teker havalarını da kontrol etmekte fayda var. -
Yeni Araç için Karşılaştırma ve Öneri
Doğan Arşiray, Ebrar Tüfek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
bravo. en doğrusu budur. zeytinyağında indirim ilk partide sana.- 40 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Çağrı Alaf, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bizim Mersoda 9G Tronic vitesi vardı. Sürat 110, devir 1500 benzinli motor 2.0 Bi Turbo. İnanılmaz konforlu bir hissiyatı vardı yalan yok. -
He ,he Vfr hariç pilot rota çizmez. Dispeç yapar. Onaylanması da lazım. sizin iş yükünüz artacak Emre. kim nerden geliyor, kalkınca nereden gidecek V.s.
-
Bu o zamanki sedan Focus'la aynı şasi değil mi? Ya da motorları mı aynıydı?
-
@Emre Şimşek şimdi pilotlar kafasına göre rotamı çizecek… https://x.com/conflicttr/status/1993612163622084998?s=46
-
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
H.Cenk Bayrakçı, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Evet diyor. -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Darbaz, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Gökhan Hoca’ya tavsiye niteliğinde paylaştın ama araba oldukça pahalı sandım ki Tycho’nun kupra versiyonu ama öyle değilmiş 2500 km oldu hyundai i20 1.0 tgdi kullanıyorum. Burada olay motorda değil. Yüksek torkmuş yüksek devrilmiş son teknolojimiş turbomuş hikaye. Olay şanzımanda. Bu şanzımanı 1.4 Egea motoruna tak o da bunun gibi yürür. En ufak eğimde hemen vites düşürüyor. Manuel olsaydı yokuş çıkmıyor tayfası hemen de bağırıyor derdi- 47 cevap
-
- 1
-
-
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Çağrı Alaf, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bizim MB E350-E'ye de 300 BG diyorlardı satarken ancak nedense sadece 200 BG'sini kullanabiliyorduk. Plug-in-Hybrid'in performans değerlerinde sadece motor esas alınmalı bence. Elektrikli motor yakıt sarfiyatı sağlasın öpüp başıma koyarım. Yine de değerler güzel elbet. -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Alptuğ Özcan, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Renk çok güzelmiş -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Darbaz, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
272 hp plug in hybrid araçmış. Tek şarj ile ev modda 112 km menzil sunuyormuş. başlangıç modeli 1.5 etsi https://www.cupraofficial.com.tr/ -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Çağrı Alaf, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
1.0 gibi falan duruyor. 1.0 motorlardan tiskiniyorum. -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Darbaz, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Vallahi öğle yemeğini çıkmışlardı. Çalıştığım iş arkadaşım arabayı yen lansman olduğu için o da bilmiyordu -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Çağrı Alaf, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Motor kaç bunun? -
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Ali Darbaz, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Bugün doğuş Otomotiv’e gitmiştim orada lansman yapılan araba. Fiyatını kimse bilmiyor ama. Biraz kafanı karıştırayım dedim sendeki arabayı eşine verirsin sen de bunu alırsın- 47 cevap
-
- 1
-
-
Osmo action 4 kullanıyorum. Çenemde. İnsta 360X3 var ayrıca. İnsta360 ın GO model aksiyon kamerası var. Kullanmadım ama oldukça küçük. Yağmurluk için nukroTech in pvc olanını tutuyorum devamlı yanımda. Montda da var ama montu çıkart içten onu giy, sonra montu giy... hızlıca giyilip çıkartılabilecek birşey olmalı. Yağmurluk Pantolon için yandan fermuarlı olanlar felan var ama hiç tecrübe etmedim.
-
3 4 kere yağışa yakalandım 60 km kadar kullandım her yakalandığımda ama ilginç şekilde çok hoşuma gitti fakat lastikler cıvıtıyor benim. Yağmurluk bakmaya başladım sanırım bu kış yağışta da kullanacağım.
-
Hayırlı olsun, güzel anılarınız olsun inşallah. D2 motorlu V50 kullanıyorum, sizin aracın SW kasası yani. Aklınıza takılan bir soru / sorun olursa bildim dahilinde yardımcı olurum
-
Orta Konsoldan Gelen Ses Sorunu Çözümü (Resimli)
Kemal Dönmez, Emrah Akdoğan'in konusunu cevapladı - Fiesta
Bu ses yapan fanın fotoğrafı varmı ? Bizdeki dijital klima. -
Sağolun, kireç problemi Yozgat'da. Atamam oraya yapıldı. Bir duştan sonra her yer kireçten bembeyaz oluyor. Tüm evin suyunu filtrelemek lazım gelecek. Kombi eşanjörü ne durumda çok merak ediyorum. O sifiloz filtreden çift taktırsam olur mu onu merak ediyorum. Tat çok umrumda değil, tortu ve kireç birincil problemimiz.
-
Evin İkinci Arabası Ne Olsun?
Mehmet Ozyurek, Gökhan Tuna'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Çektiği Qashqailer epower olanlar.. Onların sorunu giderildi. Elektronik kart sorunu vardı onlarda. Bmw den çok çekilen başka bir araç yoktur ya. -
Kullandığımız araçlarda genelde 2 tip volan olur. Sabit ve çift kütleli denilenler. Sabit olanlar tek parça olur, fren diski gibi düşünün. Çift kütleli olanlar ise resimdeki gibi olur, daha konforlu vites geçişi ve sürüş sunar. Sizin aracınızda çift kütleli volan var, içindeki yaylar kullanımla sertliğini özelliğini yitirir, dış yüzeyinde eski balataya göre aşınma oluşur. Bu yüzden değişmesi gerekir. Nispeten pahalı bir parçadır. Değiştikten sonra bir müddet vites geçişlerinde fark hissedebilirsiniz, yaylar vs yeni olduğu için daha sert hissettirebilir. Alışma süresi gerekli. Orjinal LUK yada Sachs marka takıldıysa dert etmeyin, kaliteli ve aracınızla uyumlu parçalardır. Diğer markalar için yorum yapamayacağım. Aracınızın baskı balata / volanının değişmesi için şanzımanın ayrılması gerekir. Ayırmada işleminden önce şanzıman yağı boşaltılmak zorunda. Yoksa akis yuvalarından dışarıya yağ akar zaten. Yeni yağı değişimi yapan servis doldurmuştur. Fakat şanzımanı söküp dişlileri falan kontrol etmezler. Aşağıda motordan ayrılmış bir şanzıman resmi var. Kırmızı ok ile işaretlediğim yere tekerlere güç aktaran şaft / akis bağlanır. Burada keçeler olur, keçeler kötü durumda ise şanzıman yağı dışarı akar ve azalan şanzıman yağından dolayı vites geçişleri etkilenir. Yağ kaçağı olmadığından emin olun. Eğer yeni şanzıman yağı üreticinin tavsiye ettiği özelliklere uyumlu değilse vites geçişlerinde sertleşme vs hissedebilirsiniz. Paylaştığınız fatura / fişte uygun yağ kullanıldığı yazıyor. Bir diğer konu ise aracınızın debriyaj pedalı hidrolik sıvısı ve fren hidrolik sıvısı aynı rezervuarda durur. Aracın fren balatalarının aşınması, değiştirilmesi, fren sisteminde bir kusur debriyajı pedalını yada debriyaj merkezini etkileyebilir. (Hidrolik seviyesinin değişmesinden dolayı) Sonuç olarak volan baskı balata değişimi sonrası vites geçişlerinde bir süre farklı hissedebilirsiniz, bu normal. Ama uzun süre kullandınız, düzelme / alışma yoksa tekrar kontrol edilmesi gerekir.
- 33 cevap
-
- 1
-
