İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Tolga Kağan TAŞDEMİR

    Taban Şase Kolu Çürüğü

    Sağlam Oto Kaynak Murat Kaya Bursa otosansit alt tarafında
  3. Cesur Burak YALÇIN

    Değeri Bilinmeyen Araçlar

    Merhaba Forum üyeleri, Ülkemizde sıfır ve 2.el araç alırken hep duyduğumuz bir laf vardır; tutuluyor veya tutulmuyor. Sizce tutulmuyor diye tabir edilen ancak değeri bilinmeyen araçlar nelerdir?
  4. Coşku Mert

    Ben 1 Laguna 2

    aral mavi laguna tutulmasi
  5. Çağlar Bayur

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    alışığız yılların fsi tsi deneyimi var
  6. Oğuzkan Işık

    Taban Şase Kolu Çürüğü

    ne güzel olmuş
  7. Oğuzkan Işık

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    Yaklaşık 15bin km yaptım. Bu dediğinizin hiç bir geçerliliği yok. İlk başta yanlış yönlendirme sonucu 5 40 yerine 5 30 koyduk yağı. Onda bile bu kadar eksilmedi.
  8. Bugün
  9. Koray Demir

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    Her 3000 km de bir bidon evet.
  10. Çağlar Bayur

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    işte iyi yani . atmosferik o bakımdan bile bile
  11. Oğuzkan Işık

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    Bile mi? Bile bile mi? Günde işe git gel 60 km yol yapıyorum %80i otoban. 100 liralık yakıt götürüyor beni hemen hemen. Tavsiye ederim
  12. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    o sarsıntı 13 e çözülcek ise iyi
  13. Çağlar Bayur

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    bağaja bi bidon yağ konur tamamdır
  14. Koray Demir

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    Amerikan sekman atılırsa yağ yakma sorunu da tamamen ortadan kalkıyor, tüplü olursa tadından yenmez. https://www.instagram.com/reel/DP1FG_giNOa/?igsh=aHhla3ZueTBmdXd6
  15. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    O zaman her ikisinde değişelim. O zamana kadar arabayı rölantide ısıtalım 25 dereceye kadar. çünkü derdim benim motorun ilk 25 derece ısınmasında oluşan sarsıntılar. bu sarsıntıyı kesmek için 5500 tl x 2 + işcilik 13000 tl lazım.
  16. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    türkler de söyler zira teknik ülkeye bakmaz, 150 bini geçen hego değişir bende bunda ki süre daha kısa olabilir
  17. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Motor devrini 2000-3000 arasında dalgalandırdığımda Emme ve egzos arasındaki fark exelde gösteriyorum. Ama zaten temiz çıktı. Ruslar bu selenoitlerin manyetizması zamanla bozulduğunu değişiminin şart olduğunu söyler.
  18. Çağlar Bayur

    O Bir Koreli II Kia Sportage 2009 Model Otomatik

    yeni yenidir, sıfır AegeA 1.4 bile iyidir
  19. Çağlar Bayur

    Taban Şase Kolu Çürüğü

    nerede bu usta?
  20. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    plasebo etkisi, rezonanslı makinede bile temizlenmez okuyucusu içeride, yılların pişmiş kurumu yapışık orada
  21. Fikri Keleş

    Seat Altea XL ÇİKO

    Araba jilet gibi Kazasız belasız
  22. Emre Şimşek

    Hacı

    Forumda görünce yapayım dedim. İkisinden de en iyi sonucu verdi. %5’in altında aşınma kaçak yok
  23. Mehmet Ozyurek

    Cam Suyu Faciası

    Kalwax varken uğraşmaya gerek yok.. Amazonda var
  24. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Egzostu söküp temizledim. O bile farketti . şimdi parmakla gösterdiğim tarafı nasıl sökceğimi bulmam lazım.
  25. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Araba dün akşamki feci yağmurda hasta olmuş. Sabah marş bastım öksürmeye başladı. Hemen obd verilerine baktım. Arabanın VTI valfi yapışmış, vanosa yağ basamıyor. Araba stop ettim tekrar marş bastım, Ecu valfe sonuna kadar açmış, ama vanos okadar yavaş fazı değiştiriyor ki vanosun eşitlenmesi 11 saniye sürmüş. Bu şekilde yola çıkarsan otomatik şanzıman senin hayatının en kötü sürüş deneyimine götürüyor. Ecu baktı olmuyor VTI vanosu tamamen kapattı. her iki vanos tamamen kapandı. Bu şekilde motor yağı sıcaklığının 10 dereceden 20 dereceye ısınana kadar bekledim. Her iki vanos kapalı halde sadece düm düz atmosferik modunda çalıştırdım. Araba ısınıca vanoslar tekrar aktif oldu ve yola düştüm. Arabanın egzos tarafındaki elektrovalfi söküp temizleyip emme tarafına, Emme tarafındaki eski vanosu temizleyip yıkayıp egzos tarafına takmam gerekiyor. Ama bunu izah ettiğimde ustalar anlamıyor. Ben derdimi anlatamıyorum. Elimde bu parçayı sökecek alet malesef yok. Bu işi kime nerde yaptırabilrim bilmiyorum. Bu gün araştırmaya başlıyacam.
  26. İbrahim Aslıoğlu

    Cam Suyu Faciası

    Ara ara forumdaki eski konuları karıştırıyorum ben. Bu konuya denk gelince ben de böyle bir şey deneyeyim dedim ama; denememem gerektiğini öğrendim.
  27. Tolga Kağan TAŞDEMİR

    Taban Şase Kolu Çürüğü

    Usta ile randevulaştığım için tüm günü bana ayırdı. Sabah 9 civarında başlandı akşam 5-6 gibi en son pütür atıldı ve tamamlandı. Önce arka tarafı dingilden lifte kaldırıp, marşpiye ve lift ile kaldırılabilecek şekilde kısımlar onarıldı. Sonrasında oralardan lifte vurularak dingil sökülüp bağlantıları yapıldı. Taban kısımlarında eski sacların büyük kısmı temizlendi, alttan yeni sac atıldı. İç döşeme sökülmedi yani. Tüm işlem liftte yapıldı.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...