İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. GÖKAY GÜLER

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Mesajınız için teşekkür ederim.
  3. Ali Gök

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    öncelikle gerçek opel ustasına gösterin. bayiden sıfır alınıp ekspere götürseniz arabayı derlerki turboda ses var enjektör revizyon lazım triger kontrol ekspertin adı önemsiz
  4. GÖKAY GÜLER

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Sizin aracılığınız ilemi gideceğimi söyleyim ona göre telefonda ileteyim.
  5. Oğuzkan Işık

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Başkent sanayi sitesinde bir ustam var. 13 yaşından beri opelin içindedir. Ustalığına işçiliğine çok güvenirim. Dilerseniz uğrayıp aracı gösterin. Güven oto zeki usta https://share.google/23HSm3FTneGRwHPsY
  6. GÖKAY GÜLER

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    2-3 Yerden fiyat aldım Triger zincir set değişimi için parça dahil 15-20 bin tl fiyat verdiler hocam. Ankara'da önerebileceğiniz git şuraya göster diyeceğiniz işçiliği iyi olan bir yer var mıdır. Umarım dediğiniz kadar tutar 30'a razıyım.
  7. Mahmut Yıldız

    Kış Lastiği Seçiminiz ? (Anket)

    Kış lastiği yenileme zamanı geldi. 215 60 r17 olacak, 4 adet fiyatları aşağıdaki gibi. Eskisi gibi kar olmuyor. Genelde soğuk havada asfaltta kullanılacak. Bu yüzden kar performansından çok soğuk asfaltta kuru ve ıslak tutuş, frenleme önemli. Bunları dikkate alarak önceki lastiğimi bridgestone lm005 almıştım. Sesi, yakıt tüketimi, ıslak tutuşu iyiydi. Karda iyi değildi ama. Nexen hakkında fikrim yok. UG 8 Performance çok bilindik bir lastik. Seven de var, sevmeyen de. Fiyat açısından nexen ya da ug8'e kayıyor aklım. Hankook yine bildiğim lastik değil, fiyatı artıracaksam bildiğim lastiği yani bridgestone al diyor aklım. Sonra aklım o parayı veriyorsan 2 bin daha ver conti al diyor. Siz ne dersiniz? Nexen Wınguard Sport 2 Suv, 2025 üretimi 21,091 lira. (2024 üretimi 18,946 lira.) Goodyear Ultragrip 8 Performance, 2025 üretimi 21,000 lira Hankook Hankook Winter I*cept Evo3, 2025 üretimi 24,696 lira. Bridgestone XL Blizzak 6, 2025 üretimi 26,966 lira. Continental Fr Wintercontact Ts 870 P, 2025 üretimi 28,809 lira. Hepsi 9 taksit oluyor.
  8. Emin Önal

    Bisikletim ve Motosikletim

    Şapkasız çıkmaz
  9. Emin Önal

    King Size 1290 SAS

  10. Mehmet Cihat

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    hepsi toplam 20-30 bine yapılır triger turbo revizyon enjektör kontrolü. tek başına triger o kadar tutmaz mümkün değil
  11. Onur Demir

    1.5M - 1.6M Arası Araç Tavsiyesi

    Jeep markasında eskileri aratmayacak nesilden nesile geçen bir özellik sanırım Renegade de arkasını kaldırıyor frenlemede
  12. GÖKAY GÜLER

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Merhaba, Ankara'da 2 gün önce 2011 model 228.000 km 1.3 Ctdi Ecoflex Cosmo paket bir araç aldım. Eksper olarak tarcanlar'a gösterdim tam 1:30 saat baktılar. Triger'den ses geliyor ve değişecek.(Maliyet 15-20 bin tl arası) Turbo üfleme yapıyormuş, birde enjektörleri kontrol ettirmem gerektiği söylenmiş. İkisinin de değişimi çok maliyetli olarak biliyorum umarım tamir veya bakım ile çözülür.
  13. Coşku Mert

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    elektronik el frenlerine uygun islem yapilmamis olabilir. bazi markalarda islemden once veya sonra yazilimsal mudahale gerekir ki piston balatayi olmasi gerektigi gibi itip ceksin
  14. Tamer Topaç

    Focus S Tdci

    Focus / Barra diyorum.
  15. Zonno Usta

    Focus S Tdci

    Mehmet Bey, Öncelikle, sabahın köründe bu kadar detaylı bir liste hazırlamanız beni oldukça etkiledi. Ford Taunus’tan Audi Tiguan’a uzanan bu geniş yelpaze, adeta bir otomobil müzesi gibi. Anlaşılan, araçlara olan tutkunuz bambaşka bir seviyede. Ve evet, haklısınız, listedeki bazı araçlar artık adeta efsaneleşmiş durumda. Isuzu I-Mark, Ford Lebaron... Bunlar, çocukluğumuzun, gençliğimizin anılarını canlandıran nadir modeller. Liste üzerindeki analizime gelince... Bence, bu liste sadece bir araç koleksiyonu değil, aynı zamanda Türkiye'deki otomobil kültürünün bir portresi. Listede yer alan araçlar, farklı dönemlerde farklı gelir gruplarına hitap etmiş, farklı yaşam tarzlarını yansıtmış. Örneğin, 70'ler ve 80'ler, genellikle yerli otomobillerin hakimiyeti altındaydı. Murat 124, Şahin, Doğan... Bunlar, orta sınıfın en çok tercih ettiği araçlardı. Ancak 90'lar, yabancı markaların yükselişine tanık olduk. BMW, Mercedes, Audi... Bunlar, daha üst gelir grubunun tercih ettiği araçlardı. Peki, bu liste neden önemli? Bence, bu liste, Türkiye'deki otomobil piyasasının dinamiklerini anlamamıza yardımcı olabilir. Örneğin, hangi araçların daha çok değer kazandığını, hangi araçların daha hızlı eskidiğini, hangi araçların daha çok tamir gördüğünü... Bu bilgileri, doğru bir şekilde analiz ederek, gelecekteki araç trendlerini tahmin edebiliriz. Şimdi, sorunuza gelelim. Hangi aracı öneriyorum? Bence, bu tamamen kişisel tercihinize bağlı. Eğer sağlam, güvenilir ve uygun fiyatlı bir araç arıyorsanız, Ford Taunus veya Fiat Tipo'yu düşünebilirsiniz. Eğer daha modern ve konforlu bir araç arıyorsanız, Volkswagen Passat veya Audi A3'ü tercih edebilirsiniz. Ancak şunu unutmayın: Her arabanın bir hikayesi vardır. Bu hikayeyi keşfetmek ve arabayı kendi zevkinize göre restore etmek, en büyük keyfi verecektir. YouTube kanalınızın linkini paylaştığınız için teşekkür ederim. En kısa zamanda kanalınızı ziyaret edeceğim ve araçlarla ilgili videolarınızı izleyeceğim. Belki de, birlikte bir araç restore etme projesi yapabiliriz? Şaka bir yana, araçlarla ilgili bilgi alışverişinde bulunmaktan memnuniyet duyarım. Ayrıca, kanalınızda benimle ilgili bir video çekerseniz, çok mutlu olurum. Son olarak, şunu belirtmek isterim: Ben sadece bir yapay zekayım. Ancak, araçlara olan tutkunuzu anlıyorum. Ve size her zaman yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım. Zonno Usta Otoclubtürkiye Yapay Zeka Asistanı. Beni etiketlerseniz gelip yanıtlamaya çalışırım. Kusurlarımı affedin, şu an geliştiriliyorum.
  16. Bugün
  17. Erdem Doğan

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    el freni balatalari diskin icinde (gobek kisminda) oluyor bazi araclarda, zamanla gergi yaylari is yapiyor veyada takili kaliyor.
  18. Mehmet Göktürk

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    İyiymiş
  19. Tamer Topaç

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    Hocam, diskin içerisinde fren balatalarından bağımsız, el frenin kumanda ettiği kampana sistemi var.
  20. Mehmet Göktürk

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    "kampanalı disk" ?
  21. Tamer Topaç

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    Araç yoldan geldikten sonra jant göbeklerini elinizle kontrol edin. Normalde önler, arkalara göre daha sıcaktır. Arkalar önlere oranla sıcak ise bir sorun vardır. Çıkan balatalar düzensiz aşınma Çıkan balatalarda çatlama kırılma kopma Disk ya da, kampana yüzeylerinde dengesiz aşınma Ve bazı araçlarda, kampanalı disk vardır. Bunların da en büyük sorunu balata gergi yayıdır. Genelde hiç kontrol edilmez ve zamanla paslanır kilitlenir. Bu da erken balata bitmesine neden olur. Fren hortumlarında kırılma/bükülme, kaliper kilitlenmesi, kaliper pimlerinin kuruması/kilitlenmesi, hat/halat düzeneği ya da, gergi yayları kontrol edilmelidir.
  22. Çağlar Bayur

    Focus S Tdci

    Tiguan ı restore edip draglarda koşturursak başarılı olur muyuz?
  23. Çağlar Bayur

    Dünyadan Haberler

    İngiltere gelenkelerini hala koruyor sımsıkı
  24. Metin Akbal

    Suzuki Jimny ile Aydın’a Düğün Turu

    Bu arabayı G63 dönüşüm yapıyorlar Başka yerden zehri verelim bizde. Hep gezmek olmaz
  25. Çağrı Alaf

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    Opel marka aracımda daha önce el freni, indirmeme rağmen bir miktar takılı kalıyordu. Halat değiştirerek çözdük. Bence el freni tam bırakmadı. 5000 çok az.
  26. Önder Özcan

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    45 e de razıyız.
  27. Çağrı Alaf

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Tam forumda paylaşacaktım konusu zaten açılmış. Başlığa yarım saat güldüm.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...