İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Murat Öngür

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    Düzensiz aşınma vs yok diskler de dümdüz. Disk abi Kontrol edildi yenileri takılırken çok rahat dönüyor lastikler. Ama hatırlıyorum çabuk biten balatalar takılırken çok fazla sıkılmıştı kaliperler çift anahtarla sıktılar. Ondan olur mu bilemiyorum.
  3. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabamın 130.000 km’deki yağ bakımını Kasım 2024’te yapmıştım. Bir süre kullandıktan sonra 3.000 km’yi geçtik ve bu noktada emme egzantrik faz ayarlayıcıya yağ basan elektrovalf, özellikle soğuk çalıştırmalarda P000A hatası vermeye başladı. Ancak bu hata arıza lambasını yakmıyordu. Bu sorunun en uygun ve ekonomik çözüm yolunun motoru “engine flush” yapmak olduğunu bildiğimden, yağı değiştirmeye karar verdim. Motorumda zaten deterjan katkılı Liqui Moly TopTec 4200 vardı. Bu yağ, motorun içini temizleyip tortuları çözdüğü için muhtemelen biriken kirler elektrovalfin filtresinde toplanmıştı. Fakat bu filtrenin yerinden sökülmesi oldukça zahmetli olduğundan, Liqui Moly Engine Flush ürününü temin ettim. Ürünü motor yağına ekleyip 15 dakika çalıştırdım. Çıkan yağın pütürlü ve kirli halini aşağıdaki videoda görebilirsiniz. Her ne kadar 4.000 km önce yağ değişimi yapmış olsam da işlemin ardından tekrar Liqui Moly 4200 yağını doldurarak bakımı tamamladım. Maliyetlere gelirsek: Yağ bakımına 1.000 TL, Yaz başında aldığım motor yağı ve filtreye 2.400 TL, Geçen seneden kalma Mann filtreye ise 280 TL ödemiştim. Bir sonraki bakımda bu işlemleri yeniden uygulamayı planlıyorum. Herkese hayırlı cumalar. 🌿
  4. Adnan Çakır

    King Size 1290 SAS

    Asperoxla motur mu yıkadın 😳 Arada akü bitmesin diye küçük küçük turlar lazım. Zincir yağı ne kullanıyoruz zincir temizleme fırçası alındı mı?
  5. Abdussamed Acar

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Hey Siri Teslanın kapısını aç diyince açıyo :))
  6. Saygın Can Oğuz

    Suzuki Jimny ile Aydın’a Düğün Turu

    Düğün vesile olmuş gezilecek her yeri gezmişsiniz, emeklilik gibisi yok
  7. Oğuzhan Çakır

    King Size 1290 SAS

    Hava almaya çıkıp üzerindeki kiri,pası atmıştır oringlerine zeval gelmesin
  8. Evren Erakçora

    2025 ADAC KIŞ LASTİKLERİ TESTİ 225- 40- 18

    Almanya'da Türk malı diye satıyorlar. Tasarım İtalyan vs.
  9. Koray Demir

    2025 ADAC KIŞ LASTİKLERİ TESTİ 225- 40- 18

    Olayın nirengi noktası burası sanırsam. Togg %100 yerli miymiş? Bileşenleri ne durumda?
  10. Bugün
  11. Evren Erakçora

    2025 ADAC KIŞ LASTİKLERİ TESTİ 225- 40- 18

    Yerli ya, daha iyi olmasını temenni ediyoruz, olmuyor. Nasıl Togg 5 yıldız alınca seviniyorsak öyle işte.
  12. Koray Demir

    2025 ADAC KIŞ LASTİKLERİ TESTİ 225- 40- 18

    Neden üzüldünüz hocam beklenmedik bir sonuç mu aldı veya ilk sıralarda iken küme mi düştü?
  13. Evren Erakçora

    2025 ADAC KIŞ LASTİKLERİ TESTİ 225- 40- 18

    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifentest/winterreifen/225-40-r18/ Birinci sınıf markalar üst sıralarda, Petlas üzdü. Benim de kullandığım model kötü sonuç almış.
  14. Mehmet Zincirkıran

    Insignia Arka Balata Erken Bitti.

    Aynı araçta ön balatalam 20 binde bitmişti ama arka ondan uzun gitmişti, 5 binde bitmesi hiç normal değil. Kriko ile bir yanı kaldırıp tekerler rahat dönüyo mu elle kontrol edebilirsiniz, fikir verir.
  15. Mehmet Zincirkıran

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Bu motorun fiatın 1.3 motoruyla aynı olması lazım, böyle ise fiat ustaları daha uyguna yapabilir isterseniz bi sorun hocam
  16. Mehmet Göktürk

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    cama kafa vurmamışlar görünüyor, rezalet şeyler olabilir ama hava yastığında bir sorun olduğu dünyada hiç konuşulmuyor. Başka şeyler var sorunlu bence en önemli sorun aracın alüminyum olması.
  17. Koray Demir

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Tesla eleştiri almaya başlamış. https://eksisozluk.com/yeni-tesla-model-y-hava-yastigi-rezaleti--8030014
  18. Hasan Karabekiroglu

    2013 Focus 1.6 TDCI Yakıt Sıcaklık Sensörü

    Hem de şu vakitte.
  19. Murat Sahın

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Bazen mesele yapılan işe kaç para ödediğin değil işi kaç denemede yaptırabildiğindir. Ben opelde arıza yaşayınca direk Opel garaja gidiyordum. Mondeoyu da Üzümcüoğlu Mustafa'ya götürüyorum. Gelip bizzat ilgileniyor arabamla. Parası neyse veriyorum, kafam rahat. Biliyorum ki araba bana teslim edildi ise sorun düzelmiştir.
  20. Servet Aydın

    King Size 1290 SAS

    Eğitim almadan çıkarmam diyor bide Yalancı herif
  21. GÖKAY GÜLER

    Astra J Mekanik Hakkında Sorularım...

    Deme be
  22. Talha Bilgi

    2013 Focus 1.6 TDCI Yakıt Sıcaklık Sensörü

    Elektrik için "Yaka Oto Elektirik" tavsiye ederim ama önceden randevu alınsa iyi olur yoğun olabiliyorlar. https://maps.app.goo.gl/p9etkaw3dErUC7XR7 Dizel enjektör& Pompa için "Aktif Dizel dizel püskürtme sistemleri" tavsiye ederim. Benim enjektörleri temizleyerek taktılar, sorunum çözüldü. https://maps.app.goo.gl/JRbUcbBCYC59Fjkr6 Ford servis konusunda konya çok fordçu var öz ford bay ford, has ford, ot ford *** çamur *** ford... Genelede de ustalar firmalar arası geziyormuş öyle dediler... Yetkili servis çok mu fiyat olarak zorlar ?
  23. Çağrı Alaf

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    2007’de rahmetli Jobs 5 saat gidiyor dedi kapış kapış oldu. Neviye dönüyor bir yerden sonra işte.
  24. Mehmet Göktürk

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Bu biraz 2000 başlarında şarjı 7 gün giden ericsonu şarjı 15 gün giden nokia adam yerine koymamaya başladığı günlerdekine benziyor. Şu an ise telefonlarımız bir gün dayanıyor. O senelerde 1 gün gidiyor şarjı dense kimse telefonu almazdı. DC şarj lobileri elektrik idareleri ile el birliği yapıp şarj firmalarının sağa sola AC şarj koymasının önüne geçecek regülasyonlar çıkarıyorlar. Bunlardan biri de şarj istasyonu konulacak yere ayrı abone çekilmesi gereksinimi. Bu yoktu. Böylece küçük firmalar esnafın dükkanından elektrik alıp mahsuplaşıyordu. Belki doğru tarafı var ama biraz zorlaştı. Yine de birçok mekanda şarj istasyonu görmeye başladık ve bu hızla artıyor. Yapılması gereken AC istasyonların artması. Şarj firmaları ise AC koyarsak günde iki araç şarj edebiliyoruz yaaa diyorlar. Belki haklılar ama yer eğer ucuz ise kullandıkları cihaz 1,5 milyon TL yerine 50 bin TL. Yer kirası sorunu olmadığında firmaların AC yönüne gitmeleri sanki daha uygun.
  25. Çağrı Alaf

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Doğru aslında. Bu açıdan bakmamıştım.
  26. Mahmut Yıldız

    Beni Değil Yandaki Arabayı Yaksın Teknolojisi.

    Hocam bu "istasyon" algısı kolay değişmez. Bence ana kriter evde şarj, o olunca zaten geriye çok iş kalmıyor. Hatta iş yerinde şarj.
  27. GÖKAY GÜLER

    Yarın Kısmetse Ankara Öneri İhtiyacı

    Şu an premium araçlar 12.000 tl normal araçlar 9.500 tl Tarcanlar'da. O kadar detaylı bakıyorlar ki mekanik olarak ne hadar güvenilir bilmiyorum ama kaporta kasa iç aksam vs çok detaylı bakıyorlar. 1:30 saat baktılar benim alcağım araca ama en ufak çıkan detayları dahi görüp yazıyorlar. Kapı içinden kamera gönderiyorlar, paspas'ta minik bir sigara yanığına kadar tüm detayları yazdılar. Conta testide yapıyorlar ama o teste ne kadar güven olur bilmiyorum.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...