Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Bu konu çok sessiz kalmış ya. Dizi gibi akıp gidiyordu valla
-
Hayırlısı olsun, tekerine taş değmesin.
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Mustafa Kestel, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
2025 yılından itibaren zincirli sisteme geçildi denilen şey, yeni kasa 3008/5008 gibi araçlarda 1.2 PureTech 136 beygir olarak geçen motorlar. Bu araçlarda da Peugeot grubundaki sorunsuz, tam otomatik, Aisin üretimi EAT8 şanzıman değiştirilip yarı otomatik, 6 ileri çift kavrama şanzıman getirildi 😅 Ancak şu anda 2025 model 408 de alsanız yine kayışlı sistem diye biliyorum. -
Bir de yeni tarasım T logosu olur.. Yeterli bu kadar
-
Bu da Benim Bebeğim (Honda Forza 250)
Murat Ersel Çevik, Murat Ersel Çevik'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Daha iyisi senin olsun allah sana Goldwing nasip etsin geri fitesli ses sistemli -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Yakıt tüketimim… -
@Zonno Usta bile cevap vermedi
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Cihat Küçükay, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
Yeni aracımı almadan önce sıfır km Citroen C3 Aircross bakıyordum. Fiyatı da uygun bir seviyeye indirmiştim. 1.2 puretech motorların sorunu kulağıma çalındığı için satıcıya konuyu açtım. Yağlı triger olduğunu söyledi ve doğrulamak için bakım bölümünden teknik bir personelden doğrulatmak istedi. Teknik personel ile görüştüğümüzde, 2025 yılından itibaren sistemin zincirliye döndüğünü söyledi ama ellerinde olan araçlardan emin olmadığını söyledi?? Bu ikilem sonrası yağlı sistemde çalışan triger için bakım durumunu sordum. Her 15.000 km'de periyodik bakıma girersiniz, her 30.000 km'de bakım elemanının insiyatifine göre değiştirilebilir dedi. Değiştirme maliyetini de 15.000 TL olarak verdi. Ek olarak aşağıdaki bilgilendirmeyi de okuyunca almaktan vazgeçtim; bu arada dip not olarak iletiyorum, bio (belt in oil) teknolojisini geliştiren psa, ford yada volkswagen değil. bu firmalar sadece gerekli standartlara, süreçlere (bkz: iatf 16949) göre testleri yaptıktan sonra teknolojiyi kullanan firmalar. esas bu teknolojiyi geliştiren oem kayış tedarikçisi amerikan dayco firmasıdır. son olarak kayış yağ içinde çalışabilecek şekilde farklı katmanlardan (kevlar takviyesi vs) oluşuyor. standart bir triger kayışı olmadığını da unutmamak lazım.puretech 1.2 motorlar için ise aşağıdaki dokümanları ve videoyu inceleyebilirsiniz. stellantis grubundaki sorunun kök nedeni kayışın yağın içinde çalışıyor olması değil, aracın kısa mesafeli kullanımlarda motor yağına yakıt kalıntısı ve kurum karıştırması nedeniyle motor yağı içinde çalışan triger kayışını bozması ve trigerden kopan parçaların başka daha büyük sorunlara yol açması şeklinde özetlenebilir.- 36 cevap
-
- 1
-
-
@Çağlar Bayur nokta fiyat atışı yaptın. Bir tanesini aradım 6 lokal 15 komple fiyat verdi. Ama Metalik boya ise komple boyanması lazım diyor. Sen ne diyorsun?
-
Peki, daha dikkatli olurum.
-
Ama ben şahsınıza hiç laf etmedim. Çoğul yazdım, Çoğunlukla Sani ve şimdi de sen.. Şu an yaptığın şahsıma yönelik bir durum. Kişiliğime yönelik bir şakalaşma diyeyim.
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Ali Gök, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
Kuzenimde c3 aircros var. ilk sahibi sileceğinden lastiğine kadar herşeyini yetkili serviste yaptırıyor. 70 binde arabası dediğine göre 13 kere servise bırakmış arabayı arızadan dolayı. 10 keresi bu trigerin sebep olduğu şeylerdenmiş. yetkili servis te belki başka yağ koyuyor -
Bu işi bilene yaptıracağız ya da masraftan düşeceğiz. Bakalım. Çatlama ve paslanma olmadı görsel olarak ama yaptırınca herhalde baştan çeker diye düşünüyorum.
- 10 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Harun Özden, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
Çok fazlalaştığında evet. Ancak o kadar fazlalaşmadan yağ değişiyor muhtemelen. Detaylar için https://www.ntn-snr.com/sites/default/files/2023-03/TECHinfo 1.2 PureTech Atmo_en_rev.pdf https://www.ntn-snr.com/sites/default/files/2023-04/TECHinfo 1.2 PureTech Turbo_EN_rev_0.pdf -
@Mehmet Cihat Ben de aynı şanzımanı aldım da, motor ve şanzıman bakımını yaptırmak istiyorum. 153.000'de araç. Triger kayışını da değiştireyim diyorum. Hangi ürünleri almam lazım, yazabilir misiniz rica etsem? Şanzıman yağı, CVT şanzıman filtresi, hava filtresi, polen filtresi, yağ filtresi, motor yağı, triger kayışı.
-
Dalga geçmiyoruM. ŞakalaşıyoruM. Tıpkı bugüne kadar bana yapıldığı gibi.
- 78 cevap
-
- 1
-
-
Ama bu pintilik falan degil artik
- 78 cevap
-
- 1
-
-
Biri Arda'da.. Esas kıyamet okullar açılınca kopacak..
-
fotoğraftan kaynaklı yansımada var ondan sordum sallama iş yapmayacaksa bence de bu macunu kazıyıp kendi macun çeker.
- 10 cevap
-
- 1
-
-
Trafik Sigortası Ve Araç Kaskosu İçin Firmaların Teklifleri (Taze)
Çağlar Bayur, Emre Köksal'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
yel alsın ağzından derler tibette -
macun süngerden beterdir. suyu bir defa yemesi yeterli. çatlama paslandırma garantili durumda şu an
-
anektar kimde o önemli