İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabaya taktığım ucuz yağ filtre kütüğü üzerindeki yağ basınç ölçerin anlık veri ölçümünde hata yaptığı konusunda büyük şüphelerim var. Yanlış, arşivime baktım yağ soğutucu 9 kasımda takılmış. 30 ekim fap loglarına baktım. Eski yağ basınç sensörüde aynı şekilde ölçüyor. O zamandan bu zamana hiç bir şey değişmemiş.
  3. Bugün
  4. Çağlar Bayur

    Değeri Bilinmeyen Araçlar

    insan kuş misali , ama cırt kelepöe geri dönmez hep ileri
  5. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    ben de sorunsuz üretim alfa romeo otomatik isterim
  6. Mehmet Göktürk

    Değeri Bilinmeyen Araçlar

    Haziranda geri taşınacağız
  7. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    1 cm afaki söyledim. 150 bin altı zinciri sorun çıkaran hiç duymadım. 650 bin kmde hiç rektifiye olmamış prince motorlar var. Direk enjeksiyonlu tph ile atmosferik olanları çok karıştırıyor ustalar. Haftasonu sözde citroen Ustanın biri motora bakıp tph bu diyenide gördüm. Turbolu ve turbosuz motoru ilk bakışta ayıramayan adamlar gördü bu gözler. Tekrar ediyor gibi oluyor, benim arabamın tüm verileri son derece şeffatır. İsteyene 100 bin exel logunu şimdi atarım. Yağ basıncı parametrelerinden tutun, hava kütle ölçer verlerine kadar hatta 33 sütünu inceledm. Buji dwel time değerlerinde yakıt püskürtme verilerine kadar tüm verileri collect ediyorum. Hatta bu veriler ne anlam geldiğini anlaman içinde yağ basınç sisteminden soğutma sistemine kadar tüm servis çalışma kitaplarını okudum. Exele bakınca çalışması ilgili makaledeki verileri analiz edebiliyorum. Valvetronik ve vanos sisteminin nasıl çalıştığını okudum inceledim karşılaştırdım. Tüm bunlar bana bir hobi olarak geliyor ve bundan keyif alıyorum. Enson yağ pompasının tüm çalışma şemasının 7 sayfalık dökümanını bulup incelediğim sayfadan bir kesit. Yağ basıncı 3000 mbara yaklaştıkca K boşluğu yağ ile dolup L yayının gerilimini yener ve mili iterek ana tahrik milinden dişliyi iterek pompalama alanını kısar. Şu an bu kısma maksimum ekonomi modu olan %99 neden değil. Yağ K boşluğunu % 99 itecek kadar neden mili itmiyor bunu araştırıyorum. Bende maksimum %95 kadar ancak rölantide çıkıyor. 80km sabit hızda %81 ortalama ile çalışıyor. Ama bu demek değilki yağ basıncı düşük. Ecu istediği yağ basıncını fazlasıyla iyi kontrol ediyor. Ben çok uc bir noktaya dolaşıma sokulan yağın sadece %81 oranında geri dönüyor. Kalan %14 iç kayıplardan kartere dökülüyor. İçerde bir yerlerde bu vanos mesela B hattından geri gelip K boşluğunu dolduramıyor. Ruslar çok kalın yağ geçip motor yağ sıcaklığını 90 derecede sabitleyerek %99 yapabiliyor . Ben ise 105 derece sıcaklıkta 5w30 yağ ile %99 a ulaşmak istiyorum.
  8. Mehmet Ozyurek

    Şimdi Deprem Oldu

    Geçmiş olsun arkadaşlar.
  9. Fatih Keskin

    Şimdi Deprem Oldu

    Tatlı tatlı sallanmışız uyuyordum geçmiş olsun
  10. Çağlar Bayur

    Değeri Bilinmeyen Araçlar

    kim?
  11. Çağlar Bayur

    Şimdi Deprem Oldu

    dünyada gün başına 55 defa oluyor. ve yanında da İStanbul u es geçmiyor müteahhit lobisinin gücü
  12. Furkan Bakırel

    Şimdi Deprem Oldu

    Kandilli verilerine göre 6.0 büyüklüğünde, hisseden herkese geçmiş olsun umarım kayıpsız atlatılır.
  13. Ü.Emre Kartal

    Şimdi Deprem Oldu

    Ciddi iyi salladı. Hem uzun sürdü hem de sona doğru şiddetlendi sanki. Artçılar da devam edecektir büyük ihtimalle. Umarım en hasarsız şekilde atlatırız
  14. Ü.Emre Kartal

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    1 cm mi? 10 mm yani? Öyle bir boşluk olacak ve çalışacak, problem çıkarmayacak öyle mi? Çok değil 3-4 mm dahi fark olsa zamanlamayı kaydırır, ses yapar ve ısrar edip kullanırsanız sonu malum.
  15. Metin Mankal

    Şimdi Deprem Oldu

    Çok geçmiş olsun arkadaşlar.
  16. İlkay Başaran

    Şimdi Deprem Oldu

    Yüzeye baya yakınmış kırık ve sağlam salladı 6.1 olmasına ragmen. Son 2 3 saniye baya şiddetliydi. Geçmiş olsun.
  17. Selçuk Bakış

    Şimdi Deprem Oldu

    Geçmiş olsun
  18. Cesur Burak YALÇIN

    Değeri Bilinmeyen Araçlar

    Çocukken komşumuzda vardı abi , adam resmen arabayı dans ettiriyordu sonrasında Alfa Romeo aldı. Biraz sıkıntılı bir süreç ama altın bence uçuşa geçecek gibi hocam. Bence pusuda abi büyük ihtimal iyi bir baskın yapıp piyasayı ele geçirecek.
  19. Selçuk Bakış

    Fiesta 1.4 TDCI 2011 Geç Çalışma Problemi

    Şimdilik sorun görünmüyor, benzer havalarda ortaya çıkıyordu. Yine güncelleme yaparım.
  20. Doğan Arşiray

    Şimdi Deprem Oldu

    Tv 6.1 yaziyor
  21. Oğuzkan Işık

    Şimdi Deprem Oldu

    Geçmiş olsun herkese
  22. Adnan Çakır

    Şimdi Deprem Oldu

    Geçmiş olsun arkadaşlar @İlkay Başaran @Ali Cihangiroğlu
  23. Fatih Karaa

    Mondeo MK4 2.0 TDCI Çekiş Düşüklüğü, Düşük Basınç Hatası P0299

    Emme manifoldu girişindeki turbo hortumu kontrol et abi alt tarafıda belli bir zaman sonra basınçtan kılcal kılcal açılıyor orada. Rölantide çalışırken aşağı yukarı oynat hava kaçak sesi duyabilirsin. Ben aynı sorundan hava filtresi kazanı değiştirdim boşa gitti aylarca uğraşmıştım belli seninki de öyledir.
  24. Ali Darbaz

    Şimdi Deprem Oldu

    Lanet olsun yine oldu Balıkesir 5.5 şidetinde 28 saniye sürdü
  25. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    P000a hatasını çözünce bir miktar iyileşmesini bekliyorum. Kullandığım yağdan kaynaklanıyor olma ihtimali bile var. Bmw LL04 onaylı Motor yağı kullanıyorum. Arabanın talebinden %30 daha kalın bir yağ.
  26. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    yoksa tıkanıklık var anlamına mı geliyor? zinciri çözüdk mü yağa geldik? uzadı denen kavehane sohbetidir
  27. Erhan Doruk

    Lastik Üretim Tarihini Değiştirmişler

    her sene lastikleri otele bırakırken fotoğrafını çekiyorum bu tip sebeplerden.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...