İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Korhan Şenörer

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Biraz önce bir AVM’de idim. Önünden geçtiğim teknoloji mağazasında TTECH marka iki ucu Type-C kabloyu sordum, 450₺ dedi. Aynı işi yapan markasız kablo 100₺, markalılar 850₺ ye kadar gidiyor. Ama dediğiniz gibi maliyeti en fazla 40-50₺ dir. Belki daha bile az. 👍
  3. Hüseyin Sönmez

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Gerçek değeri en fazla 1 USD'dir.
  4. Korhan Şenörer

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    😊 Zaten ben de abarttığımı düşünüyorum yazmışım gece gece. Gözüm görmediği gibi uykulu uykulu yanlış anlamış olabilirim. Herkesin düşüncesine de saygı duyarım. Bu firmaların bir standardı yok o belli. Bazen şansa güzel şeyler oluyor. Ben de öncelikle Vatan Bilgisayardan bekledim bunu. Gerisini iki firma kendi arasında hallederdi.
  5. Ü.Emre Kartal

    Fiesta 2004 Yarı Otomatik baskı balata bilgisi

    Şasi no olmadan bunu bilmek zor, yazarsanız olması gerekeni söyleyebilirim
  6. Sani Gerşon

    Fiesta 2004 Yarı Otomatik baskı balata bilgisi

    @Çağlar Bayur bilir.
  7. Bugün
  8. Kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı Ankara Tan Otodan aldılar en ucuz burası demişti, halen ilgileniyorsanız sizin için arattırıp fiyat aldırayım
  9. Doğan Arşiray

    Otoclubturkiye Üretim Kooperatifi

    varya bir an için benim foto çıkacak diye ödüm patladı.
  10. Tamer Topaç

    Otoclubturkiye Üretim Kooperatifi

    Sülün Osman
  11. Doğan Arşiray

    Otoclubturkiye Üretim Kooperatifi

    birileri çöküp maden yapmazsa tabi?!
  12. Doğan Arşiray

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    ben her iki arabada da KN kullanıyorum. kağıt filtre bu fiyatlar ile mantıklı değil. yada ucuz filtre bulup sürekli değiştirmek lazım. onlarda çok hızlı tıkanıyor.
  13. Emre KİMSESİZ

    Fiesta 2004 Yarı Otomatik baskı balata bilgisi

    Merhaba, Fiesta 2004 Yarı Otomatik benzinli aracım var baskı balatasını değiştirmek istiyorum. bazı ustalar manuel araçla aynı baskı balata olur diyorlar bazıları olmaz diyor. sizce hangisi doğru? ayrıca marka önerebilir misiniz?
  14. Erhan Doruk

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Satıcılar garanti sürecine karışmıyorlar ki bence de haklılar, sürece katılsalar da sadece aracı olacaklar zaten. Ancak şuna katılıyorum ki ürün satılırken arızalı veya kusurlu çıkması durumunda birebir mağazadan değişim yapılması gerekli. Genelde servise yönlendirip rapor istiyorlar bu da zaman alıyor.
  15. Emre Şimşek

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Nihat abi Vatan'dan bu işlerde mağdur olan bir kaç kişi tanıyorum. Biri ben Vatan'a garanti konusunda hiç güvenmeyin.
  16. Emre Şimşek

    Otoclubturkiye Üretim Kooperatifi

    E biz paraları göndermiştik?
  17. Fatih Altınay

    Astra j Kapanmayan Teyp Sorunu.

    Tesla ekranı takınca problem çözüldü.
  18. Fatih Altınay

    2015 Astra J 1.4T ve Atiker Grand

    108 bin sıfır sıkıntı yola devam astra j 1.4 turbo..
  19. Dün
  20. Nihat Palolu

    Otoclubturkiye Üretim Kooperatifi

    Bu konu unutuldu gitti
  21. Nihat Palolu

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Normalde ürün değişimi yapması gerekir, kabloyu değiştirmiş Hatta bu işi Vatan Bilgisayarın halletmesi gerekirdi, işi size yıkmışlar.
  22. Ali Cihangiroğlu

    Cam Suyu Faciası

    ben sadece hazır cam suyu kullanıyorum, su falan hiç eklemem...
  23. Sani Gerşon

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Korhan bey, Yazıda vurgu yoktur, demek istediğim yanlış anlaşılmış olabilir. Sizin abarttığını söylemiyorum, markanın abartılmaya / anlatılmaya dahi değer olmadığını düşünüyorum. Samsung, garanti süresinde pili şişen arkadaşıma kılıf, şarj aleti ve ekran koruyucu hediye etti. Ben şok oldum mesela. Günahını bile vermezdi normalde.
  24. Alişan YILMAZ

    MONDEO V - SYNC ve Harita güncelleme.

    Valla tembelliğime geldi 1 haftadır hastayım pek bilgisayara geçemedim ki işim bilgisayarla olmasına rağmen, en yakın sürede dosyayı upload edeceğim zipli şekilde. Siz o sırada sd kartınızın id'sini bulun. 0xa7a121a gibi bir değer olmalı
  25. Alpay Sumer

    Cam Suyu Faciası

    Vay anasını olaya bak 😂 Saka bir yana depoyu temizlemek lazım bence.. Yoksa tüm isler gecici süreliğine cözüm olacak.. Her seferinde yeni bir parca tıkayacak boruları..
  26. Emre Şimşek

    Araç Kameramdan Yansıyanlar

  27. Korhan Şenörer

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Ben abarttığımı düşünüyorum. Burada önemli olan kablonun 100₺ yada 800₺ olması değil. Ben, bir kablo için tableti göndermek istemedim. Tableti kutusu ile birlikte tüm parçalarıyla isteselerdi ki isteyebilirlerdi, yine göndermez o kabloyu satın alırdım. Burada paylaşmamdaki amaç müşteri memnuniyeti odaklı hızlı çözümleri oldu ve bunu forumdaki arkadaşlarıma duyurmak istedim. Yukarıda yazdım, memnun olan memnuniyetini, memnun olmayan eleştirisini yazabilir. Ama her övgüye abartı gözüyle bakarsak forumdaki konuların yarısı abartı size göre.
  28. Korhan Şenörer

    Casper Müşteri Memnuniyeti

    Memnuniyeti de memnuniyetsizliği de yazacağız. Yanlışı eleştirip doğruyu alkışlarız.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...