Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Eşim Barbaros Hayrettin paşa camii'nin şantiyesinde görevliydi. Şantiyede ödeme sıkıntıları baş gösterince işçiler sıkıntı çıkarmaya başlamıştı. Eşimi inşaat sektöründen çıkarttım. Allah sana yardımcı olsun. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Corolla olabilir bu durumda, E180 kasa (2013-2016 arası) Cvt şanzımanlı olur. E150 kasalarda tam otomatikleri var (2010-2013 arası olanlar) Bakarsanız eğer elegant vsc diye opsiyonlu( esp nin o dönemli isimlendirmesi öyleydi markada) olanlardan bakın mümkünse. Mazda 3 olabilir, yaşadığınız yerde servis sorunu olmaz. Tam emin değilim eat8 ise 508 ve türevleri olabilir. Tamamen başka bir yönden bakınca da şöyle bir düşünce çıkıyor. Kafa karıştırmak gibi olmasın ama üzerine az biraz ekleyip elektrikli c3 falan alsanız? 300000/12 ay kredi desteğiyle bütçeniz yeter gibi duruyor. Kredi öderken belki biraz zorlar ama çok kullanacaksanız yakıt avantajı destek sağlar biraz. Tabi bagaj ve diğer detaylar ayrıca değerlendirilmeli. Neden bunu yazdın derseniz, 1 milyon ve üzerindeki araçları şuan satmak istediğinizde gerçekten zorlaşıyor işler. Faizsiz kredi destekleri, artan sanayi maliyetleri, vergi, yakıt vs derken elektrikli giriş modeller öne çıkıyor. 2014 model bir araç bugün 12 yaşında. Kondüsyonu iyiyse bile alınca mutlaka bir şeyler yapılıyor. Ortalama bir expertiz 15000 lira. Standart bir yağ bakımı vs yapılsa 10000 lira. (25000 lira 300000/12 nin ilk taksidi ) Ekstra fren, triger, lastik gibi şeyler çıkarsa sanırım 1 taksitte oradan çıkar. Kullanım şeklinizi ve ihtiyaçları karşılıyorsa özellikle, bütçe de taksit ödemeyi kaldırıyorsa elektrikli bir c3 türevi giriş bir modelle başlanabilir. En azından 0 km senelerce garantisi olacak olan bir aracınız olur. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Heh tam senlik araba data veri mis. Parca ucuz ama ic kalitede çitroyeni ararsin. Sen paylasima devam et. Paylasimlarla kendi arabamida kontrol ediyorum yada bakiyorum. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mehmet Zincirkıran, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Piyasası için megane ya da corolla olabilir. İkisi de tam otomatik değil sanıyorum, Elantralar olabilir 2017 modelleri Bir de f/p kralı dizel tam otomatik insignia olabilir. Bu 4 otomobilde sorunsuzdur uygun motor şanzıman kombinasyonları ile. Civic'i sadece bir kez kullandım ve yalıtım-süspansiyon olarak fiyatının çok çok altında bir otomobildi, bagaj havuzu işlemli aracı ben tercih etmezdim. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Hyundai i20 1.0 tgdi obd bağlayıp data toplayıp forumda paylaşmaya çekiniyorum. 😆 Bisikletlerim için ucuz sw kasa araba ne dersin... https://shbd.io/s/GK6QE77m -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Tansu Kalafatoğlu, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Forum otomobil forumu. Yazılanlar otomobil ile ilgili. Neden kapanıyor. Nedir bu beğenilmeyeni yok etme hırsı. Girmesin okumazsın olur biter -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Murat Sahın, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Evet gerçekten öyle yapmışlar hemde yaklaşık 15 yıl Fd6 da da yok fb7 de de - Bugün
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Murat Sahın, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ben performanslı sürerim, cvt bana gelmez sürekli bağırır. Peki dediğim araç söylediğim rakama mantıklı mı sizce? Saselerde arka çamurluklar da hiç bir şey yok. Otomatik istiyorum ama 1.5 3 silindir dandik tivct ya da önceki kasa powershiftli dizel istemiyorum. Tam otomatik ve sorumsuzluk öncelikli önerilecek başka araç var.mi bu fiyatlara? -
Bu sefer salon salomanje
-
hocam artık vw elekrikli araçların bakım periyodu 2 yılda bir sınırsız km olarak düzenledi en iyi iyileştirme bu şekilde
-
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Bahadır TÜFEKCİ, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Aracımdaki LPG tankının son kullanma tarihi 2027 yazıyor, muayene 31.12.2026 da bitiyor. Tankı değiştirmeden muayeneye gitmeyi planlıyorum, bakalım cinslik yapacaklar mı.... -
Ben burdan şunu çıkartıyorum. Enjektör veya turbo bozulduğu zaman dpf'de ömrünü tamamlamış oluyor. Yanlış anladıysam düzeltin. Bende şöyle bir şey ekleyeyim kesinlikle savunduğumdan değil. Benim araç 240k km'de. Önceki sahibi'de iptal ettiğinden bu yana ortalama 50-60 bin km dpf olmadan kullanılıyor araç. İşini iyi yapan bir enjektörcüye tavsiye üzerine gittim. Sağ olsun bayağı uğraştı yalap şap iş yapmadı. Benle beraber 3-4 araç daha vardı, hepimizi topladı durumları anlattı. Hepsinin enjektör memeleri değişirken benim enjektörlerinki değiştime gereği duymadı ayar vs yaptı. Araç üzerindeki orjinal enjektörler duruyor ve düzgün çalışıyor. Turbo'dan yanada bir sıkıntı yok. Dpf parçası çok kunuşulan bir parça. Kimisi araçta çevre emisyonu sebebi ile olduğunu ve motora hiç bir yararı olmadığını, dpf olmayan bir araçta motorun daha verimli çalıştığını söylüyor. Kimisi dpf olmaz ise tam tersinin yaşanacağını söylüyor. Bu konuda bilimsel bir veri varmı bakmak lazım. Ben aldığımda böyleydi bu arada.
-
Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿
Mehmet Göktürk, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
geri dönüşümü abarttı avrupalılar. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Gök, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
arka tampon demiri yokmu yani bunlar da orjinalinde ? geçrekten orjinalinden bu parça olmayan arabamı üretmişler -
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
H.Cenk Bayrakçı, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Aracı cuma günü servise vermiştim. Bugün aldım, arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Yazılım güncellemesi yapıldı. Arabam konusuna yazdım. -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ü.Emre Kartal, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Tercih meselesi tabi ama ben olsam öyle bir rakama bu araca bakmam. Üzerine ekleme yapmadan alınabilecek focus vs mutlaka denk gelir. Çok modelli de değil zaten. -
üretici firma dolaylı yoldan anlatıyor ama özet bu şekilde bence
-
Bazı lastiklerde jant koruma denen çıkıntı oluyor, bu olunca görüntü lastik dışarıda gibi olurken, eğer yoksa sizin şuan olan gibi duruyor. Güvenlik açısından sıkıntı olmaz sadece estetik duruş farklı. Yeterki lastiğin yük ve hız sınıfı değişmesin.
-
İlk lastikte jant koruma özelliği vardı muhtemelen, kullanım açısından sorun olacağını sanmıyorum
-
Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿
H.Cenk Bayrakçı, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW. -
Bende kötü tecrübe etmiş oldum , jant bu şekilde sorun oluştururmu yüksek hızlarda acaba hava kaçırma gibi ? Park ederken kaldrıma sürtüyor ne yazıkkı jant dışarda kaldığı için .
-
aracın turbosu enjektörleri egr si düzgün çalıştığı sürece hocam dpf ömürlü demek pek doğru bir tabir olmuyor maalesef
-
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Mücahit Erdem, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Ocak ayında hatasız boyasız 2014 eco elegance 190 bindeki civici 1125 bine sattım. Aracı alır almaz ilk işim arka tampon demirini takmak olmuştu. Demir olmadığı zaman en ufak darbede havuza giriyor. Sorunsuz, sıkıntısız, az yakan, sürüşü zevkli, yol tutuşu güzel, bir araçtır. Civic in en sorunsuz en optimum kasasıdır fb7. Atmosferik araç kullandığınızı bilerek kullanırsanız performansı da gayet yeterlidir. Devir çevirmeyi sever -
FB7 2014 hakkında düşünceler?
Ali Darbaz, Murat Sahın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Cvt olsaydı tadından yenmezdi. Üstelik bir de LPG’li saatteki hızını 105 km’ye sabitleyip 105 şanzımanlı arabada motor devrini izlemeni tavsiye ederdim uzun yolda tadından yenmez -
Ben sattım ya ne çabuk unuttun
