Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
yani sürünce ayak yorulması söz konusu değil bence , debriyajlık bi sıkıntı sezmiyorum . 50 km yolu 110,120 gittim ışıklarda dur kalk sertleşme oldu , geri dönerken 100ü geçmedim hiç bişey olmadı . ve çalışmazken de dediğim gibi soğuyana kadar sert kalıyor sonra yumuşuyor , yani ifade edebildim mi bilmiyorum ama bu şekilde
- Bugün
-
İş arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Tamer Topaç, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Normal -
baskı balataya 2 yıl garantiyi kim veriyor ? çay mı içeçeksin garantiyi veren kurumla
-
Kasım ayı finansmanı açıklanmış, dün sms geldi. %0 faizle 800 bin 12 ay (aylık ödeme 66.667,00 TL.) 2,57 faizle 1 milyon 700 bin 48 ay (aylık ödeme 71.578,00 TL.)
-
Bu durumda yumuşaksa ne diyebiliyoruz abi?
-
Araba ısınınca debriyaj teli esniyor ve tam çekmiyor olmasın . Sadece bir varsayım İkinci varsayım vites mekanizması üzerindeki plastik parçalar bozuk motor ısındığı zaman iyice gevşeklik yapıyor Üçüncü varsayım biraz araba kullanınca senin ayak yoruluyor debriyaj a iyi basamıyon
-
En basit versiyon 1.200 gibi olmaliydi.
-
Kaçak belli https://img.aydinlik.com.tr/rcman/Cw1280h720q95gc/storage/files/images/2024/05/11/turkiyede-kacak-elektrik-kullanim-oranlari-belli-oldu-o1vj.jpg kaçak kullanan iller belli. onları kontrol edende onlardan. i.. i.i ısırmaz misali. İşini yapan görevliyi döverler vs vs vs. 400kw çok düşürdüler 5000 yada 6000olaydı iyi idi. yada kademeli
-
Benim.anlamadığım bir konu daha var.Tamirat Tadilatta problemi olan muayeneden geçemeyen araçları topladıklarına tekrar Muayeneye soktuklarına şahit oldum.Örneğin Fren Merkezi arızalı bir Audi ile uğraşmışlardı.Abd ayrı bir dünya adam sıfır performans motoru ve şase alıyor üzerine 1940 model Ford kasasını yerleştirip direk yola çıkıyor. Denetim yada kontrol mekanizması yokmu ben anlamadım yada Tv de her gördüğümüzü fazlamı ciddiye alıyoruz 🙂
- Dün
-
İş arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Bu gün vites kutusu gün içerisinde bir kaç defa çırt sesi çıkardı. Birinde yokuş inerken gaza basınca diğerinde düşük seyirde süzülürken gaza hafif basınca. Araba yüksüzken gaza basıldığında cırt sesi çıkarması ilginç. -
Güncelleme geliyor şapkadan tavşan çıkıyor.
-
o nasıl bir sistem?
- 21 cevap
-
- 1
-
-
gizli özellik açma yok mu bunlarda obd falan bağlansak?
-
Trafikte bazen bilmemne siz devam edin diğer araç geçebiir vs diyorum. Ama parka alınca çalışıyor.
-
Şimdi baskı balata değişiyor zaten 2 yıl garantisi var. Yarın aracı teslim alacağım inşallah. Dikkatli kullanıp sorun çıkacak mı diye deneyeyim biraz daha diye düşünmeye başladım.
- 21 cevap
-
- 1
-
-
İş arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
sök ramlarini kalsınlar ööllleee -
lamborgini ile kavun satmıştı birisi
-
bu çok ters şanzıman arızaları içinde. dış vites kol mekanizmasına daha yoğunlaşmalı bence
-
Ci Ciddi alıcıysan bakarız
-
debriyajda sıkıntı yok dendi , yani bi kere sertleşince vites soğuyana kadar sert debriyaja bas ya da basma aynı şekilde stop halindeyken . ama soğuyunca kaymak gibi . bilmiyorum psikolojik değildir heralde 😀
-
İstiyorum da, bu da alakalı.
-
Debriyaj üst merkeze bakıldı mı?
-
tabi. ama güvenliği açtıysa. yoksa bişi olmaz. uzaktan anons da geçebiliyorsun.
-
Titanium pakette kısa H7 halojen , uzunlar H1 halojen. Viraj aydınlatma H1 halojen Titanium X pakette kısalar bi Xenon D3S uzunlar H7 halojen. Viraj aydınlatma H1 halojen bildiğim kadarıyla
-
Sıfır kamiq almaya karar verdik bakalım
- 40 cevap
-
- 2
-
