Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
o manifold civata sounları kırılabilir hazırlık olun. önceden bol wd40 işe yarar.
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Çağlar Bayur, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
montaj da bile farklılar bazısı cillop gibi oturuyor janta bazısı levye çekiç ile -
ben olsam istemezedim onlar başa bela
-
evet ikisinin yerini değiştirdim sabahtan. sorunun yeri ve kod aynı kaldı. sonra o aynı kalan tarafa eski oem benz magneti taktım hemen arıza gelmedi. diğer türlü hemen "bekleyen kod" diye geliyordu. dişliler orijinal değil dişlinin tanesi 43 bin tl. sadece 86 bin tl dişliye verilmez yani. o kadar da değil. fakat sorun sürekli değişen bir parametre ile alakalı, dişlinin parametreleri değişmiyor dişlinin bağlı olduğu valflerin açısı değişiyor. o da bu magnetin kend içinde dönmesiyle yada nasılsa itmesi çekmesiyle oluyor. bu durumda magnetlerini yerini değiştirsemde aynı kaldığına göre, ve hep ileride avans arızası gördüğüme göre büyük ihtimalle yağ basıncı limitin altında yada üstünde kalıyor bu da ECU nun arıza var diye düşünemsine neden oluyor. belki bir tıkanıklık var. ( buna da magnetlerin yerini değiştirip çalıştırmadan restleyip yeniden çalıştırdığımda daha ilk sn de arızanın gelmesi ile fark ettim - sanki sıkışıp kalmışta orada yakalanmış gibi) orijinal kendi parçası daha az aralıklarda çalışabildiği için( eski olduğundan) bu dentlemeye takılamıyor çünkü performansı düşürüyor belki de. şimdi egozsta takılı olan eski ,emme de yeni magnet ile test edeceğim iki gün boyunca 2100 2200 devirde bu titreşimi almadım az önceki testte. yine aynı durum oluşursa yaptırdığım yer bunu çözecek yada çözmek için gereken şeyi de alıp takacağız. ilginç olan şey şu, yeni magnetlerde aracın vites sistemi hızlanmak gerekince vitesi çabuk küçültmüyordu( zincir değişmeden önce de), illaki tam gaz yapar gibi kandırman yada elle değiştirmek lazımdı, orijinal egzos magneti ile hemen tık diye düşürüyor. çok acaip işler. gereksiz karışık kontrol sistemleri. eski usul modern amerikan motorlarının gözünü seveyim... gel de arama. pdurduk yere para verceksem zaten gider elektrikli araba alırım. yada en güzeli dizel bir benz alırım. benzinli işini sevmiyorum.
-
Egzantrik konumu Stardiagnos da derece olarak görünüyor. Cihaz eşliğinde magnetlerin yerini değişip bakardım. Zincir setinde değişen egzantrik dişlileri orjinal mıydı onlarda kayıklık vs olmaz herhalde
- Bugün
-
sat sen bunu sana turbolusunu vereyim ben de yeni kasaya geçeyim
-
daha önce arkadaşımın 2019 kullandım evet 1.4 hantal kalıyor perşembe Konya da kiraladım daha 9000 km de idi 6 sene daha genç ama değişen hiç bişey yok
-
evet çok uğraşmamış oldum hem de ön takım komple yenilenmiş oldu amortisörler zaten koni
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Köksal Yılmaz, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
1.Linea 2. Megane 3. Accent Era diyeyim. Diğerlerine bakmam -
Bunlarda stepne yok galiba di mi?
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Ali YILDIZ06, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Parça ucuzluğu, bilinir motor ve arıza, usta nazı çekme, sensör arızaları vs. naçizane sıralamam: 1- Linea (az km olmak kaydıyla, dizelde yüksek km her aman risk teşkil eder) 2- Megane 2 3- Passat 102 hp düz vites (hitler motor) 4- honda 5- mondeo (uzak durun hocam) -
problemler problemler. araba nefis çalışıyor ama 2200 rpm de çok hafifi şekilde titriyor. bu sadece yokuş yukarı belli. ve peşinden motor arıza ışığı yine yandı. kod tamamen aynı P0016. egzos cam mili aşırı ileride. zincir değişmeden önce de bu arıza geliyordu ama araba gitmiyordu. kam millerinin mıknatıslarının yerini değiştirip bakacağım. değişmez ise egzos tarafında sente ayarı yanlış demektir. doğrumu düşünüyorum, çünkü iki magnetinde 0 dan bozuk satılması pek mümkün değil gibi? ama dersek ki febi markada oluyor bunlar o zaman tabi test etmek pek mümkün olmayacaktır.
-
ben olsam arada eğilip lastiklere bakardım ne kadar çok alengirli parça o kadar baş ağrısı.
- 3 cevap
-
- 2
-
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Mehmet Göktürk, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Sıfırını almayı çok istemiştim son senesinde iyice full gelmişti hem de 1.6 motorla. -
0 km alıp 37 bin km kullandım. 26 bin km de baskı balatası yüzünden yolda kaldım. 30 bin km de komple şanzıman değişti garantiden. Car play her zaman sağlıklı çalışmıyor. Cam içi toz alırsa camlar sürte sürte sallana sallana inip kalkıyor. Led farları biraz yetersiz bence. Yağ konusu zaten tüm forumlarda bilinen birşey. LPG taktırılacaksa yağ seçimi önemli konu. Bu sene yaz tatili 2 bin km den fazla yol yaptım. Yola çıkmadan 3 gün önce yağ bakımını yaptırmıştım, Tatil dönüşü 200 ml yağ eksiltti araç. Şehir içinde LPG ile harika fakat uzun yolda sabır istiyor araç. Bu fiyatlara 0 km alınabilecek yakışıklı ve donanım olarak URBAN ve üstü ortalama kullanıcıyı gani gani rahat ettiren bir araç. Boyaları kötü. Kuş pisliği gördüğünüz an temizleyin. Hemen yanıyor boyası. Füme idi benim araç, satarken çok pazarlık konusu yaptılar boya yanığını. Hayırlı olsun şimdiden.
- 53 cevap
-
- 2
-
-
Hani G63 dönüşüm yapıyorduk
- 5 cevap
-
- 1
-
-
Weber Üniversitesinden Toyota Transmission Anlatımı
Tamer Topaç, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Ondaki başka seviye- 8 cevap
-
- 2
-
-
-
450.000 TL Kadar Araç Seçimi
Metin Akbal, Fatih Aydın'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Nedense Passat daha yakın geliyor B5.5 bu işin nirvanası. Performans beklentisi yoksa ki listedeki araçlarda öyle bir beklenti görmedim Passat diyorum. -
Weber Üniversitesinden Toyota Transmission Anlatımı
Tamer Topaç, Çağlar Bayur'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı. Süveyş kanalı sanki- 8 cevap
-
- 1
-
-
4 yıldır kullanıyorum memnunum
- 14 cevap
-
- 1
-
-
Benzinlilerde yeni çıkan hibrit 1.2 ler hariç hepsi yağlı kayış .Dizellerde 2023 ten sonra 8 mm lik ekzantirik zinciri güncellemesi ile geldi. 7 mm lik olanlarıda kontrol ederek gerekirse değiştiriyor servisler.
-
2025 ADAC Kış Lastikleri Testi 225-40-18
Talha Bilgi, Evren Erakçora'in konusunu cevapladı - Kış Lastikleri
Tüm lastikler aynı mıdır? Belki montaj sürecinde aynı, ama sürüş sırasında değil. ADAC/Marc Wittkowski Güzel sözmüş... -
bu motor tipinden hic anlamam maalesef
- 3 cevap
-
- 1
-
- Dün
-
İçeride de aynı basıncı okuyacak. Şişirme sibobu iç kısıma dığru montaj kafi. Devirle uçmasın deyu. Pilli mi yoksam dönüşle şaej olan tip mi? Son soru lastik içinde iken sinyali okumama olabilir mi? Başka sorum yok komtanım
- 3 cevap
-
- 1
-
-
@Coşku Mert bilir sanırım.