Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Video çekmek için gerekli motivasyon ve ekipman şimdilik yok. -
Sen araç kullanma bence. Kendi arabanı o kadar çızıktırıyorsan karşı tarafları düşünemiyorum.
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Koray Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Yarın yeni lastiklerle tüketim videosu bekliyoruz. -
Araba benim bildiğim servise gitti benden hariç. Ben o kadar sert sıkamam diye düşünüyorum. Anlayamadım.
-
Buna yorum yapabilecek olan var mı? https://service.tesla.com/docs/Model3/ServiceManual/en-us/GUID-933EC0CF-D389-4101-8E4E-D6DA07261B70.html
-
Teraziye dikkat etmemiştim, baya uğraştırıcı olmuştur bu
-
Niye düzgün tutmuyor direksiyonu bu adam. bi çukur var sonuçta araba sürtüyor mu yaylanıp? Benim hipotezim süspansiyon artikülasyonu az. bir de bu double wishbone hikayesi açı vererek yola mersedes gibi yatmıyor. Şuradaki işle ilgili bir hikaye var. Bence mersedes felan bu kamber açısını öyle bir yapıyor ki araba virajda salınım yapmıyor. Teslada bu beceriler tahmin ederim daha az gelişmiş olduğu için maliyet sebebiyle yetersiz. Bir de orjinal tasarımı havalı süspansiyona göre, hidrolikler sonradan model 3 ile ortaya çıktı. Yani X ve S asıl tasarım. Ben yine de memnunum bir sorun yaşamıyorum ama bu kadar güçlü arabanın daha oturaklı gitmesi gerekir. Bi BMW değil yani o kesin.
- 23 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Fotoğrafta görüldüğü gibi su terazisiyle yaptım abi ama teraziyi teraziye almak için bir terazi daha gerekiyor. Şimdi bir de iple yapayım bakalım nasıl olacak.
-
Eline sağlık, 4 bir yandan iple mı yaptın rot ayarını.
-
Duracell eski duracell değil. kesinlikle akıyor ve cihazı bozuyor. O tarz uzun süre suracak işlerde lityum piller çıktı. onları tavsiye ederim. https://www.hepsiburada.com/energizer-ultimate-lityum-4lu-shrink-aa-kalem-pil-pm-HBC000014LBF6 20 sene felan dayanma süresi var. yani el feneri gibi saat gibi bekleyen yerlere ideal. Mesela bu linktekinin üzerind 2038 yazmış.
- 1 cevap
-
- 2
-
-
-
Merhaba herkese, iyi pazarlar. Son birkaç senedir hep kullandığım markalardan pil alıyorum. Aldığım piller alkalin pillerden. Özellikle acil durumlarda lazım olur diye hazırda beklettiğim el feneri gibi şeylerde akınca daha sinir bozucu oluyor. Hangi pillerden alalım? En bilindiklerden alıyorum ama durum bu. Ya sahtesi geliyor ya da ürünlerde kalite düşüşü/alt kalite ürün olma ihtimali var.
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Erman Uzun, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Kesinlikle haklısınız bu işe girmeden bmw ustaların da gittim onlarda bakmayız sadece motor aynı diğer yerleri farklı vs dediler bu 19 Mayıs sanayideki mavi servis taner tavsiye ettiler otopala var bmw o tavsiye etti başka ustalarda taneri tavsiye etti ancak o da bu hale getirdi araci Yağ yakmaya devam etse daha iyiydi Çorum veya ankara bakmak benimde aklımda ancak şu dönem maddi olarak çok yıprandım yarın tekrar gidecem tanere bakalım ne olacak Thp den anlayan bu dediğiniz servisler hangileri Ebrar bey özelden veya buradan yazarsanız bir görüşeyim ne diyecekler -
Rot başı ve rot kollarını değiştirdim. Rot ayarını da Pakistanlı ustalar gibi yaptım ama hafif çekme var bir ayar daha istiyor gibi.
-
Servis tork anahtarı kullanmıyor mu?
-
Teknik detayları açıklandı. 51 hp, 173 kg kuru ağırlık, 18.5 cm yerden yükseklik. Diğer japonlardan benzeri gelse bile baya siler süpürür bu.
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Ebrar Tüfek, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Samsunda thp den anlayan adam gibi usta yok abi, bmw cilere sorarım n13 ile çok bi fark yok aralarında. burdaki pejo citroen usta tayfası hdi den anlar. Bazıları direkt thp den anlamam diyip dükkana bile sokmuyor hatta. Çorum veya Ankaraya gidilecek o araba samsunda düzen tutmaz. Ayrıca daha önceden yapılmış bozulmuş, bi ustaya götürdüğünde düzen tutmazsa eski ustaya suçu atar falan. Paraya zamana yazık. Buranın esnafı paraya doydu kafasını yoracak iş yapmıyor artık. Türkiyede thp yürüten bi kaç tane servis var yüklüyorlar vs, onları arayıp danışmak lazım, o arabayı alıp birine götürsem kim bozduysa o baksın bunla uğraşamayız diyip gönderecekler. Orjinal Lexia arıza tespit cihazı ile bakılacak. Krank sensörü ateşleme bobin buji kontrol edilecek. Gaz kelebeği adaptasyonu orjinal cihaz ile yapılacak. Beyinde de sıkıntı olabilir orjinal yazılım bulup atmak belki düşük ihtimal faydalı olur. Forged giriyorlar motor içini, ozaman kırmadan dökmeden yürüyor. -
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Lastik soğuk iken Cıyak cıyak ötüyor. -
Çıkabildiğim maksimum süratler Sol ayak ile 18,8 km/h Sağ ayak ile 16,2 km/h 3.44 km yolu ortalama 7,8 km/h ile gidebiliyorum. Daha öncesinde bu çok daha azdı. En yorgun halimle bile 5,8 km/h ortalama ile 2.5 km yol kat edebiliyorum. Süper değerler çok hızlı gelişiyorum. Böyle devam edersem beni kimse tutamıycak.
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
artık lassa düşünsün nasıl mükemmle bir sessiz lastik olduğunu okuruz -
şahane olmuş anlatım
-
bu videoda alttan çıkan toz toprak sebebi açıklandı mı
-
Hayırlı olsun yeni yeriniz.
-
Türkiye’de Gezilecek Yerler Tavsiyesi
Çağlar Bayur, Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - Gezi ve Tatil
mutfak wc duş sosyal alnlar? -
Yozgattan taşınacağım deseydiniz hallederdik.
-
Kışlık takıma geçtik. On tekerleri sokebildim ama arka tekerleri bir türlü sökemedim. Dayioglumda 21V Assur somun sökücü takım vardı ona gittim onunda gücü yetmedi. Mecbur lastikçinin yolunu tuttum. Havalı tabanca da sökemedi. Kamyon tekeri söker gibi bijona + ve boru ile zorlayarak anca sokuldu. Ben bunu bu kadar sıkacağımı sanmıyorum servis kontrolünde sanırım sıkıldı. Lastikçiye 2 tekere 100 lira sökme takma parası verip ayrildik.
