Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Merhaba. Sakatlığım geçti ve bu gün 12 km yol yaptım. Dönüşte kızımı arkaya oturtup 3 kmde onu çektim. Herşey yolunda. Zamn ve mekan nedeniyle daha fazla sürüş yapamadım.
-
Herkese merhabalar, attığım soket boştaydı taktığımda akü lambası yandı sonra hararet göstergesi kontak yaptığımda full e çıktı çalıştırdığımda ise sıfıra indi şu an sökük olduğu halde sıfırdan biraz yuıkarı çıkıp kalıyor. Yardımlarınızı bekliyorum
-
30 Bine yaklaştım sıfır sıkıntı diyebilrim. Elektriklinin gücü kesintisiz vermesi ve yazılımın nimetleri bindikçe içine çekiyor... Ama şu jantın kırmızı kaliperle ayrı bir elektriği var...
-
Motorun neden detaylı yüksek çözünürlükte fotoları yok
-
Hey maşallah 🧿🧿🧿🧿 Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ağız tadıyla binmeyi nasip etsin inşallah. Güzel günlerde kullanın
- Bugün
-
Vay be bu zamana kadar yanlış biliyormuşu .. 10 yıldır küfür ediyor sanmıştım. https://www.instagram.com/reel/DZsY-Utsgfv/?igsh=MTZlbWd6MmxsbDkyNg==
-
Japon sürmüş biri Motör botuynan kullanıyom Senle ben ahlaksız sürücüyüz
-
Fena oldu bu haylaz diyorum
-
Seeeen seeeen sen
-
Neredeyse 1 yıl olmuş Haylazı paylaşmayalı. Güncelleme Parlamak zorunda, boşuna kırmızı değil Yardımcılar
-
Abi güle güle kullan. Çok güzel maşallah. 🧿
-
Maşallah beyaz kuğu gibi hayırlı uğurlu olsun çok doğru bir tercih oldu. Her profil için tek tek: arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı iptal edin:)
-
Hayırlı olsun.
-
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak dileklerimle.
-
Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde güle güle kulanın.
-
Beyaz renk güzel gerçekten de Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın
-
Araç Danışma Kararsızım
Talha Bilgi, Talha Bilgi'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
ya bu km'de bu fiyat şaka gibi değil mi ? CİP WK DİZEL -
Sonunda kavuştunuz hayırlı olsun kazasız cezasız sağlıkla kullanın
-
sabah işe gelirken 10 un altın da akşam eve giderken 17
-
Maşallah hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela ceza göstermesin üstad
-
Maşallah, hayırlı olsun Ayhan.
-
Aynen bu kadar ben de beklemiyordum pimpirikli oluşumdan başkası etmese de ben fark ederim demiştim ama benim de gözüme gelmiyor. Yine de bizim sigortaya bindirmişler. Bana kapı değişecek Japonya'dan parça gelecek dendi kapı benim kapı. Hasarlı bölgede sadece belli bir açıdan görülen miniminnacık bir gamze var. Eğer kargo sırasında aynı yerden darbe yemediyse benim kapıyı düzeltip geri bana vermişler sigortaya da kapı değiştirdik diye sahte faturadan para kazanma işi. Bu üç kağıt dünyanın, insanlığın ortak sorunu. :)) Beni ırgalamadı bu durum tabi, hatta daha iyi. Şimdi kapı değişecek o kapı trimlerini aktaracaklar aktaramayacaklar bir sürü trim sesi uğraş dur.
