Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Çağlar Bayur, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
selam et tek soru sorayım cevabı düşünürlerken yılbaşı nı geçirebiliriz. sektör ne hale düşmüş -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Koray Demir, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Yaklaşık 400 bin kilometredir araç kullanıyorum. Trafikte bir tane saygılı motor sürücüsüne denk gelmedim. Her gördüğüm ayrı bir terane. Aynı motorda önlü arkalı kasksız 2 kişi görünce uyarasım geliyor. Bu da nispeten serseri bence. -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Koray Demir, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Kazalar neden oluyor. Çünkü bazı dört ve üzeri tekerlilerde gerçekten beyin yok. -
kutlamalı görüşme diye buna derim
- 34 cevap
-
- 1
-
-
Motor gövdede ufak bi çatlak var şu pompasını monte ettiğimiz yerde
Çağlar Bayur, Batuhan Yılmaztürk'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
blokta mı? - Bugün
-
Motor gövdede ufak bi çatlak var şu pompasını monte ettiğimiz yerde
Batuhan Yılmaztürk kendi konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Motor gövdede ufak bi çatlak var şu pompasını monte ettiğimiz yerde bu çatlağı nasıl kapatabiliriz ? Neler önerirsiniz? Ve hangi yolu izlemeliyim -
Trafikte Yol Kesene Hapis Cezası Geliyor
Sani Gerşon, Levent GÖKER'in konusunu cevapladı - Bilgi Kutusu
150bin kişi tahliye edilecek diyorlar. Daha iyi günlerimiz. -
Araç ne acaba. ?
-
Anahtar benim vestiyerde asılı. @Çağlar Bayur Görüşelim.
- 34 cevap
-
- 1
-
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Evren Erakçora, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Hız limiti diye bir şey yok ki sol şeritte selektör yaparsan hız limiti yoktur. -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
İlkay Başaran, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Sağ şeritte giden arabanın sağına girip o adam dönünce düşen tayfa. Bana izlerken daha çok keyif veren birşey daha yok. Birde bu hız sınırlarının artacağına dair haberler vardı motosikletler için. Bu ne saçmalık zaten kanuni hızda gidryim dediğinde ensene metro turizm yanaşıyor. En yüksek limit motosikletlerde olmalı. Araba artı 10 mesela. -
Operlon yokki onla uyumlu. Tezgah üstü operlolar uyumsuz tamamen. Tükkan yarın kapalı, emmiye yedek anektarda vermedim
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Servet Aydın, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Otoparkta motor için ayrı park yeri olan ülkede karayolunda diğer taşıtlar gibidir denmez Koray. Ayrımcılık olmamalı, kıeal ihlalinde paket taşıyıcılarının bir kısmını ayıralım ve serseri tayfayı; fazla tekeri olanlar daha çok kazaya sebep oluyor -
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Ali Darbaz, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
yoh hoca yoh. Bizzat bu sorunu yaşayıp garanti kapsamında motoru değişen arkadaşım var. Konuyu doğrudan yetkili servisden dinledik. -
nispeten sıfıra yakın o da duble avantaj yani, kış lastiği hamuru da yumuşak, ağırlık olarak değişebilir sese etkisi olacağını sanmam ben kışlıklara erken geçiyorum konforunu seviyorum,
-
Geçen sezon kullanmıştım abi bu kışlıkları. Sıfır değil. Ama yazlıklar bayağı ağır. İçi jelli ondan mı yoksa kalite farkından telleri mi çok anlamadım
-
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Çağlar Bayur, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
ona subap bindirmesi denir, emmeden gelen taze havanın da bir ksımı egzosa gider, yokuş yukarı akan su henüz keşfedilmedi. yutub dozunu azaltmalı -
Motor Arızası Tamirat Sonrası Sorunlar Devam Ediyor, Ne Yapmalıyım?
Ali Darbaz, Erman Uzun'in konusunu cevapladı - 508
Egzantrik zamanlaması ayarlayan sistem aynı zamanda egr işide yapıyor. Piston aşağı inerken egzos valfi bir süre açık kalıyor. O sırada yanmış egzos gazı geri yanma odasına çekiliyor. O sırada katalitik konverter parçaları içeri çekilebiliyor. -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Emin Önal, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Var var, görüşelim, görmüş olursun Filtreleme ile makas atmak arasındaki ince çizgiyi çoğu motorcu bilmiyor, katılıyorum. Kuryelerin çoğu kategori dışı zaten -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Çağlar Bayur, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
700v ları çatır çutur sökerken hiç tedirginlik sezmedim ama -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Koray Demir, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Bir dakika hocam 😄 Diğer araçlara laf atarken lütfen bunları göz önünde bulunduralım: 1) Motorculara laf anlatmaya çalışmak boşuna, onlar hep haklı. Sol şeritle bariyer arasından basıp giderken, emniyet şeridini canı istediği için kullanırken, otobanda slalom yaparak araçların arasından geçerken hep siz haklısınız. Dürüstçe çıkıp evet biz trafiği tehlikeye atıyoruz kusura bakmayın diyebilecek bir motorcu ne yazıkki henüz göremedik 😊 2) Risk vardır ve yüksektir. Ancak; Çözüm basit: Filtreleme yapmadan trafik kurallarına uygun şekilde seyrederek. Buna ek olarak daha bir tane kurallara uyan şeridinde giden sinyal veren motosiklet sürücüsü görmedim (Trafikte en çok dikkat ettiğim ve saygı gösterdiğim gruptur bu arada çünkü bir kaza olursa hasarı direkt bedeni ile karşılayacak fakat aynı şeyi göremiyorum). Kuryeler beni kat be kat aşırı yoruyor bu manada. 3) Türkiye’deki şerit kuralları bütün araçlar için aynıdır motosikletler için özel şerit ve geçiş üstünlüğü yoktur. Buna yalnızca bazı ülkelerde belli şartlarda izin vardır. Yani şehir içi trafiğinde motor, karayolu üzerindeki şeritte, tam boyutta bir arabanın işgal edeceği genişlikte bir alanı işgal ederek sürülür. Aksi takdirde, dört-tekerlekliler tarafından farkedilemez, yani aradan giden motorcu bunun bedelini er veya geç düşerek ve düştükten sonra da ezilerek ödeyebilir. Lane splitting/filtering yani filtrelemeyi alışkanlık haline getiren ve kendi mantıksal çıkarımıyla hak-kural olarak gören her motorcu bir gün iki aracın arasında tost olmaya mahkumdur gibi. https://haberglobal.com/gundem/iki-otobusun-arasinda-kalan-motosikletli-kamerada-73429 -
iYi oldu bu PiliPs için
- 34 cevap
-
- 2
-
-
-
sıfır lastik sıfırdır onun avantajı da var
-
Sadece D yazalar PSA olan, D3-D4-D5 yazanlar Volvo diye biliyorum ben de. Doğru, benim işime geldi tabi yalan yok
-
Odunları taşıdık biz.
