Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
işkembe yok mu? bol sarmısaklı şölle sirke boca üfff
-
Ahmet hayırlı olsun 🧿
-
Konuma gerek yok diye düşünüyorum Her daim beklerim abi Kuzu eti
-
Xiaomi AZDOME M550 Pro Dash Cam (Araç Kamerası)
Çağlar Bayur, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
öbürsü hafta geleyimMi ikinci focuS -
LeapMotor D19 Yeni Teknoloji
Çağlar Bayur, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
dev bu -
kutup başını sökünce hala ekran açık mı kalıyor?
-
gözümle görmeden inanmam yerinde incelemeLi
-
Arabanın biyeri bozulunca, bozuldu denmiyorda güncelleme yaptık diyor.servisler
-
Çok güzel.. Satılık mı?
-
Allah razı olsun abi Yeniler Eskiyi aratıyor derler bakalım nasip kısmet Uygulama var Bi çok şeyi görebiliyorsun Araç çalıştırma yok abi
- 10 cevap
-
- 1
-
-
Selam aleyküm.. Astra j aracımın teybi kutup başı sökmeme ve taşıma moduna vs almama rağmen kapanmıyor. Teyp olarak geri görüş kameralı eski küçük ekran var tesla ekran yok. Avgo marka.. başına gelen varsa yardıma ihtiyacım var.. saygılar
-
LeapMotor D19 Yeni Teknoloji
Mehmet Göktürk kendi konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Leapmotor D19: Oyun Değiştiren Bir Uzatılmış Menzilli Elektrikli Araç ve Hibrit Teknolojisi Elektrikli araç (EV) sektörü hızla evrilmekte ve yeni modellerin dalgası pazarı yeniden şekillendirmeye hazırlanıyor. Bu yeni rakipler arasında, Leapmotor D19 özellikle dikkat çekiyor; uzatılmış menzil teknolojisi ve batarya inovasyonu alanında önemli bir atılımı temsil ediyor. Bu makale, D19’un teknik özelliklerini, teknolojik yeniliklerini ve elektrikli ile hibrit mobilitenin geleceğine olası etkilerini ayrıntılı biçimde inceliyor. Uzatılmış Menzilli Elektrikli Araçların (EREV) Yükselişi Geleneksel olarak, şarj edilebilir hibrit elektrikli araçlar (PHEV), elektrikli sürüşün avantajlarını benzinli motorun menzil güvenliğiyle birleştiren bir ara çözüm sunuyordu. Ancak, yeni bir nesil uzatılmış menzilli elektrikli araçlar (EREV), yani seri hibritler ortaya çıkıyor. Bu araçlar, birincil itkiyi elektrik motorlarından sağlarken, küçük bir içten yanmalı motor veya jeneratörü yalnızca bataryayı hareket hâlindeyken şarj etmek için kullanıyor. Böylece menzil kaygısını ortadan kaldırıyor ancak fosil yakıtlara doğrudan bağımlı kalmıyor. Leapmotor D19, bu eğilimin çarpıcı bir örneği; yüksek elektrikli menzil sunarken, gerektiğinde devreye giren bir menzil uzatma sistemine de sahip. Leapmotor D19: Teknik Özellikler ve Donanım Leapmotor D19, hızla kalabalıklaşan elektrikli SUV pazarında konumlandırılmış amiral gemisi bir modeldir. 80 kilovat-saat (kWh) kapasiteli bir batarya paketiyle yaklaşık 500 kilometre (311 mil) tamamen elektrikli menzil sunar. Karşılaştırmak gerekirse, Tesla Model Y Long Range 82 kWh bataryaya sahiptir. 5,2 metreden uzun ve neredeyse 2 metre geniş olan D19’un boyutları Toyota Land Cruiser’a yakındır. 3,1 metrelik dingil mesafesi ise dengeli ve konforlu bir sürüş sağlar. Yenilikçi Batarya Teknolojisi: Hibrit Kimya Yaklaşımı D19’u diğerlerinden ayıran temel unsur, hibrit kimyasal batarya yapısıdır. Klasik hibrit bataryalardan farklı olarak, D19 lityum demir fosfat (LFP) ve sodyum iyon hücrelerinin bir kombinasyonunu kullanır. CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Limited) tarafından geliştirilen bu yaklaşım, her iki kimyanın güçlü yönlerinden faydalanmayı amaçlar. LFP hücreleri güvenlik, uzun ömür ve düşük maliyet avantajlarıyla bilinirken, sodyum iyon hücreleri düşük sıcaklık koşullarında daha iyi performans ve hızlı şarj imkânı sağlar. Bu kombinasyon, geleneksel lityum-iyon bataryaların zayıf noktası olan soğuk hava performansını önemli ölçüde iyileştirir. D19’un bataryası -20 °C’de kapasitesini koruyabilir ve -30 °C’de dahi şarj olmayı sürdürebilir. Ayrıca sodyum iyon hücrelerin kullanımı batarya ömrünü uzatır. Şarj Özellikleri ve Performans D19, 800 voltluk bir elektrik mimarisine sahiptir; bu sayede ultra hızlı şarj destekler. 350 kilovat’a kadar şarj gücüyle yalnızca 10 dakikada 280 kilometre menzil eklenebilir. Bu, mevcut hibrit ve elektrikli araçların çoğuna kıyasla belirgin bir ilerlemedir. Hibrit versiyonu 400 kilovatın üzerinde güç üretebilir ve 0–100 km/s hızlanmayı 5 saniyenin altında tamamlar. Tam elektrikli versiyonu ise 540 kilovat güçle bu ivmeyi 4 saniyenin altına düşürür. Leapmotor’un Büyümesi ve Pazar Konumu Leapmotor, dünya çapında en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri hâline gelmiştir; satışlarını bu yıl %150 oranında artırmıştır. Bu büyümenin temelinde yenilikçi yaklaşım, fiyat/performans dengesine odaklanma ve gelişmiş elektrikli-hibrit modeller geliştirme stratejisi yer almaktadır. D19’un yaklaşık 40.000 ABD doları civarındaki fiyatı, modeli rekabetçi bir konuma yerleştirir ve geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmesini sağlar. Hibrit ve Elektrikli Teknolojinin Geleceği Leapmotor D19, hibrit ve elektrikli araç teknolojilerinde önemli bir sıçrama noktasıdır. Hibrit batarya kimyası, ultra hızlı şarj kapasitesi ve yüksek menzil kombinasyonu, geleneksel içten yanmalı motorların sınırlamalarını aşmanın mümkün olduğunu göstermektedir. Batarya teknolojileri geliştikçe ve şarj altyapısı genişledikçe, daha gelişmiş elektrikli ve hibrit modellerin pazara girmesi beklenmektedir. LFP ve sodyum iyon hücreleri birleştiren Freevoi bataryası gibi yeniliklerin benimsenmesi, enerji depolamada daha verimli ve esnek çözümlere geçişin işaretidir. IM Motors, GAC Group ve HiPhi gibi diğer otomotiv üreticileri de Freevoi bataryasını hibrit modellerinde kullanmaya başlamıştır. Bu eğilim, söz konusu teknolojinin yaygınlaşma potansiyelini göstermektedir. D19’un başarısı, benzer teknolojilerin daha geniş ölçekte benimsenmesinin önünü açabilir ve sürdürülebilir ulaşım ekosistemine geçişi hızlandırabilir. Kaynaklar CNairPost: Freevoi batarya teknolojisinin benimsenmesi üzerine makaleler CATL basın bültenleri: Freevoi batarya teknolojisi üzerine duyurular - Bugün
-
Xiaomi AZDOME M550 Pro Dash Cam (Araç Kamerası)
Oğuzkan Işık, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknolojik Ürünler
Hafta sonu operasyon var. Video çekeyimde yükleyelim. Öbür hafta 1 tane focusun komple içini söküp temizliğini yapacağız onu da çekeyim- 10 cevap
-
- 2
-
-
-
Hayırlı işlerde kazasız belasız kullanın. Yenilerini kullanmadım ama eski transit çok kullandım taş gibi arabaydı eskiler. ister asfalt ister stabilize yol ister dağ taş nereye sürersen sür giderdi , hele bide aragazı olayı yokmu keyfine diyecek yoktur Transit minibüsle kazdağlarına parika yoldan tırmanmışlığım vardır İnşallah yenileride o kadar sağlam ve keyiflidir
- 10 cevap
-
- 2
-
-
-
Bu ford telefondaki uygulamadan çalışabiliyor mu? Öyle bir şey okudum.
-
Allah razı olsun Nihat abi sağolasın
- 10 cevap
-
- 1
-
-
Hayırlı olsun kasa güzel olmuş
- 10 cevap
-
- 1
-
-
Kendi üretimimiz abim El emeği Göz Nuru
- 10 cevap
-
- 1
-
-
vayyyyy kasaya gelll. özel üretim galba. arka yan eklentiler de müthiş olmuş
- 10 cevap
-
- 1
-
-
1990'ların Başında Sahip Olduğum Sarı Lamborghini Diablo
Çağlar Bayur, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Diğer Markalar
Tss lerle dinleyecen bunu üffff -
TİCARİDEKİ TERCİHİMİZİDE FORD TRANSİTTEN YANA KULLANALIM DEDİK
- 10 cevap
-
- 6
-
-
-
1990'ların Başında Sahip Olduğum Sarı Lamborghini Diablo
Servet Aydın, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Diğer Markalar
Bak göz pınarlarımdan iki damla yaş süzüldü pasta diyince -
1990'ların Başında Sahip Olduğum Sarı Lamborghini Diablo
Çağlar Bayur, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Diğer Markalar
davEtTe NirvAna , bir King kolay olumuyor , d. günü pastaSı bendeN -
Ov en sevdiğim hallderiz kolay. Gerilim kıyıcı bağlıycaz