Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
İlkay Başaran, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Clio ne ya b sınıfı bagajsız araba -
Bunu bende çok yaşıyorum, şehir içinde de uzun yolda da Adaptif CC açık gidiyorum, 82 ye sabitliyorum öndeki yavaşlıyor benim araba da doğal olarak yavaşlıyor 70-72 ye düşüyor, öndeki çekilince bi gaza başıyor 2 vites düşürüyor. Sanırsın dragda. Hayır çabaladığı kadar da gitse gam yemeyecem
-
Ucu açık bir konu olmamalı bu gibi şeyler. Yok mu net bir yazı konu ile ilgili?
-
Yok sınırlayıcı daha az yakar, sabitleyici de giderken hafif rampa görünce hızı korumak için gaza bir basışı var, sanırsın yarışa giriyor
-
Ağbi geçmiş olsun. Yeni gördüm.
-
Benim bildiğim 82 bu bayramda 40 ile ceza yiyen görmedik. Hatta 56 ile yiyen de görmedik tvitterda
- Bugün
-
uzun yolda sakin kullanılan bir e-tsi gerçekten çok az yakıyor. Ama 150km hız ve rampalarda 1.0’ın enjektörlerini epey açacaktır
-
Radarı a yüklenmek yerine Mobeselere bir el atsılar. Anlık vergi borcu, muayene, GBT kontrolü , far, sinyal, sis farı kontrolü yapsın otomatik , ilk çevirmeye iletsin, Kazancı daha çok olur.
-
30. Hep boyleydi
-
Radar parası daha tatlı, hemde kılçıksız, bunla uğraşmazlar. Sermayesi ne ki.
-
Hız sabitleyici 80 km hıza bağlandığında rampada motor devri düşük kalıyor ama rampa inerken yakıt kesiyor. 90 km hıza bağlarsam hem motor devri daha yüksek tork veren aralıkta kalıyor hemde rampa aşağı inerken yakıt kesintisi yapıyor. Ama 100 üzeri her hızda rampa inerken gaza basarak iniyor. çünkü rüzgar direnci saate 100 km hızda süzülmeye pek imkan vermiyor. buda tüketimi artırıyor. bahsettiğim %3 %6 arası otoban eğimlerinde senaryoda 90 sabit gitmek kazandırıyor.
-
İddia ediyorum aynı şartlarda benim mild hybrid daha az yakardı. Ya da en fazla bu kadar yakardı. 1.0 etsi Daha konforlu olacağını da garanti edebilirim
-
Şimdi otomobiller için hız sınırı 82 olan yolda yaya geçidine yaklaşırken önce 70 tabelası sonra 50, sonra da 30, sonrasında da radar olursa yol için hız sınırı olan 82 mi dikkate alınıyor, yoksa 30 mu?
-
Mangal da karbon kaynagi bence. komure ete ve mangala etiket yapistirilsin kim vergi veriyor anlasilsin.
-
Radari az ileri alsak?
-
Mıcırlı yol tabelasına benzettim, elin Avrupalısı ne bilsin mıcırlı yolu
-
Aracın hızını koruyamadığı veya fazla eforla koruduğu her koşulda olumsuz etkiler. Örneğin otobanda dahi rampalarda 120-130-140 hızları arasında ciddi fark oluyor anlık tüketimlerde. Biraz daha alt hızlara ayarlayıp gitmek tüketimi önemli ölçüde düşürüyor
-
Düz eğimsiz yolda sabit hızda evet. Ama canlı bir yolda hibritte 0,5 litre fark ediyor. Eksi yönde
-
Olmamalı, ancak bu kullanıcıya bağlı. Bir Android Apple kadar güvenli midir? Sanmam. Ancak güvenli sistem var mıdır? Onu da zannetmiyorum. Ben S25 ultra aldım 2 ay dayanabildim. Çok ucube göründü gözüme sonra bir geliştirici olarak birçok hata ile karşılaştım falan. Kaliteli bir geribildirim sistemi de yok. Şimdi 16PM kullanıyorum. Kafa rahat.
-
At sahibine göre kişner
-
Hız sabitleme yakit tasarrufu yaptırmazmı ? Benmi yanlış biliyorum.
-
Pikap sahiplerine bol sabır dilerim
- Dün
-
Tansu dur şimdi. Konu Sani’nin 40 çöp arabası.
-
Bugün triger, v kayışı ve devridaim ile gergi rulmanları değişti. Triger Gates, rulmanlar ina devridaim pierburg idi. Taktıklarım triger fomoco(Gates üretimi), v kayış dayco rulmanlar ina markaydı. Parçalar 3100, işçilik 4000 tuttu.