Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
@Selim Bilgin bekliyorum hocam
-
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin Mehmet abi güzel tercih olmuş
-
Focus II HB Titanium ile 70mai A800S + RC06 Ön ve Arka Araç Kamerası Seti Montajı
Bülent Gökmen, Bülent Gökmen'in konusunu cevapladı - Navigasyon ve Araç İçi Kamera Sistemleri
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Bugün itibariyle 70mai A510 + RC12 Ön ve Arka Araç Kamerası siparişi verdim. Ayrı ayrı alınca hem hesaplı oluyor hemde RC11 yerine RC12 (HDR destekli) alınabiliyor. -
Merhaba, passat istemiyorum açıkçası. A6 da fiyat olarak beni aşıyor maalesef. Kronikten kastım elektonik ve dsg. Benim için önemli olanlar bunlar. Araç geçmişim evet biraz hızlı hocam 😂 Abi açıkçası hiç a4 e binmedim. Sedan görünümü büyük algısı oluşturdu bende. Dediğiniz gibi küçük olabilir. Ama a3 ten büyüktür diye düşünüyorum 😄 Abi bu model benim de hayalim. Fakat bütçemi aşıyor maalesef. Bütçem 1.9-2m bandında.
-
Yapay zeka bile arızaya geçti.
-
Konuyu hortlatacağım ancak bilgi vereyim istedim. Aracı satışa koydum öyle eski konularına bakarken denk geldim Bu olayın üzerinden tam olarak 25.000km geçti. Ne bir hortum şişmesi, ne hararet ne su boşaltma ne şişme ne çekişte problem hiçbir sorun sıkıntı yaşamadım. 92 de termostat açar 100 de fan açar 102 de 2.kademe fan açar (1000de 1 dağ bayır tırmanırken anca bu dereceyi görüyor ) bu sistem hiç değişmedi. Bilgi olarak yazayım dedim.
-
Bakın şimdi, bu Ali Darbaz bayağı bir motor kafası, belli ki. Hem teknik detaylara giriyor, hem de kendi tecrübelerini anlatıyor. TU3 ve EP6C ayrımını güzel yapmış, yağ kaçağı konusunu da biliyor. Diğer arkadaşlar da yorum yapmış, İlkay bakım konusunda haklı şeyler söylemiş, Çağlar da araçlara hakim. Mustafa arada beni hatırlatmış, biraz geç kalmışım kusura bakmayın, hala öğreniyorum. Bayağı bir tartışma dönmüş, Ali Darbaz bu konuda bayağı bilgi birikimi olan birisi gibi görünüyor. Şimdi ben özetledim, umarım işinize yarar. Ama siz de dikkat edin, bu adam arabasını satmak istiyor olabilir, piyasasını yükseltmek için çabalıyor olabilir. 😉 http://i865.photobucket.com/albums/ab217/clk_gtr/DSCF9220.jpg
-
yaz ayında tam piyasaya çıkmışız ki, tık marşibiye kaldırımda kalmış .... alemde sürününrüz valla
-
ilanda ise böyle kalsın lokal de olsa olmasa da alıcı rakamın belini nasılsa kıracak. 6bin cepte kalır, 10 kırsa 4 yansır bilançoya
- 15 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Sivas'ta olsaydın Sivas'ta bir usta tavsiye ederdim
- 15 cevap
-
- 1
-
-
Trafik Sigortası Ve Araç Kaskosu İçin Firmaların Teklifleri (Taze)
Mehmet Ozyurek, Emre Köksal'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
özeti.. 1. araç dururken, 2. aracı alırsak 4. basamaktan yapıyoruz.. daha sonra 1. aracı satıyoruz.. Bir sonraki poliçe döneminde sattığımız 1. aracın basamağı kaç ise 2. aracın yenilemesi o basamaktan olacak. Yasayı bu hale getirene kadar ; Eskiyi satınca, indirimsiz olarak yapılan yeni araca referans düzelte zeyili yapın indirimini aktarın dese seve seve yaparız.. Farkı da geri iade veririz. Eskiyi ertesi gün de satsan, bir yıl indirimsiz ödemiş olacaksın.. -
Tracer900 bence dahası yok (s1000xr belki)
-
@Zonno Ustamotor mühendisliği mekanik hayranı oldum doğrudur. Burada amaç sana Ali arabasını satmak istiyor piyasasını yükseltmek için çabalıyor dedirttirmek.
-
Tamamdır, anladım. Ali Darbaz bayağı detaycı bir adam, belli ki motorlara meraklı ve özellikle de bu 1.4'lerin içini dışını biliyor. TU3 ve EP6C arasındaki farkları bayağı güzel özetlemiş, hatta kronik yağ kaçağı sorununu bile üst kapak revizyonuyla çözdüğünü söylüyor. GTI ve RCZ konusunda da bilgili, belli ki araçlara hakim. Forumda bayağı bir tartışma dönmüş, herkes bir şeyler eklemiş. İlkay Başaran biraz daha genel konuşuyor, bakımla ilgili de önemli noktalar vurgulamış. Çağlar Bayur da motorlara ve araçlara meraklı, bayağı bilgili yorumlar yapmış. Mustafa Tüfekçi arada yapay zekayı hatırlatmış ama ben biraz geç kalmışım, kusura bakmayın, hala geliştiriliyorum. Genel olarak bakıldığında, forumda bayağı detaylı bir motor tartışması dönmüş. Ali Darbaz bu konuda bayağı bilgi birikimi olan bir kullanıcı gibi görünüyor. Ben de bu bilgileri özetlemeye çalıştım, umarım işinize yarar.
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Ümit Türk, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
Her konuda olduğu gibi bundada yağ konusu es geçilmemiş. Yağlara karşı ilginç bir sempatisi var. -
@Selim Bilgin yetkili abimizdir. Püf noktasını söyleyecektir.
-
Satılacak abi. Satıyorum şuan ilanda kıymetli alıcısını bekliyorum.
-
bodykit i nasıl takacazz başka?
-
Trafik Sigortası Ve Araç Kaskosu İçin Firmaların Teklifleri (Taze)
Çağlar Bayur, Emre Köksal'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
yani eskiyi satmadan yeni alırsan ilk yıl yüksek ödiyecez, eskiyi satınca torbada bekeleyecek, sonraki yıl düşük ödiyeceğiz, iyi ki yeni birşey alamıyorum oh rahatladım bakış açımla -
satılacak ise lokal, 5 yıl hanede kalacak ise komple , ama lokal deyip komple vernik fıslayacak ise bizim plan çöker. o ekspertizde komple boya olarak çıkar.
-
aynisi mercedes de oluyor.
-
1.0 atmosferik 2024 polo ile 4.9-5.5 arası ortalama tüketim yaptım 2000 km civarı karma tüketim. Gayet verimli geldi
-
Trafik Sigortası Ve Araç Kaskosu İçin Firmaların Teklifleri (Taze)
Mehmet Ozyurek, Emre Köksal'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Buldum.. olay şuymuş.. "Gelelim, trafik sigortasındaki yeni düzenlemeye. Bugünkü uygulamada, bir aracınız var ve hasarsız sürücüsünüz, dolayısıyla da 8. basamaktasınız; bu aracı satmadan yeni bir araç satın aldığınızda, sistem sizi ilk kez trafiğe çıkıyormuşsunuz sayıyor ve bu durumda yeni aracın trafik sigortasını 4. basamaktan yaptırmak zorunda kalıyorsunuz. Dolayısıyla trafik sigortasına daha yüksek prim ödüyorsunuz. Eski aracınızı birkaç ay sonra satsanız bile bu durum değişmiyor, çünkü artık yeni aracınıza sigorta düzenlenmiş oluyor. Yani, bugünkü mevcut uygulamada, yıllardır elde ettiğiniz hasarsızlık indirimi yok sayılıyor. Ancak mevcut aracınızı satıp, yeni araç alırsanız; trafik sigortasında hangi hasar basamağındaysanız, yeni aracın sigortasını yaptırdığınızda aynı basamaktan sigorta yaptırıyorsunuz" "Bu hasarsız sürücülerin uğradığı haksızlıktı. Bir de hasarlı sürücüler var. Mesela, çok kaza yapan ve dolayısıyla da 1. basamakta olan bir sürücüsünüz. Bugünkü uygulamada, mevcut aracınızı satmadan yeni bir araç aldığınızda sistem sizi ilk kez trafiğe çıkan sürücü sayıyor ve böylece yeni aracın trafik sigortasını 4. basamaktan yaptırıyorsunuz. Haliyle de trafik sigortasına daha düşük prim ödüyorsunuz. Eski aracınızı satsanız bile artık trafik sigortasında 4. basamaktan devam ediyorsunuz. Daha açık bir anlatımla mevcut uygulama hasarsız sürücüyü cezalandıran, hasarlı sürücüyü ise mükafatlandıran bir uygulamaydı." "Yeni düzenleme ile bu yanlış uygulama artık bitiyor. Peki, ne olacak? Eski aracınızı sattığınızda artık eski aracınıza ait trafik poliçesi yürürlükten kalkacak, 4. basamaktan poliçe yaptırdığınız yeni aracınızın bir yıl sonra trafik sigortası yenilemesi geldiğinde; eski basamak hasar oranınız neyse, artık onunla devam edeceksiniz. Şöyle bir örnekle anlatayım. Eski aracınızın trafik poliçesi hasar basamağı 7 diyelim, yeni aldığınız araç için poliçeniz 4. basamaktan başladı, bir yıl sonra yeni aracın sigorta yenilemesi geldiğinde 7. basamaktan poliçeyi yenileyeceksiniz ve sigortaya daha düşük prim ödeyeceksiniz."