İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Fatih Karaa

    Kale Yağ Soğutucusu Hakkında Bilgi

    210binde mondeoda bozulmuştu 3sene önce orjinal 10bin derler kendi 1700e kale marka aldım 3 yıldır sorun çıkarmadı.
  3. Ü.Emre Kartal

    Cam Suyu Faciası

    Silecek su hortumlarını uçlarından ayırın ve önce depodan çıkıyor mu ona bakın. Çıkıyorsa üstten su ekleyerek depoyu boşaltırsınız. Uçları temizlersiniz. Su gelmiyorsa motoru söküp depoyu iyice yıkayın. Motoru da ağız kısmını temiz olacak şekilde geri takın. Sirke asittir, herşeye zarar verir. Parlatma vs işine itibar etmeyin
  4. Mehmet Ozyurek

    T-Roc

    Aslında biliyordu kaçak olduğunu
  5. Bugün
  6. Oğuzkan Işık

    Cam Suyu Faciası

    Yanlış anladın abi suyu dışarı çekmekden bahsettim. Depodan hortumla mazot çekmek gibi
  7. Koray Demir

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    Mercedes Benz orijinal kağıt filtreyi 2500 tl ye satıyor.
  8. İbrahim Aslıoğlu

    Cam Suyu Faciası

    su haznesine bahçe hortumuyla tanzikli su mu verelim, yanlış mı anladım Oğuzhan. ikimizde aynı yöntemi kullanmışız bi farkla, o sirke anasını depoya koymayacaktık. Oldu bir kere Saninin attığı yerde vardı. Bunun için lastiği ve çamurluğu da sökmek gerekiyormuş. Bana bi tarif etsen çok memnun olurum. Lastik ve çamurluğu sökmeden.
  9. Doğan Arşiray

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    filtre 1000 tl mi? vay arkadaş. KN ile devam.
  10. Serkan Maden

    T-Roc

    Hafta sonu aracın motorunu silerken radyatör su seviyesinin eksildiğini gördüm. Minimum seviyesinin 1 cm. kadar altındaydı seviye. Motor kısmını fenerle inceledim hiç bir yerde kaçak bulamadım. 300 ml kadar su ekledim normal seviyeye gelmesi için. Bu güne kadar hiç bir aracım su eksiltmemişti biraz araştırdım. 1.5 tsi araçlarda turbo intercooler denen parçanın bozulması sonucu su eksilten araçlara rastladım. Bakım zamanı yaklaşıyordu zaten deyip (5000 km vardı daha) kendimi avutarak bugün servise gittim. Bu kadar su eksiltme normal dediler ben ikna olmadım kaçak var bulun yoksa da test ücretini vereceğim dedim. Malum parçada kaçak varmış. Parça değişimi ve temizliği yapıldıktan sonra normal bakımı yapılacak.
  11. İnan Çınar

    Musluk Değişimi Sonrası Kalorifer Isıtmıyor

    2001 fiestamda aldığımda vana ( sanırım Renault 12 ye ait ) vardı. Orijinal musluğunu satın aldım. 12 v ile denedim çalışıyordu. Sonra sorunun karttan kaynaklı olduğu ortaya çıktı. Kartta arıza yapması muhtemel parçayı netten aldım. Ama karttaki arızayı çözemedik. Eski sistemle mecburen devam ettim. Kışlık modda kalorifer normal çalışıyordu. Yazlık moda alınca da klima normal soğutuyordu. Musluğu boşa almışım. Halen depoda duruyor 😄
  12. Fatih Karaa

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    Mann filtre 700 küsür kn 4000 ama seneye enflasyon ile Mann 900-1000 olabilir.
  13. Erman Uzun

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    5w40 a geçmek nasıl olur peki 5w40 perf araçlarında daha çok kullanılıyor
  14. Fırat Önal

    Cam Suyu Faciası

    Focusta benimde tıkanmıştı. Depoyu çıkarmak zor değil. Deponun ağız kısmında kalmıştır bence. Ben bulunduğum yerde ustaya yaptırmıştım.
  15. Çağlar Bayur

    Cam Suyu Faciası

    alttan su motorunu sökün, içinde kalmış ne varsa akar gider, üstten su koyun, depoyu sökmeye bence gerek kalmaz
  16. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    doğru tespitlermiş , çoğu usta bloğa bakmaz üst kapağa harcanan para 6 ayda çöp olur
  17. Coşku Mert

    Motor Test Kitleri Gerçekten İşe Yarıyor mu ?

    bence veriyor. önceki arabamda test sonucu ile çıkan sonuç paraleldi (conta yanık)
  18. Görkem Karakaş

    Motor Test Kitleri Gerçekten İşe Yarıyor mu ?

    ekspersizler falanda bunu kullanıyor. Mantığında da bi sorun yok. Motor suyuna karışmış başka bir şey olursa bunun rengi değişiyor. Tabi %100 doğru sonuç vermeyebilir.
  19. Murat Öngür

    Motor Test Kitleri Gerçekten İşe Yarıyor mu ?

    Merhaba motor suyuna ve motora konularak test yapılan ürünler var aşınma ve kaçak testi olarak satılıyorlar değişen renge göre durum belirtiyor , sizce bu tarz ürünler gerçekten doğru sonuç veriyor mu ? https://www.hepsiburada.com/cs-motor-asinma-ve-conta-kacak-testi-2-li-paket-pm-HB00000ZTNT9
  20. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Reis kırıldığı için yedekle gidiyoruz gidiyorum
  21. Evren Erakçora

    İş Arkadaşım Vier

    Tırnakları kırmadan çıkarmak zor değil mi?
  22. Doğan Arşiray

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    malesef dizel büyük motorda çok çabuk tıkanıyor kağıt filtreler.
  23. Tamer Topaç

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bu motoru kim üretmiş
  24. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Menteşe kırmış
  25. Görkem Karakaş

    İş Arkadaşım Vier

    Ne işlem yapıldı bu cihaza ya da ne sorunu vardı ?
  26. Yiğit Özdemir

    Uzun Süreli Hava Filtresi Kullanımı

    https://www.knfilters.com/cleaning Alacağınız filtreye göre temizlikte farklı malzemeler kullanılıyor. Filtrenin uzun ömürlü olmasını istiyorsanız ister istemez K&N temizlik kitlerinden almanız gerekecek. Mağzalarda satılan normal temizlik ürünleriyle temizlediğinizde kimsayallardaki yoğunluk ve farklılık yüzünden filtre beklenen sürenin çok altında ömrünü tamamlayabilir ömrünü tamamlayabilir. Sonuç olarak K&N filtre + temizlik maliyetinin size sağlayacağı ömür ile bu süreçte değiştireceğiniz kağıt filtrenin maliyetini hesapladığınızda hangisi size daha uygun geliyorsa onu seçebilirsiniz. Bende 112 bin km 1.25 atmosferik motorlu fiesta var. Araçta bu zamana kadar hep kağıt filtre kullandım ve motor yönünden de hiçbir sorun yaşamadım. Önemli olan bakımları zamanında yaptırdığınız, yağ ve filtreleri düzgün markalar kullandığınız sürece hiçbir sıkıntı yaşamazsınız kolay kolay
  27. Sani Gerşon

    Cam Suyu Faciası

    Ben içme suyu ile Kalwax'ın cam suyunu kullanıyorum. Gayet güzel. Şebeke suyunda felaket kireç var. Memelerin tıkanmasını geçtim, camda da fena leke yapıyor.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...